Τρίτη, 3 Απριλίου 2007

GREEK TV



Έχουν γανιάσει όλοι να μου λένε «γιατί δεν το αγνοείς;». Από το πιο μικρό πράγμα στην ζωή μου, μέχρι το πιο σημαντικό, η κυρίαρχη άποψη είναι πως αν κάτι δεν το γουστάρεις, παράτα το. Μα με τα περισσότερα απ΄αυτά που δεν αντέχω με τίποτα, είμαι υποχρεωμένη να συνυπάρξω αλλιώς θα ΄χαν πάρει τον πούλο εδώ και χρόνια. Πώς να το κάνουμε τώρα; Και φτάνουμε στο προκείμενο: η τηλεόραση. Συγνώμη δηλαδή κύριοι, αλλά πόσοι ζείτε χωρίς αυτήν; Εντελώς εννοώ και όχι “για να παίζει τα dvd”, “για το σαλόνι” ή “για τους φίλους”. Ντιπ.

Δεχτείτε το πώς η τηλεόραση αποτελεί ένα από τα βασικά έπιπλα του σπιτιού. Αφού εμένα η μάνα μου, το πρώτο που με ρώτησε όταν άνοιξα σπίτι (αν και για το δικό μου σπίτι, μετά κατάλαβε η μάνα μου ότι η έκφραση “άνοιξα” ήταν ατυχής) ήταν πού θα πάμε να πάρουμε πλυντήριο, κουζίνα, τηλεόραση, μίξερ. Προσέξτε τη σειρά. Το ένα πλένει, το άλλο μαγειρεύει, το άλλο σε κοιμίζει και το άλλο σε ξυπνάει. Αυτά είναι ένα νοικοκυριό για τη μάνα μου.

Οι της δικής μου γενιάς – και οι λίγο πιο πίσω και μπρος – μεγαλώσαμε με την τηλεόραση. Άσχετα αν έχω φτάσει στο σημείο να τη μισώ θανάσιμα. Αλλά όχι στο δικό μου σπίτι. Ξέρω τι θα δω, πότε θα το δω και για ποιο λόγο (συνήθως για να κοιμηθώ, να ξυπνήσω φορτσάτη και να φύγω τρέχοντας για το γραφείο - μόνο ο Αυτιάς το καταφέρνει πιο γρήγορα απ΄όλους - και για να ρίξω καντήλια).

Στων αλλονών τα σπίτια είναι που με φρικάρει αυτό το ρημαδοέπιπλο. Όταν ας πούμε μια βόλτα στα πεθερικά μου καταλήγει να προσπαθώ να τους καθησυχάσω ότι δε με κυνηγάνε παιδεραστές και ανθρωποφάγοι στο ίντερνετ, όταν μια βόλτα σε συγγενείς καταντά να ξημεροβραδιάζεσαι να εξηγείς ότι δεν είμαστε εξωγήινοι και πως οι Έλληνες είναι το ίδιο μαλάκες με όλους τους άλλους και όταν χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η μάνα μου να με προειδοποιήσει για τον σεισμό 10 ρίχτερ που θα γίνει αύριο στις 4 με επίκεντρο προφανώς το σπίτι μου ή το δικό της. Κι όταν τη ρωτάς ποιος το είπε, να σου λέει ο Παπαδόπουλος. Και να της λες ποιος είναι αυτός ο γαμίκουλας σεισμολόγος ρε μάνα και να σου απαντάει φυσικότατα, σιγά που θα ήταν τσαρλατάνος σεισμολόγος! Ιστορικός είναι ο άνθρωπος (τώρα τελευταία αυτοί οι ιστορικοί ή που θα είναι άχρηστοι ή που θα τους βάζουμε στο τέλος να μας κάνουν εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς).

Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι τι κακό θα μου κάνει η τηλεόραση κι αν μου λέει μαλακίες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι μια η κλιμακτήριος, μια το πάρκινσον, μια το Αλζχάιμερ, έρχεται τώρα και η τηλεόραση, ε, μην νομίζετε ότι έχω και τόσο μεγάλο σόι, οι μισοί το έκαψαν τελείως. Πας μια ρημαδοεπίσκεψη και έχεις να κάνεις με πιστά αντίγραφα του Κακαουνάκη, του Τράγκα, του Κουίκ και του Λιακό. Α, και της Μενεγάκη. Χωρίς τα βυζιά. Εκεί που πραγματικά χρειάζεσαι τηλεκοντρόλ, εκεί είναι που δεν το ΄χεις. Βασικά, ούτε διαφημίσεις για κατούρημα δεν έχεις.

Η τηλεόραση είναι έπιπλο, πάει και τελείωσε. Άλλοι το θεωρούν μπανάλ, άλλοι πρακτικό και άλλοι τόσο γαμάτο που δεν μπορούν να πάρουν τα μάτια τους από πάνω του. Είτε επιλέξεις να διακοσμήσεις το σπίτι σου με δαύτο, είτε να το αγνοήσεις, είσαι υποχρεωμένη να συζητάς γι΄αυτό, όπως και για τις κουρτίνες του σαλονιού και τα πετσετάκια στο σερβάν. Η μόνη διαφορά με το έπιπλο αυτό, είναι ότι σύμφωνα με την μόδα Άνοιξη – Καλοκαίρι 2007, ο εγκεφαλός σου πρέπει απαραιτήτως να έχει ούγια ελληνική για να σου ταιριάξει το σετάκι.











Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

35 σχόλια:

  1. Αλήθεια, γιατί πρέπει να αγνοούμε; Για να γκρινιάζουμε μετά ότι δεν μας αρέσει;
    Πάντα η ευθύνη των άλλων, εμείς δεν είμαστε συνυπεύθυνοι, απλά αγνοούμε...

    Έπιπλο η τηλεόραση καλή μου; Πριν 10-15 χρόνια το θεωρούσα ένα δωρεάν τσίρκο (δωρεάν γιατί είχα δεν είχα TV τα ίδια πλήρωνα, άρα...)
    Τώρα πια δυστυχώς αποτελεί μάστιγα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό λέω κι εγώ. Να μην το αγνοούμε και να τα χώνουμε και να το συζητάμε. Μου τη σπάει να μου λένε συνέχεια "μα γιατί βλέπεις". Ε, αφού και να μη δω εγώ, θα μου τα κάνουν όλοι οι άλλοι τσουρέκια, οπότε ας έχω μια άποψη.

    Έπιπλο ρε συ, έπιπλο. Η μάστιγα των καμμένων εγκεφάλων προυπήρχε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι αλλο καρβουνο...ειναι ο τιτλος που ταιριαζει για τη σημερινη καταντια της Ελληνικης Τηλεορασης στην Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέκα χρόνια από εκείνη τη νύχτα που τη σταμάτησα...
    Αν σταματήσω και τον υπολογιστή... τότε θα ματαξανάρθει η άνοιξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έπιπλό καλή μου δεν μπορεί να είναι πια. Εγώ ούτε τη φωτογραφία μου από τις οικογενειακές διακοπές στα Φιλιατρά μπορώ να στηρίξω πια, ούτε καν μια δαντέλα της μαμάς μου, ούτε το ίδο το τηλεκοντόλ που την κουμαντάρει. Αυτά τα ρημαδο-LCD που μοντάρονται στον τοίχο είναι σαν να μπαίνει η άνοιξη ουρανού κατάνυξη - συγγνώμη, παραφέρθηκα - σαν να μπαίνει το ίδιο το παράθυρο του Γιαννάκη του Παπαδόπουλου (μα είναι όνομα αυτό για άνκορμαν;) στο σπίτι σου! Έπιπλο ήταν μέχρι το 2000, εκείνη η Philips με τα 12 κανάλια όλα κι όλα και την ξύλινη επένδυση. Μετά την πήρε ο παλιατζής. Αλλά το 2005 τα έφτιαξα με τη Μαρία. Και φοβήθηκα πως δεν θα με αγαπούσε για πολύ αν δεν μπορούσε να δει τις ειδήσεις στο Star. Και κόλλησα κι εγώ μια LCD στον τοίχο. Αλλά δεν είναι έπιπλο: είναι η δική μου μυστική σήραγα που με φέρνει μέσα στο σουτιέν της Φαίης Σκορδά, δίπλα στο σκουλαρίκι της Άριας Αγάτσα και κάτω απ' το στιλό του Μιχάλη Τσώχου. Ναι, βλέπω μόνο νωρίς το πρωί και πολύ αργά το βράδυ. Όταν η Μαρία δεν είναι σπίτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντίδοτο: δουλεύεις 14 ώρες την ημέρα. Επί μήνες. Όταν γυρνάς σπίτι είτε βλέπεις τηλεόραση, είτε σου πιάνει το μπούτι ο Brad Pitt αυτοπροσκόπως εσύ έχεις το ίδιο καμμένο βλέμμα και αντιλαμβάνεσαι ακριβώς τα ίδια πράγματα, δηλαδή τίποτα. Πολύ αποτελεσματικό, αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστά αντίγραφα...όπως τό'πες...

    Προσωπικά δέ με ενοχλεί...βλέπω ελάχιστα και κράζω και το συζητάω...

    Το πρόβλημα έγκειται στο συνδυασμό δύο επίπλων...τηλεόραση+καναπές...+ελεύθερος χρόνος...+πιτσιρίκι ή συγγενής...

    άν βγάζαμε έστω τον έναν παράγοντα από την εξίσωση??? Τον καναπέ ας πούμε???
    Να αντιδρούσαν μεταξύ τους όπως κάτι χημικά στοιχεία μεταξύ τους και να γινόντουσαν εκρήξεις...

    Τηλεόραση+κρεβάτι δέν το συζητώ κάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι ΔΕΝ είναι έπιπλο.
    Είναι κύριο συστατικό της κοινωνικής οργάνωσης.
    Όσο λιγότερο την αγνοούμε τόσο το καλύτερο.
    Αλήθεια έχει νόημα να την κλείσεις, όταν οι εκπομπές της, καθορίζουν την οικονομική και την πολιτική ζωή;
    Η τηλεόραση έχει μια μεγάλη αδυναμία. Δεν είναι αλληλοδραστική.
    Αλλά ακριβώς αυτή είναι και η δύναμή της.
    Δίνει άμεσα εικόνα. Δίνει άμεσα λόγο (αυτά γίνονται και με το διαδίκτυο), αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ τον αντίλογο.
    Ή έστω το σχολιασμό.
    Αυτή είναι, μαζί με το ότι είναι φτηνή-κυριολεκτικά και μεταφορικά- η δύναμή της.

    Α να μη ξεχνάμε ότι καθοδηγεί ανεξέλεγκτα και τις διαδικασίες της άμεσης δημοκρατίας δίνοντας ψήφο ακόμα και στα 5χρονα!!!

    Είναι λοιπόν έξυπνο να την αγνοούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε όχι και για τα πετσετάκια στο σερβάν!...
    Η τηλεόραση δεν είναι έπιπλο όμως, είναι μια επίκτητη ανάγκη που εξουσιάζει τα υπόλοιπα έπιπλα, και όλο το σπίτι κι εσένα μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου!!Καλό Πάσχα γιατί πάω στα πέριξ για διακοπούλες!
    Λοιπόν τηλεόραση σταμάτησα να βλέπω γιατί ποτέ δεν προλάβαινα.Πλέον συστηματικά κατεβάζω αμερικάνηκες σειρές και πίστεψε με κάτι Παραπέντε,Μαρίες οι Άσχημες και κόκκινος κύκλος και όλα γενικά εκεί τα έχουν για πρωινό.Πλέον όλη η ελληνική τηλεόραση μοιάζει βαθύτατα βαρετή στα μάτια μου.Οι ειδήσεις ήταν αυτο που έβλεπα κάποτε αλλά σταμάτησα γιατι εκείνη την ώρα βγαίνω,αλλά ανακάλυψα τις εφημερίδες και τους γονείς μου ("Ρε πατέρα πέτα μια τα highlights των ειδήσεων της μέρας!),επίσης το ίντερνετ σε αξιόπιστες πηγές πάντα.Αυτά.Όταν θα ανοίξω δικό μου σπίτι θα προβλέψω να πάρω προτζέκτορα ναβλέπω τις ταινίες που θα κατεβάζω και ότι μαθαίνω από εφημερίδες για νέα,άντε γιατι η τηλεόραση με κουράζει ή με αποχαυνώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έπιπλο δεν είναι, όχι πια.
    Παράθυρο στον έξω κόσμο (ήταν και) είναι, αλλά αν δεν προσέξεις και σε τραβήξει, οδηγεί στο χάος...
    Κρύβει κινδύνους αποχαύνωσης, παραπληροφόρησης, εξάρτησης κλπ. Είναι τραγικό να βλέπεις ανθρώπους να ζουν και να αναπνέουν με την TV. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι.
    Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται αυστηρό φιλτράρισμα σε ότι βλέπουμε, δηλαδή πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
    Ευτυχώς που οι νέες LCD είναι στυλάτες (αφορμή για πιο μοντέρνο σαλόνι ίσως;), αλλά κυρίως 16:9 για να απολαμβάνουμε τα DVDιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο Πασχα...
    Αναγεννηση σε ο,τι επιθυμεις...
    φιλια!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε σεις, μόνο εγώ βλέπω τηλεόραση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η τηλεόραση είναι τρόπος ζωής! Και ναι είναι περισσότερο απαραίτητη από μια τραπεζαρία σε ένα σπίτι! Άρα είναι και έπιπλο...

    Πάντως αν δεν υπήρχε η τηλεόραση, μάλλον θα την είχαμε δύσκολα με τη γιαγιά μου...όπως λέει κι η ίδια: Είναι συντροφιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eίναι κομμάτι της οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υποκρισίες...
    Δεν αναφέρομαι σε σένα Κωνσταντίνα, αλλά σε όλους όσους το παίζουν ότι χρησιμοποιούν το χαζοκούτι μόνο σαν ένα τεράστιο σουβέρ για το ανθοδοχείο της μαμάς.
    Και την LCD γιατί την πήραν με 78 δόσεις για να την χρησιμοποιούν σαν κάδρο;
    Εγώ μεγάλωσα με την εκπαιδευτική τηλεόραση. Από μωρό καρφωνόμουν απέναντι της με την μάνα μου να γκρινιάζει. Δεν ήξερα να περπατώ αλλά κανάλια της ασπρόμαυρης τιβί μας τα άλλαζα μόνος.
    Αποτέλεσμα, από το δημοτικό ένιωθα μεγάλη οικειότητα με έννοιες που τα πιτσιρίκια δεν μπορούσαν καν να προφέρουν.
    Η τηλεόραση είναι το δυνατότερο μέσο επικοινωνία. Έχει εκπληκτικό περιεχόμενο απλά πρέπει κάποιος να την ψάξει...
    Αν δε η αναζήτηση αφορά δορυφορικά κανάλια ή την καλωδιακή που έρχεται σύντομα και στα σπίτια μας, τότε όποιος πει ότι δεν έχει τίποτα να δει στο χαζοκούτι... είναι ψεύτης...
    Καλημέρα σας πάω τώρα να αλλάξω κανάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω παντως μεγαλωσα με γαλα και φρουτοκρεμες. Τηλεοραση ειχα δοκιμασει μια φορα αλλα δεν την ειχε μαγειρεψει καλα η μανα μου και την αφησα ολη στο πιατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. η αγαπημενη μου τηλεοπτικη εκπομπη ειναι του κουτιου τα παραμυθια
    ενταξει τωρα τελευταια δεν εχω χρονο και δεν το βλεπω αλλα μ'αρεσει πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αν και ψιλικατζου το νεο επιπλο ειναι τα ποδηλατα κι οι διαδρομοι γυμναστικης
    αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα που θα το αναλυσουμε μια αλλη φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. οχι ολα εδω και τωρα θα τα πουμε. Εγω παλι νομιζα οτι ο Τονι Λιτλ ηταν κουκλακι που μπορουσες να το παραγγειλεις (οπως και ηταν δηλαδη) αλλα δυστυχως δεν μπορω να βρω απο που κλεινει και μιλαει συνεχεια. Τι διαολο; Με ηλιακη ενεργεια κινειται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η τηλεόραση, όπως και κάθε τι, λειτουργεί όπως επιλέξει ο χρήστης.

    Αλλος για να σκοτώσει την ώρα του, άλλος για να ενημερωθεί από τηις πηγές που εκείνος επιλέγει, άλλος για να διασκεδάσει, άλλος για την τέχνη (ταινίες είναι τέχνη), άλλος για να έχει μία παρέα, άλλος για ότιδήποτε...

    Το τηλεχειριστήριο είναι στα χέρια του χρήστη... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ FEED που κάποιος επιλέγει τι θα σου προβάλει και πότε... Είναι γεμάτο κουμπιά για να την ανοιγείς όποτε θέλεις και να την κλείνεις όποτε θέλεις... Να αλλάξεις αυτό που δεν εγκρίνεις και να δεις αυτό που σου ταιριάζει.

    Αν είσαι πρόβατο εκ φύσεως δεν θα είσαι μόνο στην TV, αλλά και στις άλλες επιλογές της ζωής σου.!!!!!! ΤΟ ΜΕΣΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ... Ο ΔΕΚΤΗΣ ΜΟΝΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ψιλικατζού, με πήραν τηλέφωνο από την Π.Ε.Π.ΑΝΘ.Ι. (Πανελλήνια Ένωση Παιδεραστών και Ανθρωποφάγων του Ίντερνετ). Θέλουν να κανονίσουν μία συνάντηση εργασίας. Λένε ότι δεν θα σε κυνηγήσουν αυτή την φορά. ;)

    (Μενεγάκη χωρίς βυζιά; Δεν λέει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λείπει η σεξουαλική παράμετρος του θέματος. Γιατί νομίζετε τα tv control είναι μακρόστενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...σωστά...και με τη λογική του στύλ "η τηλεόραση είναι σκατά" για το internet τί να πείς δηλαδή...Όταν βλέπω πού περνάνε ατέλειωτες ώρες σερφάροντας οι μαθητές μου, ένα σκέφτομαι, "τηλεόραση και πάλι τηλεόραση"..και δέν αστειεύομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πως να μην ασχολείσαι, όσο και να μην θέλεις δεν μπορείς να ξεφύγεις απ' την τεχνολογία. Οι τεχνολογίες επικοινωνίας μας αλλοιώνουν τον τρόπο που ζούμε και την αυτοεικόνα μας. Οι εικόνες είμαστε εμείς και οι εικόνες γίνονται κομμάτια μας. Π.χ. κάποιος είναι στο κρεβάτι με τη γκόμενα του και στη φαντασία του πηδάει τη Μενεγάκη (με τα βυζιά). Δεν τα λέω εγώ αυτά αλλά ο J.G. Ballard μες τα παραληρήματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν δεν υπήρχε η τηλεόραση δεν θα υπήρχαμε εμείς.(να ένας καλός λόγος για να την αγαπήσετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σκέψεις ατάκτως ειρημένες..
    Είμαι 41, ήμουν 20 όταν αποφάσισα να πάψω να βλέπω. Με ένα δίμηνο διάλλειμα, το τήρησα. Αλλά:
    ΔΕΝ μπορείς να την αγνοείς. Όπως δεν μπορείς να αγνοείς τον μαλάκα γείτονα που συνέχεια πετάει σκουπίδια στην αυλή σου. Είναι μέσα στη ζωή σου, βλέπεις - δε βλέπεις.
    Το πρόβλημα μ' αυτήν δεν είναι αν έχει ή όχι (και πόσες) καλές εκπομπές. Είναι ότι τα σκουπίδια επιπλέουν, κυριαρχούν και διαμορφώνουν τρόπο ζωής. Είναι η μαγική δύναμη της εικόνας (βιολογικά, εικόνα=αλήθεια). Και σ' αυτό είναι που διαφέρει από άλλα "κολήματα" όπως internet, ραδιόφωνο κλπ.
    Λύση, δεν γνωρίζω (εκτός από το ανεφάρμοστο κλισέ της παιδείας). Όπερ, γμσ τα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Preza, πολλούς τίτλους θα μπορούσα να σκεφτώ αλλά έβαλα τον πιο σύντομο. :)

    Alas, μα αυτό λέω. Ακόμα κι αν την σταματήσεις δεν γλιτώνεις απ΄τα δεινά της, εκτός φυσικά κι αν πας να ζήσεις μόνος σου σε μια έρημο. :D

    Μπαρμπα Μαθιός, καλωσήρθες! Τί οίστρος είναι αυτός καλέ; Χαχαχα!!! Έχεις δίκιο πάντως για τις νέες τηλεοράσεις. Δεν μπορούν να είναι έπιπλα αν δεν χωράνε ένα πετσετάκι. :D

    Lost, πολύ σωστή όπως πάντα. Έχουμε γίνει ζόμπι απ΄την δουλειά, απλά μερικές φορές πας μια βόλτα να ξεσκάσεις και πρέπει να ακούς με τις ώρες τα άλλα ζόμπι που έγινε ζελές ο εγκεφαλός τους από την τιβί. :)

    Patsiouri, εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ τον θανατηφόρο συνδυασμό τηλεόραση + κρεβάτι + ντοκυμαντέρ με αυτήν την ήρεμη αντρική φωνούλα που σε κοιμίζει στο τρίλεπτο. Γαμάτο σου λέω! :)

    Markos, εντάξει ρε συ, κολλήσατε όλοι στο «έπιπλο». Κατά τ΄άλλα συμφωνούμε απίστευτα. Δεν γίνεται να αγνοηθεί/ το αντίθετο.

    Queerdom, ααα δε λέω εγώ για τα πετσετάκια, η μάνα μου και η πεθερά μου με πρήζουν. Όσο για την εξουσία, συμφωνώ ότι εξουσιάζει ολόκληρα σπίτια.

    Jangel, ρε συ, είναι λογικό να σου φαίνεται εσένα αφόρητα βαρετή. Αφού είσαι μωράκι και τέλος πάντων δεν γίνεται να σε επηρρεάσει τόσο όσο τους μεγαλύτερους που ούτε καλά καλά εφημερίδες και ίντερνετ δε διαβάζουν. Καλά να περάσεις μωράκι μου. :)

    Sugardad, μιλούσα ακριβώς γι΄αυτούς που ζουν και αναπνέουν με την τηλεόραση. Λέγοντας «έπιπλο» ήθελα να τονίσω πως πλέον όλα τα σπίτια τη θεωρούν δεδομένη by default.

    Βασιλικούλα μου, καλή Ανάσταση και υγεία και σε σένα. :)

    Kaltso, ναι, σώθηκε η τηλεόραση αν όλοι έβλεπαν σαν κι εσένα. :P

    Σπιτόγατε, είπες μεγάλη κουβέντα. Πω... τί θα έκανα με όλο το σόι στο κεφάλι αν δεν υπήρχε η τηλεόραση! Πολύ σωστός. ;)

    Kaltso, τί έγινε ρε μωρό, θα πεις κι άλλα φιλοσοφημένα; :P

    Παράφωνε, συμφωνώ.

    Misirlou, είσαι μεγάλο τρελοκομείο! :D

    Fight Back, δεν την έχω δει ποτέ. Για τα «έπιπλα» γυμναστικής άστα. Τα αγόρασα και τα ΄χω και τα καμαρώνω. :)

    Beastie06, “Αν είσαι πρόβατο εκ φύσεως δεν θα είσαι μόνο στην TV, αλλά και στις άλλες επιλογές της ζωής σου.!!!!!!” Πολύ σωστό, αν και τις περισσότερες φορές η τηλεθέαση επιταχύνει σημαντικά την προβατοπροδιάθεση. ;)

    Mpampaki, πες τους δε μπορώ αυτή τη βδομάδα. Νηστεύω και προσεύχομαι. :D

    Gaios, ωχ, τί είπες τώρα; Κι αν σκεφτείς ότι είναι το αγαπημένο γκάτζετ των αντρών, τη βάψαμε. :D

    Patsiouri, διαφωνώ. Εγώ όταν βλέπω πιτσιρίκια στο ίντερνετ χαίρομαι πολύ. Χίλιες φορές παιχνιδάκια, τσοντούλες και φόρα παρά πρωινάδικα και διαφημίσεις αβέρτα.

    Unique, μου φαίνεται ο Ballard μια χαρά τα λέει.

    Theindividuals, δε κατάλαβα.

    Sadmanivo, “βιολογικά, εικόνα=αλήθεια”. Χίλια ευχαριστώ γι΄αυτό. Δεν είχα ιδέα και τώρα όλα είναι ξεκάθαρα. Ευχαριστώ ρε συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ζω 4 χρόνια χωρίς καθόλου τηλεόραση, και ούτε κάρτα τηλεόρασης στον υπολογιστή. Ακόμα έχω και 2 κολλητούς οι οποίοι δεν έχουνε για 4 ο ένας και 5 ο άλλος χρόνια τηλεόραση στο σπίτι τους.

    Τελικά είναι δυνατό να ζήσεις χωρίς τηλεόραση και πιστεύω όπως μπορείς να εθιστείς απο την χρήση της, το ίδιο εθίζεσαι και στην απουσία της, τόσο που εγώ τώρα πια δεν μπορώ να παρακολουθήσω σχεδόν ούτε λεπτό, μου φαίνονται απελπιστικά ηλίθια αυτά που βλέπω.

    Το ζήτημα είναι πως έχουμε ξεχάσει πως ήταν χωρίς την τηλεόραση, ή ακόμα χειρότερα δεν το έχουμε ζήσει ποτέ. Αν κάποιος δεν παρακολουθεί για λίγους μήνες τότε δεν θα ξαναδει ποτέ, αν το θέλει βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Eγω βλεπω μια νεα κωμωδια με τον ψαλτη στο αλφα αλλα εχω αρχισει να το βαριεμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε καποια μελανη περιοδο τηε ζωης μου,ημουν αναγκασμενος λογω αυξημενων υποχρεωσεων,να εργαζομαι απο τα ξημερωματα μεχρι τα μεσανυκτα.Οταν επεστρεφα κουρασμενος,εθετα σε λειτουργια το χαζοκουτι,σε μια απελπισμενη προσπαθεια να χαλαρωσω.Ηταν μεγαλη παρηγορια να βλεπω, πως σε αυτη τη ρημαδοζωη,υπαρχουν συνανθρωποι που βρισκονται δε χειροτερη μοιρα.Ετσι κοιμομουν καθησυχασμενος,βλεποντας τα χειροτερα.Συνειδητοποιησα καποια ημερα, πως μου εκανα πλυση εγκεφαλου,διαφοροι ξεπλυμενοι,ξιπασμενοι και εξαγορασμενοι δημοσιοκαφροι,με απωτερο σκοπο την πληρη αποχαυνωση μου.Ειναι γνωστο το ποιους και τι εξυπηρετουν.Απο τοτε η τηλεοραση αναπαυεται καπου στον ακαλυπτο του σπιτιου μου,μετα απο την ελευθερη πτωση η οποια της επεβληθη βιαιως.Πιστεψτε με,πως ο εγκεφαλος μου εργαζεται απερισπαστος και αντιλαμβανεται την αληθινη και οχι την στημενη-εικονικη-δημοσιογραφικη πραγματικοτητα που εντεχνως μας σερβιρουν.Οπου κλεινει μια τηλεοραση,ανοιγειενα βιβλιο.Διαλεξτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η αληθεια ειναι οτι βλεπω 31 comments και το 80% σταυρωνει το σατανα...
    Γιατι ομως?
    Το Σατανα οπως και το Θεο τον αγαπαμε συνανθρωποι. Αλλωστε απο τα λιγα που ξερω το Θεο σταυρωσαμε στην Ιστορια μας, οχι το Διαβολο.
    Τι εχει η ΤιΒι και μας ενοχλει? Μηπως δεν ειναι αυτη που ενωνει ολους του Ελληνες? Σε ποιο επιπεδο? Μα ειναι αυτονοητο, στο επιπεδο που ο καθενας μας εχει και μπορει να αντιληφθει. Ποτε πιο πανω, ισως καποιες φορες πιο κατω, αλλα γιατι πρεπει να καψω την αμαξα που με παει εκει που διαλεγω?
    Τι κακο εχουν τα στηθια μιας γυναικας? (Ειδικα της Κυριας Μενεγακη?) Τι κακο εχει ο δημοσιογραφισκος Πρετεντερης? Τι κακο εχει ο Κυριος Λιατσος, Αυτιας, Παπαδακης και λοιποι? Τι κακο εχουν οι Τσοντες του Filmnet (δε δειχνουν καθολου Γκουσκουνη, το ξερω, αλλα τι να κανουμε?)
    Μας κανουν να χανουμε την ουσια? Αποπροσανατολιζουν τη Μαμα σου και δε βρισκει το δρομο για το Ψιλικατζιδικο? Κανουν τη νεολαια να περιμενει να της κατσει το επομενο Deal? Λες να φταιει το Επιπλο για ολα τα κακα της μοιρας μας?
    Οχι δα. Ειναι ενας πολυ ευκολος τροπος να καταλαβεις ποιον εχεις απεναντι σου ή διπλα σου. Η παλια παροιμια μπορει να λεει "δειξε μου το φιλο σου......" αλλα η σημερινη εκδοχη της μπορει καλλιστα να γινει "Πες μου τι βλεπεις....".

    υγ.
    Την ωρα που σας γραφω τις γραμμες αυτες το χαζο επιπλο εδειχνε μια ασπρομαυρη Κυρια να γελα με ενα γαργαρο γελιο και να λεει "Παναγια μου..."
    Μελινα το ονομα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Stragali, απλά τώρα που υπάρχει ανταγωνισμός (net) φάνηκαν τα όποια κακά της. Που είναι πολύ κακά IMHO. Άσε που δεν είναι τελικά τόσο απαραίτητη όσο νομίζαμε. Εμένα τουλάχιστον με έκανε να διαβάσω ένα κάρο βιβλία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τυχαινει να ειμαι "Στη Γραμμη" τωρα (ον λαϊν ντε) και θα ηθελα απλα να σου πω (απλα και αμεσα) πως το οτι: "με εκανε να διαβασω ενα καρο βιβλια" μονο κακο δεν ειναι.

    Αρα... μηπως ειναι τελικα Καλη η Τηλεοραση...
    Ειδικα μετα το ξεβρακωμα που της κανουν τα λοιπα ανταγωνιστικα Μεσα Επικοινωνιας, οπως τουτο δω το Blog???
    Μηπως ειναι τελικα καλο το επιπεδο-κλικα που εχουν φτιαξει ολοι αυτοι οι δημοσιογραφοι???

    Αν θελεις πες μου τι ειναι το ΙΜΗΟ γιατι εχω χασει την παραδοση του συγκεκριμενου μαθηματος και δε το ξερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. (σημαίνει in my humble opinion)

    Ναι, από αυτή την άποψη είναι καλή η τβ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή