Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2007

DEMO




Είναι λοιπόν ένας τύπος, που ο πατέρας του ήταν βιαστής. Μαζί με τα φιλαράκια του είχαν βιάσει όλες τις πιτσιρίκες του διπλανού χωριού, που τις περισσότερες τις σκότωναν αμέσως μετά. Αφού δικάστηκε, σάπισε στη φυλακή. Η κοινωνία καταδίκασε σύσσωμη τους εγκληματίες και ο γιος μεγάλωσε ορφανός σε ένα ψευτοδημοκρατικό και εχθρικό περιβάλλον.


Ο γιος λοιπόν, καθότι συγγραφέας, έκατσε και έγραψε ένα επιστημονικό βιβλίο 1400 σελίδων παρακαλώ, που έβαζε τα πράγματα στη θέση τους. Πόσο δηλαδή οι γκομενίτσες του κουνιόσαντε του μπαμπά, πόσο πουτάνες ήσαντε, πόσα πολλά λεφτά είχαν βγάλει, πόσο κακώς που δεν πρόλαβε να τις ξεκοιλιάσει όλες και το κυριότερο, πόσο μπάσταρδα είναι τα παιδιά τους και γιατί πρέπει να τα ξεκοιλιάσουμε μέχρι να αφανιστούν.

Το βιβλίο βγήκε στα βιβλιοπωλεία ενώ διαφημιζόταν (καθημερινά) από την τηλεόραση, από έναν τυπάκο που δήλωνε (καθημερινά) πόσο διαφωνεί με τις πράξεις του βιαστή, αλλά πως το κοινό οφείλει να μαθαίνει (καθημερινά) από την εκπομπή του, τα γεγονότα που οδήγησαν τον δράστη στα εγκλήματα. Τα χιλιάδες εγκλήματα για χρόνια. Προφανώς εν βρασμώ (καθημερινά).

Η κοινωνία, καθ’ ότι δημοκρατική, διχάστηκε. Επιτρέπεται να περιορίσουμε την ελευθερία λόγου; Επιτρέπεται να απαγορευτεί ένα βιβλίο; Να φιμώσουμε τις ιδέες; Τα τηλεπαράθυρα φούντωσαν. Κάποιοι πιο δημοκράτες απ΄τους άλλους, υποστήριζαν ότι ναι μεν τα εγκλήματα είναι καταδικαστέα, τα θύματα όμως, δεν έπρεπε να φορούν φούστες πάνω από το γόνατο. Οι περισσότεροι συμφώνησαν, δίνοντας παράδειγμα κάτι άλλες κοπέλες που μετακόμισαν πρόσφατα στο χωριό και που φορούν κόκκινα προκλητικά φουστάκια.

Ήρθαν εκλογές. Ο τηλεπλασιέ και ο γιός του συγγραφέα, έγιναν βουλευτές στο ίδιο κόμμα και καταδίκαζαν ομόφωνα τις ρατσιστικές ενέργειες. Συνέχιζαν όμως ακάθεκτοι τους αγώνες τους κατά της φούστας πάνω από το γόνατο, κατά της προκλητικής συμπεριφοράς των γυναικών και ιδίως των ξενόφερτων γυναικών με τα «βάρβαρα» ήθη.

Κάποτε, παρόλο που ως τότε ο συγγραφέας του βιβλίου ήταν στο περιθώριο χρόνια, για τις φρικαλέες απόψεις του, άρχισαν να του δίνουν βήμα. Δημοκρατία γαρ. Βγήκε στα τηλεπαράθυρα. Όχι για το βιβλίο μόνο αλλά γενικά για την άποψή του για τις ξένες γυναίκες με τις κοντές φούστες. Όταν κλήθηκε να πει την γνώμη του εξεράγη. Φώναζε: «αρνούμαι τον διάλογο με γραικύλους και υπάνθρωπους». Όλα αυτά, γιατί αν η φούστα σου ήταν πάνω από το γόνατο δεν ήσουν γυναίκα. Ούτε καν άνθρωπος. Φυσικά, αν δεν ήσουν απ΄το χωριό του και πλερέζες να φόραγες, δεν είχες καμία ελπίδα να συνομιλήσει μαζί σου. Νέα ήθη. Δημοκρατία γαρ.

Ο συγγραφέας κλήθηκε σε δίκη γι΄αυτό το βιβλίο από κάτι ψευτοδημοκράτες. Ο γιος του ως καλός δικηγόρος ανέλαβε την υπεράσπιση. Ο τηλεπλασιέ ως βουλευτής πια, συνέχιζε να δηλώνει πως διαφωνεί με το βιβλίο αλλά το διαφήμιζε (καθημερινά) γιατί αυτή ήταν η δουλειά του. Ο αρχηγός του κόμματός τους απ΄την άλλη, συνέχιζε να καταδικάζει τον ρατσισμό αλλά και τις κοντές φούστες που μπορεί να προκαλέσουν τα καλά και τίμια χωριατόπουλα να βιάσουν.

Η κοινωνία παρέμεινε δημοκρατική. Από εκείνες τις δημοκρατίες που πλέον δεν γύριζες το κεφάλι σου απ΄την άλλη στο θέαμα των βιασμένων πτωμάτων. Ήσουν υποχρεωμένος να τα κοιτάζεις ξανά και ξανά. Μέχρι που τα συνήθιζες.
Από εκείνες τις δημοκρατίες που τα εγκλήματα ενός βιαστή παρότι καταδικαστέα, άρχισαν να εξετάζονται εξονυχιστικά, υπό επιστημονική πάντα σκοπιά, λαμβάνοντας το αξιογαμήσιμο του θύματος, ως ελαφρυντικό.


Από εκείνες τις δημοκρατίες που σύμφωνα με το επιστημονικό αυτό βιβλίο, ο μόνος τρόπος να γλιτώσει η κοινωνία τους μελλοντικούς βιασμούς, δεν είναι να καταδικαστούν οι δράστες αλλά τα αίτια που τους οδηγούν στα εγκλήματα: οι κοντές φούστες.
Από εκείνες τις δημοκρατίες που άρχισαν να αμφισβητούν τα εγκλήματα γιατί το επιστημονικό βιβλίο έλεγε πως όλα αυτά είναι φούμαρα δυό – τριών ελαφρών κοριτσιών. Παρόλα τα ντοκουμέντα.


Σύντομα, η δημοκρατία αυτή, προχώρησε παραπέρα. Τα ταμπού έσπασαν. Η αμφισβήτηση έγινε το νέο τρεντ. Κάθε δεδομένο και αλήθεια, μπορούσε να αμφισβητηθεί από οποιονδήποτε ντυνόταν τον επιστημονικό μανδύα. Σωρεία επιστημονικών βιβλίων, έφεραν στην επιφάνεια εξωγήινους πολιτισμούς με ατράνταχτα επιχειρήματα, ιατρικές συνομωσίες που αποθάρρυναν τον κόσμο να εμβολιάζει τα παιδιά του ή να ακολουθεί τις θεραπείες των γιατρών, ενώ σύντομα η δύναμη των τηλεπαραθύρων έκανε τον κάθε μισάνθρωπο νομάρχη, υπέρτατο άρχοντα του χωριού. Πλήρης δημοκρατία απόψεων.

Οι εκάστοτε επιστημονικοί τηλε-εκδότες θησαύριζαν, ενώ χέρι-χέρι ακολουθούσαν τα κόμματα στην μάχη κατά της κοντής φούστας. Κανένα επιστημονικό δεδομένο δεν υπήρχε, που να μην είχε από δίπλα ένα άλλο να το αντικρούει. Καμιά κοντή φούστα δεν κυκλοφορούσε χωρίς να έχει δίπλα της έναν επίδοξο βιαστή με αρκετούς λόγους να βιάσει. Καμία δημοκρατική άποψη δεν υπήρχε, που να μην της δινόταν βήμα στα τηλεπαράθυρα, ώστε να εκραγεί αμέσως μετά για τους υπανθρώπους που την πλαισίωναν. Κάθε δημοκράτης κάτοικος, μετρούσε το μέγεθος της δημοκρατίας που μπορούσε να ασκήσει, σύμφωνα πρώτα με την καταγωγή του και έπειτα με τα εκατοστά που είχε υιοθετήσει για τις... φούστες.

Η δημοκρατική αυτή κοινωνία, επέμενε πως όλα έβαιναν καλώς. Πως το βιβλίο δεν έφερε κανένα έγκλημα για να κατηγορείται. Αντιθέτως, όπλισε τους χωριανούς με σκεπτικισμό απέναντι στις προκλητικές συμπεριφορές. Τα εγκλήματα τελικά, δεν είχαν τόση πολλή σημασία σε αυτή τη δημοκρατία. Ούτε οι δράστες. Τα εγκλήματα ήταν απλά το αποτέλεσμα μιας επιστημονικώς τεκμηριωμένης και προκλητικά αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Της κοντής φούστας.

Η νέα αυτή δημοκρατία, καλείται να αποφασίσει για το μήκος της φούστας.
Επιστημονικά.


Η δίκη είναι αύριο.








Τσίμπα κι ένα τυχαίo post από το παρελθόν...

60 σχόλια:

  1. κωκώ έχεις ταλέντο στη διήγηση =)


    (για το παραμύθι τι να σχολιάσω; απ τη μεριά μου ό,τι μπορώ κάνω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πει κανένας...
    Έχουμε ακόμα πολύ κατρακύλα... με αυτά που έχουμε να ακούσουμε...
    όπως είχε πει o Αινσταιν που δεν νομίζω να τον πολυσυπαθούν όλοι αυτοί οι "επιστήμονες" Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ok, θα μπουν πολλοί να σχολιάσουν μια στάλα, σε 2 αράδες στο στυλ "μα που φτάσαμε;" "σε ποια κοινωνία ζούμε" κλπ κλπ. Καλώς ήρθατε στον αληθινό κόσμο. Αυτόν που μοιάζει κανονικά με ζούγκλα (και όχι μεταφορικά). Ο χώρος μου παραβιάζεται, ή θα υποχωρήσω ή θα επιτεθώ. Δεν υπάρχει μέση λύση. Και ο χώρος μου πια δεν είναι μόνο ο τρισδιάστατος, αλλά και ο χρονικός και ο χώρος των ιδεών (και ιδεολογιών). Αν δεν είναι ελεύθερη η προπαγάνδα του ισχυρού πως θα αναπτυχθεί η μερίδα προβατανθρώπων που θα τον ακολουθήσουν για να τον εξυπηρετήσουν στα διάφορα σχέδια που έχει στο μυαλό του (αυτός ο μάγκας μεγάλος). Στα αρχαία χρόνια κάπου στα Σπάρτα, πετάγαν τα καχεκτικά παιδιά στο γκρεμό… Σήμερα δε πετιέται τίποτα, όλοι μέσα στη παραγωγή, από τη μύγα ξύγκι και από τον σακάτη τάλιρο, ό,τι μπορεί να πάρει από εσένα το αφεντικό, θα το πάρει. Ο ψόφος μετά (και πριν τη σύνταξη).
    Ποια δημοκρατία; φάτε όλη τη φόλα και εγώ μαζί με εσάς, αλλά τι να κάνω; Να πάω στο άγιον όρος; Είμαι και άθεος! Όσο αποκτάς εσύ περισσότερη ελευθερία, τόσο μειώνεται η δικιά μου. Όσο αυξάνεται ο δικός σου χώρος, τόσο μειώνεται ο δικός μου. Φυσικός νόμος, η τον δέχεσαι ή πεθαίνεις. Αλλά και αυτός που θα πεθάνει θα δώσει αγώνα όμως πρώτα… Το μεγάλο ψάρι πάντα τρώει το μικρό (ελάχιστες οι εξεραίσεις…)
    Στα της εμφάνισης (αλλά και συμπεριφοράς ευρύτερα) των γυναικών εκεί έχουμε φτάσει (επίσης), ή θα φοράτε κοντή φουστίτσα και θα βιάζεστε (γιατί παραβιάζετε τα σεξουαλικά ένστικτα του ανδρικού πληθυσμού) ή θα κυκλοφορείτε με μπούρκα και θα κυκλοφορείτε με το κυλοτάκι μόνο μέσα στο σπίτι... και αν βιαστείτε (σε αυτά τα μέρη), θα φάτε και 6 μήνες φυλακή πλάς 60 βουρδουλιές μπόνους…
    Κατά τα άλλα καλά, (περνάει και η ώρα με το γράψιμο)
    Καλό ξημέρωμα, καλήν εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. DEMO « X-PSILIKATZOY

    Για τη δίκη Πλεύρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε λέω, ωραία τα λες! Και είναι μεγάλη πρόκληση να μπορεί ο νόμος αυτεπάγγελτα ή όχι να τους κλείνει το στόμα, αλλά παρ'όλα αυτά δεν είμαι σίγουρη ότι πρέπει! Και έχεις και δίκιο, για το πώς έρχονται και οι "ειδικοί" και το σύστημα και όλοι, και πώς τελικά το θύμα είναι αυτό που "τα φταίει". Αλλά πρέπει να υπάρχει και άλλος τρόπος, εκτός από τη λογοκρισία- μη με ρωτάς ποιος, απλά ελπίζω ότι έτσι είναι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς φταίμε που δεν τον έχουμε λιντσάρει ακόμα.
    Αλλά τί αν το πώ κι εγώ?
    Αλλη μια απογοητευμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χμ... δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά όποτε μιλάω για το πόσο ηλήθιότητα υπάρχει... και νομίζω ότι έχω φτάσει τον πάτο... πάντα γίνεται κάτι που τον τρυπάει... http://xamogelo.blogspot.com/2007/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια δεν έχει μόνο μία διάσταση. Η δικαιοσύνη πιστεύω θα λάβει υπόψιν όλες τις παραμέτρους και την εμπιστεύομαι απόλυτα. Είναι ελάχιστες οι φορές που έχει συμβεί το αντίθετο (βλ. παραδικαστικό). Ας μη γινόμαστε δικαστές λοιπόν.

    PS: Η Ράγιου που το έκανε έγινε βουλευτής. Ο Ευαγγελάτος frontman. Προτιμώ να περιμένω τη δίκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακους εκει ΛΑΟΣ...Θυμηθηκαν οι Ελληνες οτι ειναι και Ορθοδοξοι!ΕΛεος!
    Παντως εδω και καιρο μαζευω ατοιχεια για να γραψω κατι για το ΛΑΟΣ,αλλα βαριεμαι.Μαλλον καποια στιγμη μεσα στην ευδομαδα θα το κανω....Ακους εκει,Ορθοδοξοι...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτό θα πει γείωση. Μέχρι να διαβάσω την τελευταία πρόταση, έπινα το καφεδάκι μου και κάπνιζα, απολαμβάνοντας να διαβάζω μια θεώρηση σου για το μέλλον. Ή μια γενική και απροσδιόριστη κινδυνολογία. Φοβερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Δεν είχα σκοπό και δεν είμαι βιαστής, δεν γνωρίζω τι έπαθα, ερεθίστηκα στην θέα της κοντής φούστας, της γυμνής σάρκας. Το ίδιο θα πάθαινα και με μακριά φούστα, θα οργίαζε η φαντασία μου, τι κρύβει το μακρύ ύφασμα; Με το ίδιο αποτέλεσμα!".
    ή
    "Ζητώ συγνώμη από την οικογένειά μου, που τόσα χρόνια με στηρίζει, για τον πόνο που προκάλεσα.
    Ναι, υπήρχε εξωσυζυγική σχέση, που ματαίως προσπάθησα να διακόψω υπό τον φόβο του εκβιασμού. Και δυστυχώς επαληθεύτηκαν οι φόβοι μου, σύρομαι τώρα ενώπιόν σας ως θύτης και όχι ως θύμα που πραγματικά είμαι".

    Δεν είναι θέμα Δημοκρατίας, παιδικών χρόνων, οικονομικής κατάστασης, μορφωτικού επιπέδου.
    Είναι ο κακός άνθρωπος, ο κακός γείτονας, που προσπαθεί να χτυπήσει κι όχι να αποφύγει το ζώο στον δρόμο, που δεν δίνει στον πεζό χώρο, που σου παίρνει την θέση στην ουρά, που σπρώχνει, που χτυπά και βρίζει οικογένεια, που κάνει αρπαχτή, που λαδώνει και λαδώνεται, που βιάζει και αθωώνεται και κουνά το συγχωροχάρτι, ως παντιέρα, ως επιβράβευση, ως βιογραφικό συμπεριφοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βασική γραμμή στήν δίκη είναι ότι ο πλεύρης ωθεί κόσμο στήν βία κατά τών εβραίων.

    Ε, λοιπόν, βάσει αυτού:

    Εμείς φταίμε που δεν τον έχουμε λιντσάρει ακόμα.
    Αλλά τί αν το πώ κι εγώ?
    Αλλη μια απογοητευμένη…


    είσαι κι εσύ κατακριτέα! Ωθείς κόσμο στήν βία! :-)

    Τήν οποία, πατσιούρι, φαντάζομαι επιδοκιμάζεις ε; Μάλιστα...


    Σοβαρά τώρα, επειδή είμαι ακροδεξιός καί δέν πιστεύω στήν ελευθερία τού λόγου αλλά στήν λογοκρισία, θέλω νά απαγορευθεί. Εσείς οι δημοκράτες κακώς πιστεύετε στήν ελευθερία τού λόγου. Σταθείτε κατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. _/\o_ _/\o_ _/\o_ (y'know, worship?)

    Αν και πάλι έχω τις αμφιβολίες μου, μήπως δεν έπρεπε αυτόν τον σκατέα τον πλεύρη να τον πάμε στα δικαστήρια. Ήρωα τον κάναμε, είτε καταδικαστεί, είτε αθωωθει. Το δεύτερο είναι πολύ πιθανό, καθώς είδα την κατάπτυστη υπεράσπιση που του έκανε ο εισαγγελέας της δίκης.
    Πρόβλεψη: Ο πλεύρης (που να πλευριτώσει) θ'αθωωθεί - στάνταρ. Μα τώρα, μα απο αναβολή σε αναβολή θα πάει η υπόθεση μέχρι να ξεχαστεί και θα τον αθωώσουν στη ζούλα, δεν πρόκειται να καταδικαστεί.
    Όποιο και να'ναι το αποτέλεσμα της δίκης πάντως, το κράξιμο πρέπει να συνεχιστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λιντσάρισμα δεν είναι απαραίτητα το βρωμόξυλο, είναι και η δημόσια διαπόμπευση...
    Επίσης, αν είχε ποτέ βιασθεί η μαμά, η αδερφή η η κόρη του κύριου Πλεύρη, φαντάζομαι πως θα ήταν ο πρώτος που θα χειροδικούσε εναντίον του συγγραφέα ενός τέτοιου πονήματος...
    Δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με το ρατσισμό που κατα τη γνώμη μου είναι η πιο παράλογη και σουρεαλιστική αντίληψη του σύμπαντος...
    Αντίθετα ένας βιασμός είναι ωμότατος και ρεαλιστικότατος.
    Και ναί, αν μου έλεγες να βασανισω εναν παιδεραστή πχ, θα το έκανα ευχαρίστως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στήν δημόσια διαπόμπευση περιλαμβάνεις καί τό κούρεμα, προφανώς, ε;

    Αυτές είναι πρακτικές τού παρελθόντος οι οποίες από τόν προοδευτισμό μας τού σήμερα έχουν καταδικαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχουμε γεμίσει φασίστες, δεξιούς και αριστερούς. Μας σώζει μόνο το ότι οι περισσότεροι είναι του καναπέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "στην δημόσια διαπόμπευση περιλαμβάνεις και το κούρεμα, προφανώς, ε;"

    έχω αρχίσει να αναπολώ εκείνες τις όμορφες εποχές, ειδικά τώρα που δεν έχουμε λεφτά, ένα κουρεματάκι και μάλιστα δωρεάν θα ήτο ό,τι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι, αλλά ένα καφάσι ντομάτες δωράκι από το σύλλογο βιασθεισών γυναικών νομίζω θα του άξιζε...
    Ξέρεις, με είχαν ενημερώσει πρόσφατα για κάποιον που βασάνισε ένα αδέσποτο σκυλάκι.
    Παρ'όλο που είμαι αντίθετη με τις πρακτικές του ξυλοδαρμού, όταν έμαθα πως τις έφαγε δέ θα σας κρύψω πως σκέφτηκα ότι του άξιζε και πως δεν τον λυπήθηκα...
    Κάπωςέτσι αισθάνομαι και τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πατσιουράκι, γι αυτό δεν είμαστε όλοι δικαστές ..... είναι λογικό να νιωθουμε οργή, αλλά θα πρέπει αυτοί που αποφασίοζυν για το τι ποινές θα δωθούν να είναι πιό ψύχραιμοι κ δίκοι από τους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και ύστερα σου λένε φταίει ο Βιαστής...
    Αυτή η ρήση, αν μπορείς να την πείς έτσι δηλαδή, απο τον Πλεύρη βγηκε; Δεν το ήξερα. Προσφέρει και κοινωνικό έργο ο Παππούλης? Μωρε μπράβο...
    Τελικα, δικάστηκε ή όχι το φασισταριό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ένα βιβλίο που περιέχει τις ηλιθιότητες του κάθε Πλεύρη ή Λιακόπουλου πάω μόνος μου και τό αγοράζω.
    Λίγο πολύ λοιπόν πιστεύω και εγώ τις ίδιες μαλακίες.
    Και είναι δικαίωμα μου να τις πιστεύω εφ΄όσον δεν πράττω κάτι εναντίον άλλων ανθρώπων ή ομάδων.
    Η διαφορά είναι αν τα ίδια βγαίνω και τα λέω στην τηλεόραση που μπαίνει αυτόκλητη σε κάθε σπίτι ή σε πλατείες οπότε μπορώ να επηρεάσω τον κόσμο που θα με ακούσει.
    Ο Χίτλερ μιλώντας στον κόσμο απέκτησε οπαδούς και όχι γιατί ο κόσμος έκατσε και διάβασε τον «Αγώνα μου»
    Εκεί λοιπόν πιστεύω ότι πρέπει να επιβάλλονται οι νομικές κυρώσεις.
    Ήδη με αυτές τις μηνύσεις έχει γίνει εκτός από το διαδίκτυο και στις εφημερίδες κουβέντα και ντόρος για ένα ηλίθιο βιβλίο σαν όλα τα βιβλία που έχει γράψει από την 10ετία του 60 ο Πλεύρης και τα οποία μέχρι τώρα διάβαζαν αυτός και οι ομοϊδεάτες του.
    Αν δε καταδικαστεί ,αντί να τον έχουμε αφήσει να πέσει στην αφάνεια και την χλεύη μας θα καταφέρουν να τον κάνουν και ήρωα στα μάτια αρκετών που εύκολα πιστεύουν σε συνομωσιολογίες όπως ότι οι Εβραίοι είναι πίσω από τα πάντα και κυβερνούν τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. [...] Προτείνω επίσης να διαβάσετε και τις απόψεις των δύο καλών ιστολόγων. -του Γιώργου Πήττα την Οξεία…Πλευρήτιδα! και το DEMO της φίλης μαςxPsilikatzoy [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ καλό κείμενο!

    Επισημαίνω πως τα ελληνικά δικαστήρια έχουν λογοκρίνει πολύ πιο ακίνδυνα έργα, όταν αυτά πάνε κόντρα στα χρηστά ήθη και έθιμα του χριστεπώνυμου πλήθους παρ' όλο που ΔΕΝ προτρέπουν εμμέσως ή αμέσως στην βία. Εάν γνται αυτό δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό μπορεί να αθωωθει ο Πλεύρης.

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ελπίζω μόνο να μην πιάσουν στο στόμα τους τις pencil φούστες.....

    υγ θα χουν να κάνουν μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τάσσομαι υπέρ της κοντής φούστας ασυζητητί. Έχω τόσα επιχειρήματα να πω..!! Αλλά ας δούμε το θέμα αντικειμενικά. Ας είμαστε λογικοί δηλαδή. Εγώ ειλικρινά πιστεύω πως δεν έφταιγε μόνο η φούστα η κοντή. Έχω μία υποψία μάλιστα πως θα φορούσε και ένα σι θρου μπλουζάκι από πάνω, ή κάτι εξίσου αποκαλυπτικό. Μήπως ήταν βαμμένες έντονα; Τι παππούτσια φορούσαν; Εκεί που θέλω να καταλήξω ρε παιδιά είναι, ας το ψάξουμε λίγο παραπάνω. Κι έρχομαι λοιπόν να ρωτήσω. ΓΙΑΤΙ ΔΩΣΑΝΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΦΟΥΣΤΕΣ; Γιατί όχι ας πούμε στις γόβες στιλέτο, ή στα σουτιέν με επένδυση; Και τέλος, μάθαμε τι φορούσε ο βιαστής; Γιατί αν φορούσε μόνο μία καπαρτίνα, τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καταργήσουμε και τις καπαρτίνες; Ας σοβαρευτούμε! ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πραγματικά σε χειροκροτώ. Δεν έχω διαβάσει κάτι καλύτερο και πιο σκληρό. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Και δυστυχώς τα ΜΜΕ μας την αναπαράγουν μια χαρά. Αλλά κάνουμε και εμείς ένα και μοναδικό λάθος. Ασχολούμαστε. Δύσκολο αυτό που λέω αλλά αγνοήστε τους....Η ενασχόληση είναι διαφήμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς σε βρήκα!
    Ελπίζω, μετά από το …υποχρεωτικό διάστημα σιωπής, να τα πούμε πλέον συχνότερα από δω! Υγεία και χαρά, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνώ με τον Σωτήρη.
    Στα αρχίδια μας ο κάθε πλεύρης και πολύ του είναι.
    Θα πρέπει να ευχαριστεί τους μυνητές για την διαφήμηση.
    Παρεπιπτώντος, αυτόν τον Άδωνη πότε θα τον ξεφορτωθούμε από την τηλεόραση; Βαρέθηκα την καλοξυρισμένη και καλογυαλισμένη φάτσα του και πάνω από όλα την "γνώμη" που έχει επί παντώς θέματος. Σε λίγο θα αρχίσει να βλέπει και τα παιδιά μας αντί παιδιάτρου: αφού τα ξέρει όλα καλύτερα μπορεί να μας γλυτώσει και από τις εποχιακές ωτίτιδες (των παιδιών γιατί την δική μας αυτός την προκαλεί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εγώ πάντως έκοψα την τηλεόραση και ησύχασα. μόνο lost έβλεπα, το τελείωσα και τώρα θα αρχίσω να βλέπω heroes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παίρνω το βήμα για να σχολιάσω τον @Κάγγελο, αλλά και αυτό το ποστ, που εκφράζει πικρία από μιαν αναπόδραστη, όπως υποστηρίζει, «αλήθεια». Καλέ μου εν blog αδελφέ, είσαι ετεροχρονισμένος, πάνε πια οι θεωρίες περί δύναμης και τα τοιάυτα, ζούμε στην εποχή της συμβατότητας. Αυτά τα χάι-λάιτς των ακροδεξιών και λοιπών ψυχοπαθών, κακώς σου δηλητηριάζουν την ψυχή, όπως επίσης και της αγαπητής xpsilikatzoyς (αλήθεια πως κλίνονται το μπλογκονόματα?) και αυτό γίνεται γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι δημοσιογράφοι δίνουν τόση έκταση στο θέμα, που «πουλάει» λαγνοφοβικά. Βεβαίως και γίνονται όλα αυτά που εξιστορεί αυτό το ποστ αλλά η έκτασή τους στα ΜΜΕ είναι δυσανάλογη.

    Στην εποχή της συμβατότητας όποιος δεν διαθέτει το κατάλληλο πλαγκ ιν, θα μείνει στην λήθη. Όπως καταλαβαίνεις αυτά περί φουστών, δεν είναι συμβατά με την εποχή μας. Άντε τώρα, με όλα τα μετατραυματικά σύνδρομα των εναπομενόντων δεινοσαύρων από τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, αυτές οι ειδήσεις θα παίζονται για λίγο προς «τιμήν» τους . Αύριο όμως θα μείνουν κάποιοι γελοίοι μιμητές άνευ σημασίας.
    Ποιος θα χάψει πάλι το παραμύθι που είπε ένας μελαχρινός κοντός για τη φυλή του, που ήταν λέει, ψηλή και ξανθιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σωστά τα λες - και συμφωνώ...
    Με μια μόνο παρατήρηση - που υποκριτικά ξεχνάμε:
    Ελευθερία του λόγου - μην στάξει η ουρά του γαιδάρου...
    Οτι στην πανέμορφη και δημοκρατική χώρα μας, αν κάψεις τη σημαία, αν ιδρύσεις σύλλογο και τον πείς μακεδονικό, αν προσβάλλεις την ορθοδοξία και τους εθνικούς ήρωες - ή έστω τον Κούγια κινδυνεύεις να πας φυλακή...
    Τότε η ελευθερία του λόγου πάει περίπατο - και όχι γιατί ωθείς σε βία, απλώς γιατί προσέβαλλες τα εθνικά ιδεώδη... Τα δικά σου όμως ιδεώδη, οι άλλοι μπορούν να τα προσβάλλουν όσο θέλουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. dim, ζω στην Αγία Βαρβάρα και πίστεψέ με, εδώ οι ρατσιστικές συμμορίες δεν είναι μια ακαδημαική συζήτηση. Είναι γεγονός. Άλλωστε, δεν άκουσες τί έγινε χθες στο Αιγάλεω; Κάθε μέρα και μία επίθεση.

    Χρίστο, ακριβώς. Αυτό που ήθελα να πω και προφανώς δεν το αποτύπωσα σωστά. Κολλάμε σε σύμβολα και ποδοπατάμε αυτά που συμβολίζουν (τον Άνθρωπο πάνω απ΄όλα). Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Την πρόταση υιού Πλεύρη την είδες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ yo!reeka's
    Η δευτερη σεζον του heroes πάντως (11 επεισόδεια) είναι μάπα. Τώρα πια, μπορείς να πετάξεις από το παράθυρο την Tv ελεύθερα.

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο Κατά Τάσον (τον επιλεγόμενο και Καλτσόβρακο) Ευαγγέλιον, αυτό θα αναφέρεται ως "Η παραβολή της κοντής φούστας".
    Μένει να αποφασιστεί το ποια Κυριακή θα διαβάζεται. Εγώ προτείνω εκείνη που ήταν ως τώρα αφιερωμένη στην (από τον Ηρώδη) Σφαγή των νηπίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. sixaritiria gia to ar8ro.poli dinato.
    simfonw apolita me to teleftaio sou post.kalo einai olou aftoi pou vlepoun etsi 8eoritika to 8ema na kanoun mia volta apo merikes sinikies twn a8inon.na doun ti simvenei stin eparxia,ekei pou 15xrona pedakia se simories kinigane mavrous pou poulane cd.
    o plevris k o ka8e plevris exoun revama se meros tis koinonias pws afti einai stin sigekrimeni xroniki stigmi.
    kalo 8a itan oloi emeis oi apogoitevmenoi na kanoume kati.na siko8oume apo tous kanapedes mas oxi gia na lintsaroume alla gia na voi8isoume mia katastasi pou oso paei k xiroterevei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η δημοκρατία έχει τίμημα -- και το τίμημα είναι ότι πρέπει να είναι ανεκτική και απέναντι στους εχθρούς της.

    Ας είναι ελεύθερος ο αηδιαστικός Πλεύρης να γράφει τα εμετικά του βιβλία -- και μετά ας τον χλευάσουμε όσο θέλουμε.

    Ο Αθεόφοβος έχει δίκιο: είτε καταδικαστεί, είτε αθωωθεί, ο Πλεύρης θα βγει νικητής από αυτή την ηλίθια δίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Gosh! Εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα από τηλεοπτική επικαιρότητα. Σκέφτηκα ότι το ποστ δεν είναι real, αλλά ούτε ξέρω ποιος είναι αυτός ο Πλεύρης και what is the real issue. Χάνω κάτι σημαντικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
    Ενημέρωσε Άτομα Που Επικοινωνείς Για Τo Blog http://apasxolisi.wordpress.com Χρησιμοποίησε Αυτό Το Blog Να Καταγγείλεις Η Να Ενημερωθείς Για Εργασιακά Θέματα Επικοινωνήστε μαζί μου με τα email:apasxolisi_blog@yahoo.gr Είναι Μια Ανοικτή Και Online Social Network Σελίδα Διαμαρτυρίας Και Αποκάλυψης Στη Κοινή Γνώμη .. Της Πρωτοφανούς Απόλυσής Μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πολύ καλό post ψιλικατζού.

    αν και θα συμφωνήσω με τους cyrus και atheo ότι από κάτι τέτοια βγαίνει νικητής ο πλεύρης.

    το χτύπημα και το ξεμπρόσντιασμά είναι πολύ πιο αποτελεσματικά μέσα πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μπράβο! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! Επιτέλους, να πει κάποιος τα πράγματα με το όνομά τους. Μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Απίθανο. Όπως τα περισσότερά σου. Και κάτι παραπάνω. Keep posting, αστέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σήμερα τον ακροδεξιό Πλεύρη σε δίκη για τις μαλακίες που γράφει,αύριο τον ακροαριστερό ΧΙ για τις δικές του (ενδεχόμενα) μαλακίες,και μετά;
    Μετά η δημοκρατία μας θα θωρακιστεί από τους υπονομευτές της!
    Με κάτι τέτοιες απαγορεύσεις θέλησε και ο ¨υπαρκτός σοσιαλισμός¨ να διαφυλάξει ανόθευτη την ιδεολογία του και σημερα ο Πούτιν ξεπερνά σε ποσοστό το 64%,ενώ οι ρωσίδες επανδρώνουν τα μπορντέλα της δύσης!
    Λίγο ασπρο-μαύρο μας παρουσιάζεις την κατάσταση και με το πες-πες ο ανύπαρκτος φασιστοκόπανος Πλεύρης,θα γίνει γνωστός και σε κείνους που το μόνο βιβλίο που ανοίγουν είναι τα τηλεοπτικά περιοδικά!
    Ο πλεύρης θα αθωωθεί γιατί πρέπει να ¨αποδείξει¨ η δημοκρατία μας ότι σέβεται την ¨ελεύερη σκέψη¨!
    Έτσι κι αλλιώς όμως η διαφήμιση,του έγινε και θα επανακάμψει με νέο πόνημα.
    Σήμερα για να πουλήσεις πρέπει να διαφημιστείς,αρνητικά ή όχι δεν έχει σημασία,φτάνει να ακουστείς.
    Δεν βλέπεις τον Λαζόπουλο,που λέγοντας για κάποια άφωνη αοιδό ότι μοιάζει με μπριτζόλα,εκείνη όχι μόνο δεν παραξηγήθηκε αλλα το έκανε και τραγούδι;
    Είμαι σίγουρος πως και Πλεύρης,την ίδια χαρά θα νιώθει με αυτή την παραπομπή του σε δίκη.
    Μήπως να σοβαρευτούμε και να ασχοληθούμε με τα πραγμτικά προβλήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. http://neofotistou.deviantart.com/art/Look-at-me-the-Rape-49460550 <--κάτι σχετικό

    Προφανώς και ο βιασμός δεν έχει να κάνει με την καύλα. Έχει να κάνει μόνο με μισογυνιστικά αισθήματα. Βιάζεις αυτό που είναι κατώτερο από σένα ιεραρχικά. Οι βιαστές ως κατώτερο από αυτούς βλέπουν τις γυναίκες. (Και μετά ακόμα πιο κάτω τους γκέι άντρες, και στον πάτο τα τρανς άτομα. Μαντέψτε πόσοι στρέιτ άντρες βιαστές δεν έχουν πρόβλημα να βιάσουν τις ανωτέρω δυο κατηγορίες ανθρώπων)

    Αν το αξιογαμήσιμο της βιασθείσας ήταν πράγματι η αιτία, τότε δε θα βιαζόταν καμία ηλικιωμένη γυναίκα. Κι όμως γίνεται. Αν τα ρούχα της βιασθείσας ήταν πράγματι η αιτία, τότε οι βιασμοί στο δρόμο θα ήταν η πλειονότητα. Κι όμως, ο βιασμός (μία στις τέσσερις γυναίκες βιάζονται σήμερα) είναι φαινόμενο ενδοοικογενειακό. Σε βιάζει ο άντρας σου, ο γκόμενός σου, ο θείος σου, ο γιατρός ή ο γυμναστής σου. Έλεος με την κατηγοριοποίηση των ανδρών σε καλούς οικογενειάρχες και σε άστεγους μετανάστες που βιάζουν άγνωστες στον δρόμο.

    Η ελεύθερη σκέψη είναι δικαίωμα ΚΑΙ υποχρέωση, δεν μπορούμε να διαλέγουμε πότε μας συμφέρει. Εφόσον υπάρχει ελευθερία λόγου κατοχυρωμένη στο Σύνταγμα, ακόμα και οι πιο αηδείς απόψεις πρέπει να ακούγονται. Μπορεί να μην αξίζει να ακούγονται, μπορεί να κάνουν ζημιά αν ακουστούν, αλλά έχουμε κι εμείς, ως αντιφρονούντες και αντιφρονούσες, το αναφαίρετο δικαίωμα να τις αντικρούσουμε. Δεν μπορείς να πέσεις στο επίπεδο κάποιου που δε σου επιτρέπει να μιλήσεις επειδή διαφωνεί με αυτά που θες να πεις.

    x-psilikatzoy είσαι θεά.

    χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Διάβαζα προχθές ότι μια ομάδα γυναικών στη Σουηδία διαμαρτύρεται γιατί τις υποχρεώνουν να φοράνε το σουτίεν του μαγίου τους στα κολυμβητήρια. Εμείς πάλι απο τον Μεταξά με το μήκος της φούστας ασχολούμαστε. Ως πότε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Διαδήλωση στο Αιγάλεω κατά του ρατσισμού

    "Σε αντιρατσιστική διαδήλωση στο Αιγάλεω (πλατεία Εσταυρωμένου - στάση Μετρό), την Κυριακή στις 4 το απόγευμα, καλούν πολιτικές και κοινωνικές οργανώσεις, δημοτικές κινήσεις, Ενεργοί πολίτες του Αιγάλεω, αντιρατσιστικές και μεταναστευτικές οργανώσεις και δεκάδες φορείς.

    «Η αδράνεια και η ανοχή της Αστυνομίας στις ρατσιστικές επιθέσεις, τα επαναλαμβανόμενα κρούσματα ρατσιστικής βίας από άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. και του Λιμενικού, η ακροδεξιά ξενοφοβική δημαγωγία βουλευτών του ΛΑΟΣ και η κυβερνητική πολιτική άρνησης στοιχειωδών δικαιωμάτων στους μετανάστες και τους πρόσφυγες που ζουν στη χώρα, αποθρασύνουν τις φασιστικές συμμορίες και οπλίζουν το χέρι δολοφόνων», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους.

    Καλούν τις δημοτικές αρχές της ευρύτερης περιοχής και τοπικούς φορείς να ενώσουν τη φωνή τους συνδιοργανώνοντας μια μεγάλη δημοκρατική κινητοποίηση."

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=07.12.2007,id=82158104

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν μπορείς να δικάζεις απόψεις, όσο αναίσχυντες κι αν είναι.
    Την ίδια στιγμή που ποινικοποιείς την άποψη, έχεις χάσει το παιχνίδι.
    Ο εμποράκος, που εχθρεύεται τον φανταστικό εχθρό του και ζητάει μια λίβρα σάρκας για κάθε πόντο της φούστας, θα κριθεί απ' τις συνειδήσεις κι όχι απ' τους Νόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. albatros, des edw:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_1_09/12/2007_251615

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Albatros, epishs des ki afto gia na katalaveis ta dyo metra kai sta8ma ths "dhmokratias" (agnohse omws ta sxolia :) )

    http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2007/06/08/0208062007/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. x-psilikatzoy, δεν τρέφω αυταπάτες περί "δημοκρατίας". Αντιλαμβάνομαι πως το πρόβλημα είναι η σάπια μήτρα κι όχι οι παθογένειες.
    Ωστόσο, το να κρύβουμε τις πομπές μας κάτω απ' το χαλί δεν είναι λύση. Προβλήματα σαν τα εμετικά φληναφήματα του εμποράκου πρέπει ν' αντιμετωπίζονται με αντίλογο και διαλεκτική πολεμική, κι όχι με καταστολή κι απαγόρευση. Η απαγόρευση ιντριγκάρει.
    Αν, σήμερα, δεν είμαστε σε θέση ν' αντιμετωπίσουμε τους κάθε λογής ανθυπογκαιμπελίσκους, χωρίς να χρειάζεται να τους απαγορεύσουμε να εκφράζουν απολύτως ελεύθερα τις απόψεις τους, τότε έχουμε ήδη χάσει το παιχνιδι και πρέπει να ξαναπάθουμε για να θυμηθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι τόσο απλό. Αν βάλουμε πατζούρια στα τηλεπαράθυρα, θα ησυχάσουμε, τουλάχιστον απ' όλους όσοι εκμεταλλεύονται τον ανθρώπινο πόνο και κάθε κοινωνικό δράμα.

    Ας ξεκινήσουμε απο εκεί.

    http://ares-mares-ellinares.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. "Λιακοπουλους" εχουμε και στο Internet. Οπως αυτο το blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ (www.antinazi.gr)

    Δημοκράτες αντιφασίστες,

    Αύριο το πρωί Πέμπτη 13/12 συνεχίζεται η δίκη του ναζιστή Πλεύρη και της παρέας του που είχε διακοπεί την περασμένη Τρίτη. Η βασική κατηγορία είναι η προτροπή σε ρατσιστική βία. Πραγματικά το βιβλίο του Πλεύρη είναι ο ορισμός αυτού του είδους της βίας αφού εκθειάζει το Γ΄ Ράιχ και προπαγανδίζει την ολοκληρωτική εξόντωση των Εβραίων.
    Αύριο θα εξετασθούν οι μάρτυρες των ναζιστών. Υπενθυμίζουμε ότι από την αρχή αυτής της δίκης, που έγινε σε δύο φάσεις με δύο ξεχωριστές συνθέσεις, το δικαστήριο αποφάσισε να αποβάλει τους συνηγόρους της πολιτικής αγωγής. Το ουσιαστικό επιχείρημα γι αυτήν την αποβολή ήταν ότι το ρόλο της πολιτικής αγωγής θα τον έπαιζε ο εισαγγελέας. Αλλά ο μεν εισαγγελέας της πρώτης φάσης της δίκης, ο Λ. Λαζαράκος άφησε όλους τους δημοκράτες κατάπληκτους με τη δραστήρια φιλοναζιστική του στάση, η δε εισαγγελέας της δεύτερης φάσης καθώς και η μια εκ των τριών εφετών δικαστών έκαναν μια σειρά παρεμβάσεις κατά του Ταλμούδ που δεν αφορούσαν το κατηγορητήριο. Έτσι σε όλη τη μέχρι τώρα διαδικασία οι μάρτυρες κατηγορίας βρέθηκαν να είναι κατηγορούμενοι ενώπιον των φιλοχιτλερικών ή και χιτλερικών «ανακριτών», δηλαδή των κατηγορουμένων και των δικηγόρων τους και ταυτόχρονα να κατηγορούνται από μεγάλο μέρος της έδρας.
    Μπορεί κανείς ύστερα από αυτό να ανησυχεί για το ποια θα είναι η μορφή που θα πάρει η τελική φάση της διαδικασίας αφού τώρα και οι μάρτυρες θα είναι φίλοι των ναζιστών.
    Γι αυτό καλούμε αύριο τους δημοκράτες να έρθουν στο δικαστήριο για να μην ξαναδημιουργηθεί από τους παράγοντες της δίκης και από τα «ξυρισμένα κεφάλια» στο κοινό μια ατμόσφαιρα ανάλογη με εκείνη της 11 Σεπτέμβρη όπου δεν ήξερε κανείς αν βρίσκεται στην Αθήνα του 2007 ή στο Βερολίνο του 1933.
    Πιστεύουμε γενικά ότι θα πρέπει να σπάσει με κάθε τρόπο η υγειονομική ζώνη που έχει σχηματιστεί γύρω από αυτή τη δίκη, ιδιαίτερα το σκανδαλώδες και συστηματικό πνίξιμό της από την τηλεόραση καθώς και η σιωπή των κοινοβουλευτικών κομμάτων γι’ αυτήν. Νομίζουμε ότι η μέθοδος αυτή χρησιμοποιήθηκε από το πολιτικό σύστημα για να προστατευτεί ο προστάτης του ναζισμού που λέγεται ΛΑΟΣ. Αλλά αυτή η τακτική θα αποτύχει τελικά. Παρακολουθήσαμε με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πως η πολύ σημαντική αυτή δίκη, έγινε μεγάλο ζήτημα μέσα από τα μπλογκ και πως εκεί εξαιρετικά στον προβληματισμό τους κείμενα και συζητήσεις ανέτρεψαν το εφεύρημα της «ελευθερίας της έκφρασης για τους ρατσιστές».
    Θυμίζουμε ότι η δίκη θα γίνει στο Εφετείο της Αθήνας που βρίσκεται πίσω από τον Άρειο Πάγο στην οδό Λουκάρεως και Λεωφόρο Αλεξάνδρας στο β΄ όροφο. Καλό είναι να είναι κανείς εκεί πριν τις 9πμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αυτός δεν είναι που προ ολίγων ημερών πρότεινε τον ευνουχισμό των παιδεραστών;;;; Μήπως να ξαναγυρίσουμε σε πρακτικές Μεσαίωνα, φούστα μέχρι τον αστράγαλο και ψηλό λαιμό στις μπλούζες για να μην προκαλούμε τον κάθε επίδοξο βιαστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. se exei faei o aunanismos filaraki... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Emena den me noiazei pia ti pisteuei kai ti leei o kathe enas. Alloste kai na endiaferonmoun ti mporouse na allaksei????
    Enimerosi gia emena mono, gia na ksero kai na mathaino poso oloi eseis mas douleuete kai poso pernate ta dika sas minimata kai idees.

    Kai esu episis DEN eksaireisai apo ton aknona

    ΑπάντησηΔιαγραφή