Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2007

ΤΩ ΚΑΙΡΩ ΕΚΕΙΝΩ




Μεγάλο άγχος. Περίμενα πώς και πώς να μπω σαν τον κλέφτη στο νετ με την κωλογραμμούλα, να φορτώσω σελιδίτσες και να τις διαβάσω offline. Μάλιστα, επειδή μερικές αργούσαν πολύ λόγω φωτογραφιών, μόλις φόρτωνε το κείμενο πάταγα στοπ για να προλάβω να ανοίξω άλλες. Βίντεο στο νετ είδα πρώτη φορά όταν έβαλα dsl. Άμα ήθελα να ανεβάσω κείμενο στο blog προσευχόμουν να μην αργήσει το blogspot ή να μην γίνει καμία βλακεία κατά τη δημοσίευση γιατί για να διορθώσω τα λάθη ήθελα κάνα μισάωρο με την ασχετοσύνη που μ΄έδερνε. Πολλές φορές τα έκανα χειρότερα και έχανα τα κείμενα ή γινόταν το στομάχι μου κόμπος μέχρι να βρω λύση.


Το χειρότερο ήταν τα link. Μέρες ολόκληρες να διαβάζω html, να δοκιμάζω γραμμούλες με ακαταλαβίστικα, να βλέπω άλλα blog, να νοιώθω τόσο πολύ ζώον. Θυμάμαι όταν είχα πρωτοφτιάξει τα link καθόμουν για ώρες και τα τοποθετούσα στην σελιδίτσα έχοντας αντιγράψει τον κώδικα σειρούλα - σειρούλα, είχα φτιάξει ένα τεράστιο μακρυνάρι και μόλις συνδέθηκα πάτησα ο βλάκας το οκ χωρίς να τα έχω σώσει πουθενά. Φυσικά η σελίδα έβγαλε error και φτου κι απ΄την αρχή.

Δεν θα ξεχάσω όμως τα σχόλια. Έβλεπα τα blog offline διάβαζα τα σχόλια, έγραφα με την ησυχία μου μια υπεργαμάτη σχολιάρα να! για το κάθε κείμενο και ξανασυνδεόμουν για να τα δημοσιεύσω. Κατέληγα να μην τα δημοσιεύω ποτέ γιατί οι συζητήσεις είχαν προχωρήσει τόσο πολύ και αυτά τα πρωτότυπα και πανέξυπνα που είχα γράψει τα ΄χαν πει ένα σωρό άλλοι. Και φτου και πάλι να διαβάζω, να γράφω, να συνδέομαι και να τα σβήνω. Ταλαιπωρία.

Φοβόμουν κάθε νέο format ή εγκατάσταση προγράμματος. Είχα μηχανήματα που έτρεμα ακόμη και restart να κάνω και τα άφηνα ανοιχτά για μέρες. Κάθε επισκευή και καινούργιο πρόβλημα, κάθε νέο εξάρτημα ήθελε κάτι άλλο, κάθε download και ιός. Τα περισσότερα παιχνίδια κόλλαγαν πριν τελειώσει η κρισιμότερη πίστα και Larry δεν κατάφερα να παίξω ποτέ. Πάντα για παιχνίδια που μου άρεσαν είχα τα λάθος windows, κακή κάρτα γραφικών, γκάου οθόνη και καθόλου χώρο στο δίσκο. Γενικά εκτός από κακά μηχανήματα, έπασχα και πάσχω ακόμη από τεχνοφοβία αλλά όχι με την κλασσική έννοια. Η δική μου τεχνοφοβία ορίζεται κάπως έτσι: «ο φόβος όλων των άγνωστων κουμπιών του πισιού πέρα από το ον/οφ και η πεποίθηση ότι όποιος τα ΄βαλε εκεί, το ΄κανε για να μου χαλάσει τη μέρα».

Όλο αυτό το μαρτύριο είχε φυσικά και έναν φουσκωμένο λογαριασμό από πίσω. Όσο λίγο κι αν συνδεόμουν, δεν έπαυε να ήταν πάνω από τρεις φορές τη μέρα και σίγουρα πριν τις δέκα το βράδυ που η χρέωση ήταν μισή. Τα θυμήθηκα όλα αυτά πριν λίγο βλέποντας το σαραβαλιασμένο πισάκι μου που πλέον κάνει ό,τι θέλει. Δεν είμαι στα πολύ καλά μου τελευταία κι ήρθε κι έδεσε. Κι ενώ άλλοτε θα άφριζα να απαντήσω στα σχόλια, να φτιάξω τα link, να παίξω τις παιχνιδάρες μου, να γράψω σαν τρελή, μάλλον είμαι λίγο αχάριστη με όσα κάποτε ήταν δυσκολότερα. Ή απλά κακόκεφη. Είναι που γαμιέται το σύμπαν. Απλά, ήθελα να καταγράψω κάποια πραγματάκια να τα θυμάμαι όταν ξεγαμηθεί το σύμπαν που θα πετάω απ΄τη χαρά μου και θα πάρω μια πισάρα να! με αστρονομικές ταχύτητες και απεριόριστη χωράκλα στον δίσκο που θα φυσάει. Ή απλά όταν πετάω απ΄τη χαρά μου σκέτο.   :(









Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

43 σχόλια:

  1. Έχω φάει και εγώ ώρες ατελείετες, στο ιντερνετ, στο gaming, στην δουλειά, στο programming. Τώρα πια δεν έχω την όρεξη που είχα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου κάνει κέφι ούτε για gaming. Τριαντακάτι βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ

    ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΟΙΩΣ

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ......








    ΟΧΙ ΦΑΝΠΑΡΚ ,,,ΕΝΝΟΩ ΑΛΛΟΥ ............ Κ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. =Ζ=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα καλα...ακομη δεν εχεις παρει εναν υπολογιστη της προκοπης;;;Εχουν πεσει οι τιμες...Σε καταλαβαινω απολυτα οσον αφορα τις ταχυτητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω γιατί με συγκίνησες. Έτοιμη να κλάψω είμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψιλικατζού μου και μένα γαμότο, με συγκίνησες... Αυτο το λυπημένο μουτράκι στο τέλος... Να σου πω, για να γελάσεις λίγο, σκέψου πως υπάρχουν καποιοι (βλ.φαβα) που ειδικα όπως περιγράφεις στην πρωτη παραγραφο, ειναι ετσι ακόμα!
    Σε λίγο θα εχω adsl ευτυχώς, γιατι ο Οτε ηρθε 173 ευρω! και τα αστικα ειναι εκτος γιατι τα ειχα αλλου! Φαντασου :)
    Απολαυσε Ντινάκι μου την τώρα εποχη, ότι αυτό σημαίνει και σκέψου πως πράγματι η ζωή είναι αλλού όπως λέει ο Ζαρντοξ. Και εσυ το γνωριζεις αυτο πια, ετσι δεν είναι?
    Σε φιλώ γλυκά,
    Βάσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου θυμισες Κωνσταντινα μου:)
    [με τι πετρες τι αιμα και τι σιδερο
    και τι φωτια ειμαστε καμωμενοι
    ενω φαινομαστε απο σκετο συννεφο
    και μας λιθοβολουν και μας φωναζουν
    Αεροβατες
    το πως περνουμε τις μερες και τις νυχτες μας
    Ενας θεος το ξερει-Οδυσσεας Ελυτης]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι μου θυμησες και εμενα... Τοτε αλλες εποχες,αλλες ταχυτητες ! Με ενα αγχος μεγαλυτερο εαν θα ανοιξει το pc,εαν θα μπορεσει να μπει στο internet.(που τοτε adsl!) Αστα να πανε ηταν.Την καλημερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρεζ
    1oν: το "να" συντάσσεται με "το συμπάθιο"
    2ον: το πιο σημαντικό είναι η μνήμη ραμ. Κοίτα να τιγκάρεις το παλιό σου πι-σι και αν και τότε δε πηγαίνει καλά, κράτα τις μνήμες και προχώρα σε αγορά καινούριου. Σήμερα το στάνταρ είναι 2gHz (γκίγκα χέρτζ) αλλά και 4 να βάλεις ακόμα καλύτερα. Θα δείς μεγάλη βελτίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία απο Ρόδο...10/03/2007 11:49:00 π.μ.

    Αν σου πω οτι απο αυτό το post κατάλαβα ελάχιστα θα σε παρηγορήσει;;;;Αυτό που σου την έσπασε είναι οτι όλα σου πάνε στραβα; ή οτι δεν μπορείς να πάρεις pc;;; Ααααα πρέπει να βρεθούμε ένα απογευματάκι να σου πω τα ζόρια μου....Ή θα ξεκινήσεις τα ναρκωτικά ή θα κλειστείς σε μοναστήρι....Δεν βαριέσαι μωρέ Κωνσταντινάκι....Όλα για τους ανθρώπους είναι.....!!!
    Φιλιά!
    Καλημέρα στο πιο δαντελένιο χαμόγελο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλοι το έχουμε ζήσει αυτό το δράμα. Είχε όμως και μία νότα ρομαντισμού γμτ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι είχε μια νότα ρομαντισμού... ήταν σαν να γράφεις κασσέτες από ραδιοφωνικές εκπομπές...
    γκάβλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. einai profanes oti to lupimeno post den ofeiletai stis xamiles taxytites kai to palio pc...Konstantina tha ksegamithei h katastasi....tha deis....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε μαζεύεις κανα φράγκο για το πετρέλαιο του χειμώνα λέω γω και άσε τις pcάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. twra esi afto me to petreleo gia na tis ftiaxeis to kefi to pes?
    mi xeirotera! ...parton kai ston gamo sou....
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aντεεεε
    Στις γκρίζες σου...
    Χαλάρωσε λίγο, δες τι ωραία που σου τα λέει ο Zardoz και η Βάσια και η φίλη σου η Μαρία.Όλοι εδώ σε αγαπάμε βρε κουτό.Δηλαδή που είναι το πρόβλημα; στο πισι; Aν είναι έτσι να βάλουμε fee 1 euro το comment να γίνεις πλούσια μεχρι τα Χριστούγεννα.
    Νομίζω αλλού είναι το πρόβλημα, μου φαίνεται αρχίζεις να πληρώνεις το τίμημα της επιτυχίας, το βιβλίο μας θα σπάσει την 10η χιλιάδα και να τα παράθυρα και να τα μεγαλεία και να η ελληνίδα Ρόουλιν (Τίνα φον Ντέλιμ) και το ψιλκατζήδικο που έγινε ...Carrefour (καλα μη βαράτε, είπα λίγο να το τσιτώσω)
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και αν σου ξεγαμηθεί το σύμπαν, τι θα μπινελικώνεις;
    Και αρχίσουν όλα να σου πάνε συνέχεια κατ'ευχήν, πόσο καχύποπτη θα γίνεις;
    Και αν είχες κάποιον να στα κάνει άλα τα intenetικα, πότε θα έσκαγες χαμογελάκι προσωπικής ικανοποίησης οτι κάτι το κατάφερες μόνη σου; Οτι το κατέκτησες μόνη σου;
    Και αν τα 52.0 kbs της dialup, δεν είναι cult, είναι τα 12.6 Mbps της dsl; :p
    Και αν πάρεις τη pcαρα που σου φτιάχνει και παστίτσιο, δεν θα 'χει την ίδια -τη δική σου- "μυρωδιά" με το παλιο χιλιό-μπινελικωμένο μηχανάκι.Τη δική του προσωπικότητα. (ρόμανς)

    Το σύμπαν γαμιέται όποτε θέλει. Ίσως, γιατί απλά έχει κάψες.
    Δε θα σε ρωτήσει πάντως.
    Γιαυτό, κάνε μισό βήμα πίσω, απόλαυσε το θέαμα αν θές, και συνέχισε.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α στο καλό με συγκίνησες!

    Παλιές (κακές) μέρες!

    Θυμάμαι όταν είχα κατεβάσει το πρώτο μου mp3 από το νετ πήγα να βάλω τα κλάματα από την συγκίνηση!

    ....μην πάω σε πιο παλιές επόχές με atari cpc, spectrum και δεν συμμαζεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από μια τελείως και μονίμως γαμημένη κατάσταση.
    Χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και αυτό υπάγεται στον γενικό κανόνα που λέει ότι επιθυμούμε περισσότερο αυτό που δεν έχουμε και πασχίζουμε για αυτό περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
    Όταν ήμουν και εγώ με την dialup ονειρευόμουν ότι κατεβάζω τραγούδια (για ταινίες ούτε λόγος), βλέπω βίντεο, ανοίγω ταυτόχρονα πολλές σελίδες, κατεβάζω προγράμματα και τώρα που μπορώ ούτε το 1% από αυτά δεν κάνω!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αμ, να πληρώνεις όμως μία ταχύτητα και να παίρνεις το μισό της. Να παίρνεις τον παροχέα και να κάνει τον... Γερμανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κωνσταντινί μου... κουράγιο και εύχομαι να θες να χαμογελάς μόνο στο εξής...

    (κι εγώ βουρκώνω όποτε πέφτει η ματιά μου στο άμοιρο το λαπτοπάκι με τον καμένο δίσκο... δεν μου κάνει καν καρδιά να πάρω καινούριο)

    Σου χρωστώ μέηλ... μόλις ξεπήξω, υπόσχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. XΑ! Εγώ ακόμη έτσι είμαι, μόνο Μαρίζα Κώχ δέν ακούω, έχω αλλεργία!
    Φιλάκια στο μουτράκι του pcακι! Και να του χαιδέυεις το κεφαλάκι!
    Τον ΟΤΕ τί μου τον θυμίσατε γκαντεμόσαυροι???

    (Ασχετο αλλά έμαθα με χαρά πως έχουμε κάτι κοινούς γνωστούς, όχι με σένα ακριβώς ,με το σύζυγο ,οπότε φαντάζομαι θα τους ξέρεις, θα σου πώ άλλη φορά, φιλάκια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ψιτ psi :*
    εντάξει... καταλαβαίνω... στραβομάρες...
    αλλά ξέρω ότι από εκείνο το πρώτο μπλογκ στο blogspot είχες τη δύναμη και το ταλέντο να γράφεις τόσο καθαρά, να κάνεις τόσους διαφορετικούς ανθρώπους μεταξύ τους να γελάνε, να σε διαβάζουν, να γίνονται μια παρέα γύρω σου ρε συ!
    Να γράφεις σκηνοθετικά για το μαγαζάκι σου και τους ανθρώπους στη γειτονιά, να δημιουργείς εικόνες χωρίς να δείχνεις φωτογραφίες και βίντεο, να μαγεύεις απλά και μόνο με το πληκτρολόγιο και τη διάθεσή σου.
    Αλλάζεις τίποτε από αυτά με χαι τεκνιλίκι; Μηχανηματακια είναι και χαλάνε μηχανηματάκια είναι και φτιάχνουν - και όλα δηλαδή ;)
    Να είσαι καλά και να προσέχεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και ‘γω έχω φρικάρει λίγο, γιατί του έχω βγάλει τα μάτια 2 χρόνια και δεν έχω κάνει ένα format.

    Βάλε βγάλε κόψε ράψε βιντεάκια, ο Ρούλης τα χει πάιξει...

    Βρε πόσο το βαριέμαι… δεν λέγεται άσε που δεν θυμάμαι ποτέ πως ακριβώς το κάνω και πάω κάθε φορά σαν πρωτάρης στα τυφλά.

    ΥΓ. Ο πρώτος μου υπολογιστής ήταν ένας AMSTRAD!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΒΟΗΘΗΣΤΕ! ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΙΡΜΑΝΙΑ.

    Free Burma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κωνσταντίνα μου, πάλι κακές κουβέντες λες;
    Δεν κόβεται ε;
    Εγώ πάντως ήρθα να σου πω καλές κουβέντες!
    Συγχαρητήρια που έφτασες στην 8η έκδοση! Να τις χιλιάσεις! Το είδα σήμερα και πολύ το χάρηκα!
    Και πάλι μπράβο!
    Όσο για το θέμα σου, αν σου πω εγώ τι πέρασα ή τι περνάω ακόμα, που δεν ήξερα από υπολογιστές και Αγγλικά και κοντεύω και τα 50
    (μεταξύ μας) θα σε ζαλίσω! Θα μπορούσε να γίνει βιβλίο η υπόθεση, αλλά θα κούραζε, όπως κουράστηκα κι εγώ.
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου και σ' ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κωνσταντίνα μου, ένα πουλάκι μου είπε ότι θα μιλήσεις στην ΕΤ3!
    Να μας πεις πότε θα είναι να σε δούμε, να σε καμαρώσουμε!
    Φιλάκια πολλά πολλά!
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Διευκρίνηση: ΔΕΝ έφτασα στην 8η έκδοση. Η κάθε έκδοση είναι 2000 βιβλία, άρα είμαι στην τέταρτη μόνο. :D
    Επίσης δεν ξέρω πότε θα παιχτεί η εκπομπή του Βασιλικού, οπότε παίζει να την χάσω κι εγώ. :)

    Τέλος, παρόλο που πήζω και παρόλο που είναι ΜΟΝΟ Πέμπτη (φακ) θα κάνω μια υποχώρηση:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΤ3 ?... Δε σας τα 'λεγα, και που είστε ακόμα, τώρα αρχίζουμε.

    χεχε (πολύ χαίρομαι φορ γιου)Απ΄την άλλη πίκρα που μας φεύγεις σιγα σιγα, αλλα ας είναι, σου αξίζουν τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ότι σε έχουμε με το σταγονόμετρο ( σε βλέπω για ένα ποστ στην αρχή του κάθε μήνα)
    Καλά δε λέω, πάνω απ΄ όλα η δουλειά (αλήθεια τι δουλειά ειναι αυτή που δε μπορείς ούτε γεια να πείς ...ανθρακορυχείο είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ααα... τώρα κατάλαβα, sorry ακόμη στον πρώτο καφέ είμαι πού θα πάει. Δουλεύω σε διαφημιστική και γράφω κείμενα αλλά δεν είναι μόνο η δουλειά που με κάνει να μη γράφω συχνά. Είναι και θέμα διάθεσης γιατί άμα ας πούμε έχω νταουνιές και κάτσω και τις γράψω πλακώνουν καλή ώρα τα σχόλια,τα mail και τα τηλέφωνα και πρέπει μετά να δίνω αναφορά ή ντε και καλά να πω τους λόγους. Ε, και βαριέμαι.

    Τεσπα, αν επισκεφτείς το http://www.greekbloggers.com/feed/ θα βλέπεις κάθε μισή ώρα όλα τα νέα κείμενα των ελληνόφωνων blog. Υπάρχουν πολλά διαμάντια μέσα, θα με θυμηθείς. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. pssshtt! filenada, xesta ola ki akou:
    http://www.youtube.com/watch?v=1rAsoLm1Ges


    ante n anevoume ligo nai??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρε συ Κωσταντίνα, πού να δεις εμένανε, που ο βλάκας ήθελα να φτιάξω και γραφικά... οχι κόλλαγε το πισι...ηθελε κομπρεσέρ για να....σβήσει... δεν μιλάμε για να κάνει ριστάρτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κωνσταντίνα μου αγαπημένη, το ίδιο κάνει! Πας πολύ καλά!
    Θα στήσω καρτέρι στην ΕΤ3 να σε καμαρώσω!
    Μ' αρέσει τα νέα παιδιά να προκόβουν και να προχωρούν!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ουφ. Μου θύμισες τις ηρωικές στιγμές του 1993, που ήμουν γραμμένος στην Acrobase BBS, τότε που δεν υπήρχαν κινητά, internet, email και web στην μικρή μας Ελλαδίτσα...μόνο ένα 1200άρι modem και οι οθόνες των αγαπημένων μας BBS να εμφανίζονται γραμμή - γραμμή. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. (το σχόλιο λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Pikolo, τί ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις ότι μπορείς να συκοφαντείς τρίτους ελεύθερα εδώ μέσα και μάλιστα για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις; Έλα, σοβαρευτείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι πας και θυμάσαι βρε παιδί μου!
    τς-τς-τς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. [...] το πράγμα φίλε Απόστολε δεν είναι επανάσταση. Μπορεί για κάποιους η πρόσβαση να έγινε ευκολότερη, αλλά στα δικά μου μάτια εκεί που οι άλλοι βλέπουν [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή