Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2007

ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ




Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μικρή αποτυχημένη ψιλικατζού. Κάπνιζε σαν φουγάρο και οι δουλειές της πήγαιναν απ΄το κακό στο χειρότερο. Έφτασε δε μια εποχή που δεν είχε ευρούλι τσακιστό να πάρει τσιγάρα ενώ η πίστωση στα πρατήρια είχε φτάσει στο όριο.
Πίσω της, τα ράφια γεμάτα διάφορες μάρκες τσιγάρα και καπνούς αλλά πουθενά ο δικός της. Έπρεπε να περιμένει μια ολόκληρη βδομάδα να πουληθεί το στοκ για να μπορέσει να αγοράσει καινούργια πακέτα και μαζί το δικό της.

Αυτή λοιπόν την εβδομάδα, προκειμένου να μην χαρμανιάσει, αποφάσισε να καπνίσει ό,τι βρει γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να ρίξει την περήφανη μούρη της και να ψωνίσει καπνό από άλλο ψιλικατζίδικο. Χώρια ότι δεν έπρεπε να ξοδεύει τα λεφτά της μπας και μαζέψει το υπέρογκο ποσό μέχρι την επόμενη Δευτέρα για το πρατήριο, το τέβε, τη Δεή, τα νοίκια και τον δοσατζή με τα παιχνίδια.

Ήταν εξαιρετικά απλό. Άπλωσε το χέρι και βούτηξε ένα λίντερ μπλε που τα ΄χε πολλά. Βρώμα και δυσωδία αλλά τουλάχιστον η νικοτίνη… νικοτίνη. Την επόμενη, οι πελάτες είχαν αφήσει όλο κι όλο ένα μόνο λίντερ μπλε οπότε αποφάσισε να καπνίσει μια κασετίνα σαντέ που είχε ξεμείνει πίσω πίσω και κανείς δεν την ζητούσε. Ο λαιμός γρατζάναγε αλλά η νικοτίνη… νικοτίνη.

Πώς τα ΄φερνε η γκαντεμιά της και πάντα το πακέτο που ήθελε να καπνίσει, είτε τελείωνε είτε έπρεπε να το καβατζώσει για τους πελάτες, οπότε κάθε μέρα έκανε κι άλλη μάρκα τσιγάρα. Μετά από μία εβδομάδα, κι ενώ φυσικά ήταν αδύνατο να μαζέψει τα λεφτά του πρατηρίου συνέχισε την ίδια τακτική, με αποτέλεσμα να βλέπει τσιγάρο και να ξερνάει επιτόπου.

Για κακή της τύχη ένα απόγευμα, μόλις είχε αποφασίσει να μην ξαναβάλει τσιγάρο στο στόμα, ήρθε ο άντρας της στο μαγαζί (παρτ τάιμ ψιλικατζής) και της έφερε δώρο ένα πακέτο καπνό απ΄τον δικό της. Στο παρατσάκ δηλαδή να το ΄κοβε το ρημάδι αλλά ήταν αδύνατο να αντισταθεί σε τέτοια δωράκλα. Είχε όμως στα χέρια της πια, ένα πολύ δυνατό όπλο.

Ψιθύρισε το μυστικό σε μερικούς καρδιοπαθείς πελάτες, με απώτερο σκοπό φυσικά, να ξεπουλήσει ό,τι αντίκα τσιγάρο της είχε φορτώσει το πρατήριο, όπως κάτι κούτες «Άριστα» μπλε και κόκκινα, κάτι «22» και κάτι «Σαντέ» άφιλτρα. Σε μια βδομάδα είχε ξεσκαρτάρει. Οι πελάτες ήταν πολύ ευχαριστημένοι, τρεις το ΄κοψαν εντελώς κι ένας συνέχιζε για ένα μήνα να παίρνει άλλ΄αντ΄άλλων μπας και το σιχαθεί (αυτός ήθελε παραπάνω χρόνο γιατί ήταν μόνιμα άφραγκος οπότε δεν του ΄κανε μεγάλη διαφορά να καπνίζει ότι βρει).

Η γκαντεμιά όμως… γκαντεμιά. Η ψιλικατζού, αποτυχημένη γαρ, δεν είχε συνειδητοποιήσει πως με αυτόν τον τρόπο έχανε τον έναν πελάτη μετά τον άλλον. Σύντομα, το μυστικό μαθεύτηκε, μικρή η γειτονιά, οπότε υπήρχε κίνδυνος να σταματήσουν κι άλλοι το κάπνισμα. Έτσι, έβγαλε βρώμα ότι αυτή η μέθοδος δεν επιτυγχάνει «γιατί μην τους ακούτε, έρχονται κάθε μέρα και παίρνουν κρυφά τσιγάρα». Τούρκοι έγιναν όλοι και ειδικά οι γυναίκες τους.

Ουφ. Το μυστικό είχε απομυθοποιηθεί. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί ήταν στο παρατσάκ να πιάσει τα πιτσιρίκια και να τους πει για το άλλο μυστικό που ανακάλυψε, "πώς να κόψεις τον πύραυλο σοκολάτα". :D









Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

68 σχόλια:

  1. Nomizw pws eisai h kaluterh psilikatzou pou kserw. Apo epagelmatikhs apopshs panta. Toso pou aporw pws kai den petouse apo fraga kai pelateia to magazi sou. To kopses telika to kapnisma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α χα χα χα χα! Εγώ το είχα σιχαθεί μία εποχή που μου είχαν χαρίσει μία κούτα president, τα θυμάστε??? Χριστέ μου, καλύτερα να καπνίσεις κοπριά σχέτη ή με τριμμένο μπρόκολλο παρά εκείνη την αηδία! Δυστυχώς ξανακυλησα και το κακό είναι πως δέν υπάρχει ούτε το "είμαι εθισμένη" ούτε το "προσπαθώ αλλά είναι δύσκολο", υπάρχει απλά το ΄ΔΕ ΘΕΛΩ", ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! (το πόνημά μου είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε κάτι γριές θείες που όποτε με βλέπουν με κοιτούν με συγκατάβαση και ρωτάνε "ακόμα μ"αυτό το βρωμοτσίγαρο??καημενουλι μας, πώς τα εθίζουν έτσι τα παιδιά μας..."Μία μάλιστα προσφέρθηκε να μου κάνει δώρο και θεραπεία βελονισμού!!!!

    Κακομοιρούλι, πρέπει να ήταν οδυνηρό να είσαι σε χώρο με τσιγάρα και να μή μπορείς...είναι το ίδιο αίσθημα με την πείνα νομίζω...Ειλικρινά εύχομαι να μή σου ξανασυμβεί ποτέ!!!

    Και τώρα πάω να διαβάσω τους μιρμιριάρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Megali malakia to tsigaro...
    Xekinisa to kapnisma girw sta 15 (eimai esiws 33,5) giati profanws eixa fovera sekletia mia mera, prepei na m'eixe afisei o gomenos i kati tetoio, kai gia na min kanw na trexei i ble electric maskara ap ta wrea matia me crocodilia dakria kai paei strafi, apofasisa na deixw ston pseftiko ntounia ton pono mou, kapnizontas ena tsigaro ap ta HB pou eixe xehasei mia pelatissa tis mamas sto spiti...
    kai kolisa vevea e...
    den prospathisa POTE na to kopsw giati to goustara.
    Eimai alithini kapnistria. Oxi occasional.
    10-15 tin imera gia polla polla xronia kai poli perisotera otan evgena exw.
    To kopsa me tin mia kai xwris kamia apolitws voitheia, 3 meres prin kanw test eggimosinis kai mou vgei thetiko giati to xa niwsei oti imoun eggios.
    Den mou leipse oute 1 stigmi. Oute ena lepto. Den eixa tin paramikri nevrikotita. POTE.
    Den to kana gia mena. To kana gia to mwro mou. Kai o stoxos stin prokeimeni periptwsi einai ierotattos.
    Gennisa Ioulio.
    Einai kati pedakia leei pou den klain pote, pou koimounte me tin mia 12wra ktl...
    na mou deixete parakalw.
    Emena o dikos mou den to kleise to rimadi tou gia 3 mines oute 2 lepta. Peinouse kathe dio wres, kai den koimithika 1 nixta olokliri gia toulaxiston an thimame kala 12 evdomades. Xipnousa kathe 2 wres na thilasw, kratouse o thilasmos 30lepta, koimomoun 1,30 kai ante pali. Gia poliiiiii kairo.
    Ena vradi 2 mines meta tin genna ki afou o Noah eixe rixie ta desibel tou PALI, otan teleiws esiws to tsiridi, eipa, ANTE GAMITHEITE OLOI? THELW NA VGW STON KIPO TWRA KAI NA KAPNISW MIA TSIGAROUKLA NA!
    Kai vgika, kai ekatsa katw sto grasidi, kai kapnisa kai eklapsa ap tin kourasi kai ta nevra.
    Kai meta ola irthan sta isia tou vevea, i arxi einai diskoli, kia ma den exeis kai oikogeneia dipla gia voitheia einai gamisteri i katastasi, megalwse to pedi, koimithike, koimithika ki egw, peras eo keiaros, alla egw kapniza akoma...
    Enoite oti stamatisa ton thilasmo maxairi otan arxisa to kapnisma e!
    nikise to tsigaro, to lew kai ntrepome, alla outws i allws o thilasmos den mou pige proswpika, kai den tha to xanakana...

    girw sta teli flevari pou les, pathenw mia gripara, me mia traxiitida kapaki, toso gamati, pou eftina komatia aima (petroules) gia 2 vdomades. me 8mg penikilini tin mera kai pireto kia pono, kai aerosol kai tetoia. To tsigaro den eixe sxesi, itan apo Io, alla sigoura den ekane kalo...
    den kapniza enoeite s'aftes tis 2 vdomades, alla ti to thes...
    Ta eida kokina.
    me eida xapla se nosokomio sta 45, me traxiotomi, karkino ston isifago kai tetoia...
    ta pexa... eipa "re gamwti, tha sterisw ap to pedi mou tin mama tou, gia ta marlboro?" Tosi dinami pia afta ta marlboro?
    Plakwnomaste oli mera stin trexala kai stin diskolia, gia na ginoume anthrwpoi, gamiomaste stis psixotherapeies, morfwnomaste, kai mas krataei ap ta ..... to tsigaro??
    sovara milame twra??????????

    Kai to kopsa. Karfi. Ektote den to xanaskeftika, den mou leipse tipota leme.....
    oute stigmi.
    Xanakapnisa 2 tsigara tin prwtoxronia ki ektote mou strifogirizei pou kai pou sto mialo... einai megali malakia to tsigaro leme....
    Alla den tha tou perasei. Na pa na gamithei. to nikisa. TELOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε γουρούνι!

    έφυγε ένα τεράστιο κομμάτι σάλιου και προσγειώθηκε στο 'ψ' του πληκτρολογίου μου από τα γέλια!
    (απίστευτο!)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωνσταντίνα, πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nice. :) εγώ πάντως δεν έχω καμία διάθεση να το κόψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σας πω..τα OLD Navy πως είναι?Θα μου δώσουν τον λάρυγγα στο χέρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ έκανα marka-hopping (από Malboro Lights 100's σε Davidoff Gold Slim) μπας κ το κόψω αλλά δεν το βλέπω... είναι ωραία γμτ!! Πρέπει όμως, με έχω σιχαθεί....

    Τέλεια ιστορία Χ-Ψ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ που δεν καπνίζω ούτε καφέ πίνω, νιώθω τόσο ξενέρωτη που ο μοναδικός μου εθισμός είναι στα δρακουλίνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πο πο , αυτό το κάναμε όταν πρωτρχίσαμε να καπνίζουμε στα 15. Τα τσιγάρα ήταν κλεμμένα απ΄τα πακέτα των γονιών μας, τα μαζεύαμε σ΄ένα άδειο πακέτο και μετά τραβάγαμε στην τύχη. Δεν μας απέτρεψε όμως ρε γαμώτο. Αυτό όμως για τον πύρυαλο-σοκολάτα πρέπει να μας το πεις, μπας και πετύχει. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Μαραμένα σύκα: Όχι, δέν είναι τόσο φριχτά τα old Navy, κατα τη γνώμη μου πάντα, δοκίμασε με president, chesterfield, leader, Pal Mal άφιλτρα που δέ θυμάμαι άν γράφεται έτσι, μου έχει μείνει η αηδία μόνο!

    Μαράκι πρέπει, ΠΡΕΠΕΙ,να δημιουργήσεις blog, εδώ το σκεφτομαι εγώ που δέν είμαι και κανα αστέρι, το "χεις λέμε, πείτε της κι εσείς κάτι!Και ναί, μήν το ξαναρχίσεις, αφού δέν το θές, μαλακία θα είναι, φιλάκι στο μωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ax patsiouraki mou! eisai glikitati mwre, alla prepei na sou pw oti exeis xazo nickname!! mou thimizei "patsiavouri"....patsiavouraki mou, meta apo 10 kleismena xronia sta Belgia, exw ginei toso anorthografi pou ntrepome! tha ginoume rezili sto panelinio... de grafw oute epi plirwmis leme!!!
    ase pou xanw kai to lexilogio... mou vgenoun gallika kai psaxnomai meres meta na vrw "pws to lete eseis sta ellinika?"...
    ntropis pramata leme... exw pei fovres paparies se kosmo...
    ston aderfo mou eipa "otan vgeis volta ston civilismo (ek tou "civilisation" kai tou "politismos") pare mou ...blablabla" ki epathe... stin mana mou sto tilefwno exw pei "cava?" kai mou xei pei "cavotata esi?" ston Val exw pei to original "don't forget to put the tsipouro in the psigio" ki alla..
    ama kanw blog tha dinw apokodikopiiti dwro...
    mana mou to pedi mou ti glwssa tha milaei?...
    filakia...kopsto to gamimeno..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άστα ρε γαμώτη ξεκίνησα το κάπνισμα στα 19 επειδή κάπνιζε η κολλυτή μου αλλά πάντα φλέρταρα με την ιδεα του καπνου όταν τον φυσας και έπειτα ανακάλυψα ότι μου αρέσει και η ζεστή ζάλη που σου δίνει και από τότε κάπνισμα!!!Πρόσφατα θα με δεις και στις πορείες των δικαιωμάτων υπέρ των καπνιστών!!!!ναι εκείνο το κεφάλι στα δεξιά κάτω από το πανό!!!
    Βέβαια από το ένα άκρο στο άλλο πριν έτρεχα κατά των τσιγάρων...τώρα υπέρ!!!
    Δεν θέλω να το κόψω,δεν έχω δεί μείωση των δυνατοτήτων μου και λαχάνιασμα οπότε δεν βρίσκω λόγω,ίσως όταν στενοκωλιάσουν τα οικονομικά μου και ενιότε όταν έχω γρίπες (α εδώ ένα μυστικό,δεν καθαρίζει ο λαιμός αν στο ένα χέρι κρατάτε χολς και στην άλλη τσιγάρο στον αιώνα τον άπαντα!).
    Προς το παρόν δεν τρώω σοκολάτες που πριν τις τσάκιζα αλλά δεν ξέρω πιο από τα δυο είναι χειρότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς Μαρία,διαφωνώ καθετα,οριζόντια και σε όλες τις στάσεις μαζί σου.
    Πιο ανορθόγραφη απο μένα δεν υπάρχει και όμως έκανα μπλόγκ και όχι μόνο αλλά έχω και μούτρα και γράφω σχόλια και σε άλλα...
    Μαράκι,δεν έφταιγε που έζησα παραπάνω απο την ζωή μου εκτός Ελλάδος,ανορθόγραφη ήμουν και στο δημοτικό.Έχω φάει το ξύλο της χρονιάς μου απο τον δάσκαλο στην ώρα της γραμματικής.Και όπως μπορεί να αποδειχθεί ανορθόγραφη έμεινα..
    Πάντως έχω αρχήσει και καλυτερεύω..έτσι όπως πάω θα φάω και τον Τρανταφυλλίδη σε κάνα χρόνο.
    Να κάνεις μπλόγκ και στην μουνάρα σου τι λένε οι αρχαιόπληκτοι,γραμματικόπληκτοι,κομπλεξικόπληκτοι και παντός είδους ειδήμονες της μπλογκόσφαιρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είπαν για το Τσιγάρο:
    "Αν ο θεός ήθελε να καπνίζουμε θα μας έβαζε φωτιά"
    Ανώνυμος
    "Αν τελικά κόψεις το ποτό το τσιγάρο και τον έρωτα,δεν ζεις περισσότερο,απλώς φαίνεται περισσότερο."
    Clement Freud
    "To κάπνισμα προκαλεί σοβαρές στατιστικές"
    Fletcher Knebel
    "Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το πιό εύκολο πράγμα.Εγώ το έχω κόψει τουλάχιστον 50 φορές"
    Mark Twain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ok ok ok, oti k na poume, to kapnisma dn to kovoume. K an thes na ksereis ta Leaderakia min ta pareksigeis katholou, o filos mou ta theorei ta kalitera tsigara tou kosmou k kapnizei mono afta. Nai nai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί να κόψω το τσιγάρο; Υπάρχει λόγος;
    Γιατί ζω; Οι καπνιστές, λέει, πεθαίνουν πρόωρα, σύμφωνα με το σημερινό κηδειόσημο του Old Holborn.
    Η κρητικιά γιαγιά μου πως πέθανε με το φουγάρο στο στόμα σε ηλικία 110 ετών από ατύχημα; Η θεριακλού μάνα μου, κοντεύει τα 80 και δεν της φαίνεται - μια χαρά κοπέλα είναι. Ο φάδερ την πλήρωσε νέος...

    Γνώρισα κάποτε μια γυναίκα που είχε μια ιδιοτροπία: τα Σαντέ τα κάπνιζε μέσα από το ψυγείο παγωμένα. Ήθελα να χώσω την ίδια μέσα σε καραβίσιο καταψύκτη κρεάτων.

    ΥΓ Αλλά ξέρουμε τα τσιγγανάκια στις γειτονιές μας που φουμάρουν από 6-7 ετών σαν θεριακλήδες παππούδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω καπνιζο ενα τσιγαρο καθε 6 μηνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο μπράβο!!! :D :D

    (Ήλπιζα ότι θα το κάνεις μια μέρα! It was about time!)

    Προς καπνιστές της ομήγυρης: Αν δεν σας συγκινεί το ανθυγειινό ή το αντιαισθητικό της υπόθεσης, δείτε το από οικονομικής άποψης. Σκεφτείτε πόσα χρήματα δίνετε ετησίως σε καπνό και σκεφτείτε επίσης τι άλλο θα μπορούσατε να κάνετε μ' αυτά τα χρήματα. Μιλάμε για φριχτή σπατάλη.

    Tero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. (καιρό είχα να περάσω από εδώ). Από ότι έχω διαπιστώσει το κάπνισμα κόβεται πολύ εύκολα. Όλοι από όσους ξέρω ότι καπνίζουν, το έχουν κόψει πάνω από 100 φορές. Ε, εύκολο πρέπει να είναι τότε.

    Εγώ έχω το ακριβώς αντίθετο πρόβλημα. Προσπαθώ εδώ και 4 χρόνια να το αρχίσω και δε μπορώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτο το εχεις δει?

    χαχαχα!(http://www.youtube.com/watch?v=Aj6INq2B-hc)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλοι σας, κουράγιο! Έρχεται η ΕΕ να μας σώσει από το παλιοτσίγαρο! Όπου να 'ναι θα μας το κόψουν με το στανιό, α λα Ιρλανδία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν σ' αρέσει γιατί να κόψεις το κάπνισμα???

    Υ.Γ. Πολύ καλό το blog σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πριν λίγες μέρες άκουσα το εξής καταπληκτικό: "Θέλω ένα πακέτο τσιγάρα μάρκα τάδε, σε παρακαλώ όμως μη μου πάρεις αυτά με τον καρκίνο, πάρε μου αυτά με την πρόωρη γήρανση".Προφανώς αναφερόταν σε αυτά τα κηδιόσημα πάνω στα πακέτα που είτε τα έβαλαν είτε όχι ένα και το αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διαβασα τα οσα ειπωθηκαν ως τωρα και οφειλω να πω πως με επιασε μια αναγκη να γραψω.Γενικα οταν βλεπω ενα ενδιαφερον θεμα γουσταρω να γράφω.Με καυλωνει ρε παιδι μου για να το πω πιο απλα!

    Εγώ τωρα ειμαι 17!Πρωτη επαφη με το τσιγαρο είχα οταν ήμουν 1η Γυμνασίου!Βρισκομουν σε κατι μπασταρδοπαρέες-ξέρετε απο αυτους τους σκατόφλωρους που το παίζουν καποιοι, αυτους εννοω!Τότε λοιπόν όντας μονάχος χωρις ουτε εναν αληθινο φιλο ενιωσα την ανάγκη να το παιξω καποιος και αρχισα να καπνιζω!Οχι τιποτα το ιδιαιτερο - μια δυο φορες την εβδομαδα που καθομουν μετα το σχολειο μαζί τους!Σε καποια φάση είχα παρει ενα πακέτο Marlboro lights και το ειχα κρύψει στο δωματιο μου!Ελα που μια γαμημενη θεία τύχη εκανε την μάνα μου να το βρει!Δεν ειχα που δεν ειχα εθιστει ετσι κι αλλιως το παρατησα!

    Θα σας προχωρισω τωρα στις αρχες της 1ης Λυκειου αναφεροντας μονο πως στο μεταξυ ειχα απηυδισει και ειχα αλλαξει σχολειο!
    Μεσα στην πρωτη βδομαδα και ενω ειχα πλεον μια μονιμη παρεα με ατομα φυσιολογικα με πιανει μια αισθηση να θελω να κανω την φιγουρα μου- και τζουυυυυυυπππππππππ ως δια μαγειας ξαναπιανω το τσιγαρο!Στην αρχη καπνιζα στο σχολειο 5-7 τσιγαρα ενω προσεχα το πακετο να μπαινει μεσα στο σπιτι και να κρυβεται με παρανοικη προσοχη!Αφου ειχαν περασει 3 μηνες επιστρεφω φτανουν τα Χριστουγεννα.Τοτε ειπα πως απο 1η του μηνος το κοβω!Μ-α-λ-α-κ-ι-ε-ς!Φυσικα και ξανακαπνισα!

    Απο τοτε σιγα σιγα τα ημερησια τσιγαρα αυξηθηκαν και πλεον εχω φτασει το ενα πακετο!
    Εχω καταλαβει και κατι πολυ σημαντικο ομως!Οτι το τσιγαρο δεν το κοβω οχι γιατι με εχει εθισει και ολες τις αλλες παπαριες που λενε!Δεν το κοβω επειδη το αγαπαω.Και μιλαω οχι για απλη αγαπη αλλα για ερωτα!Αυτο συμβαινει σε καθε καπνιστη πιστευω-απλα πολλες φορες εμφανιζεται μια μεγαλυτερη πιο αγνη αγαπη (οπως ειναι στην περιπτωση της "Maria" η οποια εκοψε το καπνισμα επειδη λατρεψε το παιδι της!Εγω ομως ουτε να γεννησω προκειται ουτε τιποτα!

    Και ξερεις κατι Tero - μπορει να σκαω 90 ευρω το μηνα οταν καλα καλα δεν μου φτανουν τα υπολοιπα χρηματα για να τα βγαλω περα αλλα στα αρχιδια μου!Τα δινω για μια απολαυση-για εμενα πολυ μεγαλη απολαυση!Αν τα εδινα καπου αλλου για ποιο λογο θα τα εδινα????Για την απολαυση!Τουλαχιστον ας ειναι η απολαυση που πραγματικα θελω!

    Οσο για τις μαρκες τσιγαρων τα leader ειναι τα πιο ελεεινα!Τα Pall Mall και τα Chesterfield σκατα ειναι αλλα οχι σε τετοιο βαθμο!Προσωπικα καπνιζα Marlboro αλλα τα σταματησα διοτι ειναι σκετος θανατος και τωρα καπνιζω Winston μπλε που και αυτα σκατα ειναι αλλα ειναι τα μονα που αντεχω μετα τα κοκκιναδια που αν και πιο θανατος ειναι τα καλυτερα!

    Ευχαριστω για το χρονο σας και σορυ αν εγινα κουραστηκος!

    Υ.Γ.:Αν φτιάξω blog πως θα μπορει να βλεπει καποιος πως υπαρχει και να ερχεται να διαβαζει οτι γραφω (αμα θελει φυσικα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά έχω να σας προτείνω μία λύση εκατομμύρια φορές ανώτερη από αυτήν της ψιλικατζούς..

    Επισκευθείτε τη σελίδα www.skeftomai.gr και κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο που δίνεται εκεί.

    ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!!!

    Είμαστε τυχεροί που το καλύτερο βιβλίο παγκοσμίως για το κάπνισμα το χει γράψει έλληνας! Κι εγώ από ένα φόρουμ πληροφορήθηκα και σώθηκα. Το κοψα πανεύκολα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βρε παιδιά μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάποιο site που μπορούσε καποιος καπνιστής να διατυπώσει τις απόψεις του νηφάλια χωρίς να αντιμετωπίζεται σαν υπάνθρωπος, ηλίθειος, κοινωνικό μύασμα από τους φίλους αντικαπνιστές που πιστεύουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια; Εγώ κανένα δεν παροτρύνω να καπνίζει. Εσείς γιατί με υποχρεώνετε να το κόψω; Που τους βλεπετε αυτούς που παραφυλάνε να σας φυσήξουν καπνό στα μούτρα; στο δρόμο; στις δημόσιες υπηρεσίες; στο σουπερμάρκετ; στο μετρό; Παραδέχομαι πως η μυρωδιά του τσιγάρου ενοχλεί κάποιους και προσωπικά δεν έχω καμιά αντίρρηση να σβήσω το τσιγάρο αν κάποιος ενοχλείται. Αντίθετα εγώ ποτέ δεν θα μπορούσα να πω στο διπλανό μου στο λεωφορείο ότι με ενοχλεί η τζατζικίλα που εκπέμπει. Επίσης θα ήθελα ένας παθητικός καπνιστής να με διαφωτίσει αν ο φόβος για τα προϊόντα καύσεως περιορίζεται στα φυλλαράκια του καπνού ή επεκτείνεται και στο κούτσουρο που καίει στο τζάκι ή στα κάρβουνα της ψησταριάς.Βέβαια τα καυσαέρια των λεωφορείων, φορτηγών, παπιών, αεροπλάνων, πυρκαγιών είναι εξόχως υγιεινά αφού φοράμε καταλύτες. Προ μηνός είδα την αποθέωση της υποκρισίας στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης όπου οι καπνιστές υποχρεώνονται να καπνίζουν όρθιοι στριμωγμένοι σε μερικά άθλια γυάλινα κλουβιά ενώ απ έξω συνωστίζονται πάνω από 300 αεροπλάνα ημερησίως. (Αλήθεια, η απογείωση ενός Μπόινγκ με πόσους θεριακλήδες ισοδυναμεί; ) Εγώ θα ήμουν πρόθυμος να αναθεωρήσω τις απόψεις μου αν κάποιος μου παρουσίαζε μια ανάλυση των ρίπων του αέρα που υπάρχουν σε ένα διαμέρισμα με καπνιστές σε σχέση με ένα άκαπνο γειτονικό, πράγμα που με τη σημερινή τεχνολογία είναι πανεύκολο. Αλλά ας μη γελιόμαστε. Η καπναπαγόρευση όπως άλλωστε και η ποτοαπαγόρευση ξεκίνησε από την πουριτανική Αμερική και βρήκε πρόσφορο έδαφος στην ανομολόγητη νοοτροπία πολλών από μας να επιβάλουμε και στον άλλο αυτό που οι ίδιοι θεωρούμε σωστό. Τα ΜΜΕ εξ άλλου έγκαιρα διαπίστωσαν ότι είναι πολύ πιασάρικα τα θέματα που έχουν να κάνουν με τις απειλές κατά της ζωούλας μας και καθημερινά μας βομβαρδίζουν με ειδήσεις και ντοκιμαντέρ για επικίνδυνα τρόφιμα, συνήθειες, απλά τσουνάμια, μέγκα τσουνάμια, σούπερ ηφαίστεια, μαύρες τρύπες(!), κομήτες και αστεροειδείς που μας έβαλαν σημάδι. Οι άνθρωποι πέθαιναν από καρκίνο και καρδιαγγειακά νοσήματα και πριν την εφεύρεση του καπνίσματος και δυστυχώς θα συνεχίζουν να πεθαίνουν και μετά την κατάργηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το συγκεκριμένο άρθρο, δεν μιλά για τις επιπτώσεις του τσιγάρου και τον τρόπο που μπορείς να το κόψεις...
    Το νόημα είναι άλλο. Για βάλτε λίγο το μυαλό σας να δουλέψει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. paidia emeis eimaste 14 xronwn kai oi dyo kai kapnizo0me astamathta kai dn exo0me skopo na to kopso0me ka9olo0
    gt zo0me t tr opws go0staro0me emeis kai dn mas noiazei to ayrio
    arkei na pername kala ayth th stigmh!;)
    kai ti malakies einai aytes ama dn to stamathseis 9a pe9aneis kai kati teteies pipes!
    etc k alliws oloi apo kati 9a pame ti shmasia exei ama pe9ano0me apo to tsigaro...ayta eixame na po0me[dikia mas gnwmh kai se opoion aresei]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παιδια,στ αρχιδια μας ,αν το κοψετε,στ αρχιδια μας κι αν δεν το κοψετε.Δικη σας ειναι η ζωη,και αν δεν τη γουσταρετε,και παλι στ αρχιδια μας.Διπλα μου να μην καπνιζετε μονο,γιατι δεν εχω ορεξη να με βρομίζετε με την ηλιθια συνηθεια σας.
    Πηγαινετε να δουλεψετε υπερωρια,για να βγαλετε τα λεφτα,για να πληρωσετε τη μαλακια σας.
    Και επι τη ευκαιρια,και μιας και καθε δυο μηνες,πηγαινω στο Σωτηρια,για να γραψω οξυγονο για την υπερηλικη μανα μου,βλεπω τον καρκινο, να εχει στησει χορό στους διαδρομους, και το ΧΑΠ,να του κραταει το ρυθμο,και μου ειπαν να σας πω οτι σας περιμενουν γρηγορα.
    Τρεξτε,γιατι ειναι κριμα να τους κανετε να περιμενουν.Καπνιστε πιο πολλα,για να πατε πιο γρηγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ 30...ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ 13 ΜΗΝΩΝ..ΣΚΦΤΟΜΑΙ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ, ΤΟ ΣΙΧΑΜΕΝΟ...
    ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ, ΠΑΝΤΟΥ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΟΨΕΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΚΥΛΗΣΑ ΠΑΛΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Olo to sxoleio mou sxedon kapnizei to idio kai gw (15 xronwn eimai). Einai apolaysh. Porosh (oxi toso magia oso pistevoun oi perisoteroi). kaneis mas de skefete na to kopsei. sas aresei de sas aresei tha kapnizoume dipla sas an katheste se exwteriko xwro. kai ola ayta pou lene gia to oti to tsigaro skotonei einai malakies... karkinos kai xilie dyo alles arwsties tis patheneis apo tosa pragmata gyrw. kapnizeis de kapnizeis.

    Θ.Κ. Site pou boreis na peis ti gnwmh sou gia to tsigaro xwris, na kaneis erwtiseis kai genikh sizitish xwris na se thewroun ypanthrwpo einai to myphone forum. Psaxe myphone forum kapnisma ktl. kai tha to vreis... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Απο τοτε σιγα σιγα τα ημερησια τσιγαρα αυξηθηκαν και πλεον εχω φτασει το ενα πακετο!
    Εχω καταλαβει και κατι πολυ σημαντικο ομως!Οτι το τσιγαρο δεν το κοβω οχι γιατι με εχει εθισει και ολες τις αλλες παπαριες που λενε!Δεν το κοβω επειδη το αγαπαω.Και μιλαω οχι για απλη αγαπη αλλα για ερωτα!Αυτο συμβαινει σε καθε καπνιστη πιστευω-απλα πολλες φορες εμφανιζεται μια μεγαλυτερη πιο αγνη αγαπη (οπως ειναι στην περιπτωση της “Maria” η οποια εκοψε το καπνισμα επειδη λατρεψε το παιδι της!Εγω ομως ουτε να γεννησω προκειται ουτε τιποτα!"

    ρε ζώα.

    αυτό ακριβώς σημαίνει εθισμός. η ουσία στην προκειμένη η νικοτίνη είναι ο καλύτερος φίλους του εθισμένου, η μεγαλύτερή του αγάπη, ο σύντροφος, ο σύμμαχος... κάτι που δεν μπορεί να δει ως εχθρό, ακόμα κι αν όλα τα επιχειρήματα καταδεικνύουν ότι είναι η καταστροφή σου...

    αλλά αν ήσασταν σε θέση να το καταλάβετε αυτό, δεν θα ήσασταν εθισμένοι... νικοτινο-ζάκια... ε νικοτινοζάκια.

    κανένας λόγος δεν υπάρχει για να συνεχίσετε το τσιγάρο, ούτε το αγαπάτε, ούτε σας αρέσει η γεύση... (έλεος... τότε όλοι όσοι δεν είναι εθισμένοι γιατί πρέπει να τραβιούνται δυο μέτρα μακριά για να μην αρχίσουν να βήχουν; α, ναι, ξέρω, επειδή είμαστε φλώροι...)

    καθαρή εξάρτηση είναι, κι εσείς εθισμένοι, όσο κι αν δεν σας αρέσει η ταμπελίτσα.

    υγυαίνετε

    βασβόε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. kalispera!!
    egw dustixws kapnizw 6 xronia!prosfata pethane mia gnwsti mou apo karkino stous pneumones se ilikeia 52 xronwn!arxizw na fobamai oti tha pethanw k egw etsi k den thelw.den axizei na xasw tin zwi m gia to tsigaro thelw na to kopsw.exw kanei polles prospatheies alla den ta katafera!!!kapote eixa akousei tin eleni rantou na leei se mia sinenteuxi oti an apagoreutei to tsigaro stous dimosious xwrous tote tha uparxei poli monaxia otan to akousa auto skeftika ti blakeies leei!!otan omws to kalokairi prospathisa na to kopsw tote katalaba oti exei dikio aisthanomoun moni mou k mou elleipe afantasta,k enw eixa pollous anthrwpous dipla mou!!i kolliti m pou kapnizei zileue pou pira tin apofasi na to kopsw k den me afine na to kospw kapnize proklitika mprosta m k etsi to arxisa pali!thelw boitheia aisthanomai oti den mporw na to kopsw an kapoios mporei na mou dwsei mia simbouli tha xarw poli giati me stenaxwrei auti i katastasi na skeftomai sinexeia an exw karkino k na thelw na kanw sunexeia exetaseis!!auta eixa na pw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΒΕΡΙΚΟΚΥΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ3/22/2010 01:51:00 μ.μ.

    egw sas grafw olous sta arxidia mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ki εμεις,εσενα βρε ανεγκεφαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είμαι 40 χρονών και καπνίζω από τα 17 μου ασταμάτητα! Το τσιγάρο το λατρεύω για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρθηκαν διάφοροι προηγούμενοι. Ομως αποφάσισα να το κόψω. Γιατι; Διοτι δε θέλω να σχηματιστουν πάνω απο τα χειλη μου λεπτές γραμμούλες και γενικά σιχαίνομαι τις ρυτίδες (πόσο μάλλον τις τσιγαρορυτίδες!). Διότι μ' αρέσει να μπορω να ταξιδεύω και να απολαμβάνω το ταξίδι μου, χωρίς τα στερητικά να μου κάνουν τη ζωή μαρτύριο στα αεροπλάνα και στα δελφίνια. Γιατι τα χρήματα που δίνω για τα τσιγάρα δεν πάνε στους καπνοκαλλιεργητές που βγάζουν ενα φτωχό μεροκάματο, αλλά στα κρατικά ταμεία περιμένοντας κάποιον να τα κλέψει. Γιατι μου αρέσει να νιώθω τις μυρωδιές και τα χρώματα γύρω μου. Γιατί μου φτάνουν τα καυσαέρια που μου καταστρέφουν την υγεία, δε χρειάζομαι και τον τσιγαρόβηχα, ο οποίος με κάνει κάθε πρωί που κοιτάζομαι στον καθρέπτη να λέω "καλημέρα Μπάμπη νταλικιέρη". Γιατι σκασίλα μου βεβαίως αν θα πεθάνω νωρίς, αλλά με νοιάζει πάρα πολύ οταν γύρω στα 65 μου, με τα νιάτα μου πολυ μακριά και τη φθορά στο μέγιστο βαθμό, έχω ΧΑΠ και κανένα γυρω μου να με φροντίσει (γιατι εγω το παιδί μου δεν το γέννησα για να το κάνω δουλάκι μου).
    Στα γενέθλιά μου είπα οτι δε θα ξανακαπνίσω και τώρα ειμαι 8 μέρες καθαρή απο πίσσα και νικοτίνη. Υποφέρω, δε λέω, ομως ξεκινώ μια καινούρια ζωή, αποδεικνύοντας στον εαυτό μου ότι αφου μπορώ να αποχωριστώ τον πιο αγαπημένο κι επικίνδυνο εραστή μου, μπορώ να καταφέρω τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κουραγιο Ελενα,μια ιδεα ειναι το καπνισμα,και αυτη ειναι βαλτη απο το μαρκετιν καποιων πονηρων εταιριων.
    Μην τους αφησεις,να σου μαυρισουν τη ζωη.(Κυριολεκτικα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παιδακια καλησπέρα. 1η φορά μπαινω σ' συτο το blog. Είμαι ή ήμουν καπνίστρια 25 χρόνια (ειμαι 38 χρονών) το δουλευα στο μυαλο μου 2 χρονια το πως θα κοψω το τσιγάρο αλλά δεν έβρισκα βοήθεια. Αφου και στις εγκυμοσύνες μου κάπνιζα. (Ντρέπομαι που το λεω αληθινά, αλλά το ρημαδι δεν με άφηνε να το κοψω. Ωσπου 1 μηνα πριν ειδα μια αγγελια σε μια εφημεριδα ενος πνευμονολόγου που κανει διακοπή καπνίσματος. Διαρκεί 3 μηνες. Το κοστος ειναι και για τους τρεις μήνες 300 ευρω). Το εχω κοψει απο 24 Ιανουαρίου με φαρμακευτική και ψυχολογική βοήθεια απο μέρους του. Καταρχήν μου μένουν χρήματα. Αυτα τα 100 ευρώ που ήθελα καθε μήνα για τσιγάρα τα χαλάω σε κατι άλλο. Μου ευχομαι να τα καταφέρω, και το ευχομαι και σε σας. Δεν το περιμενα να ειναι τοσο ανώδυνο. Δεν περιμενα να μην εχω πονοκεφαλους. Εχουν γινει ολα τελεια μεχρι στιγμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλησπερα, κοψτε το ρε παιδια δε κανει καλο το ατιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αχ εγω τωρα το εκοψα,εδω και πεντε μερες.Φοβαμαι πολυ μην γινει κατι και ξανακαπνισω.ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΤΟΒΡΑΔΥ ΣΦΥΡΙΖΕΙ.Ειμαι σε απομονοση.40 χρονια καπνισμα.Εχω χαλασει τα δοντια μου σχεδον ολα.ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ.Θελω να ζησω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καπνίζω από τα 16 και είμαι 42.
    Υποσχέθηκα στα παιδιά μου και στον εαυτό μου, εδώ και 3-4 μήνες, ότι την επομένη των γενεθλίων μου θα το κόψω μαχαίρι.
    Είναι η πρώτη φορά που το προσπαθώ...και είμαι στην 2η μέρα άκαπνη... Μεγάλη ζόρι παιδιά.... μακάρι να τα καταφέρω.....

    Καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ακριβώς το ίδιο story με μένα.. Θέλω να μάθω αν τελικά τα κατάφερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καπνιζω εδω και 40 χρονια σχεδον δυο πακετα την ημερα.Το εκοψα το δεκαπενταυγουστο.34 μερες δυσκολες.Και το ξαναρχισα εξ αιτιας οικογενειακων προβληματων.Τι να κανω τωρα; Πως να βρω κουραγιο να το ξανακοψω.Ειναι πεντε μερες που καπνιζω.Και πως να συγχωρισω αυτους που με πρεσαραν ενω ηξεραν πως περναω δυσκολα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ειναι απλουστατο.Πας μια βολτα απο τη "Σωτηρια",και μπαινεις ντουγρού στην 6η πνευμονολογικη.
    Καθεσαι εκει,αφου περασεις καμια βολτα απο τους θαλαμους και αμα θες,ρωτα και την προισταμενη,να σου δειξει καμποσους που εχουν,ειτε ΧΑΠ,ειτε καρκινο των πνευμονων.
    Με το που θα τους δεις,και θα τους ακουσεις να βηχουν,αλλα και θα ακουσεις ακομη το οξυγονο να χαλαει τον κοσμο,μιας και ειναι ρυθμισμενο στο φουλ,θα σου περασει καθε ορεξη για καπνισμα.
    Αμα θες,ρωτα τη να σου πει,ποτε περιμενουν καποιον,να "ταξιδεψει",και κατσε εκει να τον δεις να μας αποχαιρετα.
    Πιστευω οτι μετα απο ολα αυτα,θα ακους μονο για τσιγαρο,και θα τρεχεις μαραθωνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εχεις δικιο theodore.Δεν ζω στην Αθηνα για να επισκεφτω τη \Σωτηρια\ που μονο σωτηρια δεν ειναι οταν φτασει καποιος εκει,αλλα φανταζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυριο ειναι Κυριακη.Ειναι καλη μερα για να ξανακοψω το τσιγαρο.Θα ειμαι μονη στο σπιτι,θα εχω ησυχια.Δεν θα αγχοθω για τις δουλειες.εν αναγκη θα παρω κανενα λεξοτανιλ.Θελω να το κοψω.Αποψε εδω δεσμευομαι δημοσια να τα καταφερω.Θα επικοινωνω μαζι σας.Φοβαμαι λιγο.Καλη μου επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κουραγιο.Μια ιδεα ειναι,ακου και μενα,που τοχω κοψει εδω και πολλαααα χρονια.
    Δεν το ξαναρχισα ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημερα.Εδω ειμαστε λοιπον.Ξυπνησα αργα σημερα.Το κολπο ειναι να περνανε οι ωρες να βγει η μερα η σημερινη.Η πρωτη μερα που ειναι και η πιο δυσκολη,υστερα βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν το ξαναρχισες γιατι δεν εφυφε ο αντρας σου,μετα απο τριαντα πεντε χρονια γαμου.Ασε που το καταλαβα μετα μια βδομαδα.Γιατι ειπε πως θα παει στη μανα του για λιγο,και δεν ειχα καταλαβει τιποτα μεχρι που ειδα ξαφνικα πως λοιπανε ολα σχεδον τα ρουχα του.Αυτο που εκανε ενω ηξερε ποσο αγωνιστικα για να το κοψω,δεν θα το συγχωρισω ποτε.Γιατι ημουν πολλα χρονια γερη καπνιστρια πολυ εξαρτημενη,Αφου καπνιζα ακομη και στις εγκυμοσυνες μου.Τωρα τελευταια πονουσε το στηθος μου και το βραδυ ακουγοταν ενα σφυριγμα και φοβομουν να παω στο γιατρο,μην μου πει κατι κακο.Φυσικα ειχα προσπαθησει πολλες φορες να το κοψω αλλα δεν το καταφερνα.Αγοραζα νικορετ μασουσα και καπνιζα συγχρονως.Πηρα και αυτοκολητα,παντσ.Τιποτα.Πηγα δυο φορες σε κεντρο διακοπης καπνισματος.Μου δωσαν τα τσαμπιξ.Και τα χαπια επινα και καπνιζα.Ειχα απογοητευτει.στο τελος τα ειχα παρατησει.Ομως μια μερα σκεφτηκα{γιατι να πεθανω ;}Ετσι μου εκανε κλικ.Και τα καταφερα,για πολυ λιγο ομως.Για αυτο πρεπει να τα καταφερω και σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η ωρα ειναι 12.θελω ενα καφε με 5τσιγαρα για να στανιαρω.Δεν εχω τσιγαρα.Θα μπορουσα να φωναξω τη γειτονισσα να μου δανειζε ενα.....καπνιζει και κατι ελαφρια αυτη...τι να μου κανει ενα τσιγαρο αλλωστε....καλο ειναι και ενα τσιγαρο..........θα πλυνω τα πιατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. H ωρα ειναι 2+20.Πηγα στη γειτονισσα,αλλα για καλη μου τυχη της ειχανε τελειωσει.Εφαγα παχυντικα.Τηγανισα πατατες,τις εκοψα σχεδον διαφανες,εγιναν τσιπς και δυο αυγα τηγανητα με μπολικο λαδι για βουτηγμα+ψωμι+ντοματοσαλατα.Απο αυριο θα προσεχω και το φαγητο γιατι δεν ειμαι και αδυνατη.Μπορει να τα καταφερω.....και δεν ειναι μια ιδεα......ειναι εξαρτηση.....ομως σκεφτεμαι ....δεν γινετε να καπνιζω αλλο.....δεν με περνει......και λεω.στον εαυτο μου......σ αρεσει δεν σ αρεσει πρεπει να το κανεις.....ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.Φανταζεστε να ειχα καπνισει μετα το παχυντικο φαγητο και τσιγαρο η τσιγαρα σιγουρα,τωρα θα ειχα καταθληψη....αααα τι φαυλος κυκλος.Λετε η γειτονισσα να αγορασε τσιγαρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ωρα ειναι 4.Γεμισα ενα μπολ κομποστα αντι για καφε.Στη γειτονισσα δεν πηγα,ουτε τα πιατα επλυνα.Τωρα ειμαι καλα,αργοτερα θα δουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καποτε ακουσα εναν παπου,να λεει το εξης.
    Να μη στενοχωριεσαι για πραγματα που διορθωνονται.
    Ναι λες κι εσυ.
    Και να μη στενοχωριεσαι για πραγματα που δεν διορθωνονται,συνεχισε εκεινος.
    Καταλαβες;
    (Αν τα καταφερεις να σακατεψεις αυτο που σου εδωσε η τυχη,ο Θεος,ή οπως θες πεστο,επειδη καποιος καπου καποτε,εφυγε απο σενα γιατι του ανορθωθηκε για καποιαν αλλη,εισαι πιο χαζη απ' αυτον).
    Εχεις τωρα μια ευκαιρια,να ξανακοιταξεις τη ζωη σου με αλλο ματι.Αρπαξε τη,και ας τα κλαμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. A ρε κουφαλα κοικωνια.Σ αλλους τα φερνεις ολα ισια και σ αλλους ολα αναποδα.Τι ζορι ειναι κι αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σεληνιακο το τοπιο.Η ωρα 7+30 κι εχω μια θλιψη μεσα μου που σπαει κοκκαλα....ενω βρισκομαι σε τοσο δυσκολη φαση κοβω και το τσιγαρο.....τι να πω.....αυτο ειναι μαζοχισμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σ ευχαριστω πολυ.Ολα θελουν το χρονο τους.Παντως αυτα που ειπε ο παπους ειναι πολυ σοφα και αυτο το { καποιος καπου καποτε } μοιαζει μακρινο σαν να μην υπαρχει...χαμενο στην αχλη του οριζοντα.Θα κρατηθω απο τα λογια του παπου με βολευουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τα καταφερα.Δεν το πιστευα πως θα τα καταφερω με τετοια ψυχολογια.Η πρωτη μερα εφυγε.Αυριο δευτερη μερα.Ειμαι χαρουμενη.......καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Kαλημερα..Φυγαμε και σημερα.....θα την παλεψου με,αλλωστε τζαμπα η χθεσινη πικρα;.....εδω στις επαλξεις να βγει ημερα......να περνουν οι ωρες..... με πηρε ο γιος μου απο το ΤΕΙ ,εγραψε πολυ καλα.Του το ειπα πως κανω αγωνα (μπραβο μανα)Μπραβο και σε σενα αγορι μου που σπουδαζεις δουλευοντας.Αυτα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εμείς κλέφτες θα γίνουμε;

    Γιατί δεν ανταλλάστε τα τηλέφωνά σας να τα πείτε δυο σας μια και καλή, που έχετε μπαστακωθεί 3 μέρες τώρα εδώ μέσα, σε ένα κείμενο του 2007 και που στην τελική ΔΕΝ είναι αυτό το point του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ποιο ειναι το point του;Γιατι εγω διαβασα (Πως να κοψετε το τσιγαρο).και μπηκα.Οσο για το 2007 που αναφερεσε,δηλαδη οσοι το εκοψαν το 2007 και προλαβαν ειναι οκ οι υπολοιποι ας προσεχαν.Ρε παμε καλα;Το κοψιμο του τσιγαρου θα ειναι παντα επικαιρο και παντα οδυνηρο και ασχετο με τις χρονολογιες.Και γραψε εσυ κατι αλλο Σε σταματαει κανεις;Αν και εχεις χιουμορ αφου αντιπροσωπευεις τον ΟΤΕ.Να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτό είναι το κακό. Οτι διαβάζουμε μόνο την επικεφαλλίδα.
    Να ΄σαι καλά κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αν οι καπνιστές γνώριζαν τον πραγματικό λόγο για τον οποίο καπνίζανε τώρα ελάχιστοι από αυτούς θα συνέχιζαν. Ο εθισμός της νικοτίνης είναι πως σας κάνει να ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι το αγαπάτε, να ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι αυτό σας χαλαρώνει από άγχος και νεύρα, να ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι είναι απόλαυση σαν γεύση. Μα η αλήθεια είναι τόσο διαφορετική που μπορεί εύκολα να αποδειχτεί.

    Αν το τσιγάρο βοηθούσε στα νεύρα και στο άγχος, τότε όλοι οι μη καπνιστές θα έδειχναν νευρικοί μπροστά στους καπνιστές. Κι όμως δεν είναι έτσι. Αντίθετα, ο καπνιστής είναι αυτός που παθαίνει υστερίες αν μείνει λίγη ώρα χωρίς τσιγάρο, ενώ ηρεμεί μόλις τελικά το καπνίσει. Έχετε αναρωτηθεί γιατί συμβαίνει αυτό στον καπνιστή και δεν συμβαίνει κάτι παρόμοιο στον μη καπνιστή;

    Η απάντηση είναι και το ζουμί της ιστορίας: Το ίδιο το τσιγάρο είναι αυτό που δημιουργεί μία ψυχοσωματική ενόχληση μετά από κάποιες ώρες ή μέρες (ανάλογα με τον βαθμό εξάρτησης) από τη χρήση. Αυτή η ενόχληση μοιάζει πολύ (ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) με το άγχος και το στρες. Η μοναδική αυτή ιδιότητα που έχει η νικοτίνη, είναι ότι με μία επόμενη χρήση, αυτή η ενόχληση ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ (και όχι μία φυσική συνθήκη), μπορεί να ανακουφιστεί. Έτσι δημιουργείται η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ πως μέσω του τσιγάρου καταπολεμήθηκε μία ενόχληση που το υποσυνείδητο νόμιζε πως ήταν άγχος.

    Στην πραγματικότητα όμως, κανένα αληθινό άγχος δεν χαλαρώνει αν προκύπτει από αληθινή αιτία και δεν είναι δημιούργημα του ίδιου του καπνίσματος. Αυτό είναι που δεν μπορεί να αντιληφθεί ο καπνιστής που κάθε φορά που περνάει μία δύσκολη φάση, νομίζει πως θα διορθωθεί η κατάσταση με ένα τσιγάρο. Μα, αν ήταν έτσι, τότε οι μη καπνιστές πως κατορθώνουν να επιβιώνουν μετά από τις δικές τους δυσκολίες και δεν έχουν πάθει ακόμα κρίση υστερίας που δεν έχουν το "φάρμακο" για κάθε άγχος, όπως θεωρούν οι καπνιστές το τσιγάρο;

    Σχετικά με τη γεύση τώρα, ο καπνιστής νομίζει πως απολαμβάνει, διότι με κάθε τζούρα ανακουφίζει την ενόχληση του προηγούμενου τσιγάρου που είχε καπνίσει, κι έτσι περνάει στο υποσυνείδητό του σαν κάτι καλό, σαν κάτι απολαυστικό. Στην πραγματικότητα, το πρώτο μας τσιγάρο είναι αυτό που θα αποδείξει αν και κατά πόσο μας άρεσε σαν γεύση. Η συντριπτική πλειοψηφία των καπνιστών δεν έχει καλές εμπειρίες από το πρώτο τσιγάρο. Η συντριπτική πλειοψηφία των καπνιστών δεν δηλώνει καμία απόλαυση στο πρώτο τσιγάρο. Όλοι αργότερα άρχισαν να μιλάνε για αγάπη, απόλαυση και χαλάρωση, όταν και είχε πλέον εγκαθιδρυθεί ο εθισμός. Τυχαίο; Δεν νομίζω...

    Η άλλη ψευδαίσθηση που σου προκαλεί το κάπνισμα σχετικά με την υγεία, είναι πως επειδή τώρα δεν έχει αντιμετωπίσει κάποιος νέος κάποιο πρόβλημα, νομίζει πως θα είναι για πάντα έτσι. Μα αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν πολλοί, είναι πως με το κάπνισμα, δεν χάνεις απλά μερικές 10ετίες από τη ζωή σου, αλλά ακόμα και αυτά τα χρόνια τα οποία θα ζήσεις, θα πέσει η ποιότητα ζωής! Κάποιοι νομίζουν πως θα περάσουν καλά και γι' αυτό δεν τους νοιάζουν τα λιγότερα χρόνια ζωής. Αν όμως τους αποδείξει κάποιος πως εκτός από λιγότερα χρόνια, θα ζήσουν και πιο βασανιστικά αυτά τα λιγότερα χρόνια, τότε τι άλλη δικαιολογία θα σκαρφιστεί η νικοτίνη για να τους πείσει;

    Αλλά πέρα απ' όλα τα παραπάνω, το συγκλονιστικότερο όλων είναι το εξής:
    Όλα αυτά δεν είναι τυχαίες συνθήκες. Όλα τα παραπάνω είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΣΑΣ (ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΕΣΑΣ! ΕΣΑΣ, ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΕ!

    ΜΑ ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ; Ότι το μείγμα ουσιών που αποτελούν το τσιγάρο, δημιουργήθηκε τυχαία; Η εξάρτηση δημιουργήθηκε τυχαία; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ! Τίποτα δεν γίνεται τυχαία από έναν αδίστακτο καπιταλιστή, να το θυμάστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή