Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2007

ΜΠΛΟΓΚΟ-ΚΑΛΠΗ




Ρε σεις, τί θα ψηφίσετε και γιατί; Ανώνυμα πάντα, αλλά δώστε μια εικόνα. Έτσι, για να δω τί παίζει και με τους bloggers που είμαστε λέει, πιο ψαγμένοι.


[Μόνο αν θέλει κάποιος ας βγάλει τα ποσοστά στο τέλος – άσχετη γαρ - και θα ακολουθήσουν συμπεράσματα. Αν θέλετε, γράφτε και ηλικία και περιοχή (π.χ. είμαι 95, μένω κάτωπαναγιά και ψηφίζω νουδού γιατί έτσι κι έτσι κι έτσι)]

Πιστεύω ότι ένα τέτοιο πράγμα έχει περισσότερη χρησιμότητα από εκατοντάδες συζητήσεις ή τέλος πάντων προσφέρεται για συζητήσεις.

Ναι, ξέρω. Κατίνααααααα!   :D









Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

416 σχόλια:

  1. Ο Σαλονικιος8/20/2007 09:06:00 μ.μ.

    Ειμαι 24, Σαλονικιος, και θα ψηφισω Συνασπισμο γιατι μου φαινεται οτι αυτα που λενε ειναι σωστα, ακομη κι αν δεν τα εννοουν. Και επειδη ειμαι κατα του δικομματισμου, αλλα το χερι δεν παει ουτε στο ΛΑΟΣ ουτε στο ΚΚΕ :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Σαλονικιος8/20/2007 09:08:00 μ.μ.

    Α και παρεμπιπτοντως, δεν νομιζω οτι οι bloggers και ειδικα αυτοι που σε διαβαζουμε ειμαστε αξιοπιστο δειγμα, αλλα εχο περιεργεια να δω τι θα βγει :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ή θα ψηφίσω ΣΥΝ επειδή ο Βύρωνας μας τα έκανε τσουρέκια ή θα ρίξω τίποτα προφυλακτικά στην κάλπη με την σημείωση "είμαι έτοιμος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είμαι μια αναποφάσιστη, την προηγούμενη των εκλογών θα σας πω αλλά μάλλον δεξιά, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, και είμαι 32 από Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρασινο αλογο8/20/2007 10:28:00 μ.μ.

    Ειμαι 26 και ψηφιζω Πασοκ καθως ειναι το μονο κομμα που μου εδωσε την αισθηση μιας σοβαρης κυβερνησης επι Σημιτη (χωρις τοσους γραφικους υπουργους, η δημοσια διοικηση καπως λειτουργουσε, πραγματικα ανεξαρτητες επιτροπες κτλ). Τους μικρους ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΛΑΟΣ τους θεωρω γραφικους και ενιοτε επικινδυνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικά, προτιμώ Λ.Α.Ο.Σ. γιατί θεωρώ ότι η πολιτική είναι διασκέδαση. Ρίχνω χοντρό γέλιο με τους ηθοποιούς μας,εεε.. με τους πολιτικούς μας ήθελα να πω και πιστεύω ότι το ΛΑΟΣ, είναι το κόμα του καραγκιόζη. Λίγο θέατρο σκιών λοιπόν, στην πολιτική σκηνή, δεν βλάπτει..
    Φαντάζεστε να μιλάνε οι βουλευτές του ΛΑΟΣ στη βουλή?
    Μόνον έτσι θα έχει ενδιαφέρον η πολιτική. Τί συνασπισμός και πράσινα άλογα..?
    Εδώ μιλάμε για Τέρατα της πολιτικής! Άδωνης και ξερό ψωμί..!

    Υ.Γ. Ο Λιακόπουλος είναι κάπου υποψήφιος? (ξέρει κανείς)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω πως θα ψηφίσω ΝΔ. Ζούσα για πολλά χρόνια στις ΗΠΑ και τα τελευταία 10 χρόνια βλέπω τα χάλια μας. Ο Κύριος Καραμανλής είναι τιμιος άνθρωπος σε αντίθεση με τον Γιωργάκη που είναι μασονοεβραίος. Και τέλος πάντων ήρθε η ώρα να μπεί μια και καλή τάξη με όλους αυτούς τους αναρχοτέτοιυς και τους κουμουνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 38 ετων. ΚΚΕ ή ΛΑΟΣ. Δεν αποφάσισα ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιάνα Κανέλη ή Αδονι Γεωργιάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αποφάδισα Κ.Κ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμη ανωνυμίδου8/21/2007 12:23:00 π.μ.

    20 Αθήνα, Πασόκ: μακριά από δεξιούς και κουμμουνιστές.

    Παρεπιπτόντως με το Λάος κατεβαίνει η Έφη Σαρή. (ναι κι όμως είναι αλήθεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΚΕ. για πρωτη φορα.
    εστω και τωρα στα 30 κατι μου, εστω και με μεγαλη καθυστερηση.
    Θα ηθελα να ζητησω συγγνωμη επισης για τις τρεις (ή μηπως τεσσερις) φορες που ψηφισα τα δυο μεγαλα (και δεξια) κομματα μεσα απο χαζες δικαιολογιες.
    Αληθεια υπαρχει τροπος να γινουν εκλογες χωρις προεκλογικη περιοδο ή ειναι αυτο που λεμε χουντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν ανέβαινα να ψηφίσω θα ψήφιζα Συν. Όχι με τελέιως ελαφριά καρδιά βέβαια, απλά θα ήθελα κάποιες φωνές στη βουλή από εκείνη τη μεριά.



    περιμένουμε και σενα κωκώ, έτσι; =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΛΑΟΣ ΠΑΠΑΤΣΑΚΑΛΟ, δαγκωτό
    44

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Ξέρω πάντως πως δεν πρόκειται να ψηφίσω ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναποφάσιστη κι εγώ, μάλλον το πιο άγνωστο ψηφοδέλτιο που θα βρω, θα το ρίξω στην κάλπη (και εννοείται ότι δεν θα ανήκει σε δεξιά και ό,τι βρίσκεται στα δεξιά αυτής).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ε,εχω βαλει και γω αυτο το γκαλοπ στο μπλογκ μου.Εγω παντως για λογους που αν βρω χρονο θα εξηγησω και αναλυτικοτερα θα ψηφισω ΣΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειμαι 20 χρονων και πραγματικα δεν ξερω τι θα ψηφισω.
    Καποιος πρεπει να ασχοληθει με τη νεολαια που ψηφιζει για πρωτη φορα.
    Νομιζω οτι τα κριτηρια με τα οποια ψηφιζουν οι νεοι δεν ειναι παντα σωστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρή x, το έχεις καταντήσει κομμωτήριο το ψιλικατζέν.
    Οι μόνοι σοβαροί άνθρωποι που γράφουν τελικά εδώ μέσα είμαι εγώ και ο Καλτσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @stragali, άκου:

    εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι
    ο μόνος δρόμος είναι η ψήφος του stragali.

    ;)

    φιλικά ωρέ παλουκάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαλάκα είχα σκεφτεί κι εγώ να το κάνω αυτό το γκάλοπ!!!

    Εγώ ψηφίζω Εφάκι, στους βράχους της Αλόνησου, βρήκα το παντελόνι σου!!

    Και τώρα σοβαροί, ψηφίζω ΚΚΕ γιατί δέ θέλω να ψηφίσω Συν, τα υπόλοιπα δέν τα συζητώ κάν, σε περίπτωση όμως που κάποιος θα μπορούσε να μου αποδείξει πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μας κυβερνήσει η Αλέκα την οποία και απεχθάνομαι, θα τίναζα το χέρι μου στον αέρα, είδα και τις "ζωές των άλλων" και σκιάχτηκα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 35 - Αθήνα

    Άδονις και έφη Σαρρή δαγκωτό!
    ..Μας δουλεύουν που μας δουλεύουν όλους, όλοι, να έχει και λίγο πλάκα το θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με λένε Κώστα και είμαι καλά. Ετών 12 και μισό (εγκεφαλικά λέμε).
    Ήθελα να ψηφίσω Νατάσα Ράγιου, αλλά δεν έχει εκπομπή φέτος και μάλλον όχι. Η Καλομοίρα δεν θα κατέβει, ο Κώστας Πρέκας επίσης, όποτε είμαι ανάμεσα σε Λιάγκα (αν και πιάνω το Σταρ με χιόνια) και τσίπουρου στο Καραμπουρνάκι.
    Κάτι ακούστηκε για Κατερίνα Λάσπα (!!!), οπότε όλα θα παιχτούν την τελευταία στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΕ.Ρ.Α.
    ΜΕΤΩΠΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
    Οι υπόλοιποι είναι απλά επικίνδυνοι...
    Ετων 34, Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. MIN PATE NA PSIFISETE KANENA ALITARA !MAS DOULEUOUN PSILO GAZI !XEKOLATE APO TA ALITARIA!MIN PSIFISETE TIPOTA!DEN AXIZI!
    NEI ANTHROPI K ASXOLOUNTE ME TIN POLITIKI .SAS DOULEUOUN RE TA KOMATA !K A T A L A B E T E T O ! SAS LENE MALAKES APO PISO SAS K KITANE NA BOLEUTOUN AUTI! MIN TOUS AKOUTE K RIXTE MAURO ! ELEOS! KANTE KANENA MPANIO !
    PSILIKATZOU TO PASOK DEN THA BGI OSES PROSPATHIES K NA GINOUN LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. BALTE TIN EFI SARI MESA STIN BOULI NA TOUS APAXIOSETE K NA DOUN TI SKATA INE! GRAFO AUTO TO MINIMA K KLEO POU PSIFIZOUN ND K PASOK O KOSMOS. TA KATHIZIMATA TIS KINONIAS TA TA TA . MAKARI NA KAOUGATE TI LENE GIA MAS K TI THEATRO PEZOUN. OLA INE STIMENA , KAUGADES DIKOMATISMOS....OLA! APAXIOSTETOUS! DISTIXOS DEN IPARXI DIMOKRATIA!BALTE SARI STIN BOULI NA DOUN OTI KOSMOS TOUS BAZI STIN IDIA MIRA!
    LIPAME PRAGMATIKA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ μπαλαντζάρω ανάμεσα σε 3 επιλογές:
    1. ΚΚΕ
    2. ΚΚΕ
    3. ΚΚΕ
    Αλλά και πάλι, δεν είμαι σίγουρος.
    Μπορεί ξαφνικά να μου την καρφώσει και να ψηφίσω ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγώ μπορώ να δηλώσω τα εξής:
    είμαι γυναίκα, 36 (στα 37, οκ) και κατοικώ και ψηφίζω στην Αθήνα(στη Β' Αθηνών, για την ακρίβεια).

    Τώρα τι θα ψηφίσω;;;;

    Σίγουρα δεν θα έχει χρώμα μπλέ - σε καμία του απόχρωση - ούτε πράσινο... απ' αυτά που μένουν, θα δω..

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είμαι 35 από Πειραιά και ψηφίζω να γίνονται οι εκλογές Παρασκευή ή Δευτέρα να το κάνουμε τριήμερο.

    Βρε ούρτ που θα ψηφίσω για να βασιλεύσει η τάχα μου δημοκρατία του 30%.

    ΑΚΥΡΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε παιδια ξεχασατε το μοναδικο ψηφοδελτιο που ισως αξιζει τον κοπο. ΛΕΥΚΟ. ΛΕΥΚΟ ΛΕΥΚΟ. Ψηφισα ΝΔ στις τελευταιες εκλογες και ειδα τα χαλια τους. Γιωργακη δεν ψηφιζω γιατι δεν θελω πρωθυπουργο "Γιωργακη". Ασε που ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν εχουν διαφορες. Μπορει η μια να βριζει την αλλη παραταξη αλλα οαν ανεβουν στην εξουσια τα ιδια κανουν. ΚΚΕ ουτε με σφαιρες. (τι εξω απο την ΕΕ και παπαριες μας λετε;). Γεγονος ειναι ενα οποιο κομμα και να βγει κανει οτι θελει και δεν δινει δεκαρα στους υπολοιπους της βουλης. Επομενως ποιος ο λογος να ψηφισω ΛΑΟΣ ΣΥΝ και λοιπους; Αφου η γνωμη τους δεν θα μετραει μια. Εδω δεν μετραει της αντιπολιτευσης θα μετραει του ΛΑΟΣ με μια εδρα; Μην τρελλαθουμε.
    Οποτε τι κανουμε; Οσοι ειστε αναποφασιστοι ψηφιστε λευκο. Ναι ρε λευκο. Φανταζεστε ενα ποσοστο 40% λευκα ψηφοδελτια; θα διαλυθει το κρατος. Δεν θα υπαρχει κυβερνηση και ισως ξυπνησουν μερικοι. Οσοι ετοιμαζεστε να ριξετε ακυρο, ριξτε λευκο. Με τοακυρο και τις καποτες που ανεφερε καποιος δεν γινεται τιποτα. Θα γελασουν ταμελη της εφορευτικης επιτροπης και τελος. Μονο το λευκο ειναι ενδειξη διαμαρτυριας. ΛΕΥΚΟ. Ξυπνηστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 18 ΄μαι και πρωτοψηφίζω φέτος. Μάλλον ΣΥΡΙΖΑ, όχι με απόλυτη εμπιστοσύνη, αλλά με τη λογική του μη χείροντος (γκαλπ τι είπα πάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΙΜΑΙ 32 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ...(ΟΥΠΣ ΛΑΘΟΣ). ΜΕΝΩ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΛΑΟΣ ΓΙΑΤΙ
    Α)ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΩΝ 2 ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
    Β)ΤΟ ΚΚΕ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
    Γ)Ο ΣΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ GAY ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΛΑΙΚΙΖΕΙ,ΕΤΣΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Έτσι, για να δω τί παίζει και με τους bloggers που είμαστε λέει, πιο ψαγμένοι. "
    Το πιστεύεις στα αλήθεια αυτό ρε συ Κωνσταντίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είμαι 27 και είμαι καλά. Και θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Η αποχή δεν είναι λύση. Όλα τα μικρά κόμματα θα μπουν στη βουλή και η σημερινή δεξία κοντράρει στην ανικανότητα αυτή του 1992. Έλεος. Όποιος δεν μας κάνει τον διώχουμε. Ουτε πειραματισμούς ούτε τίποτα. Κι αν τα κάνει και το ΠΑΣΟΚ σκατά, άλλον μετά. Να μην κολλάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. An kapoios vgalei ta pososta s'auto gkalop vgainei me suntriptiki pleiopsifia to KKE me 2o komma sthn vouli to SYN!! Mallon oi bloggers den eimaste kai to pio antiprosopeutiko deigma tou ellinikou pluthismou...:)
    Exontas psifisei 3 kommata stin zoi mou mexri tora exo na diloso oti kanena den me antiprosopeuei apoluta. Antitheta tha ithela mia kyvernisi me stelexi apo ola ta kommata ginetai??? Mipos na grapso Zolota sto psifodeltio???
    Eimai 32 apo Athina kai den eimai kala....:0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεια! Έιμαι η Σόφη, 22, ψηφίζω στη Δράμα και αναρωτιέμαι τι στο καλό να ψηφίσω εκτός από ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ που να μη το μετανιώσω με το που θα ρίξω το ρημάδι το φακελάκι στην τρύπα...
    Αλλά έτσι και αλλιώς δεξιοί βουλευτές θα βγουν από το νομό μου...Πίκρα γενικά. Μήπως τότε να κάνω όπως στις τελευταίες νομαρχιακές που έριξα το ψηφοδέλτιο με το ποιο γουστόζικο σηματάκι και να σταυρώσω το πιο αστείο όνομα?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ψηφίζω στις Κυκλάδες και είμαι 45 και κάτι! Το 81 ψήφισα ΠΑΣΟΚ και πάλι και πάλι.. Στις τελευταίες άλλαξα γιατί βαρέθηκα να με λένε χαζή ..και ελπίζοντας για κάτι καλύτερο ψήφισα Καραμανλή..
    Μεγάλη πίκρα όμως.. Μόλις τον ακούω λέω..δεν μπορεί θα τα κάνει αυτά που λέει, έχει τον τρόπο του ο άνθρωπος. Δυστυχώς ακόμη και σήμερα τα ίδια ακούω, να τον ψηφίσω για τα ίδια που δεν πρόφτασε..
    Δεν πρόκειται! θα αλλάξω πάλι! Πάω για ΣΥΝ..μου αρέσει ο Αλαβάνος είναι και Κυκλαδίτης, τα λέει και χύμα...θα δούμε..
    Καλός άνθρωπος ο Γιώργος, αλλά ρε παιδί μου τα λέει σαν να ..βαριέται, σαν να θέλει να τελειώνει μια ώρα αρχήτερα!
    Μπορεί να τα εννοεί και να τα καταφέρει.. Θα δούμε!
    Συγνώμη που δεν κάνω για ..στατιστικά, αλλά έτσι μου βγαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. yannis (απτον γνωστο yannis)8/21/2007 04:10:00 μ.μ.

    ΜΕΡΑ Η ΣΥΡΙΖΑ.Ψηφιζω αριστερα κι ευχομαι επιτέλους να ανεβασουν τις (εκλογικες) δυναμεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγώ ψηφίζω αλλαγή του εκλογικού νόμου σε απλή αναλογική. Διαφωνώ με τη λογική του τωρινού εκλογικού συστήματος το οποίο δεν ευνοεί τον κοινοβουλευτισμό σαν θεσμό. Αντίθετα, δίνει αυτοδύναμες κυβερνήσεις σχετικά εύκολα εξωθώντας τους πολίτες να ψηφίζουν για πρωθυπουργό και όχι για κοινοβουλευτική εκπροσώπηση καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν κυβερνήσεις συνεργασίας αφού το πρώτο κόμμα πρέπει να έχει τραγικό μικρό ποσοστό για να έχει λιγότερους από 150 βουλευτές. Αυτό που θα ψήφιζα αν ήμουν Ελλάδα δεν έχει να κάνει με το το πραγματικά θέλω να ψηφίσω αλλά με το τι πρέπει να ψηφίσω για να μη βγουν αυτοί που δεν θέλω!... Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 28,γυναικάρα με τα όλα της, με τα δικαιώματα στις Σέρρες του Κωστάκη. Θα ψηφίσω μάλλον κάτι της αριστεράς και της προόδου αλλά χωρίς αξιωσεις, κίνητρα και ελπίδες . Κωστάκης; Νοου γουέη, το ορκίστηκα πως ΝΔ δεν ψηφίζω ποτέ μου όταν σκοτώθηκε ο Τεμπονέρας. ΠΑΣΟΚ δεν το ρίχνω που να με διορίσουν στο δημόσιο και να παίρνω 2500 ευρώ και να κάνω ταξίδια σε όλο τον κόσμο ( εεε...με ακούει κανείς; είμαι μορφωμένο παιδί) ΛΑΟΣ δεν το ρίχνω που να γίνει της Καμπότζης, το ΚΚΕ μου φέρνει πονοκέφαλο και αλωπεκία.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ Ο ΝΕΟΣ Φ.Π.Α ΣΤΟ 22% ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  41. Επομένως η μόνη λύση είναι να δώσουμε δωρεάν ίντερνετ σε όλον τον πληθυσμό, να γίνουμε όλοι μπλόγκερς & να αλλάξει οι συσχετισμοί στη βουλή.

    ΝΔ, δεν ψηφίζω με τίποτα. Ανίκανοι και ψεύτες, αστυνομία απαράδεκτη, παιδεία χειρότερη, αναξιοκρατία-προσλήψεις ρουσφέτια (αγροφύλακες).
    ΠΑΣΟΚ, δεν με εκφράζει απόλυτα, αλλά πολλοί από τους στόχους που είχε βάλει είχαν γίνει. Αεροδρόμιο, Εγνατία, Αττική Οδός, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου, κτλ. Πολλά προβλήματα στο δημόσιο, αλλά αξιοκρατία στις προσλήψεις (ΑΣΕΠ), Ο Γιώργος είναι ο μόνος που κατανοεί τί είναι οι νέες τεχνολογίες.
    ΚΚΕ, σε πολλά πράγματα έχει σωστές διαγνώσεις προβλημάτων, αλλά σίγουρα διαφωνώ με τις λύσεις που προτείνει.
    ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ή αλλιώς ΣΥΡΙΖΑ, Ο λόγος του με εκφράζει στα περισσότερα. Το μέτωπο για τις ανοιχτές παραλίες ήταν δική του πρωτοβουλία. Νοιάζεται για τα δικαιώματα όλων των πολιτών.
    ΛΑΟΣ & ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ, τσιμπάνε τους δυσαρεστημένους, χωρίς να έχουν να προτείνουν κάτι πέρα από πατριδοκαπηλεία και χριστιανοκαπηλεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τον κύριο Μπακαλούδη από την Ένωση Κεντρώων...Μιλάμε για μορφή του πενταγράμμου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Exw na pw oti ton phdhksame kanonika ton dikomatismo. Zhtwwww!!!!

    (ntax sovara statistika den prokeitai na vgoun alla xarhka pou den eimaste mono noudou kai pasok) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Einai dynaton na psifizete LAOS gia tin plaka????? Makria apo emas oloi oi sovinistes kai oi dithen thriskoi..

    tha psifisw SYN

    oust ND oust PASOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Einai dynaton na psifizete LAOS gia tin plaka...?????

    tha mas fane oi sovinistes kai oi dithen thriskoi...

    psifizw SYN

    oust sti ND oust sto PASOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Άντρας, 29, διατυμπανίζει ότι θα ψηφίσει Νου Δου (ΝαΔειλέ) ,μιας και ξαδερφός του κατεβαίνει υποψήφιος και έχει σοβαρές ελπίδες για είσοδο στο μαντρί των 300, αλλά ως είθισται -ανώμαλα- να πράττει, για άκυρο το βλέπω..
    Να σας ρωτήσω κάτι εσάς απ'τον Νότο...Ο Δημοσθένης θα κατέβει (ο Βεργής ,όχι ο Λιάκουρας) να πιάσει τόπο η ψήφος ή μπά??? :P :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Psilikatzou μου τον δικομματισμο των εχουμε πηδηξει χρόνια τωρα αλλα να λεμε και του στραβου το δικιο διαφορα δεν ειδαμε! Τεςπα όμως θα συνεχισουμε να τον πηδαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ tsopanis: Ο Μέγας Δημοσθένης έκανε την μία και μοναδική του εμφάνιση χθες στο Star και δήλωσε ότι :

    α. κανείς να μην αφήσει τις διακοπούλες του για να τρέχει να ψηφίζει

    και

    β. δεν θα κατέβει στις εκλογές αλλά καλεί τους ψηφοφόρους του να γράψουν πάνω σε ένα λευκό ψηφοδέλτιο "ψηφίζω Δημοσθένη Βεργή - Οικολόγο" και αρκεί.

    ΘΕΟΣ!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λευκο ρε μαγκες. Λευκο. Λευκο που να παρει ο διαολος. Λευκο μπας και ξυπνησει κανεις απο δαυτους. Λευκο. Το ΠΑΣΟΚ ηταν λογικο να κανει καποια εργα. Τι σκατα θα εδειχνε υστερα απο 15 χρονια κυβερνησης; Ο κωστακης, προσπαθησε να κανει πεντε πραγματα σωστα αλλα τον εφαγαν και εκανε πισω. Και επειδη κανεις δεν ειναι αξιος να υποστει το πολιτικο κοστος της αρσης των δημοσιων υπαλληλων και αλλων μετρων που πρεπει να παρθουν, ψηφιζω λευκο. Ξυπνατε. Και κοβω τον π....ο μου πως αν βγει το Πασοκ και προσπαθησει να αρει την μονιμοτητα των Δημ.υπαλληλων η Νεα Δημοκρατια (σαν αντιπολιτευση) θα κανει καβγαδες εναντιον του μετρου. Επειδη λοιπον ειναι υποκριτες, ΛΕΥΚΟ. Ποιος Αλαβανος και Παπαρηγα. Ειστε σοβαροι; Λευκο. Φανταστειτε μονο ενα ποσοστο 30-40% λευκα ψηφοδελτια τι εχει να γινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ψιλικατζου, το ακυρο ειναι μα.....κια. Δεν φτανει παραεξω. Θα γελασουν τα μελη της εφορευτικης επιτροπης και τελος. Δεν φτανει στα αυτια των ισχυρων. Το λευκο φτανει ομως... Ολοι οι αναποφασιστοι ριξτε λευκο.Να διαλυσουμε το κρατος συθεμελα. Διαδωστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Hlia, μαλλον δεν ξερεις πως υπολογιζονται οι ψηφοι. Να σου πω λοιπον το εξης, φαντασου 20 ατομα να ψηφιζουν. Εστω οτι οι 4 απεχουν, οι 3 ριχνουν λευκο και οι αλλοι 3 ακυρο. Οι 6 ψηφιζουν το Α κομμα, οι 4 το Β. Συνολο 20.

    Τα ποσοστα θα μετρηθουν με βαση τους 10 που ψηφισαν εγκυρα, δηλαδη θα ειναι 60% το Α και 40% το Β. Οποτε ποιος ο λογος να ριξεις λευκο; Τιποτα δεν θα γινει, ουτε θα σοκαριστει κανεις, ουτε το κρατος θα διαλυθει.

    Μην λεμε και ανακριβειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έτσι ακριβώς, ουσιαστικά τα λευκά πριμοδωτούν το πρώτο κόμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 36χρονος από Αθήνα, ΠΑΣΟΚ και πάλι ύστερα από χρόνια. Και όχι γιατί ελπίζω σε κάτι, αλλά θα είναι μια ψήφος διαμαρτυρίας για τη χειρότερη κυβέρνηση που εγώ τουλάχιστον θυμάμαι. Χορτάσαμε υποσχέσεις, βαρύγδουπα λόγια για σεμνότητα και ταπεινότητα. Έχουμε μισθούς πείνας και τιμές στα ύψη, ζούμε με δανεικά. Ας έκαναν τουλάχιστον και κάτι για τον τόπο, όπως οι προηγούμενοι, που έκαναν και μερικά έργα. Δεν περιμένω κάτι σπουδαίο από τον Γιώργο, αλλά ας τον δούμε και αυτόν. Θα κριθεί και αυτός από τα πεπραγμένα του. Μου είναι συμπαθής ο Αλαβάνος, είχα ψηφίσει στις προηγούμενες ΣΥΝ, αλλά ας φύγουν αυτοί με το καλό και ύστερα βλέπουμε.
    Τα σέβη μου στην Ψιλικατζού και στην ομήγυρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πιάσε την Παπαρήγα την καλή! :02:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Βασίλη Λεβέντη - Ένωση Κεντρώων.

    Δεν ψηφίζω με τίποτε κόμμα της αριστεράς. Έχουν διαλύσει τα πανεπιστήμια με την στενομυαλιά τους. Μα σε ποια εποχή ζουν. Όσο για το ΛΑΟΣ, ποδοπατά την ευσέβεια των Ελλήνων, όση μείνει σε όσους έχει μείνει.

    Για όποιον θεωρεί γελοίο τον Λεβέντη, ας τον συγκρίνει ας πούμε με τον Πολύδωρα ή τον Μεϊμαράκη ή τον Πάγκαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΛΑΟΣ για μια επιτέλους διαφορετική άποψη , σωστή ή λάθος, σε έναν χώρο που θα έπρεπε να ακούγονται και να σχολιάζονται ΠΟΙΚΙΛΕΣ και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ αποψεις. Από αυτές θα μαθαίναμε και από τα επιχειρήματα θα κρίναμε.

    Όχι όπως τώρα που απλώς επιβάλλονται πρακτικώς τα πάντα και μεις άβουλα ακολουθούμε.
    Γιατί ποιος με ρώτησε εμένα?
    Στην κάλπη μόνο?
    Αυτή είναι η άποψή μου?
    Αυτή είναι η συμμετοχή μου στα κοινά?

    Και θά ονειρευόμουν επιτέλους ένα κόμμα που να ήταν σε θέση να αναδείξει την απίστευτη φυσική ομορφιά του ελληνικού τοπίου,
    Κάποιον που θα ήταν σε θέση να δείξει την αρετή της οικολογίας , της προστασίας του περιβάλλοντος που μας ανέθρεψε.

    Κάποιον που να καταλάβαινε τι είναι σκουπίδι, τι είναι γόπα , τι είναι ο σταρχιδισμός εκεί που δε σε παίρνει.
    Κάποιον που να μπορούσε να διώξει τα ..."σκουπίδια" κυρ κ μτφ αυτού του τόπου .

    Κάποιον που απλώς να αναδείκνυε την αξία της ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πρέπει να ψηφίσει όμως και κανένας μας ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ. Θα τρελαθεί ο Νικολακόπουλος αμά τυχόν μας διαβάσει.

    Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιόν θα ψηφίσω αλλά έχω αποφασίσει ποιον ΔΕ θα ψηφίσω. Συγνώμη Κώστα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αθήνα, ετων 33. ΛΑΟΣ για χαβαλε. Εχω ψηφισει σχεδον τα παντα μεχρι στιγμης, εκτος απο ΚΚΕ. Στις προηγουμενες βουλευτικες ψηφισα για πρωτη φορα στη ζωη μου ΝΔ... Ναι, ειμαι απο τους κοψοχερηδες... Κριμα που δε βαζει ο ΘΕΟΣ Βεργης! θα του το ριχνα ΔΑΓΚΩΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε συ Ιουλία, το ΛΑΟΣ δεν μου βγάζει καθόλου χαβαλέ. Μάλλον τρομάρα μου βγάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δε σου βγαζει χαβαλε; Φαντασου λοιπον το σκηνικο: Ο δυσλεξικός πρωθυπουργος. Ο χοντρος αξιωματικη αντιπολιτευση μπας και πατησει στη Βουλη. Ο Καρατζαφ να οριεται για τις τατυτοτητες και η Παπαρηγα να λιποθυμαει, ενω ο Αδωνις θα σκιζει τα ρουχα του εκστασιασμενος.
    Ετσι μπουρδελο που τα χουν κανει, θελω να τους βαλουμε όλους μαζι στη Βουλη μπας και ταλαιπωρηθουν και αυτοι λιγο και καταλαβουν τι τραβαμε εμεις με την παρτη τους.
    Τωρα θα μου πεις ειναι σοβαρη αντιμετωπιση αυτη; Ενδεχομενως όχι. Αυτη εχω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καμιά πιο απολιτίκ άποψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αν νομίζουμε ότι με την ψήφο μας θα αλλάξουμε τίποτε ...άδικα ελπίζουμε...
    Ότι και να ψηφίσουμε οι ίδιοι θα βγούν ,τα ίδια θα κάνουν,και πάλι εμείς θα την πληρώσουμε.
    Όσο υπάρχει ρουσφέτι και ψηφοθηρεία, και νοθεία, η ψήφος του ελεύθερα και λογικά σκεπτόμενου, δεν έχει καμμία αξία...
    Μην παραμυθιαζόμαστε...

    Έτσι που τα κάναμε... τα κουκουλωνόματε...

    Σόρρυ για την παρένθεση....:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Με λένε Κώστα, ανήκω στην γενιά των 700 ευρώ, διαμένω Αθήνα, σιχαίνομαι τον δικομματισμό, τον τρικοματισμό και γενικά τον ολιγοκομματισμό.

    Θα ψήφιζα με όλη μου την καρδιά όποιο κόμμα έκανε απλώς λόγο για νομιμοποίηση των ναρκωτικών, για διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας ή για εξυγίανση του δημόσιου φορέα μέσω χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών(είναι ο μόνος τρόπος εξυγίανσης).

    Θα ψηφίσω σίγουρα κάποιο μικρό κόμμα, μάλλον φιλευλεύθερη συμμαχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αλεξης Αθηνα 22.. οσοι λετε για λαος πιστευτε στο τριπτυχο πατρις θρησκεια οικογενεια??? αν οχι και το ριχνετε για πλακα μη δινετε δυναμη σε ακροδεξια στοιχεια καλυτερα σε Ενωση κεντροων Ή ΣΥΝ . το σημερινο κκε προσβαλει ολους αυτουσ τουσ ελληνες που θυσιαστηκαν για την ιδεα του υπαρκτου σοσιαλλησμου, κλεινοντας το ματι στην Ν.Δ... ΠΑΣΟκ: παρολα τα λαμογια που εκαναν την εμφανηση τους κατα καιρους εχουμε διαχειρηστει πιο αξιοκρατικα την εξουσια βελτιωσαμε κατα πολυ το επιπεδο διαβιωσης του ελληνα ειμαστε η παραταξη των μεγαλων εθνικων εργων που βελτιωσαν την καθημερινοτητα μας..Συμφωνω οτι επι Σημιτη η μονη διαφορα με Ν.Δ. ηταν καλυτερη διαχειρηση της εξουσιας..το ΠΑΣΟΚ εχει αυτη την στιγμη σοσιαλληστικο προσανατολησμο και αυτο φαινετε μεσα στο πραγμαμμα μας και στις εσωκομματικες αλλαγες του Προεδρου μπορουμε και πιο αριστερα για αυτο παλευουμε μεσα απο το ΠΑΣΟΚ για τις ιδεες και οραματα του Αντρεα για δικαιη κοινωνια, ισονομια και λαικη κυριαρχια...ΠΑΣΟΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τα δημογραφικά μου στοιχεία τα ξέρεις!
    Προτίθεμαι να ψηφίσω κάτι σε Οικολόγους για σπάσιμο στα μεγάλα κόμματα αλλά μπορεί να μου τη βαρέσει και να ρίξω λευκό ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΣΥΝ, επειδή συμφωνώ με το πρόγραμμα και τη δράση του.. την καλησπέρα μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Praetorian :

    Δεν κάνουμε που δεν κάνουμε τπτ κ δεν έχουμε λόγο στα κοινά, να μην ψηφίσουμε κιόλας...? Έτσι θα αλλάξει κάτι (αν ποτέ...) ? Βρίσκεις άλλον τρόπο (εκλογικά ) να αλλάξεις κάτι από το να δώσεις λίγη παραπάνω δύναμη στα μικρά κόμματα , για πολυφωνία και για να τρανταχτεί έστω και λίγο το ηλίθιο πολιτικό κατεστημένο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Την ηλικία την δηλώνουμε υποχρεωτικά ???
    εεεε, αααα.....καλά τότε !!!
    Εγώ ψηφίζω κοινοβουλευτική πτέρυγα Πούτιν (ένα τέτοιο κοντό θέλουμε ),
    εξωκοινοβουλευτική πτέρυγα Αλ Κάΐντα !!
    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλους και καλό φήφο.
    Αντε και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. geia sas paidia
    27 etwn edw
    xronia twra psifiza pasok ws pou mou tin ekanan oi alhtes!
    Fetos lew na riksw syn
    stis prooigoumenes eixa riksei leuko pantws
    me mia moutza panw... kai stixaki kaitoulas garmpi apo katw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΛΑ.Ο.Σ.
    30 ετων Λαμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 19 ετων και πρωταρης. Δηλωνω ψευτοαριστερος(επαναστατης της πορδης με τα λεφτα του μπαμπα που λεει κι ο Πορτοκαλογλου) και ετσι μεχρι τωρα σκεφτομουν τον ΣΥΝ αλλα μου αρεσε και η ιδεα σου Χ για τα πολυ μικρα αγνωστα κομματα (αφου δεν παιζουν και οι οικολογοι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ Aporw :

    Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε/φίλη... Δεν διαφωνώ με αυτό που λες. Απλά στην συγκεκριμένη εποχή που ζούμε και ενώ η ψήφος μας θα έπρεπε να έχει δύναμη, την έχουν καταντήσει πιστωτική κάρτα για να αγοράζεις θέση στο δημόσιο και διευκολύνσεις παντός τύπου...

    Δεν λέω ότι δεν πρέπει να ψηφίζεις, αλλα ότι δυστυχώς δεν κάνει διαφορά αν ψηφίσεις μικρό κόμμα ,διότι το 70%-80% των Ελλήνων έχουν "μπάρμπα στην κορώνη " και ενώ μπορεί να λένε ότι θα ψηφίσουν μικρό κόμμα (πριν τις εκλογές), στην κάλπη καταλήγουν να ψηφίσουν μπλε και πράσινους κόκκους....(γιατί έχει υποχρέωση η οικογένεια στον Χ ή στον Ψ).

    Δηλαδή βάζουμε τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας.....

    Και δεν έγραψα ότι δεν θα ψηφίσω... Αλλά ότι δεν πρόκειται να γίνει και τίποτα με τόσα ζώα που κυκλοφορούν.
    Γιατί τα ζώα φίλε μου δυστυχώς όταν έχουν μάθει να ζούν στον ζυγό, τους λείπει. Τον ζητάει ο οργανισμός τους. Για αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξουν νοοτροπία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΔΕΝ θα ψηφίσω (για λόγους πρακτικούς)

    Αν ψήφιζα δεν θα ψήφιζα:
    ΝΔ: πρώτον γιατί είναι δεξιά (προτιμώ το χειρότερο αριστερό από τον καλύτερο δεξιό) και δεύτερον γιατί είναι η χειρότερη κυβέρνηση ever (όσο δηλαδή ζω εγώ)
    ΚΚΕ: γιατί ΔΕΝ είναι αριστερά και γιατί δεν μπορώ την κασέτα μεγάλο κεφάλαιο-ιμπεριαλισμός-αμερικάνοι)
    ΛΑΟΣ: δεν χρειάζεται εξηγήσεις

    Αν ψήφιζα μπορεί να ψήφιζα
    ΣΥΝ - Φιλελεύθερους (αν κατέβαιναν): όσο και αν φαίνεται παράξενο για τους ίδιους λόγους (βαριέμαι να τους γράφω τώρα)
    ΠΑΣΟΚ: γιατί το 1/4 (μπορεί και λιγότερο) εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία ΣΥΝ/φιλελεύθεροι
    Μπορεί να μην τους ψήφιζα γιατί:
    ΣΥΝ: κάποια στιγμή πρέπει να επιδιώξει να κυβερνήσει (μέσω απλής αναλογικής) σε αυτό που του αντιστοιχεί (δηλ 3%). Η αντίδραση από κάποιο σημείο και μετά καταντά μαλακία αν δεν έχει πρακτικές λύσεις να προτίνεις.
    Φιλελεύθεροι: γιατί διαφωνώ με κάποιες θέσεις τους για την οικονομία.
    ΠΑΣΟΚ: γιατί τα 3/4 του κόμματος θα μπορούσε άνετα να κατεβαίνει με τη ΝΔ. Μπορεί ένα 25% να κάνει τη διαφορά (υπό κάποιες συνθήκες μπορεί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ναί ρε παιδιά, όχι ΛΑΟΣ για την πλάκα, άν σας βαστάει ψηφίστε τους τουλάχιστον στα σοβαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. poli "laos gia plaka" blepo kai tha ginei kanena mpam pou dn tha exei plaka sto telos

    loipon ...27 kai psifizo monastiraki dramas, o opoios einai enas karample tou mple nomos kai ayto dn tha allaksei ston aiona ton apanta (gi'ayto kai einai etsi gia to peos giati oi prasinoi lene "giati na xosoume lefta afou tha mas ftisoun" kai oi mple "giati na xosoume lefta afou tha mas ksanapsifisoun").

    I alithia einai oti se aytes tis ekloges eimai se dilima ...exo riksei bergi, lebenti, fileleytherous (me sima to benizelo!), lefko kai mia fora pasok (pou an to ksanakano na mou kopei apo ton omo ...kai ante meta na matheneis me to aristero - you know what!!!!). Fetos den ksero ...os kai gia mortadela leo!!! ...isos syn (fantazome oloi blepoun ton enthousiasmo mou etsi?)

    Pantos an kanoume blog-o-komma ego mesa eimai ...to ipourgio athlirismou thelo mono kai tpt allo

    Kopelia (...heh pou ta brisko) kane kai kanena gkalop/post gia kibernisi blogosferas mia kai to anefera:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τα λευκα ψηφοδελτια πανε στο πρώτο κομμα; Η μεγαλυτερη βλακεια που έχω ακούσει. Δεν είδα ποτε στο ποσοστο 40% του πρωτου κομματος να προστιθεται το 5% των λευκων. Ασε που εγω δεν μιλαω για ποσοστο 10% μιλαω για ποσοστο 40% Τοτε να δεις τι εχει να γινει. Οσοι δεν πιστευουν στην εκλογικη διαδικασια ειναι αξιοι της μοιρας τους. Αυτοι πυ δεν ψηφιζουν δεν εχουν λογο σε τιποτα και αφηνουν τους αλλους να αποφασιζουν για τηνμοιρα τους. Αν αυτοι που εκαναν αποχη (ποσοστο 30%) εκαναν τον κοπο να πανε να ψηφισουν κομμα κυνηγων, θα εβγαινε κυβερνηση. Γι' αυτο μην ακουω αλλα τετοια. Οι εκλογες δεν ειναι για χαβαλε. Ειναι μια πολυ σοβαρη διαδικασια που βγαζει κυβερνηση.
    Υ.Γ. Η φιλελευθερη συμμαχια θελει να κανει επισημη γλωσσα του κρατους τα αγγλικα. Ειναι σοβαροι ανθρωποι αυτοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ηλια, ξαναδιαβασε το σχολιο νο. 51 προσεκτικα και βγαλε συμπερασμα μετα αν πριμοδοτει ή οχι το πρωτο κομμα. Προφανως δεν προστιθεται το ποσοστο, αλλα το αυξανει εμμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ηλία έχεις λάθος . Λευκό άκυρο και μικρά πριμοδοτούν το 1ο κόμα έμμεσα. Αυτό είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Α και ΛΑ.Ο.Σ οχι για πλάκα. Ο Άδωνις είναι και πρώτος στα επιχειράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μαρία, 27, Κρήτη...Μάλλον Πασόκ αν και δεν με εμπνέει ο Γιώργος... έχει ιδέες αλλα καθόλου δυναμισμό και δεν είμαι σίγουρη για την συνοχή του κόμματος υπό την προεδρία του. Θα προτιμούσα τον Βενιζέλο αρχηγό. Δεξιά με τπτ γιατί όλο λόγια και καθόλου έργα, (30 εκατ. € στην εκκλησία, υποψήφιο τον Αρχηγό των Ενόπλων κλπ. πολύ προκλητική ψηφοθηρία).
    Τα μικρά κόμματα δεν με πείθουν. Γενικά δεν πιστεύω οτι μπορούν να αλλάξουν και πολύ τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Είμαι 20 ετών από αθήνα. ΚΚΕ θα ψηφίσω επειδή πιστεύω ότι είναι το μόνο κόμμα που θα πετύχει τον σοσιαλισμό στην ελλάδα (ασχέτως με το αν δεν συμφωνώ με τον κομμουνισμό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Είμαι 30 και μενω στην Αθήνα. Θα ψηφίσω Φιλελεύθερη Συμμαχία επειδή είναι κόμμα νέων ανθρώπων και αποτελείται από απλους πολίτες. Πιστεύω στην ελεύθερη αγορά και στην ελευθερία της έκφρασης. Συμφωνω οτι πρεπει να καταψηφίσουμε τον δικομματισμό - αλλα δεν πρέπει να ψηφίσουμε τα κόμματα της άκρας αριστεράς ή της δεξιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Θούλα (εκ του ...Μαριανθούλα!)8/22/2007 05:19:00 μ.μ.

    Θούλα, ετών 41
    φλερτάρω χρόνια με το συνασπισμό,αλλά το ρίχνω με απόλυτη συνείδηση στο πασοκ. Σαφώς και τόσα χρόνια στην εξουσία έκαναν τραγικά λάθη, όμως αποδείχτηκε με την αλλαγή της εξουσίας πριν τρια χρονια, ότι οι δεξιοί ήταν "πεινασμένοι" γι' αυτήν, για να διορίσουν τα "δικά" τους παιδιά (θυμάστε τον Μr Πολύδωρα?), για να εκμεταλλευτούν την θέση τους κυρίως για προσωπικά ή κομματικά οφέλη κλπ. Που είναι τα έργα τους ρε παιδιά ? Ποιος είναι δηλαδή ο Κος Αλογοσκούφης που προτιμά να διασύρει τη χώρα του και να την αναγκάσει να μπει σε επιτήρηση από τους εταίρους της στην ευρ.κοιν/τα, παρά να αντιμετωπίσει το πρόβλημα (σκληρά μεν, αλλά με σύναιση) εντός των τοιχών? Και άλλα πολλά που θέλω χρόνο και δεν τον έχω....
    Τέλος, έχω μια απορία : ποτέ μου δεν κατάλαβα πως κάποιος (συνειδητοποιημένος) κομουνιστής, σοσιαλιστής, κεφαλαιοκράτης, καπιταλίστας, δεξιός, φασίστας, κεντρώος, αριστερός κλπ, κλπ μπορεί και μπαίνει στην διαδικασία να ψηφίζει κάτι άλλο απ' αυτό που πιστεύει με τη δικαιολογία της τιμωρίας. Πως μπορείς ρε έλληνα - για παράδειγμα - να σ' εχουν σαπίσει στο ξύλο στα κρατητήρια της εσα και να συμπράττει το κόμμα σου με το μητσοτάκη ?
    Αυτά... & καλό βόλι σε όλους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Εγώ θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ και τον Αλέξανδρο Χατζόπουλο στη Β' Αθηνών. Επιτέλους ανανέωση στην πολιτική- Ψηφίστε τον κι εσείς! ekloges-07.blogspot.com

    Αντώνης, 29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Λοιπον, αν και δυσκολευτηκα αρκετα με τις μαλακιες που γραφτηκαν, εκανα μια αποπειρα να βγαλω τα πρωτα αποτελεσματα, συγχωρειστε με αν εκανα καπου λαθος στο μετρημα. Οποιος ηταν αναμεσα σε δυο κομματα, εβαζα ψηφο και στα δυο.

    Εχουμε και λεμε:

    ΝΔ:3
    ΠΑΣΟΚ:8
    ΣΥΝ:13
    ΚΚΕ:6
    ΛΑΟΣ:6
    Αλλο:7
    Λευκο/ακυρο/αδιευκρινιστη: 15

    Ποσοστα:

    Συνολο εγκυρων:43
    ΝΔ:7%
    ΠΑΣΟΚ:19%
    ΣΥΝ:30%
    ΚΚΕ:14%
    ΛΑΟΣ:14%
    Αλλο:34%

    [Τα ποσοστα βγαινουν πανω απο 100% επειδη οπως προειπα σε μερικους χρεωσα 2 ψηφους]

    Εβιβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Σορρυ, το ποσοστο του αλλου κομματος ειναι 16%, μολις διαπιστωσα οτι παρολο που εχω χρεωσει 2 ψηφους σε μερικους δεν θα ηταν λογικο να βγαινει πανω απο 100%. Ξανα τα σωστα ποσοστα: [σημειωση, ειναι με στρογγυλοποιηση]

    ΝΔ:3
    ΠΑΣΟΚ:8
    ΣΥΝ:13
    ΚΚΕ:6
    ΛΑΟΣ:6
    Αλλο:7
    Λευκο/ακυρο/αδιευκρινιστη: 15

    Ποσοστα:

    Συνολο εγκυρων:43
    ΝΔ:7%
    ΠΑΣΟΚ:19%
    ΣΥΝ:30%
    ΚΚΕ:14%
    ΛΑΟΣ:14%
    Αλλο:16%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. marvin the martian8/22/2007 06:55:00 μ.μ.

    Να προσθεσω κι εγω το κουκί μου στο ΚΚΕ, σορυ που αργησα!

    Ο ΣΥΝ κυβερνηση ε; Φανταζεστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πρώτον, περιμένω να δω αν το κόμμα στο οποίο έχω ενταχθεί θα συνεργαστεί με κάποιο άλλο κόμμα ή όχι.

    Δεύτερον μην τρώτε τη φόλα της αποχής. Βάλτε κάτω τα νούμερα και δείτε, θα διαπιστώσετε πως η αποχή ευνοεί κυρίως τα δύο μεγάλα κόμματα. Σαν να ψηφίζετε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ταυτόχρονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Κρείτων, έχεις δίκιο. Έχω πειστεί ότι άκυρο και λευκό δεν πρόκειται να ρίξω.

    Guys, στο μπλογκ του Κρείτων Κουτσουράτου, αναλύεται διεξοδικά το πώς οφελεί τα μεγάλα κόμματα το λευκό και το άκυρο. Ρίχτε μια ματιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ξέρετε τι πιστεύω;

    Ότι άλλα λέμε ή θέλουμε να ψηφίσουμε,

    και άλλο ρίχνουμε στην κάλπη.

    Λειτουργεί το σύστημα του δικομματισμού ακόμα και φοβούνται οι Έλληνες την τελευταία στιγμή κάτι άγνωστο που τους παρουσιάζουν οι πολιτικοί των δύο μεγάλων κομμάτων (κυρίως το "ψήφισε εμάς να μη βγουνε οι άλλοι".).

    Πάντως προσωπικά, στα 35 μου, δεν έχω χαρεί μια εκλογική νίκη αυτού που ψήφισα. Οταν ψήφισα κάποτε ΝΔ βγήκε το ΠΑΣΟΚ, όταν ψήφισα ΠΑΣΟΚ βγήκε η ΝΔ, όταν ψήφισα ΣΥΝ ήταν η χρονιά που δεν είχε μπει στη βουλή, όταν ψήφισα ΔΗΑΝΑ του Στεφανόπουλου ήταν η χρονιά που διαλύθηκε, όταν ψήφισα ΚΚΕ ήταν η χρονιά που έχασε εκλογική δύναμη.

    Όχι, όχι, δεν είμαι συγγενής του επίτιμου. Απλά φοβάμαι πλέον να ψηφίσω αυτό που θα ήθελα μήπως το καταστρέψω.

    Ίσως να μην έχω πολιτική συνείδηση και να τιμωρούμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Το άκυρο και το λευκό είναι τόσο άχρηστο όσο και το να ψηφίσεις κόμμα που δε θα μπει στη Βουλή.
    Ολες αυτές οι ψήφοι πάνε στο πρώτο κόμμα.
    Γι αυτό έβαλε κι ο Κωστάκης τον Παπαθεμελή να κάνει κόμμα. Για να μην αφήσει τον Καραντζαφέρη να μπει στη Βουλή και να μετρήσουν κι αυτές οι ψήφοι υπέρ του. Τόσο σίγουρος για την πρωτιά πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Μ'αυτή τη λογική βέβαια αν ποτέ δεν ψηφίσεις μικρό κόμμα με το φόβο ότι δε θα μπει στη Βουλή και το πρώτο κόμμα πάρει την ψήφο σου, τότε δε θα μπει όντως ποτέ :P
    Νομίζω το καλύτερο που έχει να κάνει ο καθένας είναι να ψηφίζει ή να μήν ψηφίζει κατά συνείδηση.
    Και το λευκό κάτι σημαίνει και το άκυρο κάτι σημαίνει και η αποχή κάτι σημαίνει.
    Οχι κάτι λιγότερο από αυτό που σημαίνει το να ψηφίσεις ΝΔ ή συνασπισμό ή το Χ μικρούτσικο κομματάκι. Ολα αυτά αναλόγως τη συνείδηση του καθενός βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Εγώ είμαι πιο πολύ της "δημοσκόπησης" του συντρόφου αφάνα. :-)

    ΚΚΕ δηλαδή.

    @Κάλτσο
    Όταν είχες πει σε προηγούμενο ποστ ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα οι μπλόγκερς και είχα συμφωνήσει, κάτι τέτοιο (σαν το μέχρι τώρα αποτέλεσμα της "δημοσκόπησης" φανταζόμουνα).
    Πέφτω λίγο έξω στο ΛΑΟΣ μέχρι τώρα, περίμενα λιγότερους.

    Όσο για τα λευκά-άκυρα, να σας πώ:
    Στις προηγούμενες βουλευτικές που ήμουν εκλογικος αντιπρόσωπος, ενώ περίμενα με βάση και όσα ήξερα από τις φοιτητικές ότι τα λευκά είναι έγκυρα,
    η δικαστικός μου το ξεκαθάρισε, και αφού επέμενα και τσακωθήκαμε λίγο, μιας και μου φαίνονταν παράλογο, μου έδειξε και το νόμο:
    Τα λευκά κατά την καταμέτρηση θεωρούνται άκυρα.

    Αυτό βέβαια δε σημαίνει τπτ, και πιστεύω είναι λάθος να μπαίνεις σε τέτοιες λογικές, ή άλλες με μονοεδρικές, πολυεδρικές, αν ψηφίσω κόμμα που δε βγάζει βουλευτή ψηφίζω τον πρώτο κτλ.

    Όπως για εμένα είναι λάθος η λογική "ψηφίζω όποιον θα με εκπροσωπεί στη Βουλή καλύτερα" αλλά αυτό μάλλον είναι άλλη κουβέντα.

    Αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αμ εγώ έχω πέσει... απ' τα σύννεφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. για να καταλαβω και γω που ειμαι λιγο αργοστροφος...

    Η ΝΔ εμεινε εκτος Βουλης, Το ΠΑΣΟΚ ειναι παλι αντιπολιτευση και το ΚΚΕ τριτο κομμα με το ΛΑΟΣ να εχει τις ιδιες εδρες?

    Και καλα ολα αυτα...

    Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΙΣΗ?!?
    ε ρε γουστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Είμαι 33 ετών και είμαι απόλυτα πεισμένος, ότι σε αυτές τις εκλογές πρέπει να ηττηθεί ο δικομματισμός.

    Απέναντι στην υλοποίηση του νεο-φιλελεύθερου δόγματος, στην επίθεση ενάντια σε θεσμούς και δικαιώματα, όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από την πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ είχε να αντιτάξει την προγραμματική και ουσιαστική αμηχανία του, ενώ το ΚΚΕ επέμεινε στείρα στην επίκκληση ενός 'σοσιαλιστικού παραδείσου' αδυνατώντας να δώσει εναλλακτική για το αύριο, αν ο λαός δεν καταλάβει την εξουσία. Η ακροδεξία του ΛΑΟΣ και ο ιδιότυπος Χριστιανοπατριωτισμός με κοινωνικό πρόσωπο του Παπαθεμελή, δεν πείθουν παρά μόνο ως έκφραση διαμαρτυρίας.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας καταφέρει να αποτελεί τον κύριο πολιτικό εκφραστή της φωνής των νικηφόρων κινημάτων (άρθρο 16 - παραλίες) και της νεολαίας, έχοντας δώσει το πιο ουσιαστικό και ισχυρό αντιπολιτευτικό στίγμα, τόσο μέσα στο Κοινοβούλιο, όσο και στην κοινωνία, έχοντας κατακτήσει, μέσω της συνεργασίας των συνιστωσών του, τη συν-διαμόρφωση κοινής αριστερής πολιτικής ατζέντας, προσδοκούν σημαντική ενίσχυση της εκλογικής επιρροής τους. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. μπαίνει σε μια μάχη, από την οποία γνωρίζει ότι μόνο νικητής μπορεί να βγει.

    Οι επερχόμενες εκλογές είναι πονηρές και περίεργες. Τόσο το ασταθές εκλογικό σώμα, όσο και ο νέος εκλογικός νόμος, δίνουν τη δυνατότητα να αμφισβητηθεί έμπρακτα, για πρώτη φορά στη σύγχρονη μεταπολιτευτική πολιτική ιστορία, το παρωχημένο μοντέλο του δικομματισμού.

    Η ψήφος στην Αριστερά, η ενίσχυση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν αποτελεί απλή έκφραση διαμαρτυρίας. Αποτελεί συνειδητή πολιτική έκφραση του αιτήματος για ανατροπή των συσχετισμών προς όφελος των πολλών, για βελτίωση των όρων διαβίωσης, για προάσπιση του δικαιώματος στην εργασία και των εργασιακών σχέσεων, για ενίσχυση της δημόσιας παιδείας και υγείας, για κράτος πραγματικά κοινωνικό, για εξάλειψη της καταστολής, του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, για προστασία και εμπέδωση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων ΟΛΩΝ, για προστασία του περιβάλλοντος και ανάπτυξη μέσω εναλλακτικών μοντέλων παραγωγής. Για μια πορεία προς το σοσιαλισμό με ελευθερία και δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. μια γομα... σκοτωσα την κυβερνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. 1 2 3
    ΕΞΩ Η ΕΚΛΟΓΟΛΟΓΙΑ

    1 2 Χ
    ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΑΠΟΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. οσο κι το σκεφτεσε δεν παλευεται.Οσο οι μπροσταρηδες του λαου κοιμουντε ή κρυβοντε κι οσο η εξαθλιωση δεν χτυπα φανερα την πορτα του καθενα τοσο δυσκολοτερη θα γινεται η αποφαση του τι να ψηφισουμε.Αποχη?Ακυρο?Λευκο?μικρο κομμα?
    Να οι πιθανες επιλογες μας.Παντως προς θεου οχι ενα απ τα δυο μεγαλα κομματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. [...] με πολύ περισσότερους αναγνώστες, π.χ. σε κάτι ψιλικαντζίδικα [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ο θεος σώζοι το καζινο8/23/2007 01:00:00 π.μ.

    22 ετών, φοιτήτρια (κινηματοφοιτήτρια δηλαδή), Α.Πατήσια

    Λοιπόν. 1ον) Η πολιτική για μένα δεν είναι "αυτόι οι πουλημένοι", δεν είναι οι πλαστικές σημαίες και οι χειραψίες, ούτε τα ρουσφέτια, οι ελπίδες και οι αυταπάτες. Πολιτική για μένα σημαίνει συλλογικές διαδικασίες, συζητήσεις, δράσεις.
    2ον) Έχω ψηφίσει ΣΥΝ, διότι δεν αντέχω στην ιδέα να ψηφίσω ΚΚΕ, ούτε ΜΕΡΑ (ΝΑΡ). Δε μου πάει να ψηφίζω όσους με βρίζουν και ταύτοχρονα εύθύνονται για την κατάντια της αριστεράς (ο ΣΥΝ τουλάχιστον δε βρίζει).
    3ον και επίκαιρον) Την αποφράδα 16η, θα ψηφίσω ΕΝΑΝΤΙΑ ( Ενωτική Αντικαπιταλιστική Αριστερά), γιατί ελπίζω στη δημιούργια ενός τέτοιου πόλου, χωρίς πάντως να έχω υψηλές προσδοκίες από το συγκεκριμένο σχηματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Μς εκφράζει απόλυτα η δήλωσαη του Τζλιμη Πανούση στις εκλογές του 93:
    "Εγώ θα ψηφίσω ΚΚΕ γιατί
    το ΠΑΣΟΚ είν εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μς εκφράζει απόλυτα η δήλωση του Τζίμη Πανούση στις εκλογές του 93:
    “Εγώ θα ψηφίσω ΚΚΕ γιατί
    το ΠΑΣΟΚ είν εδώ
    η ΝΔ είνα ΠΑΝΤΟΥ
    και ο Συνασπισμός είναι στην Ελβετία".

    Κι επειδή τότε δεν υπήρχε ΛΑΟΣ, ας μου επιτρέψει ο καλλιτέχνης να συμπληρώσω:
    "Κι ο Καρατζαφέρης στα σκυλάδικα" (λόγω Σαρρή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. 23, φοιτητής στο πράσινο νησί (την Κρήτη ντε!)

    * Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν θα βγει Ν.Δ. ή ΠΑΣΟΚ... ξέρω πολύ καλά τι μας περιμένει με οποιονδήποτε απο τους δυο στην κυβέρνηση. Οι καυγάδες μεταξύ τους είναι για γέλια αφου στο τέλος χέρι-χέρι πάνε. Δεν διαλέγω τον ένα για να τιμωρίσω τον άλλο, δεν διαλέγω ανάμεσα στο μικρότερο κακό. Δεν έχουν τίποτα να κάνουν που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δεν εξυπηρετεί το μεγάλο κεφάλαιο. Όπως λέει και το σύνθημα: ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζουν - άλλαξε εσύ!"

    * Ο ΣΥΝ, παρά τα μεγάλα λόγια, συνεργάζεται τακτικά στο συνδικαλιστικό κίνημα και στην τοπική αυτοδιοίκηση με ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ, έχει βάλει το χεράκι του σε αρκετές αποφάσεις τους.
    Μιλάμε για αντιπολίτευση του στύλ "ο προθυπουργός είναι νονός" και "δεν έρχεται στη βουλή" (...τους έκανε τα μούτρα κρέας) ή του στύλ "Να ηττηθεί ο δικοματισμός - να πέσει η ΝΔ" (θα κάνει σκόνη τον δικοματισμό, κλείνοντας το μάτι στο ΠΑΣΟΚ...)
    Καμμιά εμπιστοσύνη σε μια ωφέλιμη για το σύστημα "αριστερά"!

    * ΛΑΟΣ; Δεν εχω σκοπό να ψηφίσω στις εκλογές "για πλάκα" - "για να γελάσουμε". Ο Λαικισμός σε όλο του το μεγαλείο... αν δεν ήταν επικίνδυνος ίσως να ήταν αστείος.

    * Θα πάω να ψηφίσω γιατι η αποχή δεν ενοχλεί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Ούτε τα ποσοστά τους ρίχνει, ούτε τους εμποδίζει να βγουν κυβέρνηση

    Δεν θα τους ενοχλήσει τόσο αν απλά πέσουν τα ποσοστά τους. Θα τους ενοχλήσει αν πέσουν τα ποσοστά τους, δεν "πιάσουν" τα στηρίγματά τους (ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ) ΚΑΙ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΚΚΕ!!

    ΚΚΕ ΡΕ!!

    Γιατί ΚΚΕ; Τις ερωτήσεις σας στο a8liothtes.wordpress.com (άντε πάλι a8liε, να σου κάνω και διαφήμιση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Loipon SPIFO SE KANENAN G@Y, MPOURDELO TA KANW KAI MONOS MOU.

    19,Igoumenitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 10.600 ετών (πάνω-κάτω), και αν και η μόνιμη κατοικία μου είναι κάπου 650 έτη φωτός μακριά, έχω μεταφέρει τα εκλογικά μου δικαιώματα στην Α' Αθηνών.

    Έλαβον:
    ΝΔ = γιαούρτι με πήλινο (συσκευασία του κιλού)
    ΠΑΣΟΚ = γιαούρτι σε πλαστικό κεσεδάκι (μουχλιασμένο)
    ΚΚΕ = γιαούρτι σακούλας (χύμα, μαζί με τη σακούλα)
    ΛΑΟΣ = το πήλινο χωρίς το γιαούρτι (κατά προτίμηση γλάστρα)
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ = μια εικονίτσα της Παναγιάς της γιαουρτοκρατούσας

    ΣΥΡΙΖΑ = την ψήφο μου, γιατί όντως έχουν ξεφύγει από παλαιοκομματικές αρτηριοσκληρώσεις, είναι παρόντες σε όλα τα κοινωνικά θέματα, είναι οι μοναδικοί που ασχολούνται με την οικολογία, τολμάνε να εντάξουν στην πολιτική νέα πρόσωπα με λόγο και άποψη (όχι τηλεμαϊντανούς και τραγουδιάρες) και από τότε που έβγαλαν αρχηγό τον Αλαβάνο είναι οι μόνοι που κάνουν σοβαρή και ουσιαστική αντιπολίτευση με προτάσεις και όχι με λαϊκίστικες κορώνες.

    Αποχή, λευκό, άκυρο και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις (ψήφος διαμαρτυρίας "για χαβαλέ" κλπ) = το γιαούρτι που θα αναγκαστούν να ρίξουν στο πρώτο κόμμα (το οποίο άθελα τους ενισχύουν) να το πληρώσουν μόνοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Λ.Α.Ο.Σ. για τον Άδωνη καταρχάς και γιατί έτσι και αλλιώς τα άλλα 4 δοκιμασμένα δεν τα συζητάω καθόλου...και μια φωνή παραπάνω δεν κάνει ποτέ κακό, αν προκύψει χάλια θα την κρίνουμε...στο τέλος τέλος δεν θα γίνουν κυβερνιση κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 25, Πάτρα
    ΜΕ.Ρ.Α. ΜΕτωπο Ριζοσπαστικής Αριστεράς

    Η αντιπολίτευση γίνεται στους δρόμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. @Nefelikas, πάλι η ΦΑΓΕ κι ο Καμμένος θα τα αρπάξουν δλδ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Όλη η Οικογένεια του Χρήστου Πολυζωγόπουλου και της συζύγου του ΕΧΕΙ προσληφθεί στην ΓΣΕΕ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΣΕΕ « νοίκιαζε» ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ την Γραμματέα του ο Πρώην συνδικαλιστής και υπουργός του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας

    Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…

    http://apasxolisi.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Αντωνης Πολιτακης8/23/2007 08:33:00 π.μ.

    Φιλελεύθερη Συμμαχία. Γιατί πιστεύω στην ελεύθερη αγορά και στο μικρό κράτος. Διότι δεν λαϊκίζουν, λένε κάποια πράγματα με το όνομα τους. Γιατί δεν έχουν φθαρεί ή διαφθαρεί(ακόμα τουλάχιστον). Βασικά η ΦιΣ αποτελεί την καλύτερη λύση για όσους πιστεύουν στον καπιταλισμό και την Ευρώπη αλλά πιστεύουν οτι τα μεγάλα κόμματα είναι υπερβολικά διεφθαρμένα για να ξαναπάρουν ψήφο εμπιστοσύνης

    Απάντηση σε κάποιες λάθος αντίληψής για την ΦΙΣ

    Δεν θέλουν τα αγγλικά σαν επίσημη γλώσσα του κράτους αλλά σαν δεύτερη γλώσσα στα διοικητικά έγγραφα του κράτους. κάτι απαραίτητο σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία διότι όπως μεταναστεύουμε εμείς σε Αγγλίες και Γερμανίες για δουλειά έτσι και οι ευρωπαίοι μετακομίζουν ελλάδα
    Δεν Ζητούν την κατάργηση της κρατική υγείας αλλά την παραγωγή των υπηρεσιών απο ιδιώτες και την χρηματοδότηση απο το κράτος. Το σκεπτικό βασίζεται στην ανωτερότητα των ιδιωτών στην διοίκηση.
    Για το συνταξιοδοτικό προτείνουν λύση που σταματάει να βαραίνει τον κρατικό κορβανά
    Περισσότερα στο www.greekliberals.com

    Ούτε για αστείο
    ΛΑΟΣ για πάρα πολλούς λόγους
    ΚΚΕ Όλους τους λόγους τους Λάος και ακόμα περισσότερους

    Υ.Γ. Βασικά οι Μπλόκερς αποτελούν δείγμα αλλά είναι περιορισμένος ο αριθμός τους. Πολύ πιθανόν να αποτελούν το δείγμα του μέλλοντος, ιδίως με την διάδοση του Διαδικτύου τα τελευταία χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Η ΓΗ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΤΕΛΕΙ!!!!!!!
    ΠΑΣΠ ΙΔΕΑ ΠΑΣΠ ΙΔΕΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΠΑΝΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ!!!!!
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΙΜΑ ΛΑΟΥ!!!!
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΑΝΤΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΓΧΡΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    48% ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΤΟ 81 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 19/9/2007

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. 27 Σαλονίκη. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με καμια παναγία. ΛΑΟΣ με καμια παναγία, ΣΥΡΙΖΑ με καμιά παναγία (μα είναι δυνατόν κ.ΑΛέκο μου να βγάζεις τόοοοοοοσο λάδι το ΠΑΣΟΚ?!)Οπότε μένει ΚΚΕ και πλέον δαγκωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. "Το σκεπτικό βασίζεται στην ανωτερότητα των ιδιωτών στην διοίκηση."

    Τι μπαρουφα ειναι τουτη? Ακου "ανωτερότητα". Λες και αυτοι που διοικουν τις δημοσιες υπηρεσιες ειναι αναπηροι... (δεν νομιζω να ειναι ΟΛΟΙ ανικανοι, αλλα ειμαι πεπεισμενος οτι το συστημα ειναι τετοιο που αν κινηθεις σωστα σε "πεταει" εξω, αργα ή γρηγορα)
    Τελος παντων και οι Φιλελευθεροι ειναι φιλοι μας... ακομα και οι Νεο.
    Αλλα dear Αντωνης διαβασε τουτο http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%CF%D4%C5&a=%3F%3F%3F%3F%3F%3F%3F%3F&id=88209588
    Μη χανεστε σε ομορφα λογια που εχουν απλοποιησει σοβαρα ζητηματα για να γινουν ευπεπτα...
    και κυριως μη μπερδευουμε βασικες εννοιες με το κερδος που απαιτει καθε λογης επιχειρηματικο σχημα, μονο ζημια μπορει να προκυψει...
    Ριξε μια ματια στο link.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Αγαπητή μπλογκοδέσποινα Ψιλικατζού, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. dyo lexeis gia osous rixnoun synaspismo gia na xtypisoun ton dikommatismo: Damanaki, Bougias

    ante mologiste kryfo pasokoi eiste kai ntrepeste gia ayto mazi me tous kryfoneodimokrates pou dilonoun LAOS gia plaka.

    @kreiton: poly kali i analysi sto post sou ara paravlepeis ena paragonta, oti den thelo vre aderfe na psifiso kanenan apo daytous dioti tous theoro axristous. H apoxi exei politiki xroia kai malista tin dynatoteri, to pos tin katantisan ofeilete ston eklogiko nomo.

    sto erotima sou, den mporo na psifiso dioti xodepsa ton mina pou mporo na xodeyo stin ellada opos exei thespistei

    ama psifiza pali den tha psifiza, alla tora pou vlepo to galop sou tha psifiza ND na valo kai kana mikro komma stin vouli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ν.Δ.
    Γιατι πιστεύω οτι χρειάζεται 2 τετρααετίες για να δούμε ολοκληρωμένο έργο.Για 3,5 χρόνια καλά πήγε.
    Με τίποτα δεν θέλω Έλληνα πρωθυπουργο έναν εβραίο βρείτε άλλον στο πασοκ,είναι δυνατόν?...Θέλετε για πρωθυπουργο αυτον που υπέγραψε το νέο ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ όταν ήταν υπ.έξωτερικών?Τον "γιωργάκη" δεν τον νοίαζει,δεν είναι Έλληνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Enoeitai to ena kai monadiko komma pou yparxei stin Ellada. Tin Nea Dimokratia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΠΑΣΟΚ
    Είμαι 25 χρονών και μεγαλωσα με το πασοκ αν εξαιρέσουμε εκείνη τη καταρραμένη τριετία ποθ από τι έχς διαβάσει ήταν ότι χειρότερο στα χρόνια της μεταπολίτευσης. Δεν ξέρω αν τα έμαθα καλά αλλά τώρα ποθ την τριέτια της ΔΕΞΙΑΣ πίστεψα ότι μπορεί να θπάρωει και είναι αυτή ποθ πέρασε!
    Η αξιοκρατία έχει χαθεί εντελώς- να μπαίνει στο συμβούλιο επικρατείας ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ και να διορίζεται με απόφαση κ.Καραμανλή ο αρχηγός τοθ ΓΕΣ αρχηγός ΓΕΕΘΑ? Ακόμη και τώρα διορίζονται γαλάζια παιδιά και όσο προλάβει ο κώλος μας...
    Καλός ο καραμανλής αλλά οι βουλευτέσ τοθ πολλυ Λ Α Μ Ο Γ Ι ΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Τουλάχιστον με το "ΓΙΩΡΓΑΚΗ" είχαμε και τημ μακεδονία δικια μας( καραμανλης δεν την ήθελε), είχαμε το ΦΠΑ στα 18% και είχαμε και περισσότερα δάση( αθτο ποθ έγινε φέτος δεν ξανάγινε και ας μην είχαμε αγροφθλακή! Αγροφθλακή χωρίς ΔΑΣΗ ΔΕΝ γίνεται!!!)
    ΠΑΣΟΚ λοιπον επειδή και σε μικρό κόμμα να το ρίξω δεν θα με εκφράζει( να είμαστε ρεαλιστές πχ ΚΚΕ θα δώσει ή καλύτερα θα μπορεί να δώσει 1000€ κατώτερο μισθό? μπα... το ΛΑΟΣ να διώξει τους μετανάστες? χωρίς μετανάστες η Ελλαδα δεν θα είχε προκόπη- ο έλληνας θέλει να κάθεται είτε πεινάει είτε όχι)
    Και κάτι τελευταίο (επειδή κάποιοι το έγραψαν) μην κάνοθν το λάθος και το ρίχνοθν λευκό γιατί αθτό προσμετράει ως ψήφοι στο πρώτο, αν δεν θέλουν κάποιο να το ρίχνοθν καλύτερα άκυρο!
    Υ¨Γ: όσον αφορά τον προηγούμενο ποθ λέει οτι δεν είναι έλληνας ο κ.Παπανδρέου λέει βλακείες γιατί είναι σαν λέει και τους Έλληνες μετανάστες οτι δεν είναι Έλληνες( και αθτό είναι ντροπή!) και δεν θα έπρεπε καν να χαίρεται ποθ ο Πύρρος Δήμας έκανε περίφανη την Έλλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
    Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
    Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
    Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
    Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
    Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ego an psifiso tha psifiso giorgaki giati einai hightech. An kai den to kovo na katevaino giati pantrevetai o kolitos stis 15.

    Pantos lipame otan akouo paidia pou pane na psifisoun laos, toso misos re paidia?

    misoume tous metanastes
    misoume tous masonous
    misoume tous tourkous
    misoume ta fantasmata....

    Peace

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Και εκεί που η κουβέντα πήγαινε καλα ηρθε ενας τυπος με τα σωβρακα και φωναζει "Ο-ΛΥ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ"...

    μετα απο τουτη την επίθεση του γαύρου δε νομιζω οτι το sait μπορει να αντεξει σε σοβαρη κρητική και να ασχοληθει με σοβαρα θεματα οπως η πολιτική, οι εκλογες, το εκλογικο συστημα κτλ.

    Εκτος και αν καποιος βρεθει να ισοφαρίσει την αθλιότητα του τυπου με τα βρακιά.
    Το μονο που εχω να πω λοιπον ειναι:

    Παναθα μουουου...
    Σε αγαπω...
    Οπου κι αν πας σ ακολουθω...

    Οχι, θα περναγε ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Αααχαχαχα. Σωστός ο τσακατσούκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Εγώ λέω να γράψω ένα πολύ έξυπνο έμμετρο, σατιρίζοντας του πολιτικούς, σε ένα χαρτί μεγέθους ψηφοδέλτιου και να το ρίξω. Τουλάχιστον θα διασκεδάσουν οι άνθρωποι της επιτροπής... 'Εχω ήδη ένα βάλει στο βλογ μου με τίτλο "'Ηθελα νά'μουν" (http://heliotypon.wordpress.com/2006/12/22/%ce%97%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%b1-%ce%bd%ce
    %ac-%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd/#comments (γμτ. ακόμη δεν έμαθα να κάνω links).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ας το μετρήσουμε..

    http://exitpolls.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ειμαι 40 μενω αθηνα και φυσικά, θα ρίξω μια ωραία γελοιογραφια (εχουν κατι καλες οι κυριακατικες των εκλογων). Στις προηγούμενες ειχα ριξει μια του Μητροπουλου νομιζω που ελεγε "Σημερα ξυπνάω κυριαρχος λαός, και το βραδυ θα κοιμηθώ παλι Μήτσος!"... Και η μοναδικη κουβεντα που μου εχει μεινει απο περιοδο εκλογων, ειναι το παραληρημα του Λεβεντη -του προεδρου ντε- μετα την ανακοινωση των αποτελεσματων: Ζωα εισαστε και ζωα ψηφισατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. “Σημερα ξυπνάω κυριαρχος λαός, και το βραδυ θα κοιμηθώ παλι Μήτσος!”


    axaxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Άψογη!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΣΥΝ με βαριά καρδιά, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ένα εφηβικό όνειρο, να γίνουν υπουργοί του ΠΑΣΟΚ...
    Παλιός Πασοκσής και ιδεολόγος αλλά από το 2002 τα έχω πάρει στο κρανίο..
    Χάρης , Θεσ/νίκη, 38

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ψηφίζω ΣΥΝ,όχι γιατί είναι το καλύτερο κόμμα,αλλά γιατί δεν είναι το χειρότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. 4 χρόνια μπροστά οι ΑΜΑΝ.
    http://www.youtube.com/watch?v=pXm2Mgv9j5U


    Συμφωνώ με kaltsovrako,
    και για να το προχωρήσω λίγο, ξέρω ποιους ΔΕΝ θα τιμήσω με την ψήφο μου.

    Συγνώμη Κώστα και χέρι-χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. 1) Οι Κινέζοι έχουν μια πολύ σωστή παροιμία που λέει: Όποιος με γελάσει μια φορά, ανάθεμα στο κεφάλι του. Όποιος με γελάσει δυο φορές, ανάθεμα στο δικό μου. Γι αυτό το λόγο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ψηφίσω ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ένα κόμμα που μας περιφρόνησε, μας εξαπάτησε και μας ελοιδώρησε. Και λυπάμαι που οι δημοσκοπήσεις τη φέρνουν νικήτρια...

    2) Εάν είναι σωστό πως το παρελθόν εγγυάται για το μέλλον, τότε ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ψηφίσω ούτε ΠΑΣΟΚ. Ας δείξουν ειλικρινή σημάδια μεταμέλησης και βλέπουμε ίσως σε κάποιες άλλες εκλογές...

    3) Επειδή απεχθάνομαι τα απολιθωμένα μυαλά της ηγεσίας του, και επειδή θέλω να προσφέρω κάτι στον τόπο χωρίς να με φιμώνουν, τότε ΑΔΥΝΑΤΩ να ψηφίσω ΚΚΕ, και θρηνώ για τον αγνό κόσμο που το ψηφίζει με θρησκευτική-δογματική ευλάβεια χωρίς να τολμά να κάνει ούτε μια κριτική, ούτε μια σκέψη...

    4) Χρειάζεται να πω κάτι για τον ΛΑΟΣ; Η Ελλάδα πλήρωσε ακριβά στην ιστορία της τέτοιου είδους πατριδολαγνικά και θρησκευτικο-σωβινιστικά παραληρήματα...

    5) Θα το καταλάβατε πια. Ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί σήμερα την ελπίδα του αύριο. Έστω και όπως κάνουμε μια ασφάλεια ζωής για την οικογένειά μας, πρέπει να δυναμώσουμε αυτό το κόμμα στο οποίο, πιστεύω, βρίσκονται τα πιο υγιή στρώματα της ελληνικής πολιτικής...

    Και καλή επιτυχία στην... Εθνική του μπάσκετ!

    Φιλιά σε όλους.

    Θάνος,
    ετών 57
    (αχ, γρήγορα που περνάνε τα χρόνια, θα προλάβουμε κάποτε να δούμε άσπρη μέρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Το δράμα μου: Η "δυστυχία" ενός κόκκινου των γηπέδων να ρίχνει πράσινο στην κάλπη!
    Γαμώτο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. YPOMONH FILE MOY 100.000 DIEKDIKISE DIKASTIKA H GSEE APO MENA LYPAME POY DEN TA EXW ...NA TA DOSW NA TA MOIRASH STO LAO NA PAREIS KAI SY TO MERIDIO APO TO KOMMA... EGW PSIFIZW TO KOMMA TWN ANERGWN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Είχα ψηφίση ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογες και πήγαινα κατα εκεί εως ότου γίνουν οι πυρκαγές.Ήμουν πολλή κοντά σε μια ...,το θέμα είναι οτι δεν ήταν τυχαίες,τελικά ήταν εσκεμένες και μάλιστα δεν το πίστευα στην αρχη μέχρι να δω τα στοιχεία.Δεν μπορώ να ξαναψηφίσω αυτο το κόμμα,τελικα τίποτα δεν είναι τυχαίο,ένα μήνα πριν τις εκλογές!Πραγματικά πλέον το πιστεύω γιατο ποιος είναι πίσω απο -τουλαχιστον την δική μας πυρκαυιά- .Αίσχος τέτοια καταστροφή για λίγους ψήφους,αντίδραση λοιπόν με βλέπω για ΛΑΟΣ ή Νεα δημοκρατια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Φωτιά .... στα μπατζάκια μας, Helen! Αξια!
    Μήπως γνωρίζεις τον Γιακουμάτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Παιδιά δεν ξέρω για τις φωτιές,που πραγματικά πιστεύω ότι και η ελένη 2 post ποιο πάνω, αλλά για όσους -μόνο- έχουν αποφασίσει να ψηφίσουν Πασόκ παρακαλώ δείτε το παρακάτω link είναι το ίδιο θέμα σε 2 άλλα site.Δείτε να κρίνετε τη κομματικά παιχνίδια παίζονται είναι για όσους πιστεύουν οτι οι φωτιές είναι τυχαίες και όχι η ύστατη προσπάθεια κάποιον να ρίξουν ύπουλα φταίξιμο στην κυβέρνηση.Δείτε το και βγάλτε συμπεράσματα,εγω τέτοια απάτη δεν την περίμενα!Ελπίζω να μην μιλήσει το πασοκ για τις φωτιές ξανα!
    +1 Για τον Καραμανλή που προσπαθεί όσο ποιο τήμια μπορεί.

    http://www.katagelies.gr/katagelies/component/option,com_loudmouth/task,topic/id,216/Itemid,36/

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_21_31/07/2007_236111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ναι, ΤΟΟΟΟΣΟ τήμια !!!!!!

    Ντροπή, τουλάχιστο! Και ΔΕΝ είμαι Πασόκ, απλά δεν αντέχω να νομίζουν κάποιοι ότι "τρώω κουτόχορτο" - ποτέ δεν ήμουν "Κουτό-somethng"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Μετά σου λέει...."κρατήσουουουου!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Τις "φωτιές" τις βάζει η ...Ψιλικατζού!

    "+1 Για τον Καραμανλή που προσπαθεί όσο ποιο τήμια μπορεί."

    Σταύρωσον αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Το λοιπόν. Κατ'αρχας πιστεύω ότι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους(Ευρωπαικές Ενώσεις, κοινοτικές οδηγίες κ.ά). Ένας από τους δύο (ΠΑΣΟΚ,ΝΔ) καλείται να τις υλοποιήσει. Με το ευρώπουλο η τσέπη μας αραίωσε (ΠΑΣΟΚ), μετά ήρθε η ΝΔ και ευνόησε επιχειρήσεις, μείωσε το έλλειμα(??). Τέλος πάντων άρχισε να γίνεται αρκετά δεξιότερο το σκηνικό.

    Θα ήθελα πολύ να ΜΗΝ ψηφίσω κάτι. Αλλά απο τη στιγμή που κάθεται και ψηφίζει τόσος κόσμος με μόνο κριτήριο να βολευτεί σε κάποια θέση του δημοσίου, εγώ πρέπει να αντιδράσω.

    Αυτό που επιζητώ είναι η ισορροπία. Δεν έχω πλέον καμμία πολιτική ιδεολογία. Κάποιοι θα είναι απο πάνω και κάποιοι απο κάτω (Από τότε που ήμασταν πίθηκοι έιχαμε αυτό το ίδιον, τώρα θα το αποβάλουμε?). Σύμφωνα με την επιθυμιτή ισορροπία που ανέφερα και βλέποντας τη ζυγαριά να γέρνει προς τα δεξιά, έχω χρέος να πάω προς τα αριστερά!!!

    Σκέφτηκα να ψηφίσω ΝΔ γιατί αυτό μας αξίζει ως κοινωνία(και όχι ως άτομα), από αγανάκτηση και μόνο. "Πάρτε αλλή μια ΝΔ στη μούρη να ισιώσετε λαλάκες Έλληνες" αλλά δεν πάει το χέρι.

    Το ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξαναβγεί, τουλάχιστον για άλλα 10 χρόνια!

    Στο ΣΥΝ είναι καλλιτέχνες οι άνθρωποι. Και οι καιροί είναι δύσκολοι.

    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ θα ψηφίσω! Να πω και ένα ωραίο που έιχα δει γραμμένο σε ένα έδρανο?
    Ο συνειρμός που εκφράζεται εντός των παρενθέσεων ήρθε σχεδόν ακαριαία!

    "ΟΤΑΝ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ (ΠΑΣΟΚ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, Η ΧΟΥΝΤΑ (ΝΔ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ"

    Φιλάκια στις μασχάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΠΑΣΟΚ γιατί μπορεί ο "Γιωργάκης" να φαίνεται πολύ λίγος, αλλά τουλάχιστον αυτοί τρώνε διακριτικά...δεν ψηφίζουν εργασιακούς νόμους πίσω από την πλάτη του πολίτη δίνοντας μας στους λύκους (εργοδότες) για να μας κατασπαράξουν!

    ΝΔ με καμία κυβέρνηση...ήταν μέγα σφάλμα κατά την άποψη μου που βγήκε αυτό το μάτσο των άεργων και ατάλαντων κυβερνών κόμμα την προηγούμενη φορά.

    Όσο για τα μικρά κόμματα, ΚΚΕ με τίποτα γιατί το μόνο που ξέρουν να λένε είναι "όχι σε αυτό" "έξω εκείνο" "κάτω εκείνο" χωρίς να προτείνουν κάτι ουσιαστικό. Αμ οι εκλογές δεν κερδίζονται με το να πας κόντρα σε όλους...κάτι παιδάκια στην πρώιμη εφηβεία τους που θέλουν να το παίξουν επαναστάτες χωρίς αιτία μόνο θα έπρεπε να τους ψηφίζουν. Τα υπόλοιπα μικρά κόμματα συγχωρείστε με που τα θεωρώ αμελητέα και κάποια από αυτά δεν τα ξέρω...η πολυετής παραμονή μου στο εξωτερικό με έχει κάνει λίγο σαθρή στην ενημέρωση!

    Εντελώς πληροφοριακά, είμαι 29 και τώρα μένω Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Παιδιά η γενική πολιτική αυτη την στιγμή έχει ευρωπαική πορεία.Όντως τα 2 κόματα δεν έχουν μεγάλες διαφορές,πρέπει να καταλάβουμε οτι η ευρώπη γίνεται σιγά σιγά ένα όπως η Η.Π.Α. με τις πολιτείες της, τι να κάνουμε είναι οικονομικό το ζήτημα.Δεν λέω το πασοκ έφτιαξε πολλούς απο εμας και αρκετοι το ξέρουν αυτο ασχέτος αν λένε οτι το ψηφίζουν απο θέμα ιδεολογίας,σημασία όμως έχει να φτιαχτούμε όλοι σαν Έλληνες και όχι σαν γαλαζιοι κοκκινοι πράσινοι.Αυτο είναι δύσκολο και θέλει πολύ δουλεια απο τον καθένα μας όλοι το ξέρουμε αυτο,αλλα κανείς δεν θέλει να δουλέψει τόσο.Μπήκαμε στο euro με υποτίμηση της δραχμής πρέπει αυτο το κενό να καλυφθεί.Πραγματικά πιστεύω οτι με την ελληνική οικονομική πολιτική της ΝΔ πάμε προς το καλύτερο.Αλήθεια ευνοεί τις επιχειρήσης αλλα μέσα σε αυτες δουλεύουμε όλοι μας,άρα ευνοεί το σύνολο,ωραία εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν μην περιμένουμε το 100%...Θα μου πει τώρα κάποιος οτι ευνοούντε οι επιχειρματίες,ναι το παραδέχομαι αρκεί να μου το πεί άτομο που έχει όρεξη για δουλειά και δεν αράζει όλοι μέρα για καφέ,άτομο που μπορεί να "φτιάξει" κατι δικό του,κάποιος δραστήριος που έχει στόχους.Γιατι πλέον επιδοτήσεις υπάρχουν,ευνοικοί όροι υπάρχουν για νέες επιχειρήσεις,όρεξη για δουλεία δεν υπάρχει,γιατι όσοι την έχουν εδω και 2 χρόνια βλέπουν την διαφορά απο τις μέρες του πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Εγώ κάθε φορά τα ίδια, τίποτα δε με καλύπτει, αλλά επιμένω να πηγαίνω να το ασκώ το δικαίωμα-παρωδία. Και παραμυθιάστηκα και άκυρο έριξα και λευκό και απ'όλα... Το θετικό είναι πως πετυχαίνω γνωστούς και φίλους, ραντεβού κάθε 4 χρονάκια ή περίπου ενώπιον της κάλπης που μας κάνει (και καλά) πολίτες. Λέω τελικά να φύγω μετανάστρια (βλέπε Νορβηγία, Δανία κλπ), τους βρίσκω εντιμότερους αλλά είναι και κρυόκωλοι οι άτιμοι... Τεσπα, αριστερά και πάλι αριστερά...αλλά ψάχνω μια αριστερά αριστερότερη από την ελληνική αριστερά. Βρήκε κανείς κάτι? Ενημερώστε με παρακαλώ... (Σαλονικιά ετών 33: καμία 6-7 εκλογικές αναμετρήσεις μου μείνανε ακόμη, κουράγιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Τόσα χρόνια τα ίδια ακούμε δεν βαρεθήκατε... "είμαστε πρόβατα στη σφαγή". Μας πλασάρουν ότι ρητορία έχουν διδαχτεί και από πράξεις οι 4 κοιτάνε τον 1 που σκάβει.... ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.... ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ... Δείτε τα πράγματα ρεαλιστικά και όχι από την θέση της βολεμένης καρέκλας που όλοι επιθυμούμε... Σε όλα τα στατιστικά είμαστε τελευταίοι στην Ε.Ε. Μόνο στις πωλήσεις του αλκοόλ και της πίστας θα είμαστε πρώτοι.... Μετά από όλα αυτά πείτε μου τι να ψηφίσω...
    ΛΑΟΣ ή ένα μικρό κόμμα = Για να περάσουμε το μύνημα...?
    Ακυρο?
    Λευκό? = Πάει στο πρώτο κόμμα...
    ΚΚΕ και γενικά κοκκινα = ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Δεν μπορώ να ψηφίσω Δεξιά, Ν.Δ... Δεν το σηκώνει ο οργανισμός μου.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω χρυσή Αυγή και ΛΑΟΣ καλύτερα να τον κόψω.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή κάποιον που «αγωνίζεται» για τον λαό και μετά πάει στην βίλα του.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω ΚΚΕ, αυτοί πρόδωσαν ακόμα και τους ίδιους τους, τους ανθρώπους.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, πολύ λίγος ο Γιωργάκης.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω λευκό, δεν μου αρέσει η μονοχρωμία.
    Δεν μπορώ να ψηφίσω αποχή, δεν μου αρέσει να αποφασίζουν άλλοι για μένα.

    Αν οι εκλογές έδιναν λύσεις, θα ήταν παράνομες. Ψηφίζω… CHE.
    Ψηφίζω εμένα. Πάντα είναι χρήσιμος ένας….
    Lykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Καλά με τόσα posts έβγαλες συμπερασμα?? Ούτε στα μισά δεν μπόρεσα να φτάσω.
    Λοιπόν αν βάλεις ιστογράμματα και πίτες στο galop που κάνεις.. θα ψηφίσω εσένα
    στις εκλογές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Εκτός από τη Φιλελεύθερη Συμμαχία(www.greekliberals.net) δε νομίζω οτι υπάρχει άλλο κόμμα που να πρεσβεύει καλύτερα, απαλλαγμένο από χρόνιες ιδεολογικές προκαταλήψεις, τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του ατόμου. Επίσης αποτελείται από απλούς, νέους ανθρώπους και εκφράζει όσο το δυνατόν καλύτερα την αρχή της συμμετοχικότητας.

    Είμαι απο Αθήνα και είμαι στυλίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Βρε Δευκαλίων, βρήκες κι εσύ την ώρα για πολιτικό λόγο! Άσε να δούμε πόσοι θα σωθούν στην Πελοπόνησσο και μετά μιλάμε πάλι για το ποιός είναι καταλληλότερος να κυβερνήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Καλή η πλάκα, αλλά υπάρχει και η καθημερινότητα γύρω μας. Βρώμικος αέρας, άσχημες πόλεις, ζωή στη πρίζα για 700 ευρώ, χλιδή και φτώχεια σε αναλογία 1 προς 10.000, γεροντολαγνεία, καθημερινός ρατσισμός στην πράξη (οι διαφορετικοί να φυλάγονται), αστυνομοκρατία στο πετσί και στη σκέψη...
    Δεν πιστεύω ότι η ψήφος μου στις 16/9 μπορεί ν΄αλλάξει ριζικά τα πράγματα, αλλά δεν θα τη χαλαλίσω πετώντας τη στο καλάθι με τα άκυρα και τα λευκά, ούτε βέβαια μπορώ να διανοηθώ να στηρίξω ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που μας έχουν οδηγήσει σε αυτό το χάλι, ούτε βέβαια το λαϊκίστικο, εθνικιστικό και ρατσιστικό ΛΑΟΣ
    Τι μένει; Αριστερά. Όχι αριστερά βγαίνοντας (ΠΑΣΟΚ, Δαμανάκη, Ανδρουλάκης και άλλες δυνάμεις) αλλά αριστερά μπαίνοντας. Αυτή που δεν μάσησε και βγήκε στους δρόμους για το άρθρο 16, τα δικαιώματα, την ειρήνη, το περιβάλλον. Αριστερά ριζοσπαστική, κινηματική, ενωτική (ΣΥΡΙΖΑ, όχι ΣΥΝ) που δεν ..μασάει και βλέπει την πολιτική σαν το μέσον για να λυθούν τα προβλήματα και όχι σαν γκάλοπ επιβεβαίωσης της κυριαρχίας της ( βλέπε ΚΚΕ). Υπάρχει ελπίς; Στις 16 με ΠΑΣΟΚ+ΝΔ πολύ κάτω από 80% και ενισχυμένη την αριστερά το πράγμα θα απόκτήσειενδιαφέρον. Δεν νομίζετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Εγω είμαι 23, φοραω νουμερο παπουτσι 41, μου αρεσει το κιτρινο χρωμα, πινω γαλα, εχω καστανα μαλλια, μου αρεσουν οι τυροκροκετες και τα σκαλτσουνια και δε λεω τι θα ψηφισω.

    ΑΛΛΑ ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Εχεις δικιο, αλλα οταν το εγραψα δεν ειχα δει ειδησεις, γενικα αποφευγω να κανω πραγματα που προκαλουν εκφυλιση εγκεφαλικων κυτταρων, εξου, δεν εχω συσκευη,
    Δεν γνωριζω τι γινεται ακριβως αυτη την στιγμη, μιλησα πριν απο 1 ωρα με φιλο μου απο την Λακωνια... απλα ελπιζω να μην γινουν τα χειροτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. FILELEYTHEROS_1548/25/2007 05:27:00 π.μ.

    Φιλελεύθερη Συμμαχία, γιατί δεν έχω αναγκή κανένα να μου πεί ποιά πρέπει να είναι τα ιδανικά μου, και οτι χρειάζομαι προστασία.
    Ειναι λυπηρό να δινεται ψηφος διαμαρτυρίας σε κόμματα σαν το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ, που ευτελίζουν την αξιοπρέπεια του πολίτη και του πολιτικού λόγου.
    Ειναι λυπηρό να εχει φτάσει ο ΣΥΝ να περνιέται προοδευτικό κόμμα (ποιές είναι οι συγκεκριμένες προτάσεις του για τα θέματα της κοινωνίας;-προτάσεις όχι ευχολόγια και γενικολογίες)
    τα δε κόμματα εξουσίας απο πλευράς ιδεολογίας και προτάσεών δεν αξίζουν συζήτησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Όπως λέει και ο Petros παραπάνω "Καλή η πλάκα, αλλά υπάρχει και η καθημερινότητα γύρω μας. Βρώμικος αέρας, άσχημες πόλεις, ζωή στη πρίζα για 700 ευρώ, χλιδή και φτώχεια σε αναλογία 1 προς 10.000, γεροντολαγνεία, καθημερινός ρατσισμός στην πράξη (οι διαφορετικοί να φυλάγονται), αστυνομοκρατία στο πετσί και στη σκέψη…"

    και επειδή η Αριστερά δείχνει να μη ξέρει πού να βαδίσει από το '90 και μετά και επειδή πιστεύω ότι η ψήφος μου μπορεί να αλλάξει ριζικά τα πράγματα λέω να το ρίξω στους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ-ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ που μέχρι τώρα είναι θαμένοι από τα ΜΜΕ και λίγοι γνωρίζουν οτι κατεβαίνουν στις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Pasok = remoula-anikanotita-katastrofi-sintirisi
    ND = remoula-anikanotita-katastrofi-sintirisi
    KKE = 19os eonas (mi trelathoume!)kalitera ton Loudoviko ...
    SYN = me alavano demiKKE - imaste me olous kai ola gia ola kai psilokommounistes (mi demitrelathoume!)
    LAOS/PAPATHEMELIS = KKE alternatives (min apotrelathoume teleios!!!!)
    MIKRO KOMMA !!!!!!!!!!!
    Prosopika protimo Fileleftheri Symmaxia (www.greekliberals.net)
    Giati epitelous kapios leei ta pragmata me to onoma toys....
    Kai de syzito pleon oti anthropina dikaiomata kai eleftheri ikonomia einai allilendeta !!!! (gerasa alla toulaxiston evala mialo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ειμαι καπου τοσο και εχω σωας τας φρενας.

    ΝΔ δε θα ψηφισω γιατι μας τις εβρεξε οταν ζητησαμε καλυτερη παιδεια.

    ΠΑΣΟΚ δε θα ψηφισω γιατι μας τις εβρεξε (και πολυ χοντρα μαλιστα) οταν σταθηκαμε διπλα στους ναυτεργατες για καλυτερες συνθηκες εργασιας.

    ΣΥΝ δε θα ψηφισω γιατι οταν το ΠΑΣΟΚ μας τις εβρεχε αυτοι κρυφογελουσαν...

    ΛΑΟΣ δε θα ψηφιζω γιατι εχει ως προτυπο το κρατος που θα τις βρεχει σε ολους αδιαλλειπτως.

    Θα ψηφισω ΚΚΕ γιατι οταν μας τις εβρεχαν ηταν μεσα και τις μοιραζομασταν (το οποιο σημαινει λιγοτερες ροπαλιες ανα ατομο).

    Ξανα σκεφτειτε το οι αναποφασιστοι. Δεν ειναι τοσο απλο το πραγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    (το υπόλοιπο λογοκρίθηκε λόγω όγκου - για την πληροφόρησή σας, έγραφε πασοκ καμμιά διακοσαριά φορές -έλεος ρε φίλε!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Α ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ:

    ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    (λόγοκρίθηκε λόγω όγκου - άμα το ξανακάνεις έχεις φάει ΠΟΔΙ από ΄δω μέσα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ελλείψει δεξιότερης επιλογής, πιό πούρας εθνικιστικής εννοώ, θά ψηφίσω ΛαΟΣ.

    (Πρός στιγμήν πήγα νά επηρεαστώ από τόν αποπάνω μου ΠΑΣΟΚΑΡΑ, αλλά κρατώ αντίσταση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Γράφοντας πολλές φορές "ΠΑΣΟΚ" δεν ανεβάζεις το ποσοστό αλλά ούτε πολύ περισσότερο αλάζεις τη δεξιά πολιτική του.
    Τι θα ψηφίσω...Χμμμ για να δούμε.

    Η ΝΔ δεν κατήργησε ούτε ένα νόμο που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ψήφισε 11 στα 13 νομοσχέδια του θερινού τμήματος της ΝΔ.
    Σύνταξη στα 67 (εθελοντικά ΠΑΣΟΚ) στα 70 δέσμευση στη Λισαβόνα από ΝΔ.
    Ξύλο σε συνταξιούχους (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ)
    Επιστράτευση ναυτεργατών και πολύ ξύλο!! (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ)
    Στο χρηματιστήριο τα αποθεματικά (ΝΔ- ΠΑΣΟΚ)
    Κατώτατη σύνταξη: 600€ (ΠΑΣΟΚ "νέο" πρόγραμμα)
    77 λεπτά αύξηση ψήφισαν στη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ (με τον ΣΥΝ)
    Αφορολόγητο όριο 12.000€ - 3 εκοτομμύρια Έλληνες δεν πληρώνουν φόρο(ΝΔ - μα δεν ντρέπονται να μας λένε πως 3 εκατομμύρια Έλληνες ζούν με 800 ευρώ το μήνα;;;;)

    ΚΑΙΝΕ ΔΑΣΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ...

    ΣΥΝ... Χειροκρότησε την ΟΝΕ ως "ιστορική απόφαση". Ψήφισε το Μάαστριχτ. Μυξοκλαίει γυρεύοντας σωτηρία στους "αστικούς θεσμούς". Πριν λίγες μέρες έριξε και πάλι το μελάνι του λέγοντας δια του Αλαβάνου¨"Εμείς παλεύουμε για να είναι οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη". Τα γνωστά. Και άνθρωποι και κέρδη και όλοι μαζί να περνάμε καλά. Φυσικό αφού αν ο Αλαβάνος καταργούσε τα κέρδη μαζί και την αμύθητη περιουσία του (ο πλουσιότερος αρχηγός για να μην ξεχνιόμαστε) τοτε...
    Τι προτείνει στο επίπεδο της εξουσίας;;;
    Έναν ανθρώπινο καπιταλισμό(με το ΠΑΣΟΚ;;). Πολύ αριστερό...

    ΛΑ.Ο.Σ: Και με τον Che και με τον Βορίδη;;; Έλεος... Στην Ελλάδα τον τσακίσαμε το φασισμό!

    Δεν στηρίζω όσους μου καίνε τη ζωή, δεν είμαι ολίγον αριστερός, ούτε με τον Che που κρατά τον αγκιλωτό...

    ΚΚΕ: Επιβεβαιώνεται από το 1990 όταν το έλεγαν Σταλινικό απολίθωμα. Στην πολιτική του πολέμου στα Βαλκάνια, στα εργασιακά, το ασφαλιστικό. Προειδοποίησε, οργάνωσε είπε την αλήθεια. Δεν μυξοκλαίει δεν άγεται και φέρεται. Δεν ψηφίζει άλλα και κάνει άλλα και λέει άλλα. Είναι αταλάντευτα με τους εργατές, με το λαό 90 χρόνια τώρα.
    Πήγε και πάει κόντρα στο ρεύμα. Φώναξε όταν στέλναμε στρατό σε ιμπεριαλιστικούς πολέμους, όταν αποχαρακτήριζαν δάση και τα έκαιγαν με τους νόμους τους, όταν έδιναν ψίχουλα στους εργαζόμενους.....
    ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ! Τι να λέμε τώρα...

    ΚΚΕ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Χρόνων 48, μετανάστης, τριάντα χρόνια και κάτι στη Γερμανία, στην χώρα ατμομηχανή της Ε.Ε. Στη χώρα με ένα από τα υψηλώτερα ΑΕΠ στον κόσμο, αλλά για ποιον! Στη χώρα του εργασιακού μεσαίωνα. Στη χώρα όπου υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άτομα που δουλεύουν σήμερα με μισθούς των 700 και 800 ευρώ ή και λιγώτερα -όποιος το αμφισβητεί υπάρχουν ατομικές συμβάσεις εργασίας-, με μισθούς της δεκαετίας του '80. Στη χώρα που τεστάρονται και ψηφίζονται με γρήγορες διαδικασίες, λόγω αδυναμίας του εντόπιου λαϊκού κινήματος και ελέω Μεγάλου Συνασπισμού, όλες οι "μεταρρυθμίσεις" που αποφασίζονται στο Κυβερνείο των Βρυξελλών. Γιατί κακά τα ψέμματα, αλλά εκεί παίρνονται οι αποφάσεις, που είναι καθοριστικές για το μέλλον μας. Όλες εκείνες οι "μεταρρυθμίσεις" (μερική απασχόληση, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων, δια βίου μάθηση, επινοικίαση εργαζομένων, ιδιωτικοποίηση κοινωνικών αγαθών, σύνταξη στα 67 κλπ. κλπ.) προς όφελος του κεφαλαίου, ξεκινάν αρχικά από δω για να πάρουν μετά σαν χιονοστιβάδα τον κατήφορο μέχρι να φτάσουν και στην Ελλάδα. Όποιος εκ των εταίρων του δικομματισμού -αυτοδύναμα ή με δεκανίκια- και αν κάνει κυβέρνηση, θα είναι απλώς διαχειριστής του συστήματος. Θα ψηφίσω ταξικά, όπως πάντα μέχρι τώρα. Στην εργατική τάξη ανήκω. Θα ψηφίσω λοιπόν το κόμμα εκείνο που εκφράζει τα συμφέροντά της, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας! Ψηφίζοντας ΚΚΕ δίνω δύναμη στο κίνημα για να παλαίψει από καλύτερες θέσεις ενάντια στη λαίλαπα των "μεταρρυθμίσεων" που θα αρχίσουν μετά τις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Δεν ειναι ώρα για γκαλοπ, H Ελλάδα καιγεται και πισω απο αυτες τις φωτιες υπαρχει κεντρικος πολιτικος σχεδιασμος, αντι τα πολιτικα κομματα να αναδεικνυουν το προφανες και μειζων που ειναι το οργανωμενο αυτο σχεδιο το οποιο εχει προφανη πολιτικες προεκτασεις και στοχους, προσπαθουν να τονισουν το ελλασων (τις πολιτικες ευθηνες ή ευθήνες τακτικής) , το οτι δεν αναδυκνυεται το μειζον καθως και η αναγκη κινητοποιησης του Ελληνικού λαού για την σύλληψη των εμπρειστων είναι πολύ υποπτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. (ΚΚΕ+ΛΑΟΣ+ΣΥΝ+ηγεσια εκκλησιας)+συγονταρισμα ΠΑΣΟΚ ΝΔ= ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ=ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΦΑΣΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Λοιπόν είμαι 47 ψηφίζω Α' Αθήνας και είμαι αναποφάσιστος...
    να ρίξω μια φωτογραφία απο τ'αρχ... μου (συγνώμη αλλά ...) ή να ρίξω κανά δυό φέτες σαλαμάκι να βγάλω καμιά 20 άκυρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Egw fetos den pshfizw. Oute ND oute PASOK. Otan tous prwtopshfisame kai mas sodomisane epi makron ftaigane, ama tous ksanpshfizoume ftaime. Oute Syn. Den eimai mhdenisths- den pshfizw to apoluto tipota. Oute Laos-KKE, o fasismos k h diktatoria nomimopoihmenoi. Oute leuko pou dhlwnei anoxh, oute akuro pou mporei apla na shmainei: "den skoupisa ta ladia apo to soublaki".
    Egw fetos den pshfizw. Kai as kathgorh8w gia apa8eia.
    H lush den 8a er8ei apo panw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. φίμεηλ, 28, κάτοικος εξωτερικού... τώρα πού ψηφίζω θα σε γελάσω, νομίζω Β αθηνών είναι η γλυφάδα...
    φέτος πρώτη φορά δεν θέλω να έρθω να ψηφίσω. έχω σιχαθεί, σιγά που θα πληρώσω και αεροπορικά να έρθω να τους βγάλω πάλι. αποχή λοιπόν.
    ούτως ή άλλως να πω την αλήθεια πλέον δεν με ενδιαφέρει η πολιτική στην ελλάδα, αφού η ζωή μου και οι νόμοι που με επηρρεάζουν είναι εδώ. περιμένω δλδ να πάρω την υπηκοότητα του χρόνου και να ψηφίζω πλέον εδώ που ζω και εργάζομαι.

    Αλλά αν, λέμε ΑΝ ψήφιζα, μάλλον για ΣΥΝ το κόβω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. βασικά, αν υπάρχουν πράσινοι (οικολόγοι δλδ) αυτούς θα ψηφίσω. "μαύρο για όλους" ε... πράσινο ήθελα να πω! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Ego eimai tis apopsis na riksoume psifo sta mikra kommata oxi giati tha ginoune kivernisi alla gia na valoune ligo myalo ta megala. Na doune oti xanoune psifous me tis lalakies tous. Opoiodipote mikro an kai prosopika mallon SYNASPISMO den ksero giati apla etsi mou exei karfosei... Den tous mporo allo... den tous antexo... Tous vlepo stin tv kai akouei oli i polikatoikia ta mpinelikia pou tous rixno... Aisxos pia... Kanenas den noiazetai gia mas... Oute gia tin athina poso mallon gia tin eparxia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Είμαι ο Αντώνης και δεν είμαι καθόοοοολου καλά

    52 από Κρήτη.
    Δεν έχει μεγάλη σημασία τι θα ψηφίσω.
    Αφού τελικά ούτως η άλλως θα αναφωνήσω "ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ??".(Κύρ©)

    Αυτό ρε παιδί μου με τρώει τα τελευταία 52 χρόνια. Είναι σοβαρό γιατρέ μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. μεχρι τις 24 / 8 ....θα ψηφιζα αριστερα (45 ΕΤΩΝ)

    κυριακη βραδυ 26/8 12την νυχτα

    ομως με την μιση ελλαδα καμενη

    περιμενω να ακουσω

    1)τι θα κανουν οι πολιτικοι μας

    με τους ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΜΕΝΗΣ ΓΗΣ ,,

    με μικρους υπολογισμους εχει χασει το βιος του

    τουλαχιστον 2,οοο,οοο πλυθησμος (το εχτρα εσοδο αλλα κ κυριο)

    2) πανω απο 200,000 πλυθησμος θα μετακινηθει στην αθηνα ?

    τι θα γινουν ολοι αυτοι ? ενταξει εγω θα φιλοξενησω καποιους

    οι υπολοιποι..?

    3) η οικονομια τοπικη και περιφερειακη (ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ )

    πηγε στραφη για

    10 χρονια τουλαχιστον ,, τη θα κανουν τους 20,000 διαφορους

    δημοσιους υπαλληλους σαυτες τις περιοχες.......?

    ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΞΥΠΕΡΕΤΟΥΝ ?


    4) και πιο σοβαρο η κλιματολογικη αλλαγη σε ολη την ελλαδα

    ειναι προτεραιοτητα ,, ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ .

    ΤΟ ΝΕΡΟ ΖΟΡΙΖΕΙ ,,, ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ ΚΛΠ.

    Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟ ΛΙΒΥΚΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΦΕΤΟΣ ΒΡΩΜΙΖΕΙ ,,?


    ΛΟΙΠΟΝ .....? =Ζ=




    Υ.Γ. ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΒΟΙ Κ ΤΑ ΔΕΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
    ΠΡΟΣΘΕΣΕ +1=11 ΤΟ Ε-ΜΑΙΛ ΤΟΞΕΡΕΙΣ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΛΥΠΗ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ψηφίζω την αρχικομουνιστρια Λιανα Καννελη. Πρωτη στους αγώνες της αριστερας εδω και δεκαετιες πάλεψε λυσσαλέα ενάντια στη δεξια, την εκκλησία και τον εθνικισμο (μπουχαχα). Είναι μαύρες οι μέρες με τις φωτιες είπα να γελάσουμε λίγο.

    Κάποιοι ασχολούνται σοβάρα με τις φωτιές και τις ευθύνες. Αύριο μαζί με τα κανάλια θα τα έχετε ξεχάσει και εσείς κορόιδα. Πάλι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα ψηφίζετε όλοι σας. Αυτά μας αξίζουν ως λαός, είμαστε αστείοι. Όλοι κοιτάμε πως θα κονομήσουμε κανένα οικοπεδάκι, κανένα ρουσφετάκι, μια θεσούλα στο δημόσιο και μετά δήθεν μας ενδιαφέρει να γίνουμε εθελοντές για να σβήσουμε τις φωτιές και να φιλοξενήσουμε παθόντες.
    Δεν θα κάνω τη δουλειά του ανύπαρκτου κράτους κύριοι για να το παίξω ήρωας.

    Φυσικά ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ χωρίς να είμαι περήφανος, απλά το μη χείρον... θα γούσταρα άκυρο αν γινόταν κάτι μαζικό αλλά τωρα με το άκυρο μόνο αβάντα στον χοντρούλη θα κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Είμαστε για τον πέο...Για να γίνει η Ελλαδίτσα μια αξιοπρεπής χώρα ( ισότιμη της Ουγκάντα δηλαδή γιατί για περισσότερο δεν το βλέπω..) θα πρέπει να αλλάξουμε πρώτα μυαλά, μετά παιδεία, και μετά να δημιουργηθεί ένα κόμμα που να απαρτίζεται από αξιοπρεπείς ανθρώπους.

    Αυτή τη στιγμή το μόνο μέρος που δεν καίγεται, είναι αυτό που θα πρεπε να καεί πρώτο-η βουλή. Κ μιλάω για το 'έμψυχο' περιεχόμενο, μην αρχίζουν να κράζουν οι τρελαμένοι αγωνιστές και πατριώτες...

    Φροντίσανε να εξαλειφθούν τα φαινόμενα δασικής καταπάτησης?Μπααα..
    Ε τότε γιατί να μην τα κάψουν για να τα χτίσουν μετά;

    Φροντίσανε να πάρουμε κανα αεροπλανάκι παραπάνω να σβήνουμε καμιά φωτιά (ούτως ή άλλως δε θα πήγαινε αχρείαστο-όλο και κανέναν αρχιμαντρίτη θα κάναμε αεροπλανάδα έτσι για να πληρώνει ο μαλάκας ο κοσμάκης)? Μπαααα...Τα ακουμπάνε όμως στην 'εκκλησία' για να τους στηρίζει.

    Φροντίσανε να λύσουν κανα πρόβλημα ουσιαστικό από τα λίγα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά?Ξέρετε, λεπτομέρειες του στυλ:100δρχ=1ευρώ, φπα με limit up την τελευταία 4ετία, φόροι και επιστροφές με ειρωνική για το πορτοφόλι κατάληξη, και άλλα πολλά που αναρωτιέμαι μήπως τελικά ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ και δε το ξέρω.Μπααα...

    Ε, τότε μπορεί να μου απαντήσει κάποιος αν όντως ισχύουν τα παραπάνω, ποιοι είναι αυτοί που δεν τα βλέπουν και λένε ότι θα ψηφίσουν τα γνωστά ρεμάλια;

    Δηλαδή είμαστε τόοοοσο ΖΩΑ;

    Αλέξανδρος, μηχ/γος, 26, Θεσ/νίκη, θα ψηφίσω ΟΧΙ ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΣΥΝ,ΚΚΕ,ΛΕΥΚΟ. Θα ξαναπεράσω μια όλο το παραπάνω κ θ αποφασίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι αναγνώστες αυτού του mail:

    Αυτές τις μέρες μαύρισε ο ουρανός

    μαύρισε ο ήλιος

    μαύρισε η γή

    μαύρισε η ψυχή μας.

    Από τους ΝΕΚΡΟΥΣ

    από την φωτιά

    από την παντελή έλλειψη προστασίας των συνανθρώπων μας

    της περιουσίας τους

    της αξιοπρέπειας τους...

    Απο την έλλειψη προστασίας και τελικά την

    καταστροφή της Πολιτιστικής και

    οικολογικής κληρονομιάς μας.

    Ας ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ

    και ας το ρίξουμε στην κάλπη στις 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ!

    ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

    αντί των ψηφοδελτίων που όλοι μοιράζουν

    ΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ !


    ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ "ΜΑΥΡΑ" ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑΜΕ.


    ΜΑΥΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ

    ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΑΥΡΙΟ

    ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ

    ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

    ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

    ΜΑΥΡΟ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

    ΜΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ

    ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ

    ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ

    ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ



    Προωθήστε το mail αυτό και ας δούμε
    πόσα ΜΑΥΡΑ θα μετρήσουν
    στις 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

    ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. GEIA ...

    EIMAI TRIADA APO ATHINA

    MALLON KKE THA PSIFIZA.

    KANENA ALLO KOMMA DEN EXEI TI DIATHESI N'ANAKOUFISEI TON POLITH.

    TO KKE TOULAXISTON AFINEI TON ALLO NA BEI S' ENA EKSOPRAGMATIKO KOSMO IE.... "OLA GIA TON POLITH"

    MA TI LEME TORA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. 19, Viotia

    Prin ena xrono imoun anapofasisti, to epsaka arketa to zitima kai telika

    8a psifisw KKE gia tis 8eseis tous gia tin paideia,touw ergates k tous auto-apasxoloumenous pou aforoun amesa emena k tin oikogeneia mou k me vriskoun apolutws sumfwni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. 21, δυτική μακεδονία
    ΚΚΕ γιατί από τα 3, σνομπάρω τα @@ και προτιμώ το μακρύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!

    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ,

    www.ecogreens.gr
    email: ecogreen@otenet.gr

    Αθήνα: Κολοκοτρώνη 31, 10562,
    τηλ. 210.3241001, fax 210 3241825

    Θεσσαλονίκη: Φιλίππου 51, 54631,
    τηλ. 2310.222503, fax 2310.421196

    Οι προγραμματικές θέσεις των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ αφορούν όχι μόνο στο περιβάλλον αλλά και στα κοινωνικά θέματα, στην αλλαγή του μοντέλου ανάπτυξης και των οικονομικών πολιτικών, στα θέματα διακυβέρνησης και ουσιαστικοποίησης της δημοκρατίας (συμμετοχική δημοκρατία, άμεση δημοκρατία), στις διεθνείς σχέσεις, στο μέλλον της Ευρώπης, στην ειρηνική επίλυση των διαφορών και των συγκρούσεων, στην παιδεία και τον πολιτισμό κα. Η οικολογική προσέγγιση απαιτεί αλλαγή όλων των πολιτικών, ώστε να λαμβάνονται υπόψη τα συμφέροντα του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, αυτό είναι κοινό πια σε όλα τα κόμματα (32) που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πράσινο Κόμμα. Μπορείτε να δείτε τις προγραμματικές αλλαγές που επιδιώκουν οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ σε όλα αυτά.
    http://www.ecogreens.gr/Sunedrio_Mar07/Progr_Protaseis_2007_final.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Να προσθέσω βεβαίως κι εγώ ότι θα ψηφίσω Φιλελεύθερη Συμμαχία, δαγκωτό. Ή μάλλον καμμένο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Εγώ τείνω προς το ΚΚΕ πολλούς λόγους. Επειδή δοσίλογοι υπάρχουν πολλοί... αλλά στην Ελλάδα ακόμα περισσότεροι. Και ευτυχώς για τους περισσότερους από μας το ΚΚΕ δεν είναι κόμμα τέτοιων ανθρώπων.
    Όσοι το έχουν ζήσει από μέσα ξέρουν πόσο αγωνιστές είναι όλοι τους.

    Και για όσους ψηφίζουν δεξιά[ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ] ας αναλογιστούν πότε κατέβηκαν αυτοί στους δρόμους για να διεκδικίσουν κάτι μαζικά. Κάτι απλό. Κάτι λαϊκίστικα λαϊκό. Κάτι που δεν θα τους αποφέρει προσωπική δόξα και κέρδος. Η ανιδιοτέλεια είναι ακριβή σε αυτό τον τόπο.

    Στα λόγια στις κάμερες μπροστά πρωτεπαναστάτες όλοι τους. Στις πράξεις όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΙ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ Ε??? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ??? ΚΚ ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ ΜΠΟΥΣ ΜΠΛΕΡ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ .... ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΑ ΒΑΜΠΙΡ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΟΥΦΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ??? ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ???

    ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ Σ'ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΟΓΙΑ

    ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΑΣΤΕΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ..... ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ... ΜΑΖΙ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ,, ΜΑΖΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ .... ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Φίλε Guttermouth εσύ τι προτίνεις;

    Πέρα από τις κατάρες τις οποίες δεν μπορείς να κάνεις πράξη.....
    Κανείς δε σε υποχρέωσε να ψηφίσεις κάτι. Απλά είναι καλό να μην είσαι μίζερος......Αν πάντα τους βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι το μόνο που κάνεις ειναι καο στον εαυτό σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Επειδή έχω κάνει εφορευτική επιτροπή (γμτ την τύχη μου) να ξέρετε οτι όλα τα λευκά πάνε υπερ του πρώτου κόμματος....γι αυτό και μόνο προτιμώ το άκυρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. --> DStrangelove

    Καλά το πήγαινες, μέχρι που μας είπες τι θα ψηφίσεις. Αν στα μάτια σου ο ΗΓΕΤΗΣ που θέλεις είναι ο Γιωργάκης, τότε είσαι άξιος της μοίρας σου. Κι αν πιστεύεις ότι με το Γιωργάκη θα είχαν βήσει πιο εύκολα οι πυρκαγιές, με τη νοοτροπία που έχουμε σαν ΔΗΜΟΣΙΟ γενικά, πάλι είσαι άξιος της επιλογής σου. Όποιον ακούω να λέει ότι είναι αγανακτισμένος και θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, είναι σαν να τον ακούω να λέει ότι είναι λύσσα το φαγητό και να βάζει να φάει από το ίδιο κατσαρόλι. Γέλασα επίσης με την άποψή σου "Η θεσούλα στο δημόσιο που πολλοί παραπάνω ανέφεραν ειρωνικά ήταν ένας τρόπος να αποκτήσει εργασία ένα μέρος του λαού το οποίο δεν μπορούσε να βρεί αλλού αξιοπρεπή εργασία". Γιατί δε συμβαίνει τότε το ίδιο και με τα γαλάζια παιδιά; Τρόπος να αποκτήσει εργασία ένα μέρος του λαού ήταν κι αυτός!!! Θα προτιμούσα απλά να πεις ότι δε γουστάρεις τη δεξιά και ο μόνος τρόπος που βρίσκεις να τη χτυπήσεις είναι η συσπείρωση γύρω από το ΠΑΣΟΚ, παρά τις αναλυτικές κρίσεις που έγραψες. Ελπίζω στο επόμενο κείμενο που θα μας διαβάσει ο Γιωργάκης τουλάχιστον, να τα πάει καλύτερα (έχει βελτιώσει και τα ελληνικά του τώρα τελευταία).

    Κομματόσκυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Homo Eponymous (dis)8/28/2007 06:14:00 μ.μ.

    Κατά ένα περίεργο τρόπο όσο μεγαλώνω στα χρόνια τόσο πιό αριστερά γέρνω. Ξεκίνησα την καριέρα μου ως ψηφορόφος, ψηφίζοντας ΝΔ (επί του άλλου Καραμανλή). Στην πορεία πέρασα ανέτως στο ΠΑΣΟΚ (είχε αύρα ο Παπανδρέου πατήρ, τι να λέμε) και τώρα, με τα βαθιά γεράματα να με έχουν κάνει σοφότερη και κυνικότερη, έχω καταλήξει να ψηφίζω αριστερά και δη ΚΚΕ. Αν δε τα παιδιά του Περισσού ήταν λιγότερο "κολλημένα" με τα παληά, καλά αλλά παντελώς εκτός τόπου και χρόνου συνθήματα τύπου "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο Συνδικάτο", έως και σε αφισοκόλληση θα πήγαινα. Πως να το πω ... είμαι πιό του δόγματος "Κανέλλη" (κι ας μην το βουλώνει) από του δόγματος "Σύντροφος Κολοζώφ".

    Φαντάζομαι ότι κάπου εκεί στα 70 μου θα ψηφίζω ριζοσπαστική αριστερότερη της αριστεράς ή θα πετάω γκαζάκια στον "Άγνωστο", ντυμένη ως πατροπαράδοτη ελληνίς με μαύρα ρούχα και τσεμπέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Diiiissssssssssssssssssss!!!!!

    Pou eisai re mwro mou? Gyrna pisw sta blogs gamwto! Gyrna na xwseis ligoulaki! :(

    Ws pros tis ekloges, nomizw oti oi fetines einai oi pio dyskoles apo oles. Einai h prwth fora (eidika meta tis pyrkagies) pou exw xasei th mpalla. Frikh sou lew!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Ετών 41 πάντοτε έχω ψηφίσει ΝΔ, μία φορά ΠΑΣΟΚ, την πρώτη του Σημίτη.
    Τώρα είμαι μεταξύ ΝΔ και ΚΚΕ. Δεν πιστεύω όμως πλέον ότι κανένα κόμμα θα καταφέρει μία ανατρεπτική αλλαγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Homo Eponymous (dis)8/28/2007 06:42:00 μ.μ.

    Πράγμα που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, φιλτάτη, όσο κι αν ακούγεται παλαιοκομματικό και καραμέλα του κάθε μεγάλου κόμματος. Μια Ελλάδα με κυβέρνηση που δεν έχει αυτοδυναμία (ή στηρίζεται σε οριακή πλειοψηφία) δεν είναι η καλύτερη των ιδεών. Η Κυβέρνησή της δεν θα μπορέσει να προωθήσει αποφασιστικά σχεδόν τίποτα (καλό ή κακό) λόγω των πανταχόθεν πιέσεων (έσω και εξω). Ειδικά μετά το συμβόλαιο του αγωγού φυσικού αερίου της Β. Ελλάδας, οι σχέσεις μας πχ με τους υπερατλαντικούς φίλους έχουν γίνει άκρως τεταμένες (ποιός θυμάται την Κοντολίζα να βρίζει και να απειλεί κυριλάτα μέσα στο ΥΠΕΞ?). Οι αμυντικοί εξοπλισμοί, μας αρέσει δεν μας αρέσει, πρέπει να υπάρχουν (σόρρυ που δεν είμαστε Ελβετία) και μετά το χάος που μας προέκυψε η διαχείριση της επόμενης μέρας θα πρέπει να γίνει ΚΑΙ με σκληρές αποφάσεις.

    Τέλος πάντων ... θα δούμε. Αισιόδοξη πάντως δεν είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Homo Eponymous (dis)8/28/2007 06:45:00 μ.μ.

    Pussy Galore, οι ανατρεπτικές αλλαγές δεν έρχονται ποτέ από το υπάρχον κατεστημμένο. Συνήθως έρχονται από τους πολίτες που, μια φορά στο τόσο, επιλέγουν να μην το ψηφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΤΕ ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ?
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΤΟΤΕ. ΜΗ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΒΟΗΘΗΤΗ.
    Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΙΝΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΑΤΣΑ
    ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Dora, gia des ki afto:

    http://gravityandthewind.blogspot.com/2007/08/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Dora, να πας για μπάνιο, αν θες. Μην τολμήσεις, όμως, να διαμαρτυρηθείς αργότερα για οποιαδήποτε κυβερνητική πράξη ή απραξία -- γιατί θα τους έχεις δώσει de facto τη σιωπηρή σου έγκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Προς Homo Eponymous
    1. Η κανέλλη δεν έχει σχέση με την αριστερά, όπως και εσύ υποθέτω. Το ελληνικό ΚΚ έχει πλέον καταντήσει ένα συνοθύλευμα (σε σχέση με ιδεολογικές πεποιθήσεις και όχι με την ποιότητα των ανθρώπων) στελεχών και ψηφοφόρων άνευ προηγουμένου. Κι αν προσθέσω και όλα τα υπόλοιπα κολλήματα, ξύλινη γλώσσα, φαξ, διαγραφές όλων των αξιόλογων μελών (από Βελουχιώτη μέχρι Κάππο) απορώ πως υπάρχουν πολίτες που ακόμα το ψηφίζουν!
    2. Δηλαδή τώρα που κυβερνήσεις βγαίνουν με αυτοδυναμίες 160 και 170 βουλευτούν δεν υπάρχει ακυβερνησιά; δεν πάει το ρουσφέτι σύννεφο; το ισχυρή αυτοδυναμία ντε και καλά για να μην υπάρχει ακυβερνησία δεν το καταλαβαίνω. Μου θυμίζει "ασύμμετρη απειλή"
    3.Από πότε μας ενδιαφέρει η γνώμη των Amerikanon ειδικά δε εσάς αγαπητή μου που δηλώνετε ψηφοφόρος του ΚΚΕ; Χέστηκα ειλικρινά αν τσαντίστηκε η Ράις. Στο κάτω κάτω για τα χατίρια αυτών και των Ρώσων δεν ξοδεύουμε τόσα φράγκα σε εξοπλισμούς; και τώρα λέμε στερνή μου γνώση να τα είχα δώσει για πυρόσβεση; και μας πουλάνε και σαβούρες, όχι ότι έχει σημασία δηλαδή πεταμένα λεφτά είναι έτσι κι αλλιώς. Αλλά να που χρειάζονται οι "ασύμμετρες απειλές" και οι δήθεν τουρκαλβανοί τρομοκράτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή