Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007

«ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ»



Δεν τα συνηθίζω αυτά, δεν μου αρέσει να γράφω για όλο αυτό που γίνεται με το βιβλίο, πρώτα πρώτα λόγω υπερτεράστιας αμηχανίας και δεύτερον γιατί είμαι ακόμη σε κατάσταση σοκ. Επιτρέψτε μου όμως μια μικρούλα νύξη και θα καταλάβετε τον λόγο.

Ουφ. Πριν λίγο χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο κύριος Βασίλης Βασιλικός που με πήρε προσωπικά να με ενημερώσει ότι αύριο το μεσημέρι στις 3 θα παίξει την παρουσίαση του βιβλίου μου από την εκπομπή του «Άξιον Εστί» στην Ετ3. «Καταλαβαίνω την αγωνία σου και εγώ στην θέση σου θα ήθελα να είχα ενημερωθεί, γι΄αυτό σε πήρα» είπε. Κόκκαλο εγώ. Μου θύμισε δυό φορές σε ποιό κανάλι θα παιχτεί και ποιά ώρα, λες και υπήρχε περίπτωση να έχω χάσει ποτέ έστω και μία του εκπομπή.

Εκείνο το πρωί, όταν ξεκίνησα για τη συνέντευξη έτρεμα σαν το ψάρι. Δεν τα ΄χω καλά με την τηλεόραση και την αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι από τον Μάρτη. Αλλά πείτε μου, πώς να πεις όχι σε μία πρόσκληση από έναν Βασιλικό; Έτρεμα ολόκληρη ακόμα κι όταν έφτασα σ΄εκείνο το απίστευτο εστιατόριο που θα ήταν ο χώρος της συνέντευξης. Έκατσα στον καναπέ και περίμενα σαν πρόβατο στη σφαγή. Μέχρι που ήρθε ο κύριος Βασίλης, μου συστήθηκε και έκατσε δίπλα μου. Το πρώτο που του είπα θυμάμαι, είναι να μην με ρωτήσει δύσκολα γιατί είμαι... αδιάβαστη. Γέλασε. Πολύ. Μου είπε έκπληκτος αμέσως μετά, ότι ούτε ανάκριση θα μου κάνει, ούτε εξετάσεις θα δώσω. Συνέχισα όμως να είμαι αγχωμένη. Και ξέρετε τί έκανε; Άρχισε να μου λέει τόσο πολύ αστείες ιστορίες που του έχουν τύχει στην εκπομπή, μέχρι που ψόφησα στα γέλια, λες και μιλούσα με ένα φιλαράκι. Μιλάμε για καταπληκτικό χιούμορ! Από εκείνη τη στιγμή και καθ΄όλη τη διάρκεια της εκπομπής δε σταματήσαμε τα γέλια. Τί απίθανος τύπος!

Θα μου επιτρέψετε λοιπόν, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κύριο Βασίλη Βασιλικό για την ζεστή του υποδοχή, για την διακριτικότητά του να προσεγγίσει ένα τόσο ευαίσθητο προσωπικό θέμα με αξιοπρέπεια χωρίς καθόλου να με φέρει σε δύσκολη θέση και τέλος για τα υπέροχα λόγια του, που με έχουν κάνει να πετάω απ΄τη χαρά μου βδομάδες τώρα. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Πραγματικά ήταν μεγάλη μου τιμή. :)







Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

39 σχόλια:

  1. ok θα ακουστώ βλάκας, αλλά ποιο είναι το βιβλίο σου? καθόσον 2 μήνες blogger και δεν ξερω τπτ για αυτο... :) Οντως φοβερη εμπειρια να μιλας μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Equilibrium, έχεις δίκιο. Θεώρησα η ψωνάρα δεδομένο ότι θα το ξέρατε :)

    Πάρε το link:

    http://xpsilikatzoy.wordpress.com/0211042007/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο!!!! Πάντα τέτοιες όμορφες εμπειρίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Ψιλικατζού μου :) Εννοείται ότι θα σε δω!! :))) φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ κοριτσάρες μου!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παλια καραβανα ο Βασιλικος,να τον ακους(τον προτιμω σαν καραβανα παρα σαν συγγραφεα,αλλα ασχετου αυτο;-)Μπραβο Κωνσταντινα μου.Ξεβιδωσου τωρα με τα Σκαθαρια:-P:http://www.youtube.com/watch?v=oaYJaFWTHgM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία απο Ρόδο...10/20/2007 11:58:00 π.μ.

    Τα ουσιαστικά πράγματα συμβάινουν στους ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν και να δώσουν. Να μην αισθάνεσαι λοιπόν καμία αμηχανία!!! Η επιβράβευση, σου αξίζει για πολλούς...μα πάρα πολλούς λόγους!
    Εγώ πάντως περιμένω το 2ο βιβλίο σου!!!
    Θέλω να τα κάνω συλλογή ρε παιδί μου πως το λένε;;;; Πως είχα μικρή τους "Μυστικούς Επτά" ή την "Πολυάννα";;;; Ε! Τώρα θέλω τα βιβλία σου!!!
    Σ'αγαπάμε πολύ και ας μην σε έχουμε γνωρίσει...δαντελένια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 8a thn grapso sto video thn ekpombh giati 8a eimai apon thn ora probolhs tis. na eisai kala!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ στα ξένα διαθέτω και ΕΤ3...ελπίζω να μεταδώσει το ίδιο πρόγραμμα με το ελλαδικό γιατί συμβαίνει και το αντίθετο. Άντε μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωσταντίνα δεν έχω λόγια να πω. Χαίρομαι τόσο για σένα προτιμώ να συμφωνήσω με την @Μαρία από Ρόδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, Κωνσταντίνα ήσουν ΤΕΛΕΙΑ στον Βασιλικό!!!!

    Μπράβο γι αυτό που είσαι:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. x-psi,

    Πιστεύω πως τα πρόσωπα παίζουν μεγάλη σημασία στην πραγματική εικόνα του χαρακτήρα ενός ατόμου. Δεν είχα δει ποτέ φωτογραφία σου ούτε είχα σχηματίσει κάποια εικόνα για το πως μοιάζεις. Από ό,τι φαίνεται, είσαι μια όμορφη και πολύ γλυκιά παρουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. (είπα να μην σχολιάσω πριν δω την εκπομπή)
    δεν σε είχα ξαναδεί να μιλάς νομίζω, κι ήσουν γλυκύτατη, έδινες την αίσθηση σκεπτόμενου αλλά και διασκεδαστικού ανθρώπου.
    super thumbs up :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουφ! Ευχαριστώ πολύ πολύ ρε παιδιά. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. se eixa akoysei se synenteyjh soy sto radifono. se eida shmera sthn thleorash. eixes trak. kala ta phges. epeidh moy aresei h ekpombh toy basilh basilikoy eida kai toys alloys sygrafeis poy eixe. htan omorfh ekpombh h shmerinh. perimenoyme kai to epomeno biblio sou kapia stigmh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ήσουν πολύ καλή και φάνηκε πως σε εκανε να αισθανθεις πολύ ανετα.

    αντε και στον λαρρυ Κινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη στους οδηγούς των κάτωθι αυτοκινήτων που κινούνταν στην Εγνατία, τμήμα Βέροια-Κλειδί:

    -Τυρκουάζ Seat Ibiza, αριθμός κυκλοφορίας ΝΖΡ####
    -Ασημί Volvo, ΝΕΕ####
    -Κόκκινο Fiat Punto, ΝΗΗ####

    και σε άλλους πέντε έξι που ξεχνάω.

    ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΝΤΙΝΙΩ!

    Πρόλαβα 5 λεπτάκια. Αλλά το φορτηγό δεν πήγαινε παραπάνω...
    Τουλάχιστον άξιζε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. για το πιο πανω ποστ.
    τα κτιρια ποτε θα διορθωθουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και άντε εσείς τυχεράκηδες την είδατε την σταρ, εγώ που ταξίδευα όλη μέρα ατύχησα...
    (νομίζω υπάρχει Τρίτη επανάληψη, ετοιμάζομαι για καλό ξενύχτι).
    Το καλό που έμαθα είναι οτι υπάρχει δεύτερο βιβλίο στα σκαριά, εύχομαι κάθε επιτυχία απο καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ono, άστα. Σήμερα με τις βροχές θα έχουν στενάξει οι άνθρωποι... :(

    Μισέλληνα, άντε ρε σιγά που θα ξενυχτήσεις. Πού έμαθες ότι υπάρχει δεύτερο βιβλίο και δεν το ξέρω εγώ; Απλά μου ευχήθηκε ο άνθρωπος. :)

    Παιδιά να ΄στε όλοι καλά. Άντε, πάμε γι΄άλλα!

    (και Domino - σοβαρά τώρα- πρόσεχε ρε συ με το φορτηγό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πράγματι είχες λίγο τρακ και αυτό σε έκανε ακόμα πιο γλύκα :) Και εις ανώτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άσε αν δεν είχε γίνει τόσο γαμάτο μοντάζ όλο εεεεεε και εεεεε θα ήμουνα. Πάλι καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λοιπόν... Ε, μπράβο.. Όλο και καλύτερα... Στη Σαλονίκη, πότε θα σε δούμε;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο μαλάκας μπορεί να είμαι που το χασα μου λες;

    @peskandritsa: Θέλω το video, οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρία απο Ρόδο...10/21/2007 07:45:00 μ.μ.

    Έστειλα τον άντρα για ύπνο...έκανα ένα τσαγάκι και κάθισα σχεδόν μέσα στην τηλεόραση για να σε δω...Και εκεί που έλεγες τα ωραία σου...ΤΣΟΥΠ!!!!Διακοπή σήματος...Κατέβασα οτι μπινελίκι μου ερχόταν στο μυαλό...Καλό ρε παιδί μου αλλά λίγο...Θέλω κι'άλλο...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε είδα!Εισαι όμορφη και γλυκια! Ειχες λίγη αμηχανί αλλά ήσουν τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σόρυ για το δεύτερο βιβλίο αλλά διαβάζοντας πιό πάνω τα σχόλια της Μαρίας νόμισα ότι το γράφεις ήδη.Πάντως ούτως ή άλλως θα πρέπει να το βάλεις μπρός γιατί η ομάδα πετάει και οι... φίλαθλοι αδημονούν. Και όπως λέει και ο Sadmanivo σε αναμένουμε στη Σαλονίκη σε παλλαική υποδοχή ...."Έλα Τίνα στο Λαό σου "!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά, σύσσωμο το ρουσουνελαίικο, η Μάρω πρώτη-πρώτη, φαγητό στο σαλόνι, καναπές τραπεζάκι, καινούργιο (δυο βδομάδων) NOVA να πιάνει καλά τα κανάλια, λάβαμε θέσεις και περιμέναμε. Με το που αρχίζεις να μιλάς στα δυο λεπτά, ένα push up της ΔΕΗ, τρέμουν τα φώτα (ωχ λέω ...το πνεύμα της Ψιλικατζούς) και κόβεται το σήμα. Απεγνωσμένες οι προσπάθειες επαναφοράς.
    Το τηλεορασάκι στην κουζίνα έγραφε μια από τα ίδια:
    "Ε43-δεν υπάρχει σήμα"!!!!
    Ακούς ρε; Σήμα γιοκ!
    Μετά από λίγο έριξε πολύ χιόνι στον δέκτη, μα πολύ χιόνι λέμε.
    Αργά το βράδυ άνοιξαν οι ουρανοί κι έριξε καρέκλες.
    Το 'παν και οι ειδήσεις:
    50 mm. βροχή στη Μύκονο! Στη Μύκονο;
    Ουάου!
    Σ' ευχαριστούμε Κωνσταντίνα για τη ...βροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ημουν από τους τυχερούς που τυχαία έπεσα στην ΕΤ3 και είδα ένα αρκετά μεγάλο μέρος της συνέντευξης σου. Ήσουν ουσιαστική και αφτιασίδωτη...
    Μπράβο σου Κωνσταντίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε είδα κι εγώ!!!!
    Πολύ ομορφούλα,πολύ δροσερή και πολύ μικρούλα μου φανηκες!!
    Εισαι 25,26;;;
    Και πότε πρόλαβες και εζησες αυτα που εζησες;;
    Δεν πιστευω με τιποτα οτι εισαι παραπάνω.
    Και ξερεις τι δυσκολο ειναι να συνδιάσεις φάτσα, με οσα εχεις διαβάσει απο πριν;;
    Ελεγα ειναι δυνατον αυτο το καλο κοριτσι, αυτο το αθώο παιδί, να ειναι η ψιλικατζού μας;;
    Δεν ξερω γιατί, σε φανταζόμουνα πιο κωλοπετσομένη (χεχεχε), πιο νταρντανα,
    με μακρια μαλλια και εντονα χείλια.
    Όσο για την συνεντευξη, μια χαρά τα πήγες.
    Ανθρωπινη, κατανοητή,αληθινή.
    Νά'σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω ήταν να σας αφιερώσω μια τραγουδάρα:

    http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2007/10/22/0222102007/

    Ευχαριστώ και πάλι.
    Μάκια σε όλους! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο ρε Κωνσταντίνα!!χαίρομαι πολύ για σένα!! χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Eida kai ego tin ekpompi. Tyxaia. Alla itan apolaystikotati. Se eixa akousei kai sto radio stin ekpompi tou G. Kapllani,einai pragmatika katapliktikos o tropos pou milas kai afigisai,poly apla giati den einai stimenos alla eksairetika aythormitos.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντινα την προσκληση την πήρες βρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια χαρα αξιολατρευτη κυρια μου!

    Διαβαζω κατα καιρους τα post σου και τα βρισκω εξαιρετικα απο καθε αποψη!

    Πιστευω ακραδαντα, χωρις να γνωριζω προσωπικα, οτι εισαι μια γυναικα
    με πολλα αξιολογα, θετικα και γοητευτικα στοιχεια απο καθε αποψη!

    Θα επιθυμουσα, αξιολατρευτη κυρια μου, αν μου επιτρεπεται να γινω
    ενας κρυφος θαυμαστης σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπααα, σε προτιμά μαλλον σαν Τheope69 παρά σαν Osama.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. [...] τώρα αυτό. Ωραίος και καλός ο Βασιλικός - είχε τις προάλλες την Ψιλικατζού, την «δικιά» μας - αλλά εκεί στην ΕΤ3, [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή