Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2007

ΔΙΣ ΓΟΥΙΚ’Σ ΝΟΟΥΛΕΤΖΙΖ




νόουλετζ νάμπερ ουάν: o εγκέφαλός μας, είναι λέει κατασκευασμένος για ένα και μόνο πράγμα: τη χαρά. Να ξεχνά γρήγορα τις κατραπακιές και να επιλέγει να θυμάται μόνο τα χαρούμενα, ενώ σε κάθε δύσκολη φάση να προσπαθεί εναγωνίως να βρει διέξοδο ώστε να επιστρέψει στην αγαπημένη του κατάσταση, την χαρά.


[Έκατσε δηλαδή ο καλός θεούλης και έφτιαξε όoooλο αυτό το πολύπλοκο πράγμα, πίτα στα μυαλόνια, υπομυαλόνια, ανθυπομυαλόνια (κι όλα αυτά τα θαυμαστά τέλος πάντων που έχουν μέσα τα μυαλά και που επιτελούν ένα κάρο λειτουργίες), με αρχιεντολή τη χαζοχαρουμενιά. By default δηλαδή, έχουμε αρχιμαλάκα εγκέφαλο.
Αντί να κάθεται δηλαδή να φιλοσοφήσει, να κλαψομουνιάσει, να προβληματιστεί, ό,τι αξιολόγο και να κάνεις, αν δεν περιέχει χαρά, kiss it goodbye. Ο εγκέφαλος θα στο ξεχάσει με την πρώτη ευκαιρία. Αν δηλαδή κάποιος κάτσει και το σκεφτεί, όλοι όσοι δεν είναι χαρούμενοι ή δεν προσπαθούν να ξαναγίνουν χαρούμενοι, έχουν πρόβλημα προγραμματισμού και χρειάζονται κατεπειγόντως ζυγοστάθμιση. Which brings us στα (αρσενικά & θηλυκά) ανθυπογκομενίδια: lifestyle, sex, shopping & gossip. Ο εγκέφαλός τους είναι υγιέστατος, μάγκες μου. Εμείς χάνουμε άσχημα]


νόουλετζ νάμπερ του: ο θυμός λέει, είναι δύο πράγματα: είτε πόνος, είτε φόβος. Αυτό. Τίποτε άλλο.

[Ακόμα ψάχνομαι μπας και τρικλοποδιάσω αυτή τη σπαστικότατη θεωρία αλλά τζίφος. Όσες φορές είμαι ταπηροκρανιασμένη, καραισχύουν αυτά τα δύο ή ένα από τα δύο. Κι εγώ που νόμιζα ότι ο θυμός ερχόταν κι από μόνος του]

νόουλετζ νάμπερ θρι: ακόμα ψοφάω για Dire Straits. Όποτε τους ακούω λιώνω. Όσα χρόνια κι αν περάσουν θα είναι αξεπέραστοι.-


[προδίδω την ηλικία μου με κάτι τέτοιες μλκς τώρα, αλλά αφού τους λατρεύω γμτ] :D



p.s: έμαθα κι ένα κάρο πράγματα ακόμη, αλλά πρόκειται για γνώσεις που αποσκοπούν κυρίως στην διατήρηση της σωστής μου εγκεφαλικής κατάστασης (aka gossip). :P


σουκουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυκισεζ !!!







Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

47 σχόλια:

  1. Yoy are my sultan of swing.

    Καλό σουκου τρελλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "νόουλετζ νάμπερ θρι: ακόμα ψοφάω για Dire Straits. Όποτε τους ακούω λιώνω. Όσα χρόνια κι αν περάσουν θα είναι αξεπέραστοι"

    Οου Γες
    Οου Γες
    Οου Γες
    Οου Γες
    Οου Γες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θυμήσου κάποτε νασου πώ πως ανακάλυψα τα μπλόγκς!
    Καλό Σ.κ μικρή και χρόνια πολλά στις εορτάζουσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, και μένα ακόμα μου αρέσουν. Είναι κακό τώρα αυτό?

    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαυτο λεμε "μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι"? Τωρα εξηγουνται ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  6. ποιος μαλάκας το λέει?!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. o εγκέφαλός μας, είναι λέει

    ^
    |
    |

    αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. millionare blues !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το αποφάσισα.
    Θα δωρίσω τον εγκέφαλό μου στην ανθρωπότητα!
    Πάω τώρα να ακούσω το Why Worry του συγκροτήματος που ανέφερες και... ΛΑΤΡΕΥΩ!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον δικό μου εγκέφαλο, ο οποίος φαίνεται ότι είναι κατασκευασμένος για το εξής "μόνο ένα πράγμα", το άγχος! Πέρα από αυτό όμως,το συγκρότημα πολύ καλό, να φανταστείς πως η μουσική του δε με αγχώνει καθόλου, και τέλος, την νόουλετζ νάμπερ του δεν μπορώ να την πιστέψω. Εμένα ο θυμός απορρέει από το άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νοουλετζ ναμπερ φορ:(και δωσε βαση )

    Οι ανθρωποι επαναλαμβανουν τα λαθη τους, γιατι τα ξεχνανε, γιατι οπως ειπεςτο τσερβελο μας ειναι κατασκευασμενο ετσι ωστε συχνα πυκνα να παθαινει απωλεια μνημης. Αυτο κανει τους μεσους κοινους ανθρωπους να χαιρονται ευκολοτερα και να ξεπερνουν ασχημες καταστασεις ευκολα.
    Στους ανθρωπους ομως με υψηλο και υψηλοτερο IQ διαπιστωθηκε οτι δεν επαναλαμβανουν τα λαθη τους τοσο ευκολα,κατα συνεπεια δεν ξεχνουν τοσο ευκολα , και γινονται δυσκολοτερα ευτυχισμενοι και χαρουμενοι απο αυτους του μεσου ορου.

    δατς λαιφ ...κανεις δεν μπορει να τα εχει ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χοχο, πάντα ήξερα πως υπάρχει κάποιος σημαντικός λόγος που είμαι σχεδόν πάντα σε κατάσταση μόνιμης χαράς (παίζει και η πολύ κακή μνήμη βέβαια...), χαίρομαι που η επιστήμη έδωσε απάντηση και σε αυτό το κοσμικό ερώτημα!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτό με το θυμό ξαναπες το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. nai more epeidh eisai megalh filosofos den eisai xaroymenh to brhkes!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ψιτ
    Ο Knopfler έρχεται στο Λυκαβηττό.
    Άχαστο λέμε, άχαστοοοοοοοοοοοοοοο

    http://www.rocking.gr/livedates-info1750.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευτυχώς που υπάρχει η νόουλετζ νάμπερ ουάν γιατί το είχα το τρελάδικο σταντέ.

    Dire Straits είπες; A lovestruck romeo sings a streetsus serenade, laying everybody low with a lovesong that he made...

    To άκουγα πριν στο αυτοκίνητο και έλιωσα. Είμαι και ευαίσθητος πανάθεμά με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω ότι διαβάζεις ληγμένα. Κανείς νευροεπιστήμονας σήμερα δε λέει τέτοια άκυρα. Αντίθετα λένε ότι οι δρόμοι που χαράζουμε με την σκέψη μας τείνουν να ακολουθούνται ξανά και ξανά γι’ αυτό δεν ξεκολλάς από τους Dire Straits.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω ότι διαβάζεις ληγμένα. Κανείς νευροεπιστήμονας σήμερα δε λέει τέτοια άκυρα. Αντίθετα λένε ότι οι δρόμοι που χαράζουμε με την σκέψη μας τείνουν να ακολουθούνται ξανά και ξανά γι’ αυτό δεν ξεκολλάς από τους Dire Straits.

    Εγώ νομίζω παίρνει ληγμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 'Εχετε δει μιά εικόνα τομής του (ανδρικού) εγκέφαλου όπου αν προσέξεις καλά θα δεις γυμνές γυναίκες και άντρες να είναι μπερδεμένοι μεταξύ τους σαν σε παρτούζα; θα το δείτε εδώ: http://www.danerd.com/media/2485_brain+men. Για τον γυναικείο εγκέφαλο δεν έχω δει αντίστοιχη εικόνα.
    Σ' αυτό το site: http://www.thedigitalbeat.com/2007/04/male-brain-vs-female-brain.html μπορείτε να δείτε 10 σημεία στα οποία διαφέρουν οι εγκέφαλοι γυναίκας-άνδρα. (Υποτίθεται επιστημονικές απόψεις. 'Εχει και τις πηγές).

    Πάντως εγώ νοιθώθω σαν να έχω τον εγκέφαλο του Μπόμπου: 'Ο,τι και να μου πείτε το μυαλό μου στο όνομα του blog μου πάει... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Pan, όου γιες! :)

    Patsiouri, ε πες ντε! Μη μας σκας! :P

    Vrypan, όντως γαμάτο. :)

    Pavlo, ίσα ίσα! κίσεζ! :)

    Sanity, σωστότατο. :)

    Lao, δεν έχει σημασία. Προς συζήτηση παρατίθεται. :)

    Peskandritsa, :D

    Aggelos, ήμουν σίγουρη ότι έχουμε τα ίδια μουσικά γούστα. Χεχε. :)

    Thogia, το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά το άγχος ούτως ή άλλως από φόβο δεν ξεκινά;

    An-lu, μάκια! :)

    Maria-maria, δεν το ήξερα αυτό. Θενκς! :)

    Sophia, εντάξει μην τα πάρετε και τις μετρητοίς, απλά μου φάνηκαν σωστά.

    Λίνα, κι εγώ έμεινα μαλάκας όταν το άκουσα. Γαμάτο, έτσι;

    An, ακριβώς.

    Pascal, γι΄αυτό ακριβώς έχουν λυσάξει τα ραδιόφωνα και τους θυμήθηκα. Αλλά ρε γαμώτο πώς περνάει ο καιρός μέχρι Ιούνιο; Κλαψ.

    Domino, εσύ ευαίσθητος;;;; Μη φοβού, με ένα πιτόγυρο θα στανιάρεις! :P

    Dim, ο fuckingblogger το έθεσε καλύτερα. :)

    Heliotypon, γαμάτη η φωτό! Πάντως οι διαφορές γυναικείου – ανδρικού εγκεφάλου, δεν είναι τόσο πολύπολοκες. Οι σκέψεις τους διαφέρουν μονάχα μερικά εκατοστά. Καλά, και ως προς το σχήμα. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. [προδίδω την ηλικία μου με κάτι τέτοιες μλκς τώρα, αλλά αφού τους λατρεύω γμτ]

    Χαζομάρες... Κι εγώ ψοφάω γιά τόν Σπύρο Ζαγοραίο, αλλά είμαι τζόβενο, μέ τρισδιάστατη σαγρέ ακμή καί εκρήξεις τεστοστερόνης στό αψεγάδιαστο, άγουρο κορμί!

    Ποιός είδε τά μάτια πού αγαπάαααω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι παιδιά, καλά λέει ο Βανζέλ. Μωρουλινάκια είμαστε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τί λεγινε ρε παιδιά σταμάτησε ο χρόνος και δε μιλάει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από την άλλη ο Προυστ είχε πει πως όσο ήταν ευτυχισμένος δεν έμαθε τίποτα. Οπότε μάλλον και η ευτυχία είναι υπερτιμημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. e kapws prepei na dikaiologhseis th dystixia soy kai sy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Now the suns gone to hell
    And the moons riding high
    Let me bid you farewell
    Every man has to die
    But its written in the starlight
    And every line on your palm
    Were fools to make war
    On our brothers in arms

    Καλημέρα,
    τρελός κι εγώ αλλά όχι όσο αυτοί που αναφέρονται στους παραπάνω υπέροχους στίχους. Είναι λίγος καιρός που παρακολουθώ αυτά που γράφεις (δεν συμφωνώ πάντα, αλλά σε παραδέχομαι γιατί δεν κωλώνεις να εκφράσεις αιρετικές απόψεις). Όλο το ποστ είναι ενδιαφέρον,αλλά στέκομαι στους D.S. οι οποίοι υπήρξαν (μαζί με Pink Floyd και Supertramp) η χαρά της εφηβείας μου.
    Έτσι, για να προδώσω κι εγώ την ηλικία μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να το σπάσω και να το ξαναρίξω. Χαζό παιδί χαρά γεμάτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. to sxolio me tis vrisies ennoeitai oti phge aklafto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ένα πουλάκι11/28/2007 01:10:00 π.μ.

    (λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ένα πουλάκι11/28/2007 02:08:00 π.μ.

    (λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ένα πουλάκι11/28/2007 02:31:00 π.μ.

    (λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο κάτοικος δυστυχούς μυαλού δημιουργεί, γνωρίζει από πρώτο χέρι την μαυρίλα και φαντάζεται με τα ζωηρότερα χρώματα την ευτυχία.
    Αυτός και μόνον αυτός μπορεί να τα περιγράψει, έχει δει κανείς χαρούμενο, να γράφει στίχους, μουσική, βιβλίο και να διαβάζεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ένα πουλάκι11/28/2007 02:50:00 π.μ.

    (λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ένα πουλάκι11/28/2007 02:59:00 π.μ.

    (λογοκρίθηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. blue event Σκεπτικοί για την Ευρώπη.

    Ελάτε μαζι να αλαξουμε την Ευρώπη. Παρτε την σπίθα και αναψτε φωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Ενα (petit) πουλάκι, "Με βρήκες, υπερχάκερ…" c'mon sissy boy! Work harder!

    @ Papaioannou, get a life (without of PASOK)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Industrial Disease. Υπέροχοι!

    (προδίδω και 'γω την ηλικία μου)
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. O εγκέφαλος ειναι ενα πράγμα που φτιάχτηκε για να λειτουργεί όπως δεν πρέπει και να τον βάζουμε να δουλέψει αλλιώς, δηλαδη όπως πρέπει αλλιώς ειμαστε χαμένοι.
    Νόουλετζ Νο87 :
    Μαθαίνω να λειτουργώ προς επιβίωση εν μεσω τρικλοποδιών και φαπών αλλιώς πέφτω σούρνομαι και με πατάνε κιόλας.
    ΥΓ. Dire Straits απέθαντοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πήρα τα εισιτήρια για Knofpler :D
    Απ' ότι βλέπω είμαστε πολλοί, χαίρομαι (ο ανεπίσημος πρόεδρος του ανεπίσημου D.S.fun club Βορείου Ελλάδος - κοινώς απλώς fanboy) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βασικά ο δικός μου ο εγκέφαλος βρίσκεται σε ...ανασυγκρότηση σκληρού!
    Κι όπως έλεγε ένας φίλος της κουμπάρας μου: 'Ότι είναι να κάνεις να το κάνεις με χαρά'! Μάλλον κάτι θα'ξερε ο άνθρωπος με το 'μοτοσακό'!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή