Κυριακή, 13 Μαΐου 2007

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ



Άκουσα ότι η Μπακοδήμου είπε «καλή επιτυχία Μακεδονία» και τώρα έχει χοντροπροβληματάρα λέει, γιατί δε φτάνει που αυτό που είπε ήταν αντεθνικό αλλά πληρώνεται και από κρατικό κανάλι, από εμάς δηλαδή. Κι ας είπε συγνώμη μετά από λίγο, που φυσικά δεν πιάνεται, γιατί ο τζορτζ το λέει «φρουδικό» και χοντρικά σημαίνει ότι βρίσκεται όξω όξω στον εγκέφαλό της και θα ΄σκαγε αν δεν το πέταγε.

Σειρά είχαν οι υπόλοιποι φρουδικοί. Απ΄αυτούς που ο εγκέφαλός τους έχει μαζέψει πολύ πράγμα όξω όξω και ό,τι σου λένε, βγαίνει κατά σειρά προτεραιότητας. Απ΄το πολύ στριμωξίδι. Τα ΄χουν όλα όξω όξω και ο υπόλοιπος εγκέφαλος κενός. Ενημερώθηκα λοιπόν, πως απαγορεύεται να κάνεις λάθος όταν μιλάς δημόσια για ένα τόοοοσο μεγάλο θέμα. Δηλαδή θέτε να μας πείτε πως κάποια πράγματα δε τα λες στην τηλεόραση άμα έχουν να κάνουν με το εθνικό συμφέρον ή με τα ιερά και όσια (όπου «ιερά και όσια» ό,τι πιστεύει ο παπα τσάκαλος); Ή ότι άμα κάτι είναι κρατικό που το πληρώνουμε εμείς, πρέπει να είναι ά-ψο-γο και σύμφωνο με το εθνικό αίσθημα;

Προφανώς τα μετράνε κάπως έτσι: δε μπορείς να πεις «καλή επιτυχία Μακεδονία» αλλά μπορείς να πεις «ο δράστης προφανώς ήταν Αλβανός», «τα δικά μας (γαλάζια) παιδιά», «ο Έλληνας γεννιέται δε γίνεται», «η ομοφυλοφιλία είναι κουσούρι» κ.α. . Επίσης, άνετα θα δεις μεσημεριανή εκπομπή να κάνει «σοβαρή» έρευνα για τον Άλεξ αλλά θα φρικάρεις άμα σε κράξουν τα ξένα κανάλια γι΄αυτό. Μπορείς να προβάλλεις ολημερίς τα παιδιά των τουριστών που πέθαναν από κακοσυντήρηση του κλιματισμού όταν έκαναν τουρισμό στην Ελλάδα, αλλά θα βγεις να τους κράξεις άμα τολμήσουν να δυσφημίσουν στον ξένο Τύπο τον τουρισμό μας που «κατά τ΄άλλα είναι άρτιος» . Άσχετα αν οι έρμοι οι γονείς ακόμα προσπαθούν να μπει σε όλα τα ελληνικά ξενοδοχεία ανιχνευτής διοξειδίου ή πώς λέγεται αυτό το ρημάδι.

Όλα τα παραπάνω φυσικά, ήταν απλά παραδείγματα. Δεν είναι και τόσο σοβαρής σημασίας όσο το «Μακεδονία» που κηλίδωσε τους αγώνες τόσων χρόνων και που μας ρεζίλεψε σε όλα τα πλάτη και μήκη της... Γιουροβίζιον. Ανήκουστο!

Φαντάζομαι πως την κυρία Δρούζα - που επίσης την πληρώνουμε απ΄την τσέπη μας - την έχετε εικόνα γιατί δεν έχει πει ακόμα «Μακεδονία». Μόνο «φραπελιά». Κι ας στέλνει εξώδικα αντί για «συγνώμη».

Κρα ρε!







Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

156 σχόλια:

  1. Εδω ο κοσμος το εχει τουμπανο και εμεις κρυφο καμαρι.
    Η Π.Γ.Δ.Μ σε ολα τα sites ακομη και σε αυτο της Βουλης των Ελληνων (μεχρι πριν λιγο καιρο)ονομαζεται Μακεδονια.
    Τωρα μας ετσουξε που το ειπε η Μπακοδημου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα που είναι το πρόβλημά τους;

    Χρόνια τώρα λυσσάνε ότι η "Μακεδονία είναι ελληνική".

    Ακόμα δεν έχουνε πειστεί οι ίδιοι που το λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E καλά, εδώ κάποτε ειπώθηκε πως η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες.
    Ακόμα συνεχίζουμε να πιστευουμε στα παραμύθια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλωστε, δε διαμαρτυρήθηκε κανένας εκτός Ελλάδας.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά το πρόβλημα δεν είναι το ότι έκανε λάθος και είπε "Μακεδονία"
    Το πρόβλημα είναι ο μετα ωχαδερφισμός της. Βγήκε μετά από λίγο να το διορθώσει όχι επειδή το κατάλαβε αλλά επειδή είχαν σπάσει τα τηλέφωνα. Και αντι να πει το αυτονόητο πως απλά έκανε λάθος, άρχισε την πλακίτσα, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πως κάτι τέτοιοι αστέρες των καναλιών αντιμετωπίζουν εμάς τους τηλεθεατές λες και είμαστε οι τελευταίοι που έχουμε λόγο για το οτιδήποτε. Είτε το θέλουμε είτε όχι, η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού δεν θέλει να το αποδεχτει το όνομα. Όλα να τελειώσουν, όλα να πουληθούν οι Έλληνες στην πλειοψηφεία τους θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν πως Μακεδονία είναι μία και Ελληνική! είναι κακό αυτό; δεν καταλαβαίνω...δημοκρατία δεν λέμε πως έχουμε; γιατί δεν γίνονται σεβαστές οι ευαισθησίες της πλειοψηφίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα @@ των Ελλήνων το όνομα της γειτονικής μικρής χώρας! Για τόσα χρόνια που έτσι την έλεγαν (αλλά ήταν μέρος της Γιουγκοσλαβίας) κανείς, ουτε οι ακραιφνείς "εθνικόφρονες" τύπου Καρατζαφέρη, Πλεύρη, κ.α. δεν σκέφτηκε να έχει αντίρρηση. Κι αν δεν μας το έκαναν βούκινο σε 24ωρη βάση τότε, στην δεκαετία του 90, κανείς πάλι δεν θα νοιάζονταν (και σωστά) για το όνομα της χώρας. 'Οπως κανείς δεν διαννοήθηκε να διαμαρτυρηθεί γιατί τόσες πόλεις των ΗΠΑ έχουν το όνομα "Athens" (αλλά και άλλα ελληικά ονόματα). Αλλά όταν βγαίνουν τόσοι Ελληναράδες και σου τα πρήζουν με αλυτρωτισμό και άλλα κουραφέξαλα, παρασύρουν κι αυτούς που δεν θέλουν να υστερήσουν σε υστερία και γουστάρουν τους λεωνταρισμόυς, παρασύρουν και κάτι "σιδερένιους" πρωθυπουργούς (μακαρίτες πλέον) να κάνουν εμπάργκο στον μικρό γείτονα που προσπαθεί να επιβιώσει μετά από έναν ηλίθιο και βρώμικο εμφύλιο πόλεμο! Τώρα να δείτε ότι το "ολίσθημα" της Μπακοδήμου θα την κάνει ευρύτερα γνωστή και θα της βγεί σε καλό, παρ' ότι σήμερα την καρφώνουν όλοι οι Ελληναράδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την είδα επισταμένα τη Γιουροβίζιον και τη συγκεκριμένη φάση την έχασα,αλλά ήμαρτον:η Μπακοδήμου το είπε,όχι ο πρωθυπουργός σε πρες κόνφερανς!Τι έπρεπε να κάνει,να βγει και να ολοφύρεται για το τραγικό λάθος,λες και από αυτό εξαρτάται ή φαίνεται ή δηλώνεται κάτι τέλος πάντων;Εμένα μου φαίνεται πάλι από τις περιπτώσεις που θα τραβήξουν από τα μαλλιά τη λεπτομέρεια για να κάνουμε τζέρτζελο και νά'χουμε να λέμε στα πάνελ...
    Ως προς το"απαγορεύεται να μιλάς δημόσια και να κάνεις λάθος κτλ"έχω να πω ότι ολόκληροι πρωθυπουργοί λένε ένα κάρο μαλακίες και μπερδεύουν αρχηγούς κρατών και δεν είδα να επηρέασε αυτό πουθενά στις εξελίξεις,η Μπακοδήμου μας πείραξε...
    (υ.γ.Τους βρήκα γαμώ παρουσιαστές κι αυτή κ το Φώτη που ήταν και πιο αυθόρμητος και γέλασα πολύ
    υ.γ.2-είμαι μακεδόνισσα και μου τη δίνει το Μακεδονία της FYROM,αλλά δεν πιστεύω ότι εφόσον το είπε η Μπακοδήμου επιβεβαιώνεται-όπως δεν πίστευα και το ότι είπε ο Σφακιανάκης τους Θεσσαλονικείς"Βούλγαρους"σήμαινε ότι μεταφέρθηκαν και τα σύνορα:Ρ)
    φιλιά ψιλικατζού,σε περιμένουμε στα βόρεια όποτε...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποστόλης5/13/2007 01:52:00 μ.μ.

    Θα συμφωνήσω με την Κωνσταντίνα στο ότι ασχολούμαστε δυσανάλογα με τέτοια θέματα "Εθνικού" και καλά συμφέροντος όταν κάποια άλλα πολύ σοβαρότερα τα ξεχνάμε "εντέχνως" (βλέπε σκόπιμα) πολύ γρήγορα.

    Το θέμα με τη φραπελιά που αναφέρει η Κωνσταντίνα είναι πολύ χαρακτηριστικό. Κάποιος (Δρούζα) αποφάσισε ότι το προσωπικό του συμφέρον βρίσκεται πιο πάνω από τον ανθρώπινο πόνο. Και μιλάμε για μία από τις χειρότερες μορφές ανθρώπινου πόνου, τον αργό θάνατο από ανίατη ασθένεια. Ο κάποιος αυτός όχι μόνο το αποφάσισε αλλά κατάφερε να το περάσει και μέσω καναλιού στα σπίτια μας.

    Δεν είναι βέβαια η Δρούζα η μοναδική που το κάνει. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις τσαρλατάνων που δήθεν θεραπεύουν τα πάντα από AIDS, καρκίνο, και λοιπές ανίατες ασθένειες. Αυτοί οι άνθρωποι συχνά διαφημίζονται (έμμεσα ως και καλά ρεπορτάζ) από τα κανάλια. Αν τους πιστέψει κάποιος τότε το ζήτημα δεν είναι αν θεραπεύεται το AIDS, αλλά το ποια αγωγή να πρωτοξεκινήσει ο ασθενής.

    Δυστυχώς ο Ελληνικός νόμος δεν είναι ευέλικτος σε αυτές τις περιπτώσεις (βλέπε σε κλείνω μέσα χωρίς δεύτερη κουβέντα). Αντίθετα δίνει πολλές ευκαιρίες στους κατηγορούμενους (αλήθεια γιατί; για να διερευνηθεί επαρκώς μήπως η επιστημονική κοινότητα κάνει λάθος και όντως η κυρα-Σούλα από τα Σούρμενα θεραπεύει τον καρκίνο;;;)

    Αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να μας πονάνε περισσότερο, γιατί στην τελική δείχνουνε και πού έχουνε φτάσει οι ανοχές μας, και όχι το τί είπε η Μπακοδήμου και η κάθε Μπακοδήμου.

    Τέλος, να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε όλους σας για το πολύ ζωντανό αυτό blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aloha και από εμένα και καλή συνέχεια

    http://nicholas-manie-edge.blogspot.com/2007/04/fyrom.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο καυγάς (και το πάθος) για το όνομα των γειτόνων συμπυκνώνει /συμβολίζει την απόλυτη παράνοια της ελληνικής κοινωνίας.

    1. Το είχαν, από τη δεκαετία του '40, δεν το ανακαλύψανε τώρα (η ένδοξος Ελλάς το έκανε γαργάρα, ως καλός νατοϊκός εταίρος, για να μην κοντράρει τους Γιουγκοσλάβους, που κοντράριζαν την ΕΣΣΔ)

    2. Όταν χρεωκόπησε ο υπαρκτός, μας παρακαλάγανε να λέγονται "Βόρεια Μακεδονία" και δεν το δεχόμαστε. Τώρα τους παρακαλάμε εμείς - και δεν το δέχονται εκείνοι. Η αποθέωση της ευθυκρισίας και της λογικής στην εξωτερική μας πολιτική!

    3. Σε κάποια χρόνια, η πλειοψηφία του πληθυσμού θα είναι αλβανικής καταγωγής - και θα γίνει ξανά πατιρντί για το όνομα.

    4. Ωστόσο, ακόμα περνάει το "δικό μας": όλη η Ευρώπη είδε στις οθόνες της πως δεν λέγονται "Μακεδονία" αλλά ...FYR Macedonia (οι Φιλανδοί φάγανε το "ο" του "of" - αίσχος!)

    5. Το λάθος της Μπακ. ήταν χωρίς καμιά σημασία. Εκείνο που ήταν ...αχώνευτο ήταν στον τελικό, όπου "ΤΟ ΦΥΡΟΜ" ανέβαζε, "ΤΟ ΦΥΡΟΜ" κατέβαζε. Πως λέμε ΤΟ Βέλγιο; Έτσι και ΤΟ Μακεδονία!

    6. Νομίζω πως τώρα πια ο ελληνικός λαός έχει αντιληφθεί το γελοίον του πράγματος και, στην πλειοψηφία του, δε συμμερίζεται τις ακρότητες των εθνικιστών περί του ονόματος (τους εξτρεμισμούς του Ανδρέα Παπανδρέου - και του Κάρολου Παπούλια, εννοώ. Τους ...γραφικούς, ποιός τους χ"ζει;)

    *

    Κωσταντίνα, αν είμαστε καλά, η Βόρεια Μπλογκερία θα σας υποδεχτεί ...χαρμόσυνα, το Σεπτέμβρη. Με το καλό! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνω με τον/την Oistros.

    To προβλημα δεν ειναι οτι εκανε ενα
    λαθος. Το προβλημα ειναι το "υφακι"
    που ειχε οταν αναγκαστηκε να ζητησει
    συγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για όλα υπάρχουν λύσεις.
    Να μην παρακολουθούμε eurovision για παράδειγμα, όπως κάναμε για αρκετά χρόνια και είχαμε ησυχάσει από όλες αυτές τις ανοησίες. Να μην παρακολουθούμε επίσης τις ανοησίες της TV, όπως αυτές τις εκπομπές που έχουν γεμίσει σκουπίδια τα καθιστικά και τα αυτιά μας τα τελευταία 10 χρόνια.

    Χθες ήταν μια υπέροχη βραδιά για βόλτες σε κλαμπάκια στην ΑΘήνα, επιτέλους οδηγούσαμε, παρκάραμε, περπατούσαμε, πίναμε και χορεύαμε σαν άνθρωποι στο κέντρο της πόλης. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι αρκετοί άρχισαν να εκδράμουν προς παραλίες ή αν η Eurovision ήταν η αιτία. Αν ισχύει το δεύτερο, τότε μακάρι να γινόταν κάθε σάββατο, και ας έλεγε Μακεδονία και την Ρωσσία η κάθε Μπακοδήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα μου αρέσει που ΟΛΑ τα κανάλια όταν δείχνουν δηλώσεις ξένων πολιτικών που λεν τα Σκόπια, Μακεδονία (δηλαδή σχεδόν όλων) τους λογοκρίνουν και το μεταφράζουν από μόνα τους σαν FYROM η βάζουν την λέξη σε εισαγωγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πέρα από την πολιτική και το Ενα Δύο Τρία ΦΥΡ και βγαίνω με απασχολεί, πσι, αυτό που λες κι εσύ πως ο εγκέφαλος μαζεύει πολύ πράμα όξω (και δεν είναι δύσκολο να συμβεί γμτ :( ): πολλές φορές μαζεύει χωρίς διακρίσεις, μεταξύ πίτσας και κοκα κόλα, μεταξύ νύστας και καναπέ, ανάμεσα στο ''μπούκωσα'' και ''δε σε θέλω πιααα'' ''δε σε θέλω πιααα''.

    Δεν έχω καμία επαναστατική προκήρυξη στο χέρι αυτή τη στιγμή, αλλά θέλω να φωνάξω αυτό που λέει ένας αγαπημένος cousin μου:

    ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΡΕΜΑΑΑΑΛΙΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ως πότε θα συμπεριφερόμαστε διεθνώς σαν κακομαθημένα παιδάκια; Αυτή την υπόθεση τη χάσαμε το 1992, με την ανώριμη αντίδρασή μας. Ένας πραγματικά "λεβέντικος" λαός (αφού έτσι θέλουμε να αυτοπροσδιοριζόμαστε...) θα παραδεχόταν το λάθος του και την ήττα του, και θα κοίταζε να τελειώσει το ζήτημα το συντομότερο δυνατό και με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

    Και, αν ήθελε να το παίξει και δυνατός, θα "αγόραζε" το εν λόγω κρατίδιο με επιθετική οικονομική πολιτική.

    Αλλά, βέβαια, για να κάνεις επιθετική οικονομική πολιτική, πρέπει πρώτα να έχεις οικονομική πολιτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά κρασιά δε λες τίποτα και κάτι τρέχει στα γύφτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Είμαστε για τα μπάζα" είπε ένας φίλος εκείνη τη νύχτα. Όλοι. Ένας άλλος: είμαστε gtp (όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν). Όλοι πάλι. Μας παίρνει όλους η μπάλα γιατί ταϊζουμε τα βόδια και τσιγκουνευόμαστε να δώσουμε στους πιθήκους, που στο κάτω κάτω υπήρξαν και πρόγονοι. Ω τάφε μου δηλαδή. Ρε ψιλικατζού, πιάσε μια σοκολάτα. Κάποτε σε είχα ξανατρακάρει μα δεν συγκράτησα τον ντόρο. Ούτε στην παρουσίαση ήρθα. Αλλά το βιβλίο σου το κρατάω στο μαξιλάρι από χτες.

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @cyrusgeo Πάρε με τηλ να σου πω πόσες βιοτεχνίες/εργοστάσια Ελλήνων γνωρίζω που έχουν μεταφερθεί στα Σκόπια και στην Βουλγαρία -άπειρα ελληνικά χέρια έμειναν χωρίς δουλειά δλδ μια και εκεί τα μεροκάματα είναι φθηνότερα. Mεγάλες εκτάσεις γης έχουν επίσης αγοραστεί από Έλληνες επιχειρηματίες και εταιρίες.
    Τώρα αυτό είναι καλό,είναι κακό?
    Δεν είμαι σε θέση να απαντήσω.

    Επιθετική Πολιτική δεν ξέρω αν είνα, εκμεταλλευτική είναι στα σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερίνα, το ξέρω. Δεν εννοούσα αυτό. Μιλούσα για κρατικό σχεδιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ποιος τον έχασε για να τον βρούμε εμείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντως εγώ, ως μακεδόνας και ως άνθρωπος (πως λέμε ως κομουνιστής και ως άνθρωπος) αισθάνομαι πολύ πιο ωραία και πολύ πιο μακεδόνας και άνθρωπος πίνοντας ρακία στο Τίτοβέλες ή καπνίζοντας μυρωδάτα μαύρα στη Στρούμνιτσα απ' ότι fuckουτσίνο των 5E στο μαλακοματζέστικ της καγκουροπαραλίας του Βλαχοδήμαρχου ή μαλακαφέ Χ Ε στα Στάρβλακς στα Κεφαλάρια. Για να μη μιλήσω για το πως έχουν αυτοί τον Βαρδάρ (Αξιό) και πως εμείς. Και στο φινάλε πιο πολύ πατριώτης μου και σύντροφός μου είναι ο Γκόραν των Anastasia παρά ο Νταλάρας, ο Ψωμιάδης και ο Άνθιμος. Ασταδιάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απορώ με κάποιους...όταν ένα θέμα (μικρό ή μεγάλο) έχει σχέση με την Ελλάδα...αυτόματα το χαρακτηρίζουν Εθνικιστικο, αλυτρωτικό, κραυγή εθνικοφρόνων, γραφικό....είναι συνήθως οι ίδιοι άνθρωποι που όταν καλούνται να σχολιάσουν ένα αντίστοιχο θέμα που αφορά άλλη χώρα....το χαρακτηρίζουν ανθρώπινο δικαίωμα, αγώνα δικαίου, δημοκρατικό και άλλα....
    Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ πάλι
    Η ατάκα της Μπακοδήμου θα πέρναγε πολύ πιο χαλαρά αν το αντιμετώπιζε με την σοβαρότητα που απαιτείται από ανθρώπους που καλούνται να κάνουν την δουλειά που κάνει.
    Δηλαδή αντιλαμβανόμενη την γκάφα θα έπρεπε να κάνει το πιο απλό πράγμα....να πει με συγχωρείτε λάθος!!!
    και όχι με χασκόγελα και εξυπναδούλες να λέει ένα συγνώμη που δεν το πιστεύει ούτε η ίδια....είναι η ελαφρότητα σε όλο της το μεγαλείο...
    Στο κάτω κάτω της γραφής...
    όταν ένας άνθρωπος καλείται να παρουσιάσει έναν αντίστοιχο διαγωνισμό (άσχετα με το πως τον χαρακτηρίζουμε εμείς) δικαιολογεί την επιλογή και τα χρήματα που πέρνει δημιουργώντας χωρίς λόγο προβλήματα;
    όταν κάνεις μία γκάφα...κοιτάς να την καλύψεις ή να επανορθώσεις....δεν την αντιμετωπίζεις λες και δεν τρέχει τίποτα γράφωντας στα παλαιότερα των υποδημάτων σου όποιους (δικαίως ή αδίκως) νιώθουν θιγμένοι από αυτή!!!
    Συμφωνώ με κάποιους που λένε πως το θέμα μπορεί να είναι σε σημείο μη αναστρέψιμο....και τι έγινε;
    αν ήταν έτσι κύριοι...δεν θα ζούσαμε σε τόπο με το όνομα Ελλάδα..και ούτε θα μιλάγαμε Ελληνικά....είναι απαρίθμητες η φορές που σε αυτόν τον τόπο τα θέματα είχαν φθάσει σε μη αναστρέψιμο σημείο...παρόλα αυτά ο ωχαδερφισμός ήταν σε μικρότερο ποσοστό στην κοινωνία σε παρελθόντα έτη με αποτέλεσμα....στο μη αναστέψιμο συνήθως διαγραφόταν το μη...
    Όλα τα παραπάνω ούτε σημαίνουν πως για όλα φταίει η Μπακοδήμου αλλά ούτε πως θα την κρεμάσουμε όπως ειρωνικά είπε....απλά δεν σημαίνει πως θα πρέπει να αφήσουμε να επιτραπούν τέτοια λάθη και νοοτροπίες και στο μέλλον!
    Και μία καλή αρχή θα ήταν η ΕΡΤ να μην την ξαναχρησιμοποιήσει, όχι βέβαια λειτουργώντας εκδικητικά αλλά περνώντας το μήνυμα περι σοβαρότητας στο μέλλον.
    Στην τελική αν δεν ξαναπαρουσιάσει ευρωπαικό διαγωνισμό δεν θα μείνει και στην ψάθα!

    ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Μπακοδήμου είναι σύμβολο αγνού πατριωτισμού. Πραγματικά ηρωική, σύμβολο αυτοθυσίας! Να της δώσω συγχαρητήρια που με την κοτσάνα της ξύπνησε πολύ κόσμο. Είμαι σίγουρος οτι το έκανε επιτηδες κι όχι απο απροσεξία, για να διαψευστεί άλλη μια φορά ο κ. Μητσοτάκης. Αυτός ντε, ο "δεν θα το θυμόμαστε σε δέκα χρόνια"...

    Ούτε σε 100 δεν θα ξεχάσουμε, τον πληροφορώ.

    Καλό θα ήταν πάντως να μη γενικεύουμε. Υπάρχουν κάποιοι με ευαισθησίες που δεν είναι απαραίτητα παπα-τσάκαλοι. Περισσεύει η ευκολία του χαρακτηρισμού γραφικός, σε ότι δεν καταλαβαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Άγγλος εκφωνητής -ο οποίος κράζει τους πάντες και τα πάντα- ήταν σίγουρος ότι η "Macedonia" θα ανταλλάξει βαθμούς με την Ελλάδα, διότι λέει είμαστε αγαπημένα γειτονάκια!!! Όσο για το όνομα, δεν νομίζω πως μπαίνει κανείς στον κόπο να λέει όλο το ποιηματάκι πριν το of Macedonia, χρόνια τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν ξέρω αν το θυμάστε αλλά, ο πρώην Καγκελάριος της Γερμανίας κος Shredder, μπροστά στον Πρωθυπουργό της Ελλάδος, αποκάλεσε Μακεδονία την Π.Γ.Δ. Μακεδονίας, και ο κος Καραμανλής, δεν απαίτησε από αυτόν καμία συγνώμη.
    Δεν υπάρχει καμία χώρα στον κόσμο, που να μην τους αποκαλεί έτσι.
    Μέχρι πότε θα υπάρχει αυτή η κοντόφθαλμη αντίληψη άραγε;
    Και για ποιο πράγμα άραγε να φοβάται η Ελλάδα και οι Έλληνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω σε όλους ξεχωριστά. Άλλωστε με τους περισσότερους συμφωνώ.

    Ως προς τα παιδιά που διαφωνώ, τα επιχειρήματά μου είναι ως εξής:

    Αν αυτό που σας πείραξε ήταν η ειρωνία της Μπακοδήμου και όχι το "λάθος" της, ειλικρινά μου κάνει φοβερή εντύπωση. Μας ειρωνεύονται και μας φέρονται σαν τα τελευταία σκουπίδια το 90% των τηλεαστέρων. Να μην μιλήσω για πολιτικούς. Να μην σας θυμίσω την φάτσα του Πολύδωρα όταν προσπαθούσε να μας πείσει για τις ζαρτινιέρες. Να μη θυμηθώ την αλλαζονεία του Τσιτουρίδη και τα "δεν απαντώ" όταν έχει μερίδιο στην μεγαλύτερη ρεμούλα έβερ. Δηλαδή για όνομα, το ΄χουμε κάνει ύψιστο εθνικό ζήτημα και στην τελευταία χαζοκουτσομπολίστικη εκπομπή, αντί στην τελική να τη γράψουμε στα τέτοια μας και να ασχοληθούμε με τα σοβαρά.

    Τα παιδάκια που πέθαναν στο ελληνικό ξενοδοχείο λόγω κακοσυντήρησης του κλιματισμού, δεν τα έβαλα τυχαία. Έβλεπα πριν μέρες τους γονείς τους, που ήρθαν στην Ελλάδα να διαμαρτυρηθούν και έλιωσα. Το ξέρατε ότι κανείς απ΄τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου δεν τιμωρήθηκε; Το ξέρατε ότι είμαστε το μόνο κράτος που αν συμβεί κάτι, την πληρώνει ο εργαζόμενος και όχι και ο εργοδότης; Το ξέρατε ότι πέθαναν δύο παιδιά και ούτε έναν ανιχνευτή δεν έχει υποχρεωθεί να βάλει ΕΝΑ ξενοδοχείο; Το ξέρατε ότι αυτοί οι άνθρωποι παρόλο που παλεύουν με το πένθος, ήρθαν εδώ μπας και αλλάξουν οι νόμοι;

    Κι εμείς; Εμείς φωνάζουμε για το όνομα της Μακεδονίας που είναι ελληνική.

    Ξέρετε κάτι; Στην θέση των Σκοπιανών ούτε για πλάκα δεν θα το΄θελα τέτοιο όνομα αν ήξερα με τί μαλάκες συνδέεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ν.Ago, τώρα σε είδα. Παιδιά, από το μεσημέρι έχω το σημερινό του κείμενο ανοιχτό για να σχολιάσω αλλά δεν τα κατάφερα. Πηγαίντε σας παρακαλώ να δείτε μια άλλη πραγματικότητα. NAgo, τα διάβασα εκτενώς στο βιβλίο του Γκάζι Καπλάνι και ομολογώ ότι ρε παιδιά, έχετε πάααρα πολλά πράγματα να μας διδάξετε. Ευχαριστώ.

    Το άρθρο του N.Ago, είναι εδώ:

    http://agonek.blogspot.com/2007/05/felicita.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "Κι εμείς; Εμείς φωνάζουμε για το όνομα της Μακεδονίας που είναι ελληνική."

    Γιατί το ένα να αποκλείει το άλλο? Είναι τόσο περίεργο να κράζουμε ταυτόχρονα την αλαζονεία Τσιτουρίδη (που μόνο η αντίστοιχη της Μαριέττας στο θέμα του βιβλίου είναι μεγαλύτερη), τις βλακείες για την ζαρντινιέρα, τα κακοσυντηρημένα ξενοδοχεία αλλά και την πλαστογραφία των Σκοπίων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστω πολύ. Να πω την αλήθεια, για εμας που τα ζήσαμε, οταν κατορθώναμε να ακούμε ένα ξένο τραγούδι, έστω κι αν ήταν χαμηλής ποιότητας, ήταν σαν να κάναμε ένα ταξίδι σε μια άλλη χώρα.
    Καλές αναμνήσεις...
    Κρυφή διασκέδαση και λαθραία ακούσματα...
    Γιατί, αν δεν είχαμε αυτές τις αναμνήσεις, θα ασχολούμασταν κι εμείς, με τα …Μπακοδημαϊκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά τα λες. Ν' ασχοληθούμε με τα σοβαρά. Αλλά πώς; Αφού οι αποπάνω δε μας παίρνουν στα σοβαρά. Και δε μας παίρνουν στα σοβαρά ακριβώς επειδή δεν είμαστε σοβαροί. Και δεν είμαστε σοβαροί αφού ασχολούμαστε με φαιδρότητες.
    Φαύλος κύκλος, δηλαδή. Και το χειρότερο είναι ότι, μ' όλα αυτά, δε χάνουμε μόνο την πραγματικότητα, χάνουμε και το μύθο -που ίσως τον έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη. Ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος; Μπορεί και να ζει, ποιος ξέρει; Μόνο που πέθανε η γοργόνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. [...] ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ Άκουσα ότι η Μπακοδήμου είπε «καλή επιτυχία Μακεδονία» και τώρα [...] [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για άλλη μια φορά ως χώρα και ως άνθρωποι διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την καμήλα!
    ή αλλιώς
    "κι εμείς οι τρεις στον καφενέ, τσιγάρο πρέφα και καφέ, βρε δε βαριε, βρε δε βαριέσαι αδερφε"
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. heliotypon πόσο δίκιο έχεις.. όντως έτσι ήταν.. πήγαιναν οι Θεσσαλονικείς στο καζίνο των Σκοπίων για να τζογάρουν και νόμιζαν οτι οι "γυφτοσκοπιανοί" τους έκανα πλάκα.. (το μόνο που δεν άλλαξε είναι ότι οι Θεσσαλονικείς και Βορειοελλαδίτες συνεχίζουν τις τακτικές επισκέψεις στα καζίνο)..
    Εμένα πάντως μου άρεσε που το είπε γιατί ξεγυμνώνει όλες τις λάθος επιλογές που έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωραία ας ασχοληθούμε με τα σοβαρα!!!!!
    να ρωτήσω κάτι;
    αν η κα Μπακοδήμου αντί για "Μακεδονία" προσφώνούσε το ΦΥΡΟΜ ως ΒΑΡΝΤΑΣΚΑ θα έβγαιναν ή δεν θα έβγαιναν κάποιοι και θα φώναζαν για εθνικιστικές αντιλήψεις της παρουσιάστριας; θα χάλαγαν τον κόσμο ή δεν θα τον χάλαγαν οι φίλοι μας από τα Σκόπια;
    Στην μία περίπτωση αν η "ξανθιά" έθιγε την ευαισθησία και τις αντιλήψεις των Σκοπιανών θα ήταν θέμα...όταν αυτό το πράγμα συμβεί για τους Έλληνες δεν είναι σοβαρό!!!
    Και σας παρακαλώ....κάντε μου μια χάρη μερικοί....μην χρησιμοποιήτε το επιχείρημα του "υπάρχουν και σοβαρότερα" ....δεν πιάνει....και βέβαια υπάρχουν και σοβαρότερα...πάντα θα υπάρχουν και σοβαρότερα...από ότι και αν ασχοληθούμε θα υπάρχουν και σοβαρότερα...τι σημαίνει αυτό;...πως όταν από ένα θέμα υπάρχει κάποιο σοβαρότερο δεν θα ασχοληθούμε με αυτό;...με αυτή την λογική δεν θα ασχολούμαστε με τίποτα!!!!
    Γιατί κάποια πράγματα τα βλέπετε μόνο όπως θέλετε;
    αν συμφωνούν με τις αντιλήψεις σας είναι σοβαρά αν δεν συμφωνούν τότε είναι φαιδρότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πρώτον το θέμα δεν τελείωσε το 92 αλλά πιο μετά. Το 92 γίναν οι μεγαλύτερες μαλάκίες επειδή τύποι στύλ Ion βρέθηκαν στη θεσσαλονίκη να κάνουν...εξωτερική πολιτική...αχαχαχαΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ion ΕΓΩ το έχω ξεχάσει. Και αν κάνω 10 παιδιά, το ίδιο θα περάσω και σε αυτά. Καμία πλαστογραφία, τίποτα. Είναι αυτό που λέει η Κωνσταντίνα. Οι άνθρωποι ένα όνομα θέλουν (και σόρυ αλλά ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΩΡΕΕΕ), που ΑΝ ΗΞΕΡΑΝ με τί σόι πορωμένουν αρχιμαλάκες συνδέεται ούτε για πλάκα δε θα το ήθελαν (προσοχή, όχι διεκδικούσαν...ήθελαν)

    μπράβο ρε κωνσταντίνα, σε διάβασα χτες και ειλικρινά πολύ σε χάρηκα που έκανες τέτοιο ποστ επί του θέματος...για να ανοίξουν μερικά στενά ματάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. An kai den eixe kaki prothesi, tin stigmi poy to eipe, kai o tropos pou to eipe akoustike ligo kapos....Kai eno mporouse na to diorthosei amesos molis teleione to tragoudi, to ekane polu argotera sxedon sto telos, afou skinothetisan olokliri stixomuthia me ton Foti....H xazoupokrisia nomizo oti peirazei polu perissotero apo to idio to lektiko margaritari.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "αν η κα Μπακοδήμου αντί για “Μακεδονία” προσφώνούσε το ΦΥΡΟΜ ως ΒΑΡΝΤΑΣΚΑ θα έβγαιναν ή δεν θα έβγαιναν κάποιοι και θα φώναζαν για εθνικιστικές αντιλήψεις της παρουσιάστριας; θα χάλαγαν τον κόσμο ή δεν θα τον χάλαγαν οι φίλοι μας από τα Σκόπια"

    Αν γίνει κάτι τέτοιο, το συζητάμε.

    Αλλά να σου πω κάτι; Κάπου έχει καταντήσει αηδία κάθε φορά που κάτι σας προκαλεί εθνικιστικό τσιρλιπιπί να επικαλείστε το τι θα γινόταν αν συνέβαινε κάτι άλλο και αν προκαλούσε αντίστοιχο τσιρλιπιπί στους μη εθνικιστές.

    Λοιπόν οι μη εθνικιστές δεν τάραξαν κανένα στα τηλέφωνα για τη χρήση του "ΦΥΡΟΜ", ενώ οι εθνικιστές μέχρι και το κεφάλι της Μπακοδήμου ζητούν (οι πιο πορωμενοι) για τη χρήση του "Μακεδονία". Τι πάει να πει "αν"; Εδώ έχουμε δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. με τα ιερα και τα οσια αφου δεν τα πιστευεις να μην ασχολισε ,αντε σε καμια τατιανα να μαζεψεις οικτο που τοσο σαρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  39. με τα ιερα και τα οσια αφου δεν τα πιστευεις να μην ασχολισε


    Εφόσον είναι πολίτης της χώρας, θα ασχολίτε (sic) όσο γουστάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν αυτοί που ενοχλήθηκαν κατατάσονται στους Εθνικιστές τότε η μισή Ελλάδα και πλέον είναι Εθνικιστές...αλλά δεν είναι φίλε μου!!!...Όι περισσότεροι από αυτούς που πήραν τηλέφωνο δεν είναι Εθνικιστές απλά χτύπησε καμπανάκι η πατριωτική τους ευαισθησία...κακό είναι και αυτό;...
    Τι θέλετε δηλαδή να μην αντιδράει κανείς και για τίποτα;
    Και στην τελική καταντάει γραφικό, όταν κάποιος αναφέρεται σε θέμα που αφορά την Ελλάδα, αμέσως να ακολουθεί ο συνήθης αφορισμός περί Εθνικιστών, φασιστών και άλλων!!!
    κανα νέο επιχείρημα δεν μπορείτε να βρείτε;

    Τώρα όσο αφορά ένα σχόλιο παραπάνω πως είναι δικαίωμα των Σκοπιανών να ονομάζονται όπως θέλουν...
    Συμφωνώ αλλά όπως συνήθως ξεχνάτε πως έχουμε και εμείς δικαιώματα!!! Έχουν και οι Έλληνες δικαιώματα...η κάνω λάθος;

    Λέτε πως έχουν δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται
    και παράλληλα λέτε πως οι μόνοι που ενοχλούνται είναι οι Έλληνες Εθνικιστές...

    Ερώτηση
    Πόσους Ελληνικούς χάρτες έχετε δει που να περιέχουν μέσα τα Σκόπια και να αναφέρουν πως μας ανήκουν;
    Και από την άλλη πόσους χάρτες προέλευσης Σκοπίων έχετε δει που να περιέχουν μέχρι και την Κατερίνη μέσα και να λένε πως πρόκειται για το Κρατίδιο των Σκοπίων (κατα αυτούς Μακεδονία);
    Έχετε δει κείμενα που να ζητάνε η να διεκδικούν το Μοναστήρι; μάλλον όχι...αλλά σίγουρα έχετε δει αρκετές φορές να αναφέρονται στην Θεσσαλονίκη αποκαλώντας την Σολλούν και να μεταδίδουν με κάθε μέσο πως αυτή θα έπρεπε να είναι η πρωτεύουσα της (Μακεδονίας του Αιγαίου!!!!!!) όπως λένε αυτοί!!!!

    Συμπέρασμα
    Οι επεκτατικές τάσεις των γειτόνων μας(ακούγεται γελοίο αλλά δεν είναι για τα Βαλκάνια), και τα Εθνικιστικά τους μότο...τα χαρακτηρίζετε άνετα και απλά ως δικαιώματα (και καλά κάνετε μέχρι ένα σημείο).
    Αλλά γιατί δεν είναι δικαίωμα η φυσιολογική έως και μετριοπαθή τις περισσότερες φορές αντίδραση των Ελλήνων και την χαρακτηρίζετε άμεσα και χωρίς δισταγμό Εθνικιστικές κορώνες;

    Δεν μπορείτε να καταλάβετε πως την ίδια ώρα που κατηγορείτε όλους όσους αρθρώνουν λόγο υπερ της Ελλάδος ως φασίστες απαξιώνοντας τον λόγο τους, την ίδια ώρα δίνετε λόγο και δίκιο σε άλλους που σας δίνουν χίλιους λόγους για να τους χαρακτηρίσετε όχι μόνο φασίστες αλλά και κάτι παραπάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όλοι έχουν άποψη... Σιγά τώρα η παρουσιστρια μην αλλάξει την ταυτότητα μας...
    Τα βιβλία των σχολείων ας δουν τι γράφουν... Όχι μόνο εκείνο της Ιστορίας, αλλά σχεδόν όλες οι μπουρδολογίες, που γεμίζουν τα μυαλά με άχρηστες πληροφορίες. Ουστ! ρεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. By Oistros
    Ερώτηση
    Πόσους Ελληνικούς χάρτες έχετε δει που να περιέχουν μέσα τα Σκόπια και να αναφέρουν πως μας ανήκουν;
    Και από την άλλη πόσους χάρτες προέλευσης Σκοπίων έχετε δει που να περιέχουν μέχρι και την Κατερίνη μέσα και να λένε πως πρόκειται για το Κρατίδιο των Σκοπίων (κατα αυτούς Μακεδονία);

    Και στις δύο ερωτήσεις σου οι απαντήσεις είναι "Πολλούς".. αθνικιστές υπάρχουν παντού. Κάνε μια βόλτα στα ελληνικά εθνικιστικά blogs και θα δεις χάρτες να χορτάσει το μάτι σου με την μελλοντική αυτοκρατορία μας.. Θα δεις για υποτιθέμενες ελληνικές μειονότητες 100.000 και 200.000 Ελλήνων στα Σκόπια..

    Δεν λέω για τα δικαιώματα..ας θίγεται όποιος θέλει.. θεμιτό.. αλλά μην μας λες ότι δεν υπάρχουν οι ’μαμάκες’ που ελπίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπράβο, έτσι είναι. Τώρα που καλοκαίριασε άσε τα Σκόπια, που προσφέρονται μόνο για χειμερινές συζητήσεις και έλα να πάμε να στήσουμε ένα αντίσκηνο στα Ίμια να φχαριστηθούμε ήλιο και θάλασσα.
    Είσαι;

    Ελπίζω μόνο να μην σε απασχολεί το γεγονός ότι δεν αποτελούν πλέον ελληνικό έδαφος, αλλά έγινε "γκρίζα ζώνη" πριν καταλάβουμε το πως και τι, και ως εκ τούτου είναι πιθανόν να μας μπουζουριάσει το ένδοξο Πολεμικό μας Ναυτικό πριν καν πλησιάσουμε. Αν δεν κοιμάται τον ύπνο του δικαίου εκείνη την ώρα, εξυπακούεται.

    Εδώ, φίλε μου Οίστρε, δεν μπορείς να απομακρυνθείς πέντε μίλια απ' τα παραμεθόρια νησιά μας, χωρίς να συλληφθείς από τις ακταιωρούς της συμμάχου γείτονος, κι εσύ κάθεσαι και τραγουδάς θούρια για το όνομα της Μακεδονίας, που οι πολιτικοί μας με την υποδειγματική τους ευήθεια την έκαναν χαμένη υπόθεση από χέρι.

    Από τη μια -όπου μας παίρνει- Viva Zapata κι απ' την άλλη χορταίνουμε φάπα...
    (Εν πατριωτική συνειδήσει και εγρηγόρσει όμως, δε λέω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Επίκουρε δεν συμφωνώ και νομίζω πως έχω κάθε δικαίωμα...και αν θέλεις μπορούμε να το συζητήσουμε και αυτό...αν και δεν είναι δύσκολο να στο αποδείξω...μια απλή αναζήτηση και θα φανεί αμέσως ποιοι διεκδικούν και τι!!!

    αλλά εγώ για χάρι της συζήτησης να συμφωνήσω μαζί σου και να πω πως έτσι....
    πως γίνεται κάποιοι να καταδικάζουν τους Έλληνες που φωνάζουν για την Μακεδονία ως φασίστες και την ίδια ώρα να περιγράφουν τους Σκοπιανούς ώς αθώους που διεκδικούν απλά τα δικαιώματα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λυκάων συμφωνώ και όπως έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο σε όλα τα πράγματα μπορούμε να βρούμε κάτι χειρότερο η κάτι μεγαλύτερο και πιο σημαντικό...
    αυτό δεν σημαίνει όμως πως τα μικρότερα δεν θα τα σχολιάζουμε!
    Οσο αφορά τα Ιμια άστο καλύτερα...γιατί αν αρχίσουμε να το συζητάμε και αυτό...πάλι φασίστες θα χαρακτηριστούμε....άσε που στο μέσο της συζήτησης θα βρεθεί κάποιος να μας πει...τι ασχολείστε με τα Ιμια εδώ υπάρχει το θέμα της Κύπρου....και όταν θα πάμε στο Θέμα της Κύπρου....κάποιος θα μας πει γραφικούς γιατί ασχολούμαστε με την Κύπρο....εδώ υπάρχει το θέμα της παιδείας...και αν ανοίξουμε και αυτό και αρχίσουμε να λέμε για το τι συμβαίνει στα Πανεπιστήμια, για το ποιοί καρακλοκένταυροι τα διοικούν ή για το τι μαθαίνουν τα παιδιά...πάλι θα μπλέξουμε!!!!
    Και ξέρεις γιατί; γιατί οι περισσότεροι είμαστε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) μπλοκαρισμένοι στα ιδεολογικά μαντριά, ανήμποροι να ανοίξουμε τα αυτιά μας και να λειτουργήσουμε το εγκεφαλό μας προς αναζήτηση λύσεων και όχι επιχειρημάτων προάσπισης της ιδεολογικής μας τοποθέτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Oistros, κατ΄αρχήν δεν είπα κανέναν φασίστα και εθνικιστή γι΄αυτό το θέμα. Εθνικιστές και φασίστες ονομάζω εντελώς άλλους ανθρώπους και ανά καιρούς τους έχω χαρακτηρίσει ανοιχτότατα. Εδώ όμως, πρόκειται για ανθρώπους λάθος πληροφορημένους ή έστω ευαίσθητους.

    Λέγοντας "ας ασχοληθούμε με τα σοβαρά" εννοώ πως υπάρχουν θέματα που τελειώσανε και θέματα που υπάρχουν. Το "Μακεδονία" έχει κλείσει (και μεταξύ μας δεν μου κάηκε καρφάκι - αλλά αυτό είναι προσωπική ταπεινή μου άποψη). Το αν ο κάθε τρελάρας Σκοπιανός διεκδικεί το οτιδήποτε δεν το βάζω ίσα στην ζυγαριά με δυό μωρά που πέθαναν ή με κάποια που πρόκειται να πεθάνουν από ΜΑΛΑΚΙΑ.

    Σαφώς και με νοιάζουν οι έξωθεν διεκδικήσεις αλλά θεωρώ τόσο για τα μπάζα όλα αυτά τα θέματα σε σχέση με την άθλια ζωή μας που λυπάμαι αλλά δεν τα θεωρώ άξια λόγου και ειδικά όταν το 100% των ειδήσεων και των εκπομπών της ελλ.τηλεόρασης αυτές τις μέρες ασχολείται ΜΟΝΟ με την Μακεδονία. Αν αυτό δεν σου φάνηκε περίεργο, οκ.

    Τέλος, οι χαρακτηρισμοί που ακούγονται δεξιά αριστερά για όλους όσους καίγονται για τα "εθνικά" θέματα έχουν έναν και μόνο λόγο. Να δείξουν πόσο στην κοσμάρα τους είναι κάποιοι άνθρωποι όταν εξοργίζονται για μια μεγάλη ιδέα που έχει ένα τόσο μικρό περιεχόμενο. Αυτό είναι παράδοξο.

    (και πληζ, μην ανεβάζετε τους τόνους παρεκτός κι αν θέλετε να εκτονωθείτε οπότε πέστε το και σε μένα να συμμετάσχω τουλάχιστον - για παράδειγμα,
    lena: σάλτα και γαμήσου) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ...ψάχνω να βρω κάτι στο κείμενο για να διαφωνίσω, αλλά δεν βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν ξέρω αν παρεξηγήθηκες αλλά όπως και να έχει οφείλω να σου δώσω τις απαραίτητες διευκρινήσεις...
    πρώτον... δεν είπα πως εσυ με είπες φασίστα...
    δεύτερον... συμμερίζομαι απόλυτα πως είναι σημαντικότερο δύο μωρά που πέθαναν ή πρόκειται να πεθάνουν από μαλακία σε σχέση με την συζήτηση που ανοίξαμε αν και η συσχέτιση δεν είναι και τόσο εύστοχη
    τρίτον... είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις πως το θέμα με το όνομα "Μακεδονία" είναι για τα μπάζα αλλά ελπίζω να θεωρείς και δικό μου δικαίωμα να το θεωρώ σημαντικό
    τέταρτον... δεν συμφωνώ μαζί σου περί μεγάλης ιδέας και μικρού περιεχομένου...γιατί το περιεχόμενο αυτό φέρει μαζί του και την ουσία...και τίποτα ουσιαστικό δεν είναι μικρό!!!
    πέμπτον...δεν έχω σκοπό να ανεβάσω τους τόνους και συγνώμη αν φάνηκε ή αν άθελα μου έγινε κάτι τέτοιο
    και έκτον και τελευταίον...αν η Λενα όπως την προτρέπεις θα πρέπει να πάει να γαμηθεί...γιατί να χρειάζεται να σαλτάρει κιόλας; επειδή εξέφρασε την αντίθεση της με λάθος τρόπο; και εσύ το ίδιο δεν έκανες με την απάντηση που τις έδωσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγαπητή Μ13 που γνωρίζεις και το στυλ μου, ελπίζω οτι τα 10 παιδάκια σου (που ζωή να χουν) να μην αντιμετωπίζουν με ίδια ελαφρότητα τόσο ευαίσθητα ζητήματα. Καλώς η κάκώς πολλοί Έλληνες δείχνουν ενδιαφέρον για το θέμα, και θα πρέπει να το σέβεσαι. Έστω απο δημοκρατική ευαισθησία (αν έχεις).

    Ο αθηνοκεντρικός υδροκεφαλικός τρόπος κοσμοαντίληψής σου δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις οτι στην Μακεδονία υπάρχει κόσμος που συγκινείται. Για ένα όνομα. Έτσι απλά. Τι πιο αγαπησιάρικο και αγνό απο αυτό?

    υγ. είμαι και πορωμένος και μαλάκας. Μη προσπαθείς με βρισιές. Δεν χαλιέμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Oistros, ante vre xazo pou tha parekshghthw kai eidika mazi sou!!! Sevastes oi apopseis sou, apla tyxainei na diafwnoume, de xalase ki o kosmos. Otan vrw xrono giati phzw tha ta grapsw analytika. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. X-psilikatzoy...εννοείται πως δεν χάλασε ο κόσμος...το "ειδικά μαζί μου" ήταν λίγο κάπως...αλλά δεν τρέχει τίποτα...καλά να μαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ...οι Αθηνοκεντρικοί δεν σημαίνει ότι κατά ανάγκη έχουν λιγότερες ευαισθησίες περί τα εθνικά από τους μη...
    αυτή η καραμέλα πρέπει να σταματήσει...
    ...τα ευαίσθητα θέματα δεν είναι για να μην τα αγγίζεις, είναι όλα προς διάλογο και ασφαλώς το θέμα της ονομασίας μιας χώρας σοβαρή υπόθεση φτάνει να μην γίνεται ταμπού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. To "eidika mazi sou" shmainei oti eidika esena pou se sympathw. Kale, cool. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Oistros, ws pros th lena, afto:
    "αντε σε καμια τατιανα να μαζεψεις οικτο που τοσο σαρεσει"
    sou fanhke parathesh apopshs kai epixeirhmatwn?

    epimenw fysika sthn apanthsh pou edwsa. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ναι μου έκανε κάπως γιατί συνήθως δεν με συμπαθούν!!!!!
    όσο αφορά την Λένα...είπα ξεκάθαρα πως θεωρώ λάθος τον τρόπο που εξέφρασε την αντίθεση της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οι πολιτικοί φέρουν τις ευθύνες και όχι η Μπακοδήμου!
    Στηρίξτε το blog μας και την προσπάθεια που κάνει:

    xouakina.blogspot.com
    --------------------------------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  57. Ο αθηνοκεντρικός υδροκεφαλικός τρόπος κοσμοαντίληψής σου δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις οτι στην Μακεδονία υπάρχει κόσμος που συγκινείται. Για ένα όνομα. Έτσι απλά


    Και ψηφίζει Ψωμιάδη και αγοράζει τα βιβλία του Λιακόπουλου και περπατάει σε ταφόπλακες Εβραίων και καμαρώνει για τα αγεωγράφητα αρχαία τοπωνύμια που αντικατέστησαν τα χιλιόχρονα σλαβικά και βλάχικα και μας έχει κουράσει ελαφρώς με την άποψη ότι έχει το τρισχιλιετές copyright της περιοχής όπου στο κάτω-κάτω η Αθήνα τον εγκατέστησε πριν 85 χρόνια.

    Έτσι απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. katarxin as paroume ta pragmata apo tin arxi

    fovamai pos teleftaia oi proin- poli simpatheis- maria kai fotis,exoun ginei simpatheis (teleia)
    to thema den einai an mas peirazei i den mas peirazei, oute kan an prepei na iothetoume tin sosti onomasia

    alla oti prepei na exoume ton nou mas

    den epitrepetai opos tha elege kai i sofi mama mou
    "oti mas erxetai apo ton kolo na to vgazoume apo to stoma"

    toulaxiston i dafni mpokota eixe tin apostasi pou xreiazotan ( koita na deis pou ftasame)

    zito tin epistrofi tis!

    ma, mia i pasxalidou, mia o sakis ,mia oi mpakodimosergoulopouloi

    tsaperdona

    ps alou ta kakarismata kai alou genoun oi kotes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @j95
    Ρε μπελάς! Μιλάμε υπάρχει μεγάλη αγωνία να προσάψεις στον άλλο γραφικότητα. Τον λες γραφικό και νομίζεις οτι ξεμπερδεύεις.

    Υπάρχει και κόσμος (εκεί με κατατάσσω) που δεν ψηφίζει Ψωμιάδη, που δεν διαβάζει Λιακόπουλο, που όταν περπατάει προτιμά τα πάρκα κι όχι εβραικούς τάφους, και ταυτόχρονα ανησυχεί για το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και την πλαστογραφία της Ιστορίας.

    Και όταν μιλάω για αθηνοκεντρισμό δεν εννοώ βέβαια (john boy) τους αθηναίους ή όσους κατοικούν εκτός Μακεδονίας. Εννοώ την μίζερη αντίληψη οτι η Αθήνα είναι "ξεχωριστό κράτος" και οποιαδήποτε εκτός αυτής, προσέγγιση, δεν αξίζει προσοχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια
    Μακεδονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Sorry, αλλά οτι η Αθήνα είναι “ξεχωριστό κράτος” είναι και μια καραμελίτσα που την πιπιλίζει (ή την δίνει να την πιπιλίσουν) κόσμος που κρύβει τις δικές του αδυναμίες*


    * αυτοδιοίκηση, επιχειρήσεις κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αδυναμίες υπάρχουν. Όπως υπάρχει η αθηνοκεντρική αντίληψη να μην ασχολούμαστε σοβαρά με προσεγγίσεις πέραν της Αθήνας. Αντί να σκύψουμε με κατανόηση πάνω στο ζήτημα, να εξηγήσουμε που υπάρχει λάθος (αν υπάρχει) και να σεβαστούμε την ιδιαιτερότητα του θέματος της ονομασίας, ουρλιάζουμε!

    Και τι θέλουν μωρε αυτοί εκει πάνω και φωνάζουν για το όνομα?
    Και καίνε βιβλία!
    Και πατάνε πάνω σε τάφους!
    Και είναι όλοι ουφο-Λιακόπουλοι!
    Και όλοι αποθεώνουν Ψωμιάδη!
    Και όλοι είναι σοβινιστές!
    Και αγράμματοι!
    Και κολλημένοι!
    Και..και..και...

    Δεν είμαστε όλοι έτσι. Και άμα δεν καταλάβατε το ευαίσθητο του ζητήματος μέχρι σήμερα, δεν θα το καταλάβετε ποτέ.

    υγ...και τρώνε και ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. "Και άμα δεν καταλάβατε το ευαίσθητο του ζητήματος μέχρι σήμερα, δεν θα το καταλάβετε ποτέ"

    Το ευαίσθητο του ζητήματος έγκειται στο εξής: 1 κυβέρνηση down, αμέτρητα ρεζιλέματα στους εταίρους μας, κάμποσο διπλωματικό κεφάλαιο που ξοδεύτηκε ΤΖΑΜΠΑ και ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, λαμπρές καριέρες για ελλαδέμπορες πολιτικάντηδες που ούτε να φτύσω δε θα καταδεχόμουν (και εννοώ σαν ανθρώπους), προσεχώς μια Μεγάλη Αλβανία στα βόρεια σύνορά μας και όλα αυτά σε τελική ανάλυση για ένα ηλίθιο εθνικιστικό ψέμα (και μιλάω για το "η μακεδονία είναι ελληνική") που *ουδέποτε* ήταν επίσημη πολιτική μας είναι κάάάπως υψηλό τίμημα να πληρώνει η χώρα μόνο και μόνο για τις ευαισθησίες όσων φαντασιώνονται υδροκέφαλα αθηναϊκά κράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Φαντασιώνομαι πολλά πράγματα, αλλά η μίζερη υδροκεφαλική αντίληψη είναι πραγματικότητα κι όχι φαντασίωση. Και είναι αυτή η αντίληψη το εμπόδιο να νοιώσει κάποιος, την ευαισθησία των υπολοίπων για το ζήτημα.

    Τώρα αν τα Σκόπια δεν θέλουν να μπουν στην Ευρώπη για ένα πείσμα (γιατι τέτοιο είναι), εδώ είμαστε και θα το δούμε.

    Ευρώπη ή σοβινιστικός πρωτογονισμός?

    Σε αυτό θα κληθούν να απαντήσουν οι φίλοι γείτονες όταν η Ελλάδα επιμείνει στο βέτο. Που βλέπω οτι επιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Koίταξε, θεωρώ πως όσο αφορά έναν "εκει πάνω", αφορά και έναν "εδώ χάμω". Τί σημαίνει δηλαδή είμαι μακεδόνας πέραν του Έλληνα; Προσέξτε μη παγιδευτείτε σε αυτή τη λογική και αυριο -μεθάυριο σκάσουν τίποτις φιδάκια από τα αυγά που επωάζονται εδώ και 15 χρόνια. Όλοι μας θα κληθούμε να υπερασπίσουμε αυτό το όνομα αν χρειαστεί (φτου-φτού). Όχι μόνο οι βορειελλαδίτες.

    Και στο κάτω-κάτω της γραφής, γιατί εσύ (παράδειγμα) αυτοαποκαλείσαι μακεδόνας και ο πιο πάνω δεν του το επιτρέπεις ή το ανάποδο. Τί αποδείξεις πέραν από τα γνωστές μετα-Τίτο κραυγές των ψηφομαζόχτρων και παρατρεχάμενων αυτων έχουμε;

    .
    .
    .
    .
    Tρώνε και αθρώπους, ε;
    : O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Παπαρίζου... (γκλίν, γκλόν...)
    Σέ ξυρίζου(ν)

    Σιγά μήν περιμέναμε κάτι συγκροτημένο από τήν μπακοσάμθινγκ... Τό ζήτημα τού όνοματος είναι κάτι τόσο ευαίσθητο γιά πολλούς έλληνες, ώστε μέχρι σήμερα, παρότι όλες οι χώρες μακεδονία τήν λένε, η επιμονή συνεχίζει και υφίσταται. Μιά επαγγελματίας τής τιβούλας ίσως νά έπρεπε νά τό έχει υπόψι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Για τη Μπόκοτα, κουβέντα, ρε;

    (ξεχνας πως ΚΑΙ στο ΥΠΕΞ, μια μπακοσαμθινκ, έχομε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ok ok guys.

    Δεν πρόκειται να προσπαθήσω να πείσω κανέναν, προφανώς αυτά τα πράγματα είναι όπως η πίστη (είτε την έχεις είτε όχι - αλλά δεν *επιτρέπεται* να βάλλεσαι εναντίον της).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. εκτος τοπου και χρονου..αλλα αν κανεις βιβλιοπαρουσιαση στη θεσσαλονικη να μας ειδοποιησεις..το βιβλιο σου δεν το αγορασα ακομη αλλα θα το κανω πολυ συντομα..
    το σαββατο εχω να παω στην βιβλιοπαρουσιαση μιας καλης μου φιλης..:)
    φιλια κι επιτυχιες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αληθευει πως η Κολομβιανή κυβέρνηση, απαγόρευσε στην Δάφνη Μπόκοτα την είσοδο στη χώρα και δεν της αναγνωρίζει το διαβατήριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Kaltsovrako
    Δεν μίλησα για Μακεδόνες και Αθηναίους. Για αθηνοκεντρική αντίληψη έκανα λόγο. Σαφώς και όλοι ελληνες είμαστε και ότι κάνουμε μαζί θα το κάνουμε.

    Θέλω να πιστεύω οτι "εθνικό είναι το αληθές". Πόσο πιο ψευδές λοιπόν και ανιστόρητο, οτι υπάρχει "μακεδονικό" έθνος ενώ πρόκειται για σλαβικό φύλο (κανένα έθνος)? Πόσο πιο ιστορικά αναλφάβητο οτι ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν έλλην? Οτι η Ελλάδα έχει υπο κατοχή την Θεσσαλονίκη? Γι'αυτά δεν είδα μισή κουβέντα κριτικής απο τους υπερασπιστές της πανέμορφης Μπακοδήμου.

    Και στο κάτω-κάτω αν αυτοπροδιοριστώ Ιάπων, με κάνει Ιάπωνα? Δεν βρίσκεις κάποια ανωμαλία σε όλο αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Λοιπόν, αν θεωρείς αθηνοκεντρικό το κράτος επειδή έχει κοντά το 50% του πληθυσμού της χώρας συγκεντρωμένο στο λεκανοπέδιο θα το καταλάβω.
    Θα προσθέσω πως σωστά είναι προσανατολισμένο, κιόλας. Εδώ όμως υπάρχει μια οσμή του τύπου "γιατί η Αθήνα και όχι ΚΑΙ εμείς*", που αδικεί τους "εμείς". (Καταλαβαίνεις τί θέλω να πω).

    Ερώτηση.
    Εγώ είμαι έλλην; Γιατί ασ' πούμε, έχω την εντύπωση πως ούτε καν Γκρεκος* δεν είμαι;



    *κατά τους Ρωμαίους (δε πιάνω τουρκοκρατίες και άλλες βυζαντοφυλοπαρτούζες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κορίτσι,
    Πώς βρίσκουμε το βιβλίο σου, εμείς της Περιφέρειας;
    Είμαι νέα μούρη στην παρέα… και δεν ξέρω πολλά, εννοώ πως κάπου μπορεί να το γράφεις, αλλά δεν το είδα… για πες, να μπαίνω στο κλίμα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Κορίτσι,
    Πώς βρίσκουμε το βιβλίο σου, εμείς της Περιφέρειας; Είμαι νέα μούρη στην παρέα… και δεν ξέρω πολλά, εννοώ πως κάπου μπορεί να το γράφεις, αλλά δεν το είδα… για πες, να μπαίνω στο κλίμα.
    Φιλάκια κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μ13 μπορείς να με βρίζεις όσο θέλεις. Μέχρι εκεί είναι η δημοκρατικότητά σου. Ειλικρινά όταν έχεις κωλοσφίξιμο σε μένα να ξεσπας.

    Και δεν στο λέω απο βίτσιο αλλά γιατί σκέφτομαι την μανούλα σου. Δεν θέλω να ξεσπάς σε αυτή, οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ion από όσο κατάλαβα, το μόνο επιχείρημα που σου έμεινε είναι η "δημοκρατικότητα"

    να τη χέσω ρε όταν οδηγεί σε τέτοιες μαλακίες.
    δές ξανά τί σου λέει ο j95 στο σχόλιο 64

    ανιστόριτε (από πότε το ανιστόριτος είναι βρισιά;; από τότε που η Μακεδονία λέγεται "ΣΚόπια" αχαχαχχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ρε Σείς! Η μακεδονία είναι μακεδονική, η αγκλία αγκλική, η ελλάδα ελληνική και η αμερική αμερικανική. Τώρα υπάρχουν και οι αντι ρήσεις. Η μακεδονία είναι Σκοπιανή, η αγκλία ιρλανδική και η αμερική ινδιάνικη (από τις Ινδίες) όπου ο μόρισον έχει δύο τάφους (γαλλία ινδία και όπου αλλού πήγαινε τσάι κευλάνης). Αθηνοκεντρικά Κράτη και μαλακίες ανήκουν στη Δημοκρατία Της Ναφθαλίνης...

    Και πρέπει να πώ ένα γειά στα αδέρφια Κον, Καλτσό, μ13, και Τζέυ...

    LoL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τι διάλογο να κάνεις και συ βρε Μ13? Καλό φασιστοειδές είσαι. Τεσπά ας είμαι εγώ ο ανιστόρητος...

    Πάντως μάθε να μιλας. Για καλό σου το λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ρε άντε και γαμήσου που θα μου πείς και πώς θα μιλάω!
    ή μήπως η δημοκρατικότητά σου δε μετράει στην περίπτωση της ελευθερίας της έκφρασης μικρέ;
    ε;

    διάλογο κάνω με σοβαρά άτομα. Εσένα απλά σε πληροφόρησα (παρόλο που σε έχω χεσμένο, είδες τί καλή που είμαι;)


    [και τώρα την κάνω γιατί η Κωνσταντίνα θα με κόψει αν συνεχίσω ;) ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Στο όνομα της Δημοκρατίας έχουν γίνει εγκλήματα… και της ελευθεροτυπίας επίσης… Πώς μιλάς ρε φίλε (?) έτσι στην κοπέλα; Μήπως… θέλεις να της πεις κάτι άλλο και δεν έχεις τα … προσόντα και ως εκ τούτου λες ανοησίες?
    Αν ρίξουμε το επίπεδο, δεν υπάρχει λόγος επικοινωνίας…
    Αφήστε που βγήκαμε εκτός θέματος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Θα μιλήσω κυνικά και απλά, την ιστορία καλά δεν την γνωρίζω, (γενικώς άσχετη είμαι) τις προεκτάσεις τις οικονομικές μια χαρά τις παρακολουθώ.
    Τα Σκόπια ή Μακεδονία ή όπως αλλιώς θέλετε να λέγονται θα έπρεπε να τα είχαμε κάνει προτεκτοράτο μας, αλλά είμαστε τόσο μαλάκες που αντί να μαζεύουμε συμμάχους αντιθέτως δημιουργούμε εχθρούς από μόνοι μας.
    Κάναμε λάθη στην εξωτερική μας πολιτική και αντί να το δεχτούμε και να πράξουμε όπως η αείμνηστη Αλίκη Βουγιουκλάκη* συνεχίσαμε τις παπαριές μας.

    *όταν κάποιος την λοιδορούσε τον έκανε φίλο της (βλ. Λ. Λαζόπουλος) και έτσι έβαζε τελεία στο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Μάθετε να μιλάτε και μάθετε να σέβεστε την άλλη άποψη. Κάντε την υπέρβαση και γίνετε κάτι περισσότερο απο συμπλεγματικά φασιστάκια. Συμβουλή.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ενώ σέβεσαι την διαφορετική άποψη… το καταλάβαμε από τον τρόπο που μιλάς!!!
    Απορώ με την Κωνσταντίνα, που δεν σε πέταξε με τις κλωτσιές, για τους τρόπους σου
    Άντε καληνύχτα στα σκοτάδια σου…
    Όσο για το ποιος είναι φασίστας φαίνεται, αφού έχει μπερδεμένα τα σώβρακα με τις γραβάτες.
    Ου, ρε… βλαμμένο που είπε κι ο Geogre...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Προχθές "τόλμησα" να υπαινιχθώ αυτό το οποίο λες το ποστ σου, σε μια ξαδέρφη μου, και με άρχισε στο βρίσιμο για τα ανθελληνικά μου αισθήματα.
    Ήμαρτον! Υπάρχουν ακόμα σήμερα νέοι κιόλας άνθρωποι που σκέφτονται εθνικιστικά και νομίζουν ότι ολοι οι υπόλοιποι γύρω μας είναι βαλτοί για να μην μας αφήσουν ποτέ να "πάμε μπροστά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Νομίζω ότι οι περισσότεροι έχετε μπλέξει τη βουρτσα με την π.....
    Τι σχέση μπορεί να έχει η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με τη ΦΡΑΠΕΛΙΑ ? Τι συγκρίνετε αλήθεια ? Οι Αλβανοί κυκλοφορούν χάρτες με αλύτρωτες πατρίδες και σύνορα στην Αρτα. Οι Σκοπιανοί ισχυρίζονται ότι είναι Μακεδόνες. Οι Τούρκοι φτάνουν τα σύνορά τους στην... Ευβοια και σε 'σάς δεν καίγεται καρφί? Μπράβο ρε Ελληνάρες... Αντε να κάψουμε και καμμια σημαία.... Η Βεργίνα δεν σας λέει τίποτα ? Κάντε ένα ταξιδάκι μεχρι εκεί. Κάτι θα μάθετε. Μπορεί να γίνετε και "εθνικόφρονες"... Και δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό εκ των προτέρων να είσαι εθνικόφρων ? Να έχεις δηλαδή εθνικό φρόνημα. Να αγαπάς την πατρίδα σου είναι κακό αυτο? Αν ένας Γάλλος φωνάξει σ΄ενα καφενείο της Γαλλίας ζήτω η Γαλλία θα σπάσουν τύμπανα από τα χειροκροτήματα. Αν ένας Ελληνας κάνει το ίδιο θα τον πάρουνε για φαιδρό και θα του κερμάσουνε κουδούνια. Γιατί? Μήπως επειδή εμείς είμαστε περισσότερο δημοκράτες από τους "παλιοφασίστες" τους Γάλλους ? Σας περνά αλήθεια καμμια τέτοια ιδέα από το μυαλό? Αν υπάρχει δηλαδή μυαλό... Για να σκεφτούμε λίγο πιο σοβαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Στον M13
    Τι λές ρε μάγκα τσ τσ τσ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Βιβρ λα φρανς!
    Ούρα, ούρα, ούρα!

    Αντε πίσω στη σκοπιά σου, κομμάντο μου και κοίτα μη μπεί κανένας οχτρός.

    Σοβαρά τώρα.
    "Τι σχέση μπορεί να έχει η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με τη ΦΡΑΠΕΛΙΑ"
    Δεν συγχαίει κανείς τίποτα. Ίσα ίσα, το εν λόγω post, έθεσε ένα προβληματισμό σχετικά με αυτά που αναφέρεις. Η αλήθεια μάλιστα είναι πως ΚΑΙ εσύ Mr E (όπως και όλοι μας σχεδόν) -και με την τροπή που πήραν τα σχόλια- παρασύρθηκες από τους συλλογισμούς όλων μας.



    Μ13, με τη φράση σου "είμαι διπλωμάτης ρε μουνιά" με έκανες να σε αγαπήσω 2 φορές περισσότερο. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλτσό μου, ξέρεις; Τό θέμα τών ονομασιών δέν έχει λίγες διαστάσεις.

    Ώς εθνίκι καί νάζουλας κεφάρω πού τό όνομα ολάκερης τής ηπείρου μας π.χ. είναι ελληνικό. Καταλαβαίνεις γιατί. Συνεπώς γιατί χαλιέμαι μέ τόν θέμα τών Σκοπίων όταν αποδεικνύεται ότι κάτι ελληνικό γοητεύει μή έλληνες; Η κουβέντα σου ότι ο πάσα ένας έχει δικαίωμα νά αυτοαποκαλείται όπως κεφάρει δέν ακούγεται κακή. Οι δικές μου ενστάσεις πάντως έγκεινται στό ότι (1) οι τύποι πού γουστάρουν τό «μακεδονία» διαθέτουν σωβινιστικές τάσεις καί βλέμματα στήν μακεδονία τού αιγαίου (2) μιά περίεργη αλαζονεία τούς κάνει νά θεωρούν τόν φονιά τών λαών ώς πρόγονό τους (λές καί οι τούρκοι τού Βερολίνου ύστερα από 300 χρόνια θά δικαιούνται νά λογίζουν τόν Γκαίτε ώς πρόγονο) (3) Οι εδαφικές ανακατατάξεις στήν βαλκανική δέν είναι κάτι ασύνηθες (4) υπάρχει ένα χαβαλεδιάρικο ιστορικό στήν δεκαετία τού 40 (αλλά καί πρίν) στήν ευρύτερη περιοχή μέ ορέξεις μέ ζήτω η ανεξάρτητη μακεδονία καί όξω οι καταπιεσταί χαμουτζήδαι κλπ κλπ..

    Τώρα, γιά τίς μαλακίες τών πολιτικών, οι οποίοι από τό 1945 κι εντεύθεν, δέν μίλησαν, δέν διεμαρτυρήθησαν, δέν φέρω ευθύνη ή έστω δέν θά μέ κάνουν οι παραλείψεις αυτές νά μήν εκφράσω τήν αντίθεσή μου μέ τό ξεπούλημα τού ονόματος.

    (Μού θέλεις καί Μπόκοτα; Άει από δώ, καραβλαχάρα, τελευταία, εξηντάχρονη, αμόρφωτηηηηηηηηηηηηηη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  89. Αν ένας Γάλλος φωνάξει σ΄ενα καφενείο της Γαλλίας ζήτω η Γαλλία θα σπάσουν τύμπανα από τα χειροκροτήματα. Αν ένας Ελληνας κάνει το ίδιο θα τον πάρουνε για φαιδρό και θα του κερμάσουνε κουδούνια. Γιατί?


    Γιατί στην Ελλάδα η εθνικοφροσύνη είναι χρεωκοπημένο ιδεολόγημα που υπηρέτησε αποκλειστικά ξένους επικυρίαρχους και ντόπιους φαύλους φασισταράδες, προκαλώντας δε τρεις εθνικές καταστροφές (1897, 1922, 1974).

    Επίσης η Γαλλία είναι πολύ πιο αξιόλογη χώρα από την Ελλάδα, όποιος είναι περήφανος για την Ελλάδα είναι ένας παλιομαλάκας που δε συνειδητοποιεί ότι πρέπει να διορθωθούν 11.000.000 πράγματα για να γίνει σοβαρή χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Κρατήστε ιδιαίτερα το 1897, γιατί έχει πολλά κοινά με τη φάση της Μακεδονίας: υπό τις παραινέσεις επαγγελματιών εθνικοφρόνων (που όλως τυχαίως παίρνουνε μίζες από τους τραπεζίτες στους οποίους χρωστάει η χώρα) ο κυρ Μήτσος ο σουβλατζής και η κυρα Μαριγούλα η τσατσά ξεκινάνε να πάρουνε την Πόλη, πεπεισμένοι για τα Ιστορικά τους Δίκαια και ότι θα τα καταφέρουν ακριβώς όπως ο παππούς τους ο Λεωνίδας που νίκησε 27.000.000 Πέρσες γιατί ο Έλληνας γαμάει ρε.

    Αποτέλεσμα;

    Οι Τούρκοι φτάνουν μέχρι τη Λαμία (μόνο η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων τους εμποδίζει να καταλύσουν το ελληνικό κράτος), η Ελλάδα χρεωκοπεί (και έχει να πληρώσει και πολεμικε αποζημιώσεις). Στο Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο που ξεκινάει θα υπάγονται μέχρι και τα δισέγγονα του κυρ Μήτσου και της κυρα-Μαριγούλας. Που άκουγαν "Πόλη" και δάκρυζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. στο 84
    φίλε θα είχε περισσότερο αποτέλεσμα αν δεν τα έγραφες σε μένα αυτά, αλλά τα επαναλάμβανες από τώρα μέχρι το 2020 σε έναν ... καθρέπτη

    στο 87
    λές οι Σκοπιανοί κάνουν αυτό, οι Αλβανοί το άλλο, οι Τούρκοι το τρίτο...οι έλληνες ξέρεις τί κάνουν; Μαλακίζονται.

    και στο 88
    γυναίκα είμαι ρε βλάξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. και παρεπιπτόντως MR.Έλληνα νισάφι πια, το να αγαπάς την πατρίδα σου είναι κάτι έτη φωτός παραδίπλα από το να είσαι ένας στενόμυαλος εθνίκαρος που δεν καταλαβαίνει ότι ΒΛΑΠΤΕΙ με τις ηλίθιες ευαισθησίες του την πατρίδα του.

    μα τί δεν καταλάβατε από το σχόλιο που ανέλυσα το Μακεδονικό ως ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ? Χάσαμε γιατί ο λαουτζίκος νόμιζε/νομίζει ότι εθνικισμός είναι πατριωτισμός! Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Μερικοί μπερδεύουν τα θέλω και την συνείδηση των απλών ανθρώπων με την πολιτική και τους πολιτικούς.
    Συσχετίζουν τις βλέψεις των Αμερικάνων στα Βαλκάνια με το τι έγινε και δεν έγινε στην Ελλάδα τον προηγούμενο αιώνα
    και όλα αυτά για να μας πουν πως το θέμα με την ονομασία των Σκοπίων θεωρείται χαμένο!!!!
    Ε και; θεωρείται χαμένο για εσας, πάντα υπήρχαν άνθρωποι που δεν πίστευαν, που δεν ήθελαν, που δεν μπορούσαν....
    Είναι τελειωμένο λέει το θέμα εδώ και 10, 20, 50 χρόνια...και;
    και η Ελλάδα ήταν τελειωμένη 400 χρόνια...αλλά υπήρχαν κάποιοι που δεν την θεωρούσαν χαμένη...
    Και έτσι καταφέρανε να είμαστε εμείς εδώ και με την αδράνεια και την μαλακία μας να καταφέρνουμε σιγά σιγά να ξαναχαθεί...
    Το ενδεχόμενο πως όσοι θεωρούν χαμένο το θέμα ευθυγραμίζονται πλήρως με τις ορέξεις των Αμερικανόδουλων δεν σας ενοχλεί;
    Ο Σόρος και ο κάθε Σόρος κάνει κρα για τέτοιες λογικές
    αυτό είναι το ποίημα...με βάση τέτοιες λογικές στο τέλος δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο...
    Και προχωρούν κομμάτι κομμάτι..
    Επειδή γνωρίζουν πως πλέον πολλοί από εμάς είναι παρτάκηδες...
    Είμαι από την Αθήνα...τι με νοιάζει τι γίνεται με την Μακεδονία μας...
    Είμαι από το Αγρίνιο...τι με νοιάζει τι γίνεται στην Θράκη
    Είμαι από τα Επτάνησα...χέστηκα για το Αιγαίο
    Είμαι από την Λάρισα....η Κύπρος είναι Μακριά
    Παρόλα αυτά είμαι Αλληλέγγυος και με ενδιαφέρει για την απελευθέρωση των 2 που συνελήφθησαν από τους άγριους στην Ζούγκλα
    η είμαι δίπλα στο αγώνα που κάνει εκείνο το νησί στον Ειρηνικό για αυτοδιάθεση...
    Μας νοιάζει για όλους εκτός από αυτούς που θα έπρεπε να είχαμε σε άμεση προτεραιότητα..
    Γι αυτό κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους και σε λίγο θα μας ζητήσουν και τα βρακιά

    Και αυτό δεν θα συμβεί στον οποιονδήποτε...
    αυτό θα συμβεί στον λαό που δεν θα έχει πλέον καμία αντίσταση..
    αυτό θα συμβεί σε αυτούς που χάρη της δήθεν δημοκρατικότητας θα είναι μαλθακοί και αντί να σκέφτονται τι θα γίνει τώρα κάθονται και μοιράζουν ευθύνες στους πεθαμένους.
    Να το πω πιο απλά γιατί είδα αρκετά σχόλια για 1922, 1974, 1897 και άλλα...
    Δεν νιώθω ούτε εγώ αλλά ούτε θα έπρεπε να νιώθει κανείς υπεύθυνος για το τί έκαναν Ο Βενιζέλος , Ο Μεταξάς, Ο παπαδόπουλος, Ο παπανδρέου , Ο καραμανλής...
    Υπεύθυνοι είμαστε μόνο για αυτό που κάνουμε εμείς..
    Και από τα λάθη όλων των παραπάνω θα έπρεπε να παίρνουμε μαθήματα και όχι να διογκώνουμε τις εσωτερικές μας διαφορές!!!!
    Και όταν δεν κάνεις τίποτα είσαι υπεύθυνος για τα πάντα
    Δεν ελπίζω πως θα πείσω κανέναν με αυτά που γράφω...
    Τα γράφω απλά για να σας δείξω πως δεν είμαστε όλοι έτσι...
    Υπάρχουν και άνθρωποι, που σε αντίθεση με εσας δεν πιστευουν πως τα πάντα έχουν χαθεί...
    Έχει χαθεί μόνο ότι αφήνουμε να χαθεί!!!!!
    Δεν με νοιάζει αν κάποιος θα με πει φασίστα, εθνικιστή, ηλίθιο ή οτιδήποτε...
    τουλάχιστον δεν είμαι αδρανής και γιαυτά που πιστεύω παλεύω με ότι τρόπο μπορώ
    Δεν κάνω μόνο κριτική, ούτε τα λόγια μου κατευθύνονται μόνο από την ροή της ιδεολογικοπολιτικής μου αντίληψης....
    Και τέλος να επισημάνω κάτι στο τελευταίο σχόλιο
    δεν νόμιζε ο λαός πως ο Εθνικισμός είναι πατριωτισμός
    απλά κάποιους τους συμφέρει να προσδίδουν στην ιδιότητα του πατριώτη την ετικέτα του Εθνικιστή
    Μην ξεχνάς πως για να είναι κάποιος Εθνικιστής απαραίτητο είναι να είναι και πατριώτης...
    Ενώ για να είναι κάποιος πατριώτης δεν είναι απαραίτητο να είναι και Εθνικιστής, μπορεί να είναι οτιδήποτε!!!


    Αυτά και συγνώμη αν κούρασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αυτή η Μπακοδήμου, πουτάνα μας έκανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Παιδιά, επειδή πήζω άσχημα, βάζω δύο λινκ που περιλαμβάνουν πώς βλέπω γενικά τα πράγματα και τέλος πάντων ποιες είναι οι αφετηρίες αυτών που γράφω. Όποιος διαφωνεί, κανένα απολύτως πρόβλημα (φυσικά, θα προτιμούσα τα πιστεύω σας, να μην άγγιζαν και τη δική μου ζωή).

    http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/03/13/0213032006/

    http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2006/05/26/0126052006/


    ΄μέρες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Λοιπόν

    1) Το ότι και καλά υπήρχε Ελλάδα και ήταν χαμένη 400 χρόνια είναι ένας ηλίθιος εθνικιστικός μύθος. ΔΕΝ υπήρχε Ελλάδα, δημιουργήθηκε το 1827. Και δε δημιουργήθηκε από το λαό που δάκρυζε από συγκίνηση (ο λαός σε εκείνη τη φάση απλά παρακολουθούσε τα τελευταία υπολείματα των κατσαπλιάδων που επαναστάτησαν να αλληλοσφάζονται για το φάγωμα των επαναστατικών δανείων ενώ ο Ιμπραήμ προχωρούσε χωρίς το παραμικρό εμπόδιο το σχέδιο αραβοποίησης της Πελοποννήσου), δημιουργήθηκε από την Αγγλία, τη Ρωσία και τη Γαλλία γιατί έτσι τις συνέφερε. Τα υπόλοιπα που λες είναι εθνικιστικές ιστορίες για αγρίους, σίγουρα χρήσιμες αν πρέπει να ελληνοποιήσεις ένα κάρο Αρβανίτες, Βλάχους, Τούρκους κλπ και ακόμα πιο χρήσιμες αν πρέπει να δώσεις Υψηλή Νομιμοποίηση στη συνέχιση του καθεστώτος του κοτζαμπασισμού (βλ. "κατσαπλιάδες" παραπάνω), αλλά για κάποιον που δεν ασπάζεται την εθνικιστική μεταφυσική και τη στρεβλή της ανάγνωση της Ιστορίας δεν πολυμετράνε σαν επιχειρήματα.
    2) Η όλη φάση "Μακεδονία" είναι ένα από την αρχή χαμένο παιχνίδι, όπου ο κόσμος παρασύρθηκε από δημαγωγούς (οι οποίοι ακόμα και σήμερα εξαργυρώνουν τις εθνικές τους περγαμηνές) στην επιδίωξη ενός σκοπού που ούτε κατά διάνοια δεν είναι δίκαιος και μας έχει στοιχίσει πάρα πολλά (σπρώχνοντας για παράδειγμα τις εξελίξεις προς την κατεύθυνση της Μεγάλης Αλβανίας που είναι σίγουρο ότι μας συμφέρει πολύ λιγότερο και ευθυγραμμίζεται πολύ περισσότερο με τις επιδιώξεις των Αμερικανόδουλων από την ύπαρξη ενός κράτους που μοιράζεται με τους βορειοελλαδίτες την ψευδαίσθηση ότι κατάγεται από το Φονιά των Λαών). Ο λαός δακρύζει για το όνομα, ο λαός συγκινείται για το Μεγαλέξανδρο. Μήπως να ασχοληθούμε κάποια στιγμή και με το πόσο ΣΚΑΤΑ και ΑΠΟΣΚΑΤΑ τα έχει κάνει στο συγκεκριμένο θέμα ο λαός που συγκινείται και δακρύζει αντί να σκέφτεται και να αναλύει;
    3) όταν επικαλείσαι το τι έκανε ο Φίλιππος ο Β' πριν 2300 χρόνια και ο Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος πριν 1000 χρόνια για να καθορίσεις την πολιτική σου και τις επιδιώξεις σου σήμερα, καλά θα κάνεις να μην περιφρονείς αυτόν που σου επισημαίνει τι έκανε ο Σαμαράς πριν 15 χρόνια, γιατί αυτό που έκανε ο Σαμαράς πριν 15 χρόνια ενδεχομένως έχει δημιουργήσει κάποια τετελεσμένα που σε επηρεάζουν πολύ περισσότερο από τη φαντασίωση του Φιλίππου.
    4) Θα έλεγα ότι οι εθνικιστές που κολλάνε την ταμπέλα του πατριώτη στον εαυτό τους είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που κολλάνε την ταμπέλα του εθνικιστή στους πατριώτες. Και ιστορικά έχουν βλάψει πολύ περισσότερο τη χώρα.
    5) Το ότι ο Σόρος θέλει να μας κάνει να ξεχάσουμε τα κοκορέτσια, τα σπληνάντερα και το κακό το μάτι (=παραδόσεις) για να μας κάνει πειθήνια όργανα της παγκοσμιοποίησης, όπως και το ότι οι Αμερικανόδουλοι θέλουν να μας κλέψουν τη Μακεδονία "μας" είναι εικασίες. Και αρκετά ηλίθιες εικασίες, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Το ότι η εθνικιστική (ή πατριωτική, αν θες) πλευρά με τα κατορθώματά της στο Μακεδονικό έχει βλάψει τη χώρα πετυχαίνοντας τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που υποτίθεται ότι επιδιώκει, δεν είναι εικασία, είναι γεγονός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Όπως νομίζεις...
    σε αρκετά συμφωνώ και ας σου φαίνεται παράξενο..
    σε άλλα όχι...
    Εξακολουθώ να επιμένω πως δεν θα έπρεπε να απολογούμαστε εμείς για το τι έκαναν οι προηγούμενοι...και να κοιτάμε τι κάνουμε εμείς...
    Δεν θα κάτσω να μπω στην λογική να σου απαντήσω γιατί δεν πιστεύω να βγει πουθενά...υποθέτω πως ξέρεις πως έχω και εγώ τα επιχειρήμματα μου...αλλά δεν υπάρχει λόγος...
    Όπως υποθέτω πως θα θεωρήσεις φυσιολογικό πως δεν θα με πείσεις ...ούτε περιμένω να σε πείσω
    ούτως η άλλως η κλίμακα Ρεπουσισμού μας διαφέρει...
    όπως και να χει καλά να σαι
    και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κωνσταντίνα... Άσε με τώρα μέ τίς παραπομπές σου, κάνω τσιγαράκι... Από αυτές (τίς παραπομπές) μού έμεινε τό γαμήσι τής κοινωνίας μου από τόν Τερό - εξού καί τό τσιγάρο, ξέρεις.

    (Ρέ τί γαμιάδες είν'τούτοι ρέ! Βάστα τοίχε, Θά σμπρώξει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. *** Είπα πως δεν θα απαντήσω αλλά τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενο δεν μπορώ να μην ρωτήσω..μόνο αυτό...
    Το ότι η Ελλάδα είχε χαθεί 400 χρόνια είναι ηλίθιος Εθνικιστικός μύθος;
    Το ότι ξαφνικά εμφανίζονται κάποιοι που θεωρούν πως η "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" γι αυτούς είχε χαθεί χιλιάδες χρόνια και τώρα προσπαθούν να την ξαναδημιουργήσουν τι είναι;
    Διεθνικιστική αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Vangelaka για την φωτο που έχει στο blog σου (σχόλιο μουνοχαβας) υπάρχουν εξελίξεις...σε κανα δυο μήνες δεν θα είναι έτσι...
    θα εγκατασταθεί τελικά το "αόρατο" άγαλμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ναί; Έχω διαβάσει ότι η ακατανόμαστη υπουργός εξωτερικών, όταν ήταν δήμαρχος, αφήρεσε τήν ταμπελίτσα. Κι ότι υπάρχει σκέτο βάθρο.χαχαχα! Είναι φοβεροί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλά άστο είναι μεγάλη ιστορία...
    να ήταν μόνο η Ντόρα...
    τέλος πάντων θα ανακοινωθεί σε λίγο καιρό η τοποθέτηση σε κεντρικό σημείο της Αθήνας...
    ήταν μια χαμένη υπόθεση...που τελικά χάρη στην κινητοποίηση κάποιων δεν χάθηκε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Πάλι καλά νά'ούμ'... Γιά μεγάλο διάστημα σκονιζόταν ο άγαλμας σέ αποθήκη τού δήμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ν' αλλάξω θέμα, αγαπητή Κωνσταντίνα (πολλά έχω να πω, βέβαια, επί του θέματος, αλλά δε μ' αρέσει να μπλέκω σε διαδικτυακές διαμάχες).
    Είδα στο σάιτ του Ελευθερουδάκη ότι το βιβλίο σου "σκίζει"! Πολλά συγχαρητήρια! Και, ρίχνοντας μια ματιά στις πρώτες σελίδες, είμαι βέβαιος ότι θα σου δώσω πολλά περισσότερα μόλις το τελειώσω. Οσονούπω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Στο 89
    Εχεις δίκο. Αλλά βαρέθηκα να βλέπω να ακούω και να μυρίζω "δημοκράτες" που καίνε σημαίες και σπάνε περιουσίες...

    Στο 93 σε σχέση με την αναφορά σου στο 88
    Εχεις δίκο έπρεπε να το φανταστώ ότι το Μ σημαίνει ΜΟΥΝΙ (από αυτά γράφεις)

    Στο 91
    Ιδεολόγημα = ιδέα ή άποψη που επινοείται για να υποστηρίξει θέσεις ή ενέργειες κάποιου
    εθνικόφρονας = ο εμφορούμενος από εθνικά φρονήματα
    Νομίζεις πως το δευτερο χωρά στο πρώτο ?

    Στο 92
    Μου αρέσει ο τρόπος που μικραίνεις τα πράγματα...

    Στο 95 !!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. αχ, ωραία ξεκόλησες και συνεχίζεις ακάθεκτη η ίδια...
    αφού είνια από φυσικού σου να γράφεις, μην κολάς λοιπόν σε ε΄να κιλό φιλοσοφία και 3 κιλά κοινωνικόυ σχολιασμού..χαχα
    μια αγκαλία
    βαριέμαι να σχολίασω το μακεδονικό είμαι πολύ μακρυά από όλα αυτά....
    αλλά έτσι για το αρχείο, να πω, ότι όταν το 1995 εν μέσω πολέμου δίεσχισα την γιουγκοσλαβία στα σύνορα με την ουγγαρία ήταν μια συμπαθέστατη Σκοπιανο μακεδονίτιτσσα που μας έσωσε σε εκείνο τ συνοριακό φυλάκιο και μας βοήθησε ακόμα περισσότερο όταν άκουσε ότι είμασταν έλληνες...
    Στερεότυπα και αηδιες, είμαστε όλοι άνθρωποί πάνω από όλα...ουστ!
    α, και στο χωρίο μου στα σύνορα εκει της ελληνικής επικράτειας ακόμα μιλάνε σλαβοτουρκοελληνικά... είτε σας αρέσει είτε όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  107. Εχεις δίκο. Αλλά βαρέθηκα να βλέπω να ακούω και να μυρίζω “δημοκράτες” που καίνε σημαίες και σπάνε περιουσίες


    Θα μπορούσα κι εγώ να πω ότι έχω βαρεθεί να βλέπω να ακούω και να μυρίζω "πατριώτες" που σέρνουν τη χώρα σε ηλίθιες αντιδημοκρατικές ή μεγαλοϊδεατικές ή και τα δύο περιπέτειες με βάση το τι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ότι έγινε πριν 100 γενιές, αλλά δε θα ήταν αλήθεια. Η λέξη "σιχαίνομαι" είναι νομίζω πιο κατάλληλη από τη λέξη 'βαριέμαι'.


    Εχεις δίκο έπρεπε να το φανταστώ ότι το Μ σημαίνει ΜΟΥΝΙ (από αυτά γράφεις)


    Θα μπορούσες βέβαια να μας επιστήσεις την προσοχή στα σημεία που η Μ13 σφάλλει, όπως και στους λόγους για τους οποίους κατά τη γνώμη σου συμβαίνει αυτό. Αλλιώτικα είσαι απλά κάποιος που λέει ό,τι του καβλώσει νομίζοντας ότι αυτό είναι ένα ηλίθιο παιχνιδάκι "ποιος θα βγει από πάνω" και προφανώς δικαιούμαι να σε αντιμετωπίσω με τον ίδιο τρόπο και να ισχυριστώ διάφορα πράγματα για το σόι σου και ιδιαίτερα για τα γεννητικά όργανα θηλυκών συγγενών σου πρώτου βαθμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Χιλιάρικο5/15/2007 06:51:00 μ.μ.

    Τι καλές εποχές βρε Κωνσταντίνα μου θυμίσατε!

    Έλληνες αδέλφια μας και ... αδελφές ενωθείτε.
    Όχι άλλο διχασμό με τον ηρωικό λαό των βόρειων συντρόφων σας.
    Σας εφοδίασαν με σφαίρες για να ξεκαθαρίσετε τους εθνικιστές, σας ενισχυσαν με προπαγάνδα, με τρομοκρατία στα χωριά της Μακεδονίας, είναι αυτοί που ανακάλυψαν και εκτέλεσαν τους προδότες ανάμεσα σας που ήθελαν να κρατήσουν την Σαλούν Ελληνική.
    Σας προστάτεψαν και σας τάισαν όταν οι εθνικιστές σας είχαν πάρει στο κυνήγι για να σας εκδικηθούν.
    Χρόνια αργότερα σπούδασαν τα παιδιά σας και έγιναν απόφοιτοι πανεπιστημίων διεθνώς αναγνωρισμένων για την ποιότητα του χαρτιού λεύκας στο δίπλωμα.

    Οι Σλαβόφωνοι είναι συντρόφοι σας.
    Τι άλλο ζητούν παρά αυτά που συμφωνήσατε πριν 60 χρόνια για να σας υποστηρίξουν στον πόλεμο εναντίον της αντίδρασης.
    Μισή Ελλάδα ζήτησαν, πρόσβαση στην θάλασσα και "εκκαθάριση" αν όχι εκδίωξη όλων των παραδοσιακών που πιστεύαν ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική.
    Αυτοί οι πρόσφυγες που ήρθαν το '22 να γυρίσουν πίσω στην στοργική αγκαλιά της Τουρκίας. Μαζί με όλους τους απογόνους τους.

    Ποιός άλλωστε στην Ελλάδα θυμάται πια ότι το Μοναστήρι και η περιοχή γύρω του ήταν απο την αρχαιότητα Ελληνική;
    Ότι ήταν κέντρο των Μακεδονομάχων.

    Μόνο οι λίγοι αμετανόητοι εθνικιστές.
    Όπως αλλάζει η εθνική συνείδηση αλλάζουν και τα σύνορα.
    Γιατί χρειάζεται να υπάρχουν πολλαπλά κράτη και έθνη όταν ένα μόνο φτάνει:

    Η Δημοκρατία των Γυφτοσκοπιανών με πρωτεύουσα την κόρη του Θερμαικού.
    Οι Σκοπιανοί το παίζουν τούμπανο και οι ανίδεοι αμετανόητοι Δεινόσαυροι της Ελληνικής Ιστορίας κρυφό καμάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. [χέστε ρε το μαλάκα, ήρθε στο μπλόγκ μου και με έβρισε ο πορωμένος ο ανιστόριτος]


    Δε μου λές;
    Mr. E τί σημαίνει ;
    Μυriζω Εθνικαρχιδοτσιμπουρίλας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Τι έγινε εδω μέσα; Κόλαση!

    ( Εμένα η δική μου συνεισφορά έγκειται στην αποκάλυψη ότι ο Vangelakas είναι μυστικός πράκτορας των Σκοπιανών και μας το παίζει πατριώτης. Ξέρω απο δικό του άνθρωπο ότι μόνο Σκοπιανές τσόντες βλέπει. Επίσης ξέρω ότι του δίνουν και πίνει το μυστικό Σκοπιανό μαγικό φίλτρο και δεν γερνάει ο προδότης.
    Αλλοίμονο σε μας τους πατριώτες που ασπρίσαν τα μαλλιά μας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. [...] έκανα σχόλιο στης Κωνσταντίνας αλλά θέλω να το κάνω πόστ για να τη σπάσω στα [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. χαχαχαχαχα!Σέ παρακαλώ μαστρο Αλζάπ! Προσπαθώ νά βρώ γκόμενα καί ό,τι προβοκατόρικο διατυπώνεις, έχει tag γκομενοδιώχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Εγώ τον είδα σε συγκέντρωση γκρούπηδων του Ερυθρού Στρατού στη Σταδίου πριν λίγες μέρες να φωνασκεί αδιαλύπτως "γεια σου λεβέντη Στάλιν" να πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Στ'άρματα, στ'άρματα εμπρός στόν αγώνα, γιά τήν χιλιάκριβη τήν λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Έλα αγαπούλη... Εσείς είστε τόσο ευγενείς, μ'ανέχεστε, νά μήν πώ κι εγώ κάτι αλλότριο; Έτσι πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Kοφ' τις μαλαγανιές μωρό μου, μη σε σφάξω με το κονσερβοκούτ. Χαχαχα

    (θα ερθει πάλι η μαντάμ και θα μας χαλάσει τα σορόπια)
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Re paidia afta einai xazomares na xame na legame. Oi koinonia mas exei polla sovarotera provlimata apo to pws i Bakodimou apokalese ta skopia makedonia i oxi. Pliroforiaka epeidi exw san hobby tin istoria kai to exw psaksei to thema. Ta Skopia san geografiki perioxi einai makedonia. Opws kai i Notia Boulgaria.Den iparxei Makedoniko ethnos nai simfonw se afto. Alla ton proto paragonda ton exoume ksexasei i den mas ton lene. Episis i pliopsifia twn katoikwn einai boulgaroi stin katagoi gia afto kai o TITO dimiourgise to kratidio Makedonia gia na to apokopsei apo tin Boulgariki epirroi. To problima stin Ellada pandote einai oti asxoloumaste stin eksoteriki mas politiki me stena stereotipa xwris na lambanoume ipopsin mas tin istoria, tis topikes sinthikes kai tin istoriki sigiria.

    Oso afora tin Bakodimou kai tin kathe Bakodimou edwse trofi stous praktoriskous tis Diktatorias twn MME.

    To diko mou filosofiko erotima einai tha ginw aoristou stin douleia? I molis tha ftasw na kleisw ton xrono na me katharisoun san avgo?

    Eidomen

    I elpida pethenai panda teleftaia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Καλτσό, ίσως νά μήν έχει άδικο, λοξόψαμε αρκετά τού κυρίως θέματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Guys deite kai to sxolio 109.

    Alximist, sorry my friend, to sxolio sou eixe magwthei sta spam.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. vagelaka kai kaltso erxetai pantoflaaaaaaa!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Τώρα τι να πω, που νεοτάξ κι εθνικιστάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια; Να πώ στα ελληνοψύχια ότι το όνομα χωρίς το πράγμα είναι αέρας κοπανιστός και όσοι ζητάνε να εξαργυρώσουνε άυλα ονόματα με πολύ υλικές θέσεις, αργομισθίες κι πρωτοκαθεδρίες είναι αεριτζήδες και γελάνε πίσω απο την κουϊντα με τα κορόιδα που διαδηλώνουν και φωνάζουν "το όνομά μας είναι η ψυχή μας"; Τζάμπα διαλύω τους τένοντές μου.
    Αέρα και γυμνά ονόματα κρατάμε, πουλάμε και τρεφόμαστε με ψευδαισθήσεις και οργιζόμαστε με όποιον κατα λάθος ή επίτηδες πάει να μας τις διαλύσει. Αλλά η ζημιά που θα κάνουμε ή θα πάθουμε εξαιτίας των ονείρων της πίπας (όπως κι αν το πάρεις) αληθινή θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Χιλιάρικο5/16/2007 02:16:00 π.μ.

    Το τοξικό και δηλητηριώδες πουλί που δεν πετάει κάνει ένα ξαφνικό άδειασμα χολής.
    Προσοχή στις πολωμένες μάγισσες και στις πίπες όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Vangelakas είπε:Κωνσταντίνα… Άσε με τώρα μέ τίς παραπομπές σου, κάνω τσιγαράκι… Από αυτές (τίς παραπομπές) μού έμεινε τό γαμήσι τής κοινωνίας μου από τόν Τερό - εξού καί τό τσιγάρο, ξέρεις.

    (Ρέ τί γαμιάδες είν’τούτοι ρέ! Βάστα τοίχε, Θά σμπρώξει!)

    Πάλι καλά που το πέτυχα αυτό μέσα στο commentομάνι!

    Για ρίξε μια εξήγα ρε Βαγγέλακα, να 'ουμ', σε τι σου έφταιξα;

    (Όχι, δεν σε ειρωνεύομαι, ειλικρινά απορώ.)

    Α, και χαιρετούρες στην οικοδέσποινα, και sorry που δεν σχολιάζω πιο συχνά. Όχι, δεν σε ξέχασα. :)

    Tero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Χρυσόστομη!

    Καλά ενοείται πως οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να ονομάζονται όπως θέλουν κι αν δεν το ένοιωθαν δικό τους σιγά μην το επέλεγαν. Αλλά για να το δούμε αυτό το τραβεστί όνομα FYROM.
    Αν δηλαδή η Ντόρα Μητσοτάκη (λέμε τώρα) επιθυμίσει να κρατήσει τ' όνομα του πρώτου άντρα της ακόμα κι αν έχει περάσει στον επόμενο, να σηκωθούν οι συγγενείς του μακαρίτη και να της ζητήσουν σύνθετη ονομασία... ε ρε γλέντια: Theodora Former wife of Mpakoyiannis ...βάρκα σερέτια τσιγγάνα κι Εντσον Αράντες Ντο Νασιμέντο...κοινώς Πελέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Πω πωω... πολύ αίμα βρε παιδί μου εδώ μέσα..
    Παιδιά, αν συνεχίσετε τα comments για καμιά δεκαριά χρόνια (α, ρε Μητσοτάκη!), θα συνειδητοποιήσετε ότι θα έχετε ξεχάσει το αρχικό θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααα θα σε μαλλώσω λέμε :-) Επρεπε να πει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΡΩΗΝ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    (το... φαντάζεσαι..???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Είχε και κάτι πόδια η άτιμη! σκέτο (μακεδονικό, με πιστοποιημένο γονίδιο ΕΛ λέμε) άγαλμα! Στραβώθηκε η Μπακοδήμου. Εδώ και 'γώ ζούλεψα και δεν το κρύβω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Θα σου αποκαλύψω και κάτι μυστικό τώρα που μεγάλωσες κόρη μου: Εμένα με βαφτίσαν με ΤΡΙΑ ονόματα, αλλά ευτυχώς ο πατερούλης μου σκέφτηκε πώς θα με φωνάζουν στο σχολείο (και τι καζούρα θα τρώω!!) και έτρεξε κι έσβησε τα δυο και άφησε το ένα που ήταν απαραίτητο -να έχω ένα ονοματάκι, ε

    ..και.. στο κάτω κάτω της γραφής, οι "αιώνιοι εχθροί" μας είναι οι τούρκοι που δεν αμφισβητούμε το όνομά τους, έτσι δεν είναι;

    Χαχαχαχα! ξημερώνει σε λίγο, όλοι κοιμούνται και βρήκα το πεδίο ελεύθερο και σχολιάζω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Wx polh sovara thn exoum eparei th Eurovision..Se apelpistiko shmeio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ναι χιλιάρικο, όπως τα λες είναι, όλα ήταν ελληνικότατα στην τρισχιλιετώς ελληνική Μακεδονία μέχρι που το 1924 η Κομιντέρν δημιούργησε θέμα.

    Μαλακίες τούμπανα.

    Το 1924 ο "προμαχών του Ελληνισμού" (με τη συντριπτική πλειοψηφία σλάβων και τουλάχιστον ένα αυτονομο μακεδονικό κίνημα) είχε κατακτηθεί από την Ελλάδα μόλις 11 χρόνια πριν. Και οι "πατριώτες της Θεσσαλονίκης" δεν ήταν Γνήσιοι Μακεδόνες(ΤΜ) που τους έπιασε ο καημός για τις προαιώνιες εστίες τους, αλλά φρεσκοεγκατεστημένοι έποικοι (πρόσφυγες) που φυσικά δεν είχαν καμία όρεξη να ξαναφτιάχνουν μπαγκάζια.

    Όσο για το ΚΚΕ, κράτησε αυτή τη στάση 10 χρόνια και μετά άλλα 2 στον εμφύλιο. Πολύ που επηρέασε τη δημιουργία της ΣΔΜ από τον Τίτο, τον θανάσιμο εχθρό του...

    Να ρωτήσω, κομμουνιστές ήταν όόόλοι όσοι από το '48 μέχρι το '90 αναγνώριζαν "Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας"; Μήπως κρύβονται και μέσα στους τοίχους τα κομμούνια και στοιχειώνουν τα όνειρά σου, ω Έλλην(sic) πατριώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ρε παιδιά, μήπως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αλλάξουμε θέμα; Το εξαντλήσαμε ή στράβωσε στην πορεία. Και προχθές, σας είπα ότι βγήκαμε εκτός, αλλά πού… Παπαριάς το ανάγνωσμα το κάναμε…
    Συμφωνώ με το 136. Πολύ της πάει της Eurovision ρε γαμώ και της Μπακοδήμου επίσης.
    Από πού ξεκίνησε η κουβέντα και πού βρίσκεται;
    Βρίσκεται…, να δείτε πού το είδα...
    Α,ααα το βρήκα. Πέρασε το όριο του αλτσχάιμερ και δεν μας παρακολουθώ. Ήμαρτον πια….
    Konstantina heeeeelp ρεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Εκνευρίζομαι χρόνια τώρα με το θέμα "Μακεδονία". Κατ'αρχάς διότι με τους χειρισμούς μας το έχουμε χάσει και βρίζουμε (κατά τη γνωστή μας τακτική) τους κακούς ξένους. Ο Πάνος αναφέρει πολύ καλά τί έφταιξε. Την ίδια στιγμή αναγνωρίζω ότι είναι διαφορετικό πράγμα να ονομάζεται μία περιοχή κράτους Μακεδονία και άλλο το κράτος per se. Και θα με ενοχλήσει που κάποια στιγμή η FYRoM θα ονομάζεται "Μακεδονία". Ταυτόχρονα όμως δεν μπορώ να συμμεριστώ αυτόν τον ορυμαγδό για μία αναφορά, ούτε και για το αν ζήτησε με καλό ή κακό τρόπο συγγνώμη η Μπακ. Σε ποιόν έλληνα άλλωστε αρέσει να ζητάει συγγνώμη σε εθνικό δίκτυο; Όπως και να έχει η FYRoM δεν θα ονομαστεί "Μακεδονία" επειδή ξέφυγε σε μία παρουσιάστρια Lifestyle. Πιο σημαντικό μου φαίνεται το γεγονός ότι, αναδημοσιεύοντας διάφορα κείμενα, η Διπλωματική σελίδα του ΠΑΣΟΚ αποδέχεται τον όρο "Μακεδονία" ως κρατικό προσδιορισμό της FYRoM.
    Ταυτόχρονα όμως κρίνω ασήμαντη την τρέλα μας ότι κιδυνεύουμε ως έθνος από όλους εκείνους που είναι γύρω μας και νομίζουμε ότι μας επιβουλεύονται. Αν θεωρούμε τους εαυτούς μας την πιο ανεπτυγμένη χώρα της περιοχής μας ας φερθούμε ανάλογα, αντί να εξακολουθούμε να φερόμαστε σαν φτωχός συγγενής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Αγαπητή Κωνσταντίνα, για ν' αποφορτίσω το κλίμα -το ελπίζω τουλάχιστον- ώρα είναι τώρα να ξεσηκωθούν κι οι Κύπριοι. Της οποίας η πρωτεύουσα είναι πλέον η Λευκορωσία. Σύμφωνα με εγκυρότατες πλητροφορίες. Το 'πε ο Μπακουλόπουλος (ή μήπως Σεργοδήμος;...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Οι επιστήμονες ιστορικοί, αυτοί που τους νοιάζει η πραγματική ιστορία, ξέρουν ποιος ήταν ο Μ. Αλέξανδρος, δεν μασάνε από προπαγάνδες.

    Και τι σημασία έχει πια αν είμαστε ή όχι απόγονοι των αρχαίων μακεδόνων και του αλέξη. Έχει τόση σημασία όσο ένα κουρεμένο αυγό. Ο έλληνας ασχολείται με τόσες μαλακίες, κάνει τόσους ανώφελους αγώνες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ελλάδα είναι η παιδεία. Στα σχολεία μας γεμίζουν τα μυαλά με ψέματα, μαθαίνουμε να μετράμε τον εαυτό μας πάνω από όλους, να είμαστε τόσο περήφανοι για τους προγόνους μας που όλα τα άλλα είναι περιττά.

    Τελικά, είμαστε ανάγωγοι, καταπατητές, δεν ξέρουμε πως να συμπεριφερθούμε σε δημόσιους χώρους, δεν συνεργαζόμαστε, δεν έχουμε καθόλου κριτική ικανότητα, δεν έχουμε γούστο αλλά και όρεξη. Δεν έχουμε κανένα εφόδιο παρά μόνο την καταγωγή μας.

    Τα "σκόπια" ήταν μέρος της αρχαίας μακεδονίας. Εκεί έχουν μεταναστεύσει πολλοί βορειοελλαδίτες, κυρίως αριστεροί καταδιωγμένοι, αλλά και μακεδόνες που θέλανε ανεξάρτητο κρατίδιο. Το όνομα κατά την γνώμη μου είναι ασήμαντο και δεν αποτελεί κίνδυνο αλλαγής συνόρων ή ιστορίας ή οτιδήποτε άλλο. Πολύ καλύτερο θα ήταν να τους αφήναμε να ονομάζονται όπως θέλουνε και να αρχίζαμε συνεργασίες μεταξύ μας για το συμφέρον όλων, όπως το μπενελουξ.

    Έχουμε και σημαντικότερα θέματα να ασχοληθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Συμφωνώ με τον Giannis
    Τα είπε όλα ο άνθρωπος. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ, απ’ αυτό πάσχουμε ως Κράτος.
    Μηδέν παιδεία και μηδέν ΥΓΕΙΑ…
    Τα χοντρά φράγκα στους εξοπλισμούς του θανάτου, αλλά για Παιδεία, Υγεία και βεβαίως, βεβαίως για τον Πολιτισμό ποτέ, μα ποτέ δεν έχει αυτό το Κράτος, ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου…
    Πετάξανε χοντρά φράγκα (δικά μας, όχι δικά τους), για τους Ολυμπιακούς, στο όνομα των οποίων σουλουπώθηκαν κάποια νοσοκομεία της Αθήνας, κάτι πασαλείμματα στους δρόμους, αλλά η Περιφέρεια πήρε ένα μεγάλο ολοστρόγγυλο τί-πο- τα!
    Κι όταν τον Απρίλη του 2006 ένας βρομιάρης σεκιουριτάς, χτύπησε γυναίκα δημοσιογράφο στη Χίο, όταν αυτή έκανε ρεπορτάζ και τη χτύπησε για να την εμποδίσει να προχωρήσει στο εσωτερικό του εργοστασίου, όπου πιθανότατα, θα ξεσκέπαζε τις βρομιές τους… Όταν την πήγαν στο νοσοκομείο δεν διέγνωσαν τα ζώα- γιατροί ότι η κοπέλα 40 χρονών, μητέρα 2 ανήλικων παιδιών, είχε πάθει εγκεφαλικό… και διέγνωσαν υστερικό σοκ…
    Η Αγγελική, μεταφέρθηκε στο "Γεννηματάς" μετά από 12, 5 ώρες καθυστέρηση, όπου διέγνωσαν τετραπληγία και αλαλία. Έδωσε μάχη να ζήσει και μετά από 8 μήνες μεταφέρθηκε στη Σουηδία σε Κέντρο αποκατάστασης. Συνοδός ο άντρας της και τα ανήλικα παιδιά... είχαν αν δουν τη μάνα τους ένα χρόνο, ώσπου το Πάσχα φέτος, τα πήγαν με εντολή γιατρών για 3 μέρες να σμίξουν ξανά σαν οικογένεια.
    Και η Αγγελική «κλειδωμένη στο σώμα της» όπως είπαν οι γιατροί ανεβαίνει τον ατελείωτο Γολγοθά της, με κάτι υποσχέσεις του υπ. Υγείας Αβραμόπουλου, για κάποια έξοδα της. Τη ζωή που της κλέψανε, μπορεί κανένα καθίκι να της την δώσει πίσω;
    Για μια κωλομαλακία διέλυσαν τα σκατά μια οικογένεια… και μιλάμε ακόμα για το τι είπε η Μπακοδήμου στο πανηγύρι της Eurovision?
    Όχι ρε παιδιά… Ότι θέλετε πείτε, αλλά υπάρχουν τόσες τραγωδίες στη διπλανή πόρτα (μη ξεχνάμε την Αμαλία) και θα ασχολούμαστε με το πού και ποιανού είναι τα γαμημένα πράσινα άλογα;
    Παιδεία και Υγειά,αιμορραγούν στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι για να μας αποπροσανατολίζουν, από τα πραγματικά μας προβλήματα…
    Πάρετε το χαμπάρι, μας δουλεύουν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. παιδιά, συγνώμη αλλά έχει πέσει απίστευτη δουλειά.

    (Ευχαριστώ όμως, μερικά σχόλια με έχουν ανατριχιάσει. Τουλάχιστον ξέρω ότι μας καίνε και πιο σοβαρά πράγματα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Τελικά, η μόνη λύση είναι να γίνει η Ευρώπη ένα κράτος (με Φύρομ, Βουλγαρία και Τουρκία μέσα), μπας και σταματήσουμε να φαγωνόμαστε για το ποιος λαός την έχει μεγαλύτερη (την προϊστορία)...

    Αν, μάλιστα, παραχωρήσουμε και τη διακυβέρνηση στις Βρυξέλλες, μπορεί και να δούμε κάποτε άσπρη μέρα εδώ στο Γιουνανιστάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Παράλειψις: και Αλβανία, φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής: Συνήθως όταν συζητάμε θέματα ‘ταμπού’, όχι μόνο πολιτικά αλλά και κοινωνικά (πχ. Αν έχεις το ηθικό δικαίωμα να μην βαφτίσεις το παιδί σου, χωρίς να θεωρηθεί ότι ο αντικειμενικός σου σκοπός είναι να εξαφανίσεις τον ελληνισμό από προσώπου γης) βρίσκεται ΕΝΑΣ που εκπροσωπεί την κοινή γνώμη και θεωρεί ότι έχει δίκιο και ΔΕΚΑ να χτυπιούνται κατεβάζοντας δεκάδες επιχειρήματα, προσπαθώντας να πείσουν τον ΕΝΑΝ ότι και η άποψή τους αξίζει να συζητηθεί. ΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, ΑΥΤΗ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Το κείμενο για την Eurovision του χρόνου:

    "και τώρα στη σκηνή η πρωηνγιουγκοσλαβοδημορατομακεδόνισσα τραγουδίστρια από την πρωην γιουγκοσλαβική δημοκρατία της μακεδονίας! Καλή επιτυχία Πρώην γιουγκοσλαβική δημοκρατία της μακεδονίας!".

    Είδατε πουθενά τη λέξη Μακεδονία?

    Όχι φυσικά! Έτσι, δε θα έχει και πρόβλημα η παρουσιάστρια!

    Εθελοτυφλούμε Ντίνα μου. Υποκριτές του καναπέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Δεν ήθελα να μπλεχτώ, αλλά θα σκάσω αν δεν το πω...
    Το παλιό εμβατήριο το θυμάται κανείς; "Εχω μιαν αδερφή - κουκλίτσα αληθινή - τη λένε Βόρειο Ήπειρο - την αγαπώ πολύ..."
    Αν -λέμε τώρα- κάποιια στιγμή αποφασίσει να ανεξαρτητοποιηθεί η Νότια Αλβανία, ποια ονομασία θα επιλέξει; Υπό τας -μελωδικάς- ευλογίας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. εχω διαβασει πολυ ωραια πραγματα μεχρι εδω ειμαι μακεδωνας και εχω πολους φιλους και στην βουλγαρια και στα σκοπια ,στην στρουμιτσα που ειπαι και ο φιλος με τα μακρια τσιγαρα, αλλα και τουρκους φιλους, και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα .Καποιως φιλος ανεφερε τα Ιμια δεν ξερω που ειταν εκεινο το βραδυ ο φιλος αλλα εγω καταλαβα τι φταιει για το χαλι μας εκεινο το βραδυ,μας φορτωσαν δεκα ατομα απο το αεροδρομιο της θεσσαλονικης σε ενα σινουκ και μας αδειασαν σε μια βραχονησιδα κατω απο τον αει στρατη ολο το βραδυ ακουγα τις σειρηνες των καραβιων απο πισω μας και εβλεπα τα τουρκικα καραβια απο μπροστα και τα ζωντιακ με τους καταδρομεις τους ειχα αποφασισει οτι εκεινο το βραδυ θα σκοτωνα ανθρωπους οταν την αλλη μερα το μεσημερακη αρχισαν να φευγουν τα ελληνικα καραβια και να μενουν για δυο ωρες περιπου τα τουρκικα τοτε καταλαβα οτι δεν εχουμε τα κακαλα να το πω ποντιακα οχι να διεκδικησουμε αλλα και να υπερασπιστουμε τιποτα και οπως ειπε και ο τοτε πρωθυπουργως ποιος ελληνας θα ηθελε πολεμο ποιος θα σηκωνοταν απο των καναπε του οι λεωνιδες τελειωσαν στην ελλαδα φιλοι μου το νεο μας προτυπο ειναι ο ψινακης η μπακοδημου σας πειραξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Γύρω στις 19 Μαϊου πυκνώνουν τα αφιερώματα στον Πόντο και την ιστορία του. Όπως ξέρετε, από το 1994, η 19η Μαϊου έχει οριστεί ΟΜΟΦΩΝΑ από τη Βουλή των Ελλήνων (με την απόλυτη συμφωνία όλων των τότε κοινοβουλευτικών κομμάτων: Πασόκ, Ν.Δ., ΚΚΕ, ΣΥΝασπισμός) ως Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον Πόντο.

    Έτσι και φέτος υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα αφιερώματα….



    Την Παρασκευή, 18 Μαϊου, θα δούμε:

    -ΕΤ1, 5-7 μ.μ. στην εκπομπή της Μπήλιως Τσουκαλά αφιέρωμα στον Πόντο με αρκετή έμφαση και στη λαογραφία,

    -ΕΤ3, 9.30-10.30 μ.μ. στην εκπομπή του Αλέκου Τριανταφυλλίδη πολιτική εκτίμηση για τη γενοκτονία και τη διεθνοποίηση της, με αφορμή την αναγνώριση από το Ευρωκοινοβούλιο

    -ΕΤ3, 10.30-11.30 μ.μ. στην εκπομπή “Μητρόπολη του Κόσμου” αφιέρωμα στους ελληνόφωνους μουσουλμάνους Πόντιους της Τουρκίας.

    ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…. ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. δυστηχως στην ελλαδα ειμαστε μονο για αφιερωματα και πανυγηρια

    στην M13 αν το κανεις M16 θα εισαι top gun μου αρεσουν οι αποψεις σου αλλα για το θεμα της διπλωματιας θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για να κανεις διπλωματια και να εχει αποτελεσμα πρεπει να συνοδευεται απο οικονομικη και στρατιωτικη δυναμη εμεις δεν εχουμαι ουτε το ενα ουτε το αλλο και για αυτο κανουμε ασκησεις επι χαρτου και πολιτικη του καφενιου

    στον j95 αν το κανεις jp8 θα γινεις κηροζινη ο sic σχολιασμως σου για το ''ι'' ειταν περιτως

    για το σχολιο του φιλου για την νοτια αλβανια αν γινει ανεξαρτητο κρατος θα την λενε νεα τουρκια πριν μερικα χρονια μερικοι λεγαν για μουσουλμανικο τοξο στα βαλκανια και προχωραει παρα πολυ καλλα και στην αλβανια και στα σκοπια η μονη που προσπαθουν να αντισταθουν ειναι οι βουλγαροι το συνθημα τους ειναι ''οι τουρκοι στην τουρκια οι τσιγγανοι σαπουνι'' μην φανταστη κανεις οτι το αποδεχομαι αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα

    το εχει παρει κανεις οι τουρκοι κανουν κουμαντο στα βαλκανια θα μας βαλουν να πληρωσουμε το F16 που εριξε το δικο μας εκει εχει φτασει η ξεφτιλα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Είμαι από τα βόρεια και καλός ή κακώς μεγάλωσα έχωντας στο μυαλό μου ότι αυτό είναι μεγάλη τιμή και τύχη,και ακόμα μεγαλύτερη το γεγονός ότι είμαι Ελληνίδα.Έχει περίπου εφτά μήνες που μετανάστευσα στις ΗΠΑ και με μεγάλη μου λύπη συνηδειτοποιώ ότι δεν υπάρχει καλύτερα ή χειρότερα κάπου.Νιώθω πως όλος ο κόσμος απανταχού είναι τόσο ευνουχισμένος όσον αφορά το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής και ένα από τα ελάχιστα που τους έχει δοθεί ως δικό τους είναι αυτός ο περίεργος όρος πατρίδα που κατά ένα μαγικό τρόπο το νιώθεις δικό σου και θέλεις να παλέψεις για αυτή να τη φροντίσεις να την προστατέψεις από τα "κακά" στόματα.Στην ουσία είναι ο μόνος τρόπος που ο κάθε επίδοξος ηγέτης μπορεί να απομιζήσει και την τελευταία ρανίδα δύναμης που έχει μια μάζα ανθρώπων.Είναι πατρίδα "μου" και για αυτό πρέπει να δώσω,να πολεμήσω ,να να να...Βλέπω και εδώ που είμαι την ίδια προπαγάνδα με την οποία μεγάλωσα.Ο Αμερικάνος και ο Αμερικάνικος λαός και η πατρίδα μας και οι κακοί Άραβες και ακόμη άκουσα οι κακοί Έλληνες και οι καημένοι Μακεδόνες.Και βλέπω τον Αμερικανικό λαό γύρω μου,οι Κορεάτες από δίπλα,οι Μεξικάνοι που μένουν απέναντι και οι Έλληνες στο από πάνω διαμέρισμα.Και όλοι πρέπει να αναπτύξουν αυτό το εθνικό φρόνιμα με τα σημαιάκια παντού και το god bless america σε μεγαλοαφίσες διάσπαρτες στους κεντρικούς δρόμους.Γιατί αλλιώς αν δεν έχουν σε κάτι να πιστεύουν τους πήρε και τους σήκωσε όλους αυτούς που υπόσχονται 100 δίνουν 2 και παίρνουν 200,αλλά είναι για την πατρίδα ,το όνομα ,τον ένδοξο στρατό.Και το ίδιο στη FYROM.Χρειάζονται ένα κίνητρο να παλέψουν και ένα όνομα να ξεχνάν τη μιζέρια την οποία δεν επέλεξαν ως τρόπο ζωής.Και έρχεται ο σωτήρας ηγέτης ξανά με τα πιο αγνά κίνητρα να τους πείσει ότι έχουν ιστορία και όνομα και να καμαρώνουν,άσχετα άν δεν θα τους λύσει ποτέ κανένα καθημερινό πρόβλημα.Τώρα έχουν λόγο να αγωνιστούν.Και τούτη η λογική είναι η ρέπλικα της ελληνικής λογικής εξίσου.Έχω ιστορία ,έχω προγόνους όποτε μη σκάμε πολύ για τους απογόνους...Η αγέλη από την αρχαιότητα που έγινε ομάδα και μετά λαός και μετά στρατός και μετά αντίπαλος κάποιου και έγραψε ιστορία.Τη σέβομαι και τη θαυμάζω αρνούμαι όμως να ζω για την ιστορία μου.Ακόμα προσπαθώ να αποτινάξω από τα βάθη της καρδιάς μου τον έρωτα για τη μεγάλη και τρανή καταγωγή μου γιατί με πληγώνει.Με πληγώνει να βλέπω ότι αυτό για το οποίο κάποια μεγάλα κεφάλια με έκαναν να νιώθω περήφανη δεν μπόρεσαν να το κρατήσουν έστω κι αν ήταν μια όμορφη σκηνοθεσία.Με πληγώνει να βλέπω ότι όσο κι αν φωνάξω δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Με πληγώνει να βλέπω ότι κάποιος θα κατηγορήσει για πολιτικές ανευθηνότητες που κρύβουν τις ρίζες τους στο πολύ παρελθόν τους Αθηναίους.Λες και λίγοι "Μακεδόνες" ζουν στην Αθήνα.Με πληγώνει που οι καθημερινοί άνθρωποι πρέπει να πλακώνονται μεταξύ τους για ένα ζήτημα που δεν ευθύνονται.Και στο τέλος να βγαίνω για τον υπόλοιπο κόσμο η "κακιά" ελληνίδα.Δε θέλω να έχω πατρίδα να υπηρετώ ,θέλω να είμαι πολίτης του κόσμου.Θέλω να βγάλω από μέσα μου την ψευτοπερηφάνια για το ότι είμαι από τη Μακεδονία ,ότι είμαι από την Ελλάδα γιατί με πονάει όπου και να πάω και όποτε το σκέφτομαι.Οι καλοί και οι κακοί μπορούν να είναι από οπουδήποτε,τις τύχες και των δυονών ορίζουν οι ηγέτες τους με τις μεγάλες ιστορίες και τις φοβερές πατρίδες.Συγχωρέστε με όμως που ακόμα δεν μπορώ να πίσω τον εαυτό μου να μην στεναχωριέται για όλη αυτή τη Μακεδονική παρωδία που πολύ αγάπησα.Και επίσης συγχωρέστε την κυρία Μπακοδήμου που δεν έχει μέσα της κανένα τέτοιο απωθημένο,εκείνη θα έχει άλλα που είναι δικά της και σεβαστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. αγαπητη μπουγατσα με κιμα αν πραγματικα θελεις να εισαι πολιτης του κοσμου τοτε δεν πρεπει να πληρωσεις φορους εκει που βρισκεσαι γιατι αν το κανεις τοτε θα ριξεις ακομα εναν πυραυλο η ρουκετα στα κεφαλια μιας δυστυχης οικογενοιας σε ενα φτωχο κρατος που προσπαθει να βρει μια θεση στον ηλιο εισαι πλεων κομματι της παξ αμερικανα και το κακο ειναι οτι ειναι επιλογη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Σάββα και που να δεις τις φτωχές οικογένειες στη φτωχογειτονιά που ζω και δεν έχουν να πληρώσουν όχι φόρους αλλά ούτε την ασφάλεια υγείας που δεν προβλέπεται από την κρατική πρόνοια.Και που να δεις αυτούς που κοιμούνται κάτω από τις γέφυρες και πόσο εύχονται η "παξ αμερικάνα" να έκανε κάτι πραγματικά για το καλό τους.Κανείς από αυτούς που είναι εδώ δεν ασπάζεται πλέον την πολιτική γραμμή της χώρας αλλά νομίζεις ότι μπορούν να το αλλάξουν;Πληροφοριακά δεν πληρώνω φόρους και δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. δυστηχως ειναι ετσι οπως τα λες η ιστορια επαναλαμβανεται στην παξ ρομανα μην ξεχνας οι ισχυροι κατευθηναν το πλυθος με καποια κιλα σταρι τωρα στην αμερικη δεν ξερω πως αλλα συμβενει το ιδιο και οχι μονο εκει ζω απο το 1998 στην θεσσαλονικη και περισυ ειδα για πρωτη φορα παπουδες να ψαχνουν στους σκουπιδοτενεκεδες για αποφαγια και πεταμενα της λαικης αν πας δε στην παραλια απο το λιμανη μεχρι το μεγαρο μουσικης το πρωι θα δεις παπουδες που ψαρευουν για να συμληρωσουν το φαγητο τους γιατι δεν τους φτανει η συνταξη ποιο ειναι το συμπερασμα! οτι τα πραγματα ειναι σκατα παντου οι ανθρωποι γιατι σκοτωνονται γιατι θελουν να ανηκουν καπου να ειναι αγελη δεν μπορεις να το αλαξεις αυτο μπουγατσα μου και στις μεγαλες πολεις που δεν ξερεις των διπλανο σου οι ανθρωποι γινονται κτηνη εχουν χασει καθε μετρο χαθηκε ο ερωτας χαφηκε το φιλοτιμο τα βλεπεις στο δυκτιο και εκει που εισαι τα βλεπεις ακομα καλυτερα παραδειγμα ο ασιατης που καθαρισε τοσο κοσμο και ολα αυτα γιατι δυστηχως για οικονομικα συμφερωντα των λιγων μπορουμαι να σωθουμε να ζησουμε και εμεις ο καιρος θα δειξει . Η ιστορια μας δειχνει οτι οι καταστασεις επαναλαμβανωνται ο πυθαγορας ειπε οτι η μορφη του χρονου ειναι κυκλικη και οτι ο ανθρωπως θα περασει απο τις ιδιες καταστασεις πολλες φορες στην ζωη του αυτο μου θυμιζει οταν υμουν παιδι το 1975-80 στο χωριο μου που πιαναμε τους χρυσοκανθαρους και τους δεναμε μια κλωστη στο ποδι και αυτοι πετουσαν γυρω γυρω λες μπουγτσα μου και ο πυθαγορας να ειδε την κλωστη στο ποδι του!
    συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη αλλα ειμαι ελαφρα δυσλεκτικως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Κωνσταντίνα, Xρόνια Πολλά και με ό,τι επιθυμείς περισσότερο στην αγκαλιά σου (σας)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. μολις βρηκα εναν ανθρωπο να συμφωνω μ αυτα που λεει χαθηκε και αυτος 6 χρονια ειμαι μεταξυ βουλγαριας ρουμανιας τουρκιας και ελλαδας λογο δουλειας και τωρα που σταματησα και ειμαι απο το γεναρη στην χωρα μου νιωθω ξενος μπουγατσα αν μπορεις να μου εξηγησεις γιατι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Αθηνοτυποσπιουνιές έναντι Ιάκοβο εις Λιγονέρι τιμωρούντε με ανατούρκευση
    Θράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Έλληνες πουτανεύοντες εν έντερο Βατικανού έχουν αίμα Σέρβων στα καβλιά των. Βατικανοί είναι οι ποιο αμόρφωτοι Αμερικανοί. Βατικανοί, Μεχμετζίδες και Κινέζοι μισούν ελεύθερη σκέψη, δια τούτο πρέπει να συμαχεύωμε με Aγγλους Ινδούς και Εβραίους. Ανάμεσα μεγάλες δυνάμες πατηέσε, διάλεξε ποία ταιριάζει καί κατάκτησε την από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή