Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2007

BLOGO - ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Το μπλογκολογιστήριο με ενημέρωσε ότι έχω χρωστούμενα αδείας απ΄τον Μάιο του 2005 περικαλώ. Έτσι, για να μην παραγραφούν, είπα να τα πάρω μαζεμένα.


Για λίγο καιρό λοιπόν, θα βρίσκομαι στο μπλογκοΜαλιμπού, σε καμιά μπλογκοΡιβιέρα ή όπου τέλος πάντων πάνε τα μπλογκάκια που θέλουν να ξεκουραστούν.

[Φυσικά δεν υπάρχει περίφτωση να μην σας παίρνω μάτι, ούτε να απέχω από σχόλια άμα σκυλοβαρεθώ, ούτε να μην είμαι εδώ την μέρα της δίκης του Τσιπρόπουλου. Και εννοείται ότι επιστρέφω λίαν συντόμως οπότε μην αρχίσετε τα μελό. Για ό,τι – σοβαρό - προκύψει, το μέιλ ισχύει]

Τα λέμε.







Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

45 σχόλια:

  1. Μην μου ανεβάζεις την πίεση με τέτοια ζέστη...

    Που'σαι, στην δίκη θα πάμε μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτσι λέω pan. Θα δείξει γιατί έχω μουρλάνει την εταιρεία στις άδειες. Τεσπα, θα το κανονίσουμε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι!!! Καλά να περάσετε πουλάκια μου ότι και να κάνετε και όπου και να πάτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία πράγματα!

    Ακολουθώ, σε λίγες μέρες...

    :-)

    (οχτώ και σήμερα μείναμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι ζω στον κόσμο μου και τα βλέπω όλα όπως θέλω εγώ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νωρίς νωρίς φέτος πουλάκια μου...Χα! Κι εμένα θα με μεταφέρουν μερικές μέρες στο χωριουδάκι! Τί καλά! Να περάσετε όμορφα ότι και να κάνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπλογκοΡιβιέρα,μπλογκοΜαλιμπού μάλλον έχεις πιάσει την καλή εσύ, ε ?
    Ντοκουμέντα,θα έχουμε ?
    Καλές βουτιές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Re seis, valtoi eiste oloi na me trellanete? Blogodiakopes egrapsa, oxi diakopes.

    (douleia pollh dhladh kai elaxistos xronos gia blogging, gamwto)

    kissez :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό κουράγιο, λοιπόν - αν αντέξεις...τις blogoδιακοπές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μπλοκοξεκούραση....όσο αντέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο Μαλιμπού, στο Μαλιμπού
    και στη Ριβιέρα
    θα κολυμπάει η ψιλικατζού
    η τρελοπαντιέρα

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πλάτσα πλούτσα
    πλάτσα πλούτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ αχ μπλογκοΡιβιέρα ακούω... καλές εκδρομές και καλό διάβασμα (γιατί όταν την αράζεις από το γράψιμο σε πιάνει μανία για διάβασμα, από τα μπλογκ δε γλυτώνεις πού μπλέξαμε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη ξεκουραση και don't worry!Ολα θα ειναι ok εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχαλίνωτα ξεκούραστες μέρες! :)
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. kalo kouragio me thn polly doyleia.....upomoni erxontai kai oi kanonikes diakopes...6 evdomadoules meinane....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αντε καλες διακοπες σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά να περνάς! Και ελπίζω να είσαι πίσω μέχρι τις 28 του μηνός, έτσι;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το σπίτι πότε θα το βάψεις?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλες διακοπες και καλα να περασετε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλα κι εσύ εδώ, εδώ στο μπλογκοσαλέ όπου είμαι κι εγώ (τρομάρα μου).. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλές μπλογκοδιακοπές λοιπόν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοριτσάκι, μη ξεχάσεις να μου στείλεις Blogoκαρτ-ποσταλ.
    Με το μήνυμα ΠΗΖΩΩΩΩ
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το μπλογκοένα, το μπλογκοάλλο, το μπλογκοέτσι... !!! Μόνο τα στρουμφάκια μιλούσαν έτσι αλλά με το πρόθεμα στρουμφο-
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. kala,θα κρατησω εγω το ψιλικατζιδικο.
    Τα τσιγαρα αριστερα,γαλατα γιαουρτια στο ψυγειο.
    Σοκολατες οι ληγμενες πανω πανω.
    Condom etc,σε ανω των 17.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. den pistevo na kryveis kamia blogoMykono kai na min to ksero etsi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε τώρα που εγώ βρήκα σπίτι στη γειτονιά σου εσύ απομακρύνεσαι; Τέσπα, αν είναι για διακοπές ψήνομαι κι εγώ.

    Καλά να περάσεις εκεί έξω απ' την μπλογκόσφαιρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλά να περάσεις γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλή ξεκούραση...

    και καλή επάνοδο...

    καλά να περνάτε...

    την καληνύχτα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλή σου ξεκούραση και καλά να περάσεις... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να κάνω μια βουτιά και για σένα Κωκό; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλές βουτιές, κάνε μερικές και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Α. Ζηλεύω τρελλά
    Β. Καλά να περάσετε!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. deite oloi sas to sxolio 10 kai kante kana ntouzaki, sas varese h zesth. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΟΙΚΕΙΟΝ, ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ,ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΝΤΙΟΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗ ΣΥΡΟ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή