Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2007

ΤΟΜΠΑΚΟ ΚΟΝΣΠΙΡΑΣΙZ




Αυτές τις μέρες είμαι θύμα μιας πολύ ύποπτης συνωμοσίας. Εκτός από τα κλαριά που έχει μέσα ο καπνός μου (έλεος ρε μάγκες, ρίχτε και λίγο καπνό στο σακουλάκι) ανακάλυψα ότι αυξήθηκε σημαντικά ο αριθμός καπνομπαλακίων. Οκ, δεν ξέρω πώς αλλιώς να τα περιγράψω αλλά μοιάζουν με μικρά εύπλαστα μαύρα μπαλλάκια που άμα κάνεις τη μαλακία και τα στρίψεις μέσα στο τσιγάρο, θα σου βγουν τα μάτια όξω στο ρούφηγμα, θα σβήσει η αηδία και θα πέσει μια κάφτρα ΝΑ ανάμεσα στα βυζιά σου. Τρία σημάδια σήμερα. Τζιζ.


Ένιγουέι, η γιαγιά μου αποφάνθηκε. Δούλευε χρόνια στου Παπαστράτου (μιλάμε για το '50 δηλαδή) και μου είπε ότι είναι ποντικοκούραδα. Μπάστα ρε γιαγιά της λέω, τί είναι αυτά τώρα; Θα αφήνανε έτσι ξέμπαρκους τους πόντικες να χέζουν τον καπνουλάκο του κόσμου να πάθουμε και καμιά λεπτοσπει...σπι... εεε...πώς το λένε γμτ... μόλυνση; Κάθετη η γιαγιά. Τί μόλυνση ρε ζώον αφού του βάζεις φωτιά του καπνού, καίγονται τα κουραδάκια και ψοφάνε τα μικρόβια. Οι πόντικες λέει του καπνού αλωνίζουνε στα καπνεργοστάσια. Με τις σκούπες τους κυνηγάγαμε τότε στον Παπαστράτο.

Ο κολλητός είχε άλλη άποψη. Με κοίταξε μ΄αυτό το συνομωτικό βλέμα και μου λέει πάρτο και μύρισέ το. Δεν του είχα πει τη γνώμη της γιαγιάς και για να μη φανώ μη μου άπτου το πήρα το ζώον και το μύρισα. Τίποτα. Τί ρε; του λέω. Μαύρο είναι μου λέει. Το βάζουνε για να μας δένουνε και να μας κάνουνε πρεζάκια της μάρκας τους. Καλή φάση.

Μπας να μαζέψω τα ποντικοκούραδα και να τα στρίψω όλα μαζί να δω τί παίζει; Άμα μαστουρώσω θα έχει δίκιο ο κολλητός και άμα τα τινάξω θα είμαι η πρώτη ηλίθια που κάπνισε ποντικοκούραδα εξεπιτούτου.

Ξέρει κανείς τελικά τί είναι αυτά; Θα σκάσω άμα δε μάθω!









Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

92 σχόλια:

  1. Φιλεναδα εχει δικιο η γιαγια. Η μανα μου δουλευε 30 χρονια στον Κερανη, στις αποθηκες στην θηβων, και απο μικρο παιδι θυμαμαι να λεει " αν ξερατε τι σκατα καπνιζετε, δεν θα το βαζατε το ριμαδι στο στομα σας". Τσιτα στο ποντικοσκατο ειναι τα τσιγαρα μας, και οχι μονο. Αλλα παλι η γιαγια εχει δικιο. αφου το ψηνεις το ποντικοσκατο, χανονται ολες οι "βιταμινες". Ετσι κι αλλιως φιλεναδα τι τα θες? Σκατα ειναι ολα γυρω μας, του ποντικα θα μας πειραξουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτα να δεις τι γινεται...Βαζουν και "σοκολατα" στα τσιγαρα...Αν ειναι ετσι να αρχισουμε και εμεις το καπνισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπαααά, τόσο που καπνίζω θα ήμουν όλη μέρα λιώμα.
    Από την άλλη βέβαια, αισθάνομαι όλη μέρα ΣΚΑΤΑ.
    Βρε λές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν είναι "D", πριν κάποια χρόνια σε ένα φυλαδιάκι που υπέπεσε στην προσοχή μου και περιέγραφε εκτός των άλλων και τον συνδυασμό των χαρμανίων που περιέχονται... αν θυμάμαι καλά αυτούς τους σβόλους τους πλάσαρε ως κάτι καλό... το "δωράκι" ή το "πακετάκι" κάπως έτσι το ονόμαζε νομίζω. πάντως έχεις δίκιο και περιγράφεις πολύ παραστατικά τις συνέπειες της χρήσης του :-Ρ
    θα πρότεινα να το αποσυμπιέζεις αν πρόκειται να το συμπεριλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται δυστυχως.Ετσι λοιπον συμβαινει και με τα τσιγαρα... δυστυχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις μέγα θέμα... δε το σφυρίζεις σε κανα Μάκαρο (να σε δούμε κιόλα να σε καμαρώσουμε;). Μαύρο δε πιστεύω να είναι γιατί μια ψιλομαστούρα θα την είχες κομάτι παραπάνω. Εγώ το κάπνισμα το έκοψα πάντως και το έριξα στη βρώση παγωτών νιρβάνα καλούα (κοστίζει πιο πολυ όμως...) Θα ήμουν όμως διατεθιμένος να το ξαναρχίσω αν αυτά τα θεϊκά τσιγάρα από τα duty free διατίθεντο στην αγορά... Τourkish and domestic tobacos λέγαν απ'εξω, ενώ ήταν ελληνικά... (το ξέρω ότι ποτέ δε θα γίνει για αυτό το λέω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα έβαζαν μια γάτα να πιάσει τα ποντικια αλλά δεν φτιάχνουν...πούρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία απο Ρόδο...9/25/2007 11:57:00 π.μ.

    Τι να σου πω τώρα....Πάντως πήρα τηλ ένα φίλο μου που κάνει καπνό και πήρα την παρακάτω απάντηση:
    -Τι να σου πω ρε darling( το καλλιτεχνικό μου!!!), επειδή εγώ βάζω τον καπνό στην κωλότσεπη, όλος ο καπνός γίνεται μπαλάκια....!!!!
    ΄Αντρες σου λέει μετά ο άλλος...Δώσε μου αγάπη μου μία απάντηση, μία λύση!!! Μόνο όταν είναι για σεξ ξέρετε να έχετε την απάντηση έτοιμη και εφαρμόσιμη....!!!!! Τι να σου πω τώρα...Ξεκίνα γυμναστήριο όπου οτι μπαλάκι θα δεις ξέρεις ανα πάσα στιγμή, την φυσιολογία, την προέλευση και την χρησιμότητα του....Λέω εγώ τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βρηκα κατι κομπους μεσα στο κουτι του εσπρεσσο ειναι ποντικοκουραδα η καποιος πηγε να κανει καφε και εστριβε ταυτοχρονα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ ψηφίζω ποντικοκούραδα πάντως. Τόσες παπαριές καπνίζετε, τα ποντικοκούραδα σας τρόμαξαν.... =Ρ

    άμα θέλεις καλό καπνό έλα στα μέρη μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό στον καπνό. Επίσης τώρα τελευταία έχει κατι τεράστια κλαριά (χωρίς φρούτα επάνω)που άμα σου ξεφύγουν και τα στρίψεις το τσιγάρο γίνεται παρανάλωμα...
    Α και έχω να καταγγείλω επίσης οτι πήρα δύο φορές μπλε χαρτάκια και είχαν μόνο δέκα!!! Τα υπόλοιπα τα εφαγαν και αυτά οι ποντικοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χμ... κόψε το κάπνισμα!!! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ πληζ μην αρχίσετε τα περί καπνίσματος, το ξέρω αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. πλιζ.


    καλημέρεεεεες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο μαστουρώνων μπορεί να κάνει κακό στον οργανισμό του αλλά τουλάχιστον μαστουρώνει.
    Ο πίνων μπορεί να κάνει κακό στο συκώτι του αλλά τουλάχιστον μεθάει.
    Ο καπνίζων κάνει κακό στα πνευμόνια του και τι καταλαβαίνει?

    Ηθικό δίδαγμα : Κόψτε το τσιγάρο κι αρχίστε την ηρωίνη και τα μοχίτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα κλαριά είναι από ένα σπάνιο δενδρύλλιον της αφρικανικής στέπας στα σύνορα του Μπαμπαντού και χαρίζει στο τσιγάρο ελαφριά γεύση και μια εσάνς από άγριο μούρο περγαμόντο και βούτυρο κακάο.
    Τίποτα δεν είναι αφημένο στην τύχη. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κωσταντίνα μάλλον είναι πίσσα μαζεμένη. υποθέτω δηλαδή γιατί όταν κάπνιζα κάποιες φορές τα εύρισκα κι εγώ και επειδή έχω μαζέψει καπνό μέχρι τα 23 μου (καλλιεργούσαμε καπνά) ξέρω πως είναι έτσι μαύρη και μαλακή. όσο για το ότι γίνεται της τρελής στις καπνοβιομηχανίες από βρώμα, σκόνη, ποντίκια κλπ είναι γεγονός. μου είχαν πει ότι μόνο στη ΣΕΚΑΠ ήταν σαν νοσοκομείο καθαρά μέσα, αλλά ο καπνός τους είναι πολύ χοντροκομένος και ξερός και δεν καπνίζεται και δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμα. αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...συμπληρωματικό: όταν μαζεύαμε καπνό φοράγαμε μανίκι ως κάτω κατακαλόκαιρο και στο χέρι μία κάλτσα σαν γάντι, αλλά κομμένη να βγαίνουνε τα δάχτυλα για να μπορούμε να τα τριγυρίζουμε στη ρίζα να κόβουμε το φύλο. μπουμπουλωνόμασταν δε από την κορφή ως τα νύχια γιατί η πίσσα του καπνού κόλλαγε παντού σε στρώσεις και ήταν μαύρη και κολλώδης φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. διορθώνω φύλλο και όχι φύλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η γιαγιά μάλλον σου είπε για ποντικοκούραδα μπας και σε πείσει να το κόψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και εγώ στα σκατά θα πόνταρα πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αφού ρέπετε προς πρωινή σκατοκαπνοσυζήτηση και μιά που η οικοδέσποινα αρέσκεται στο να με αποκαλεί χαιδευτικά "σκατάνθρωπο" η βαρύνουσα επι του θέματος θέσις μου εξαντλείται στην παρατήρηση οτι ξένα κέντρα που προσεπάθησαν ανεπιτυχώς επί σειράν ετών να εξαλείψουν την αγαπητή μας συνήθεια μετέρχονται δόλια μέσα βομβαρδίζοντας τα χαρμάνια μας με ασύμμετρες απειλές του κώλου ( των ποντικών)

    Αντισταθείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σωστή η γιαγιά! Και μια απορία: κάτι πούρα που βρωμάνε σαν καμμένες καβαλίνες, τι περιέχουν μέσα; Δω το'χω στην άκρη στο στόμα να πετάξω σε όποιον καπνίζει κάτι τέτοια πούρα να του πω: "ρε συ, είσαι σίγουρος ότι καπνίζεις καπνό και δεν είναι κανά αγελαδοσκατό";

    Κωνσταντίνα αν μας έλεγες και σε τι φίρμα καπνού αναφέρεσαι, μάλλον διαφήμιση θα έκανες ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία απο Ρόδο...9/25/2007 02:46:00 μ.μ.

    Μα τι κακό και αυτό με σας ρε παιδί μου.....ΤΙ λύσσα μαύρη να κόψει ο άλλος το κάπνισμα...;;;;!!! Αφού το γουστάρουν, τη βρίσκουν πως το λένε;;;; Επειδή εσύ κυρά μου πας και κοπανιέσαι στα γυμναστήρια και έχεις πνευμόνια γυαλί πρέπει και η άλλη να το κόψει;;;; Κοίτα ρε κάτι άνθρωποι που υπάρχουν....Ε ψιτ! Που είσαι Κωνσταντινάκι;;; Έχεις δει κάτι παππούδες που φτάνουν τα 108.45 χρόνια με ένα πακετάκι την ημέρα και ένα κρασάκι;;;; Για ρώτα τους αν είχαν ποτέ δόσεις; επιταγές;μοναξιές...;;;; Λοιπόν μάγκες! Κόψτε το άγχος, αρχίστε το κάπνισμα και σας βλέπω όλους μαθουσάλες να ζείτε και δεύτερο millenium!!!!!!
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. nai re APODEIKSEIS TWRA!!!! AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάπνισε το και εάν νοιώσεις έτσι…
    http://www.youtube.com/watch?v=ez7i17g9Cm0
    Θα ξέρεις σιγουρα τι είναι…
    :)
    Lykos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πισσα ειναι ρε παιδια, ειχαμε καπνα και ξερω ,τωρα για το αν ειναι καλυτερη απο τα ποντικοκουραδα θα σε γελασω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mα σε τι κανπό αναφέρεσαι;

    Αν είναι ελληνικός - μην το ψάχνεις, είναι αυτό που λέει η γιαγιά σου. Eίμαστε χώρατςη πλάκας με κυβερνήσεις που κάνουν συνεχώς υποχωρήσεις στα τραστ, οπότε μην εκπλαγείς αν αύριο βρεις μέσα και το κοκαλάκι της νυχτερίδας.
    Αν δεν καπνίζεις όμως ελληνικό καπνό ή τσιγάρα (εγώ για χρόνια κάπνιζα Prince που φτιάχνονται στη Δανία και όχι στην Ελλάδα όπως άλλες εισαγόμενες μάρκες. και δεν είχα βρει ποτέ καδρόνι μέσα στα τσιγάρα μου όπως σε πιο *σέρτικα* ελληνικά καπνά), τότε λογικά θα είναι πιο σοβαρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λέω για τον ντραμ άσπρο αλλά και όλων των φίλων μου οι καπνοί έχουν κλαριά και κουραδάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. thelastrealanwnymous9/25/2007 04:25:00 μ.μ.

    τυχαία γεγονότα όπως το να πιασεις το τσιγαρο με λαδωμένα χέρια , ή αν οι κολλητοί σου κάνοντας πλάκα βάλουν μέσα πιπερι , γαρύφαλλο , ή οποιοδήποτε καρύκευμα , σου φέρνουν μια ζάλη , δηλαδή μπορεί να νομίσεις και ότι φτιάχνεσαι .
    ότιδήποτε άλλο δεν θα το ρίσκαραν οι βιομήχανοι ... δεν υπαρχει καλύτερο "μαύρο" από τη διαφήμιση που πεφτει για το τσιγάρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Από σοφή και πληροφορημένη πηγή...έμαθα...ότι είναι πολύ πιθανό...η γιαγιά σου να έχει δίκιο!

    Οπότε...άλλαξε καπνό! (είμαι καλή και δεν είπα...παράτα το σπορ!)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας (είμαι σκατά όλη μέρα κλπ) τολμώ να πω πως το μαύρο δεν είναι καλό. Αναζήτησε την πηγή των προβλημάτων σου στον προμηθευτή της καπνεταιρείας. Εναλλακτικά μπορούμε να λανσάρουμε banner-άκι "Είναι μπουρούχα, Ο-ε-ο είναι μπουρούχα" με animation τον Peter Tosh να φτύνει τον κόρφο του -και να παραπέμπουμε φυσικά στο site της εταιρεία που το λανσάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάτι προβλήματα που έχετε και σεις οι καπνιστές. . .
    Εγώ, πάντως, μπήκα αποφασισμένος να καταθέσω ένα "γεια",
    σαν ένας καλός γείτονας, ελπίζω της καρδιάς.
    Αυτό και κάνω:
    Γεια σου Κωνσταντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παλιά στα χωριά, τα πιτσιρίκια κάπνιζαν ξεραμένα σκατά αλόγων ή αγελάδων, τις λεγόμενες καβαλίνες (αλλού: βονιές). Μιλάμε για 100% σκατό όχι δυο τρία αμελητέα ποντικοκουραδάκια. Καπνίστε άφοβα. Αν πάθετε κάτι όμως μην το ρίξετε στα ποντίκια!
    Μία άλλη -τελείως ηλίθια- τομπάκο κονσπίρασι που ήταν διαδεδομένη όταν ήμουν στο λύκειο έλεγε ότι στα Μάρλμπορο ρίχνουν λίγη ηρωίνη (τι κουβαρντάδες!) και γι' αυτό αν ξεκινούσες το κάπνισμα με Μάρλμπορο αφενός δύσκολα άλλαζες μάρκα αφετέρου δεν μπορούσες να κόψεις το κάπνισμα ποτέ. Μάλιστα έλεγαν ότι σε μερικά πακέτα υπάρχει το σκίτσο μιας σύριγγας. Αμέτρητες φορές καταξεσκίσαμε τα πακέτα και διάφορες τυπωμένες γραμμές που βρίσκαμε μετατρέπονταν αυτομάτως στη φαντασία μας σε σύριγγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όπου βρούνε χέζουνε τα αφιλότιμα :P

    Πολύ ωραίο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δεν ειναι σε καμια περιπτωση ποντικοκουραδα.
    ειναι πιθανοτατα περιτωματα ασιατικου μυρμηγκοφαγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. sto tsigaro pantos sunantiountai spania tetoia mpalakia kai klarakia...katalavaino oti o kapnos exei thn xarh tou alla gia na apofugeis ta skata kai ta kladia den arxizeis to tsigaraki...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αν κατάλαβα καλά τα δικά σου είναι στρογγυλά και εύπλαστα.
    Παρακαλώ διευκρίνησέ μας αν και των φίλων σου έχουν τα ίδια επίσης χαρακτηριστικά. Είναι πατριωτικό το θέμα.
    Εξάλλου καθώς βγαίνει κι από τα συφραζόμενα της Parianos ...τα Δανέζικα μάλλον είναι φίνος καβουρδισμένος φιδές.
    Άειντε μπρε να αποδείξουμε πως εκτός από της κατσίκας, μάστορας είναι και του Έλληνα ποντικού ο κώλος και τα κάνει στρογγυλά!!!

    Α, και να μη σε δω στον Ευαγγελάτο να επιδεικνύεις τα τρις καμένα σου βυζιά... γιατί τον έχω ικανό να το ζητήσει!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ετούτος ο καπνός κορόιδα δε μας πιάνει
    σκατά, σκατά και κλαδομάνι

    (οκ μόλις σχόλασα, φάινεται;;; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να 'στε καλα! έχω ρίξει το γέλιο της ζωής μου.
    να πω ότι δεν καπνίζω. αλλα άμα σας αρέσει με γεια σας με χαρά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. h arostia poy pa8eneis apo ta koprana ton pontikon legete leptospyrosh. einai 8anathfora. den gnorizo exete diabasei ti synebei me ta koytakia anapsiktikon?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 43 comments για την υποψία ποντικοκούραδου στο τσιγάρο της Τίνας...

    ...και έπεται συνέχεια. Μου φαίνεται είχαμε στρεσσαριστεί ινάφ με πυρκαγιές, εκλογές, διαδοχές, διακοπές (που δεν έγιναν).Μάλλον το είχαμε ανάγκη.

    Αλλα τι δυναμική είναι αυτή ρε παιδί μου. Εδώ δε μιλάμε για psilikatzoy, μιλάμε για...τσουνάμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κανε στις μπαλιτσες ενα DNA τεστ, μια εξεταση σε ενα μικροβιολογικο εργαστηριο ...

    Αν ειναι σκατα τους ειδοποιεις. 2 οι πιθανοτητες να συμβουν μετα αυθημερον: γινεσαι εισοδηματιας για το υπολοιπο της ζωης σου (φανταζομαι θα λαβεις αυτοματως μια τε-ρα-στι-α αποζημιωση...) η θα σου συμβει καποιο θανατηφορο ατυχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπέρα,
    δύο τινά σκέφτομαι:
    1) Θέλουν να σε πείσουν να κόψεις το κάπνισμα. Αγαθή η επιδίωξη, αλλά λάθος ο τρόπος.
    2) Για άλλη μια φορά οι επιχειρήσεις θεωρούνται εξ ορισμού ύποπτες και ένοχες, όπως επιτάσσει το "κλασσικό" ελληναράδικο σκεπτικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μια χαρα ειναι τα παπαστρατος κασετινα αφιλτρα...τους βαζω και πιπουλα μπροστα!τελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Α, ώστε ποντικοκούραδα καπνίζετε ε? Ετσι εξηγούνται τα πάνω-κάτω σας εδώ στο μπλόγκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ρε σεις άμα ξαναβρείτε να τα πάτε στον μκροβιολόγο...
    αλλά αν έχετε βρεί τόσοι '' μπαλάκια'' έχω μια ερώτηση....
    κάθε πότε χέζουν τα ποντίκια? Συνέχεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Ntropalos

    Kala re file sorry. Ama protimas, mporoume na xrisimopoiisoume to amerikaniko skeptiko, na ta riksoume ola ston Bin Laden,kai meta na kalesoume tis agnes kai dikaies polyethnikes na mas prostatepsoun apo tous amaxous irakinous (pou sigoura exoune kapia sxesi me to olo thema)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μαύρο ε; Λες; Πάνω που τόκοψα ρε γμτ!
    Τους έπιασε το γαλαντόμο τους ή έπεσαν οι τιμές τόσο πολύ;
    Πάει..έχω χάσει συνέχειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λες τα ποντικοκούραδα να έχουν και ποικιλίες;

    Προτιμάς ας πούμε "Ποντικός Βιρτζίνια" ή "Αρουραίος κασετίνα";

    Πιο φτηνή λύση είναι το ποντικόχεσμα παρά το μαύρο, κι αν υποθέσουμε ότι κάθε εταιρία κοιτάζει να βρει την πιο φτηνή λύση, το συμπέρασμα είναι ότι *δεν* θα μαστουρώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χμμμ χμμμμ κι εγώ τον ίδιο καπνό μ' εσένα κάνω και συμφωνώ οτι τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί και τα κουράδια και τα κλαδιά.
    Πάντως ψηφίζω να το στείλουμε στον Χαρδαβέλλα κι όχι στον Ευαγγελάτο.Ο Χαρδαβέλλας θα μπλέξει κι εξωγήινους μέσα και θα βγάλουμε γούστα.
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τσιγαροπόντικες; πωπωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πάντως το τσιγάρο είναι όπως το κοκορέτσι.. αν δεν έχει λίγο μέσα χάνει τη χάρη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Προσπαθώ να αντισταθώ στον πειρασμό να σου πω να το κόψεις...μάλλον πίσσα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. # NoName Says:
    September 25th, 2007 at 10:54 pm

    αν έχετε βρεί τόσοι ” μπαλάκια” έχω μια ερώτηση….
    κάθε πότε χέζουν τα ποντίκια? Συνέχεια?


    Κάθε 25 Σεπτ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Να μην φοράς αβυσσαλέα ντεκολτέ να μην καίγεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. miso re seis, apo to prwi prospathw na grapsw apanthseis kai teleiwmo den exete.

    dikaiwma kai osonoupo ta resta mou. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Bluecros, ναι αλλά όσο να πεις ένας εμετός μου ΄ρχεται.

    Πρέζα, ήμουν σίγουρη ότι εσύ αυτή την εκδοχή θα διάλεγες. Καλέ χαλάρωσε λίγο!

    Indictos, σα να έχεις ένα δίκιο εσύ….

    Fantom τι να αποσυμπιέσω ρε συ, ούτε που το ξαναπιάνω στα χέρια μου!

    Poet, ναι αλλά τουλάχιστον ας γράφανε απ΄έξω εκτός από όλα τα κακά που γράφουν στα πακέτα ότι περιέχει και σκατά. Δεν θα ΄ταν πιο ειλικρινές; :D

    Κάγγελε, εγώ λέω να μείνεις στα καλούα. Θεικά!

    Ktkouk, χαχαχα!

    Μαρία, προτιμώ τους κώλους από τα μπαλλάκια. :P

    Kapetanik, κοίτα άλλο να καπνίζεις σκατά και άλλο να τα πίνεις. Μπλιάχχχχχχχχ

    Λίνα, έχεις δίκιο. Θα σε έχω υπ΄όψιν μου.

    Κουρδιστό Μανταρίνι, το πιο πιθανό είναι να τα έφαγε ο περιπτεράς. ;)

    Σακαφιόρα, ό,τι πεις.

    Γκρινιάρη αχαχα καλημέρα!

    Cool, μακάρι να έχεις δίκιο. Αν και εδώ που τα λέμε να χαίρομαι που είναι πίσσα και όχι σκατά ακούγεται γελοίο αλλά είναι η πρώτη φορά που χαίρομαι αν καπνίζω πίσσα τελικά.

    Άθλιε, μας υποχρέωσες. Σνιφ.

    Σκατάνθρωπε έγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    Μάρσι, σωστά. Τουλάχιστον τα δικά μου τσιγάρα δεν βρωμάνε. Ντραμ άσπρο.

    Μαρία, ευχαριστώ.

    0 Comments, φιλάκιαααααααααααααααα! :)

    Τσοπάνης χαχαχα! Πάντως μια χαρά αισθάνομαι που υπάρχουν και χειρότερα.

    Maria, απ΄το στόμα σου και στου τομπάκο τ΄αφτί!

    Μανταλένα με τρομάζεις φιλενάδε….

    Thelastrealanonymous, δεν έχεις άδικο.

    Giramondo, καλέ αποφασίστε! Με έχετε φρικουλιάσει λέμε!

    Uroborus, όπως πάντα επαγγελματίας! :P

    Αείποτε, και μια αγκαλίτσα από ΄μενα! :)

    Αταίριαστος, γαμάτα τα ούρμπαν λέτζεντς σου. Ψοφάω για τέτοια.

    Στιχάκια, είδες γαμώτο; Κάποιος να τους βάλει τάπα!

    Fightback, ουφ. Τώρα ησύχασα. :P

    Zoaki, ρε συ κάνω πολύ λιγότερα άμα είναι στριφτά αν φανταστείς ότι δεν ξέρω να στρίβω. Μιλάμε, τα μισά χειροποίητα τσιγάρα μου είναι με γόνατο (λυγίζουν στο ρούφα). :D

    Dimitris-r, αααα όλα κιόλα. Μια χαρά στρωμένα κωλαράκια έχουν τα ποντικάκια μας (πω θα ξεράσω σήμερα). Εγώ στον Ευαγγελάτο;;;;; Τι σόι άνθρωπος των γραμμάτωνε θα έκανε τέτοια φτήνια;; Ζαμέ! :P

    Λίνα φαίνεται αλλά είναι ΓΑΜΑΤΟ!

    Φανή, να ΄σαι καλά.

    Πεσκανδρίτσα, ευχαριστώ. Λεπτοσπείρωση, ναι. Μιλάμε είχα σπάσει το κεφάλι μου.

    Μισέλληνα, δε φταίω εγώ. Τα μαλακοθέματα έχουν δυναμική από μόνα τους. Καλά, φταίει και η επικαιρότητα που είναι εντελώς για φτύσιμο.

    Βρίπιδα, ρε συ τι ιδέα ήταν αυτή; Πρακτικότατος!!! Τσου ρε!

    Ντροπαλέ ναι αλλά και τα δύο έχουν πλάκα.

    Όνο χρόνια τα κάπνιζε και ο άντρας μου και ο αδελφός μου. Πολύ καλά.

    Μαρινάκι, ευτυχώς και κάποια που με κατάλαβε. :)

    Noname, σταματημό δεν έχουν τα άτιμα!

    Axtapos, τα καλύτερα χάνετε εσείς τα απομονωμένα στην Μύκονο.

    Μπαμπάκη, “Ποντικός Βιρτζίνια” ή “Αρουραίος κασετίνα” αχαχαααααααααααααααααα

    Purple, τέλειο τέλειο τέλειο!!!! Χαρδας rulez.-

    Vangelakas, έλα τώρα που κάνεις τον ανήξερο. Όλο και κάτι σκαμπάζεις από συνομωσίαι. :P

    Bright, ewwwwwwwwwwwwww

    Anlu, κρατήσου. :P

    Yoreekas, εγώ ντεκολτέ;;;;;;; Αααα ο άντρας μου δεν με αφήνει. Είναι αυστηρών αρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ε πως καπνίζεις και καίγεσαι, ανάσκελα;;!
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. [...] αφιχθείς από την υπερδύναμη, ο σεβαστός ορθόδοξος, η ψιλικατζού με τα τσιγάρα της, ο φιλελεύθερος κόκκορας, ο καρπίδης [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Από υψηλόβαθμο στέλεχος καπνοβιομηχανίας (τηλεφωνικά) η απόλυτη πληροφορία:
    Καπνός σε τέτοιο σχήμα δεν είναι.
    Αλλά ούτε και έχει δει κάτι παρόμοιο.
    Να σημαίνει άραγε αυτό πως καταλήγουμε πιο κοντά στον μάστορα kώλο του τρωκτικού που τα κάνει στρογγυλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Yoreeka, διαπερνάει ρε συ τα μπλουζάκια! Μιλάμε, λίγο πιο κάτω και θα τρύπαγε τη ζώνη αγνότητας! :P

    Dimitris-r, ρε φίλε γιατί τα πετάς έτσι απότομα; Μου γκρέμισες με μία φράση όλες μου τις ελπίδες! Άκαρδε άνθρωπε.

    παιδιά, σκατά καπνίζουμε πάει και τελείωσε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Λοιπόν τέρμα η κουραδοσυζήτηση, αρκετά!
    Κύριοι,είπαμε να ζητήσουμε την άποψη σας επι του θέματος και μετατρέψατε τον χώρο τούτο εις δημόσιον αποχωρητήριον...
    Παρακαλώ να αποχωρήσουμε ηρέμως αφήνοντας την ψιλικατζού να αντιμετωπίσει την λυματολάσπη και ίσως αργότερα να εμπνευστεί με το επόμενο θέμα που θα μας απασχολήσει την επαύριον.
    Ευχαριστώ για την κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τι γίνεται εδωπέρα αδερφάκι μου, χαμός, οτι κι΄αν γράψεις σούρχονται τα πλήθη και συνωστίζονται! Ζηλέυω αλλά μ΄αρέσει. Είναι όπως το βιβλίο σου, δεν εξηγείται λογικά, είναι επειδή γράφεις οτι σου κατεβαίνει κι΄εχει και πλάκα και αλήθεια. Πανσέληνος απόψε. Νάσαι καλά, πολύ μ΄αρέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εγώ θέλω να καταγείλω την X -ΨΙΛΙΚΑΝΤΖΟΥ, γιατι δεν μπορει να μην πούλαγε τα κουραδο-drum-ακια στο Χ-ψιλικατζιδικο της. τώρα κυρα -φαιη πως σε λένε, ανακάλυψες τις σκατούλες στις σακούλες; όταν κονόμαγες, απο αυτή σιωπηρή συνωμοσια ήταν καλά; γιατί ενας INSIDER βγαίνει τώρα και καταγκέλει. Ποιά συμφέροντα εξυπηρετείς; Κάτι μου βρωμάει εδώ. Και δεν είναι τα κουράδια. ή μήπως είναι;
    LOL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τελικο συμπέρασμα που εβγαλα απολη την κουβέντα: καλα κανω και παιρνω πακέτο και δε χωνευω τα στριφτά... Να μη βλέπω τι σκ.. καπνίζω να μην προβληματίζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μη μασάς, ότι και να'ναι, ότι είναι να πάθεις θα το πάθεις. Αν τα τσιγάρα ήταν φτιαγμένα για να είναι υγιεινά θα τα αγοράζαμε από φαρμακείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. χαχαχα, και'γω τα ίδια σκατά καπνίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Pare vre malea ki esi ena paketo Marlboro san politismeni evrwpea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πέρα από πλάκα για ρίξε μια ματιά εδώ:
    http://heliotypon.wordpress.com/2007/07/15/%ce%a0%ce%a1%ce%9f%ce%a3%ce%9f%ce%a7%ce%97-%ce%a3%ce%a4%ce%91-%ce%9a%ce%9f%ce%a5%ce%a4%ce%91%ce%9a%ce%99%ce%91-%ce%91%ce%9d%ce%91%ce%a8%ce%a5%ce%9a%ce%a4%ce%99%ce%9a%ce%a9%ce%9d/
    και θα δεις ότι μπορεί και τα "τρις καμένα σου" να είναι το λιγότερο.
    :-)
    Ο πώς τον είπες;
    Άκαρδος άνθρωπος
    (που μόλις επέστρεψε από μια γρήγορη βουτιά στη θάλασσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά η επιστημονική εξήγηση είναι η εξής:

    Βάζουν "μαύρο" στις αποθήκες και μπαίνουν τα ποντίκια, το τρώνε και μετά το κάνουνε ποντικοκούραδα (γιατί ως γνωστόν βηθάει).

    Οπότε και τα ξυλαράκια μένουν (δεν τρώγονται αυτά) και τα ποντικοκούραδα "φτιαγμένα" !!!


    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Νομίζω ότι σε κάλυψα! Καλό κάπνισμα!!!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αν τα ποντίκια τρώνε τον καπνό για ποιό λόγο να τον χέζουν κιόλας;; Έχω ακούσει βέβαια από κάτι γιαγιάδες οτι τα ποντίκια περπατάνε και χέζουν χωρίς "έλεος"! Επίσης, τα ποντικοκούραδα έχουν σχήμα τρούφας, δηλαδή κυλινδρικό, ενώ εσύ περιγράφεις μπαλάκια.. Το στριφτό τσιγάρο συνήθως σε δυσκολεύει να το καπνίσεις όταν το έχεις σφίξει πολύ στο στρίψιμο ή το έχεις στουμπώσει στον καπνό οπότε σβήνει και πιο εύκολα λόγω της μεγάλης πυκνότητας του καπνού. Με λίγα λόγια μάθε να στρίβεις για να μας διαφωτίσεις καλύτερα σχετικά με τα ποντικοκούραδα ή την πίσσα.....

    ΥΓ: Μαύρο δεν είναι σίγουρα (σιγά μην σου το έκαναν και δώρο έκπληξη..)
    Αν ήταν να πάθεις κάτι θα το είχες ήδη πάθει... οπότε keep on smoking άφοβα!!

    Καλημέρα ή καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εγώ μόλις το 'κοψα, ευχαριστώ.
    Κλαριά, τι κλαριά, κλάρες ολόκληρες, έχουνε τα σλιμς του Καρέλια. Μιλάμε έτσι και πέσεις απά στο δέντρο, πέταξες το μισό τσιγάρο. Αλλά με όσα είπατε, το σιχάθηκα. Μπράβο ρε παιδιά. Θα το ρίξω στις παγωτάρες τώρα.

    Να σου πω hostess του μπλογκ, η γιαγιά σου έχει υπόψη της πιο παλιά κάτι μαθήματα ρυθμικής που κάνανε στου Παπαστράτου; Καμιά-δύο δεκαετίες νωρίτερα από κείνη; Για ρώτα την πληηηηζ. Ιτ ιζ ιμπόρταντ. Βέρυ. (Τις ευχαριστίες μου στη γιαγιά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Έχω την εντύπωση πως έχει να κάνει με υγρασία και πίεση αλλά δεν παίρνω και όρκο!
    Εγώ το κοψα και ησύχασα!!
    τρέχω σα 15χρονος
    έχω επιτέλους γεύση
    δε φτύνω τα πλεμόνια μου το πρωί
    αντέχω και περισσότερο στο σεκς!
    (μονο που δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμα, γιατί μολις το κοψα, χώρισα κιόλας)
    κερνα μια τεκιλιτσα τον Κάλτσο απο μενα. Ξέρει αυτός
    υ.γ : θυμάσαι που ήθελες διασκευή Ρωμαίου και Ιουλιέτας σε χαρντκορ; ε ερχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλημέρα.Φυσικα και θα ηταν πιο ειλικρινες εαν οντως γραφανε τι περιεχει ενα (το καθε)πακετο τσιγαρα αλλα σιγα μην κανουν τετοιο βημα.Θα ειχαν μεγαλη ζημια οι εταιρειες εαν λεγανε κατι τετοιο.Θα εχαναν ενα σωρο πελατες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μαρία απο Ρόδο...9/28/2007 02:36:00 μ.μ.

    Λυπήσου μας ρε Κωνσταντινάκι...Ανέβαζε κάθε μέρα και απο ένα post...Δεν παλέυεται η μέρα στη δουλειά........ Τώρα βέβαια το ιδανικό θα ήταν δύο κάθε μέρα...Έτσι ως ώστε να διαβάζουμε ένα το πρωί με τον καφέ και ένα το μεσημεράκι που πέφτει η μπαταρία!!! Κάνε κάτι ρε πουλάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πές της τα Μαρία μήπως και εσένα σε ακούσει...
    Πάντως πρέπει να την έχουν στριμώξει για τα καλά στη δουλειά.
    Πρέπει να οργανωθούμε ως ψιλικατζοφάν και να απαιτήσουμε καλύτερη μεταχείριση
    Όχι δύο τη μέρα, ούτε για δύο τη βδομάδα δε μας βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Να την ακούς την γιαγιά κάτι ξέρει ΛΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. XA XA XA XA XA....

    SE DIAVAZO MINES...

    TO KALYTERO SOU PRAGMATIKA!!!!!!!!!

    FILIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χοχοχο.. (πού είστε sistaz&brorhaz??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αισθάνομαι ότι ζω σε μια χώρα με τεράστιες προοπτικές εξέλιξης. Όταν υπάρχουν τόσες εμπευσμένες απόψεις και προθυμία να εκτεθούν αυτές οι απόψεις για το θέμα "τίνος είναι τα σκατά στον καπνό - αν πρόκειται για τέτοια" πιστεύω ότι η Ελλάδα θα πάει μπροστά. Κι όσοι δεν το πιστεύουν, δεν ξέρουν που πατούν και που πηγαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ότι κι αν είναι αυτά τα μικρά σκατουλοειδή,
    πιστεύω ότι δεν βλάπτουν την υγεία.

    Πού να δεις τι σκατά συσκευασμένα τρώμε που δεν φαίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μαλάκα τί ήθελα και σ'ανοιξα Σαββατιάτικα??? Εχω τρελλό hangover, πάω να ξεράσω...ΣΚΑΤΑ!!!!
    ( Απ'ότι ξέρω κι εγώ πίσσα είναι, μή μασάς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Φιλενάδα, έχεις σκεφτεί οτι με όλη αυτή την αντικαπνιστική υστερία που έχει πιάσει τους πάντες (ερχόμενη εξ' Αμερικής, επεκτεινόμενη στην ΕΕ - βασικά λόγω οικονομικών μεγεθών, βλέπεις οι καπνίζοντες στοιχίζουν περισσότερο στα Εθνικά Συστήματα Υγείας όπως έχουν δείξει οι στατιστικές - χέστηκαν κατά τα άλλα για την υγεία μας) ΔΕΚΑΡΑ δεν δίνουν τι περιέχουν τα τσιγάρα πλέον μέσα; Αφού ούτως η άλλως τα έχουν στη μαύρη λίστα. Και ποντικοκούραδα, και πίσσα, και ξυλαράκια από σουβλακοκαλαμάκια, και ο,τι άλλη αηδία θέλεις να βάλουν μέσα, ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί. Κρύβονται πίσω από το γνωστό τσιτάτο "αμα θέλεις να έχεις καλή υγεία, κόψε το κάπνισμα". Κι εγώ που καπνίζω, δηλαδή, δεν εχω δικαίωμα στις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας του προϊόντος, όπως γίνεται (λεεεμε τώρα) σε κάθε άλλη περίπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ουφ θέλω να πιστεύω ότι έχει δίκιο η γιαγιά σου. Η εμπειρία της www.oraelladas.gr είναι πολύτιμη(περι πίσας) αλλά έχει μύριους λόγους να μην λέει κακιά κουβέντα για τον καπνό. Με προβλημάτισες δημιουργικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Την επόμενη φορά που θα καθαρίσεις το φλίπι φλίπι από την μυτούλα σου, φρόντισε να εναποθέσεις το μικρό μαύρο μπαλάκι σε μια χαρτοπετσέτα (άντε στο κάτω μέρος της καρέκλας ρε αδερφέ!) γιατί σου πέφτει μέσα στον καπνό σου... :Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μισέλληνα, θενκ γιου βέρι ματς. Είστε τζέντλεμαν. :)

    Άρη, είναι που είμαι ωραία γκόμενα ρε συ! Κι εγώ σ΄αγαπάω! :D

    Άμμος, έτσι είναι. Τώρα που έγινα εκατομμυριούχα είπα να μπω και στους ιλλουμινάτι και να καταστρέψω τον κόσμο. :P

    Γιωρίκα, το νού σου! :)

    Πριγκήπισσα, έχεις ένα δίκιο. :D

    Harisheiz, ναι αλλά τότε δεν θα κάπνιζε κανείς. Άκου από φαρμακείο! Ξενέρα σκέτη είσαι! :P

    X-ray, join the club. :(

    Scratch malboro??? Μια Κυρία; Ζαμέ! :P

    Dimitris-r, αααα όλα κι όλα. Εγώ τα κουτάκια μου πλέον τα καπνίζω για να ΄μαι σίγουρη. Α, να χαθείς που κάνεις και βουτιές! Κλαψ λυγμ. :D

    Afrikanos, όλα εντάξει. Με κάλυψες απόλυτα (και μετά λέτε ότι μόνο εγώ σκέφτομαι μαλακίες εδώ μέσα). Αχαχαχα!!!!!


    Mitsosheiz, εντελώς επιστημονική η ανάλυσή σου, έκλασα στο γέλιο. Πάνω απ΄όλα η λογική! :P

    Highvoltagepress, παγωτάρες rulez! Άμα τη δω θα τη ρωτήσω αλλά είμαι σίγουρη πως αν γινόταν κάτι τέτοιο θα μου ΄το ΄χε πει. ;)

    Στέφανε, εντάξει άμα φτάσω κι εγώ στην ηλικία σου θα το κόψω. Αν δεν μου το κόψει πρώτα ο γιατρός. Γαμάτη η πρώτη πράξη τσι Ιουλιέτας!!!! :D

    Poet, ναι οι αλήτες. Αλλά τώρα που το ξέρουμε.... σιγά μην το κόψουμε. :P

    Μαρία και Μισέλληνα (είδες; Δεν σε λέω σκατάνθρωπο πια), παιδιά πήζω. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο να το χαρώ λιγάκι. :)

    Pavlo, μη μου γκρεμίζετε τις ελπίδες ρε σεις!!! :P

    Nasaikala, έχεις ωραίο γούστο πάντως. :D

    Chaka, πού ΄σαι κυρ΄ εισηγητά των μεγάλων εκδηλώσεων; Φιλιά μωρό! :)

    Swell, εμ τώρα είναι αργά. Όταν έλεγα σταυρώστε με σταυρώστε με εσείς πήγατε και βγάλατε τον μπουχέσα.

    Άγγελε, οκ. Ας το κόψουμε εδώ. Θα ξεράσωωωωωωωωω!!!! :P

    Patsiouraki moy, μια απ΄τα ίδια. Φιλούρες. :)

    Γυρομυριστής, σωστότατος ρε συ! Άντε να γυρίσεις να ζητήσεις ποιότητα στα τσιγάρα. Ή που θα γελάσουν θα πέσουν να σε φάνε όλοι! Θενκς.

    Διόνυσε, θέλεις να πιστεύεις δηλαδή ότι είναι κακά;;;; Θα με τρελλάνετε ρε σεις! :D

    Gerasimos, οκ. Ξερνάωωωωωω.- :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ.


    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ aRte poVerA ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ
    5 ΚΙΛΑ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΔΙΧΩΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ.
    ΑΠΟΔΟΣΗ ΓΚΑΡΑΝΤΥ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. ΕΧΕΜΥΘΙΑ-ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.

    aRte poVerA.

    ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ-ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.

    http://deadniro.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Parte Kim tote madame. Einai classy KAI gia bonus den tha xanatrakarei pote kanenas.Lakizoun oloi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ti kathomai kai lew o malakas twra! Giati mari, na striveis pontikokourada Drum kai na ftineis kai tin tsigaroukla sto telos gia na kolisei einai thiliko?
    .... Mou thimizeis tin aderfi mou re gamwto pou akoma kai tin mera tou aravwna tis ntimeni san tin maria antouaneta kai me ta petherika apenanti ston kanape, estrive tsigara, eglife xartia ki epine whiskey straight... allos malakas ki afti! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή