Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2007

“ΖΗΤΩΩΩΩΩ”





Αυτοί που πανηγύριζαν για τον Μπους στην Αλβανία και εκείνοι που πανηγύριζαν για τον Καραμανλή στην Αυστραλία, δεν έβλεπαν μπροστά τους ούτε έναν «φονιά», ούτε έναν «νεοδημοκράτη».

Δεν έβλεπαν μπροστά τους ούτε εξωτερικές πολιτικές, ούτε αθώους που έχασαν τη ζωή τους, ούτε έναν εντελώς ανεπαρκή πρωθυπουργό. Αυτά τα βλέπεις μόνο αν έχεις την πολυτέλεια. Αλλιώς, βλέπεις αυτά που θέλεις να δεις, αυτά που σου έλειψαν, αυτά που θέλεις να ζήσεις.

Μπους σημαίνει ελευθερία, αγαθά, οικονομική ανάπτυξη, «πότε επιτέλους θα ζήσουμε κι εμείς σαν άνθρωποι» και Καραμανλής σημαίνει «πατρίδα», «Ελλάδα», «αχ πόσο μου έλειψε ο τόπος μου».

Ανθρώπινα πράγματα που δεν μας παίρνει να κρίνουμε αν δεν έχουμε ζήσει σε χειρότερες συνθήκες.







Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

12 σχόλια:

  1. Πράγματι, έχω καταλήξει πως ο δήθεν - ευρωπαϊκός εννοείται - αντιαμερικανισμός ευδοκιμεί όταν υπάρχει υψηλό βιοτικό επίπεδο. Η εξήγηση είναι απλή, το λες με διαφορετική διατύπωση στην τελευταία σου φράση, όταν είσαι εξασφαλισμένος βιοτικά καλλιεργείς εύκολες ιδεολογίες που αποτελούνται από καταναλωτισμό και μικροπολιτική του καφενείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για να μην μου την πέσουν οι πολιτικο/παραλογίζοντες θιασώτες του αντιαμερικανισμού, πόσες αμερικανικές ταινίες και σήριαλ απολαύσατε την περασμένη βδομάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. just, ακριβώς αυτό. θενκς, μερικές φορές δεν μπορώ να διατυπώσω καλά αυτά που σκέφτομαι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά τα είπες, απλά πρόσθεσα πιπεράκι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Αμερικανιά ολκής" που λένε και οι σινεφίλ... είμαστε όλοι αμερικανάκια. Στο κάτω κάτω της γραφής, οι μεγαλύτεροι αμφισβητίες του αμερικανισμού είναι οι ίδιοι οι αμερικάνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και επίσης σε άλλες εποχές, έτσι όπως μαθαίνουμε λίιιγο ιστορία, από λληνικέσ ταινίεσ, λέγαμε κι εδώ:

    Βρε καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλίδικα


    άσχετο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είδα τον Καπλάνι να σχολιάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Δεν είδα τον Καπλάνι να σχολιάζει…"

    na diavaseis to vivlio tou tote.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω για τον Καραμανλή, αλλά οι Αλβανοί που σπρώχνονταν να φτάσουν και να αγγίξουν τον θείο Μπους..μάλλον το ρολόϊ του ήθελαν και τελικά του το πηραν..από το χέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου κι από μένα (Είμαι νέο σωματίδιο στην μπλογκόσφαιρα και μου αρέσει πολύ η γραφή σου- ως παλιό σελέμπριτυ θα τα έχεις ξανακούσει αυτά γι'αυτό στο θέμα μας).
    Πειράζει να μην είμαι politically correct ένα λεπτό και να πω πως τα ημι-εγγράμματα πλήθη και/ή η πλέμπα είναι αυτοί που βλέπουν τους ηγέτες ως σωτήρες και τους επευφημούν μετά "βαϊων και κλάδων" (κάτι ταλαιπωρημένοι εβραίοι είδαν τον Χριστό...σωτήρα); Ε και; Θα μιλήσω λοιπόν μόνο γι'αυτό που ξέρω, με σεβασμό στα όρια που έθεσες. Ζω στο εξωτερικό και ναι μου λείπει η ρημάδα η ελλάδα. Αλλά αυτό δεν είναι ικανή προϋπόθεση για να αρχίσω τις επευφημίες και τους πανηγυρισμούς άμα τη ελεύσει του πρωθυπουργού. Δεν αρκεί το ότι "κάτι μου λείπει" στο πού θα ψάξω να το βρω. Πρέπει να έχουν μια συσχέτιση τα δύο. Και νομίζω έχουν .
    Φιλικά,

    Niemandsrose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. x-psilikatzou θα ερθω να διαφωνισω μαζι σου.Δεν ειναι δυνατον να δικαιολογει κανεις τετοιου ειδους βλακωδεις ιδεες επειδη δεν ειναι υψηλο το βιοτικο επιπεδο.Εγω δεν ειμαι κανενας μεγιστανας-για την ακριβεια εχω οσα χρειαζομαι (ουτε ευρω παραπανω) και ομως ξερω τι καθικια ειναι και ο Μπους και ο Καραμανλης....
    Το οτι καθονται και τους πιστευουν δεν εχει να κανει τοσο με το βιοτικο επιπεδο οσο με την ανοησια του καθενος...
    Αλλωστε δεν βλεπω οσοι κατακρινουν τους "μεγαλους" να ειναι τιποτα παμπλουτοι-απεναντιας διακρινω και ατομα που καλα καλα δεν τα βγαζουν περα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή