Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2007

ΩΔΗ ΣΤΟ ΣΟΥΚΟΥ





Παρασκευιάτικη οφ κόρς γιατί τα Σάββατα δεν προσφέρονται για ωδές αφού έχει ήδη μπει το σουκού και δε λέει γιατί είναι πάαααααρα πολύ αργά. Το θέμα είναι να το περιμένεις, να φτάνει Παρασκευή βράδι να χώνεσαι στα νυχτικάκια σου, να φοράς τα ντεκαβλέ μελιτζανί καλτσάκια, να έχεις όσες αγκαλιές θέλεις δικιές σου, να πίνεις φραπεδούμπα και στ΄αρχίδια σου που θα βρυκολακιάσεις γιατί ΔΕΝ χρειάζεται να ξυπνήσεις νωρίς! Αυτό σημαίνει σουκου.

Η μαλακία όμως με τις Παρασκευές είναι ότι δεν περνάει η ώρα με τίποτα αλλά τεσπα εγώ θα την κάνω να περάσει και να πει κι ένα τραγούδι (κατά προτίμηση βζίου βζίου και χαρούμενο).

[Άσχετο. Είπαμε, δεν βλέπουμε την ώρα και τη στιγμή να ΄ρθει το σουκού αλλά καλά πώς γίνεται τη σήμερον να υπάρχουν άνθρωποι που φοράνε ρολόγια; Μιλάμε η ώρα είναι το πλέον βομβαρδιστικότερο πράγμα, το βρίσκεις μπροστά σου όπου κι αν γυρίσεις, στο κινητό, στο mp3 player, στο πισί και σε ό,τι μπλιμπλίκι τέλος πάντων κουβαλάς, άσε τους σταθμούς του Μετρό. Όπου και να γυρίσεις ξέρεις επακριβώς πόσα δευτερόλεπτα έκανε ο σβέρκος σου να ολοκληρώσει την κίνηση. Και έχεις και τα μουρλά να φοράνε κάτι ρολογάρες ΝΑ (φίου ευτυχώς έφυγε εκείνη η ηλίθια μόδα με τα σγουότς – μα τι ηλίθιο όνομα). Θα μου πεις είναι κόσμημα. Μαλακία τα κοσμήματα και να το ξεπεράσετε. Έχω να βάλω ρολόι καμιά δεκαπενταριά χρόνια και είμαι καλά]

Βουαλά και η Ωδή:

Ω γλυκούλι μου σουκού
περιμένω σα χαζό της Παρασκευής το βράδι…


μετράω τις ώρες και τα λεπτά,
βουτώντας στις λάσπες και τα σκατά,


…μα σε πληζώ κάνε κάτι να μην έρθει ποτέ Κυριακή βράδι.

(αυτό με τις λάσπες και τα σκατά είναι για να διαχωριστώ από τον Καβάφη που τα ΄λεγε το ίδιο καλά αλλά του έλειπε το γκλάμουρ)

Ναι, ξέρω. Άμουση, άμετρη, ατάλαντη αλλά καρακαταεντελώς Παρασκευοκρουσμένη!   :D









Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

17 σχόλια:

  1. To μέτρησα. Το στρίψιμο του σβέρκου από Μ-Λ ΚΚΕ ως ΛΑΟΣ κρατάει 1,32 δευτερόλεπτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ και τώρα σε σκεφτόμουν - ουουουυυ
    (πραγματικά δεν ήθελα να πω κάτι άλλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Den mporeis na fantasteis poso sumfono mazi sou gia ta rologia!!!! To exo katargisei apo ta 18 mou giati aploustata mporousa na do ti ora einai opou kai na eimoun akoma kai sthn toualeta pou leei o logos...
    Zito to sk!!!!
    (theleis na pas se ena gamo to savvato sthn thesi mou?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εσύ χωρισμένη με το ρολόι βλέπω...
    Χάλια δεσμός είναι έτσι κι αλλιώς... :)

    Αν πήγαινες προς το εκτελεστικό απόσπασμα θα ήθελες να βλέπεις συνέχεια πινακίδες να σου λένε "Καρμανιόλα: Ν μέτρα";

    (*μη με παίρνεις στα σοβαρά, μ'έπιασε η μαυρίλα...*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα Νά' σαι καλά Κωνσταντινάτο Παρασκευοχτυπημένο. Εγώ γύρισα. Εσύ που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλό το σουκού αλλά αυτό το σουκουδου και καμιά φορά το πουσουκουδου είναι ακόμα καλύτερα.

    ένιγουέι καλό-σου-σουκού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σας ζηλευω... εγω δουλευω ΚΑΙ το σουκου!Μου φαίνεται εχω να παρω πουσουκου από το στρατο! όσο για το ρολόι συμφωνώ. έχω 12 χρόνια να βάλω το ρολόι μου, πεταμένο κάπου σε ένα συρτάρι! σε φιλώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι καλά (σε έχω ικανή να κάνεις ωδή και για το σκ...)
    και μετα δε μάς ξεπλένει ούτε ο Αλιάκμονας.
    Χαίρομαι που κανένας σας δεν χρησιμοποιεί ρολόγια, με κάνετε να αισθάνομαι ξεχωριστός, όλη μου η ζωή είναι χρονοποιημένη, τάιμ άντικτ του θανατά και μου αρέσει. Έτσι δεν πανικοβάλομαι όταν φτάνει το βράδυ της Κυριακής, βρε κουτά το ερχόμενο σουκου είναι πλέον πιό κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε γαμιούνται και τα ρολόγια και οι Δευτέρες μαζί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω εχω πολλά ρολόγια αλλα δεν τα φοράω γιατι ειναι βάρος οπως και να το κανεις.
    Σα χειροπέδες τα νοιώθω
    Ασε που ο χρονος ειναι μια ψευδαίσθηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σακαφιόρα και πολύ λες. Μια τρίχα απόσταση είναι. ;)

    Αλεξ, φιλούμπες! :)

    Μαργαρίτα, είδες τα μεγάλα μυαλά; :P

    Ζωάκι, κάτω τα ρολόγια, ζήτω τα σουκού και ευχαριστώ για την πρόσκληση, πολύ ευγενικό εκ μέρους σου (άμα μου κάτσει κι εμένα θα σε προτιμήσω) αλλά δεν θα πάρω. :D

    Penguin, γαμώ τις παρομοιώσεις, έτσι ακριβώς το βλέπω! Μαυρίλα, ξεμαυρίλα, το μυαλουδάκι σου πάντα κοφτερότατον! :)

    Herinna μου, καλώς ήρθες. Το feed σου ενημερώνεται μια φορά στο τόσο και έχω χάσει επεισόδια. Αλλά καλύτερα, για να ΄χω να διαβάζω. Θα σου ‘ρθω! :)

    Stixakia, έπρεπε ρε φίλε να μου κάνεις το μυαλό μαλλιά – κουβάρια; Καλό σουκου χεχε! :)

    Equilibrium, ρε συ λυπάμαι πολύ αν και καταλαβαίνω ότι τελικά τα σουκου είναι καρατεράστια πολυτέλεια για τους περισσότερους. Εύχομαι γρήγορα να ‘ρθει ένα ονειρεμένο σουκου όλο για πάρτη σου. Φιλιά πολλά πολλά. :)

    Μισέλληνα, ρολογοχτυπημένε μη φοβού. Μόνο κοίτα την ώρα γιατί πήγε δέκα και μισή!!!! Πω πω πω άργησεεεεεεεεεεεεες να πέσεις για νάνι! :P

    Πατσιουράκι μου, μαζί σου!!! :D

    German, ψευδαίσθηση ξεψευδαίσθηση (πω, τί γλωσσοδέτη έγραψα πάλι), ο γαμωχρόνος μας τρέχει ούτως ή άλλως. Οπότε μια χαρά τα λες, είναι εντελώς χειροπέδα να τον φοράς και στο χέρι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. popo, auth thn antipa8eia gia ta rologia thn exei kai o filos mou, ti spastiko, paw spiti tou kai de mporw na dw ana pasa stigmh ti wra einai, prepei na psa3w to kinhto. egw bebaia exw to antistoixo problhma me to kinhto... monimws kapou edw einai, alla pote den 3erw akribws pou. kai ennoeitai oti to akouw mia stis deka. oi alloi nomizoun monimws oti exw pe8anei (ftou ftou) kai arxizoun na thlefwniountai meta3u tous gia na to epibebaiwsoun!

    o ka8enas me tis idiotropies tou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία απο Ρόδο...10/13/2007 11:40:00 π.μ.

    Αν και δουλέυω Σάββατο αυτό ρε παιδί μου που συμβαίνει με την Παρασκαευή είναι όντως περίεργο....Γύρισα σπίτι και άραξα στην τηλεόραση, το "άντρα μου" έλειπε, το σπίτι ήταν "που λες Αννα μου είχα γυναίκα την Τετάρτη",καταλαβαίνεις οτι μπροστά σε αυτό το σκηνικό έμεινα εκστασιασμένη...Ξύπνησα βέβαια σήμερα (Σάββατο) και είμαι ήδη δουλειά..Αλλά τα vibes της Παρασκευής είναι πολύ δυνατά για να μου χαλάσουν την διάθεση...
    Καλημέρα και φιλιά σε όλο τον άμαχο πλυθησμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλά αυτό που συμβαίνει τις Παρασκευές είναι απ' τις πιο ωραίες ώρες τις εβδομάδας.... σουκου και πάλι σουκου!!!! Δεν καταλαβαίνω πως περνάει η ώρα.... και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς ρολόι, είναι λίγο βαρύ και άμα το βγάλω νιώθω σαν να γέρνω προς τα δεξιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν έρχεται η Παρασκευή, το μόνο που με απασχολεί είναι που θα βρω λεφτά για να βγω με το κορίτσι μου. Έστω και για ένα καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή