Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Συστάσεις. Ξανά.

Κυρίες και κύριοι, εδέησα να ξαναγράψω στο μπλογκάκι μου έπειτα από τόσους μήνες απραξίας γιατί έχω λιγουλάκι χρόνο και συνταρακτικά νέα! :D

Ένα ακόμη τζα ήρθε στη ζωή μας πριν λίγες μέρες και μόλις βρήκα το χρόνο να το πω ψιλοεκτενώς.

GeorgeThePireotis

Να σας συστήσω τον Γιώργο μας, τον νέο γάβρο της οικογένειάς μας από τις 30 Ιουνίου και τον κύριο λόγο που δεν γράφω και δεν θα γράφω για καιρό ακόμη. Όχι ότι παραπονιέμαι. :)

Φιλούθκια από Λεμεσό! :)

υ.γ.1. Ακόμη μία “γέννα”: το διήγημά μου “Ψυχικό” μόλις κυκλοφόρησε στο συλλογικό βιβλίο “11 Λέξεις” από τις εκδόσεις Καλέντη. Εύχομαι καλοτάξιδο σε όλους τους φοβερούς συγγραφείς και ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ για την επιλογή του διηγήματός μου! :)
update:  Αν θέλεις να διαβάσεις το Ψυχικό κλικ εδώ.

υ.γ.2.  Άμα σου λείπω εντελώς πάρα πολύ, όποτε έχω ένα χέρι ελεύθερο, θα με βρίσκεις και εδώ. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου