Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Κατέβασε δωρεάν το δεύτερο βιβλίο μου Υπόκοσμοι!


Έφτασε πάλι η μεγάλη στιγμή που έχοντας τα πλήρη δικαιώματα και αυτού του βιβλίου, μπορώ πλέον να το διαθέσω δωρεάν. Το άργησα λιγάκι γιατί έπεσε γερό κόψιμο, σαράντα γουρουνοσελίδων αλλά και ένα καλό γυάλισμα στην κυπριακή διάλεκτο από τον απίστευτο Δημήτρη Αποστολόπουλο. Τον ευχαριστώ πολύ για την δημιουργική επιμέλεια!

Υπόκοσμοι Ταληράκια:
"Πρόκειται για το δεύτερο βιβλίο μου, που δεν ξέρω ακριβώς τί είδους βιβλίο είναι, εγώ το είδος αυτό το λέω Σατιρικής_ Φαντασίας_ Με_ Ένα_ Τσικ_ Από_ Μυθολογία_ Και_ Κοινωνικό_ Προβληματισμό που κυρίως αποδομεί ό,τι πετάει και κινείται."

Υπόκοσμοι Διφραγκάκια:
"Μέχρι σήμερα, ήξερα ότι για να γράψεις βιβλίο πρέπει να έχεις να πεις τουλάχιστον κάτι σοβαρό ή κάτι βαρύγδουπο. Κάτι πολύ σοφό και σπουδαγμένο. Ακόμα κι αν δείχνει λάιτ πρέπει να έχεις ένα σκοπό, να διδάξεις κάτι, να… να… να. Αλλιώς είσαι Λένα Μαντά. Ή του ύψους ή του βάθους δηλαδή. Μιλάμε για τρομάρα του κερατά.Ε, μετά τον Pratchett, απενοχοποιήθηκα. Ανάσανα κι έκατσα να γράψω. Δεν έβαλα τις «καλές» μου λέξεις, δεν είχα ιδιαίτερους σκοπούς πέρα από την καλοπέρασή μου, δεν πολυνοιαζόμουν για το πόσο καμένο θα χαρακτηρίσουν το βιβλίο μου (και άρα εμένα) και κυρίως, δεν θα είχα να απολογηθώ για τίποτε σε κανέναν. Τι λέτε κύριοι, φυσικά και ο Ήφαιστος εφήυρε τον υπολογιστή παλάμης. Εγώ τον έφτιαξα τον κόσμο μου, ό,τι θέλω θα κάνει."

Μπορείς να το κατεβάσεις λοιπόν σε pdf εδώ ενώ για την δωρεάν έκδοση για android, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Antonis Panoris και την Automon που για άλλη μια φορά έκαναν αφιλοκερδώς τα μαγικά τους και μπορείς να το βρεις εδώ.

Α! Σε περίπτωση που δεν το 'χεις πάρει πρέφα, το πρώτο μου βιβλίο Ψιλικατζού διατίθεται επίσης δωρεάν σε pdf που έφτιαξε ο φίλος μου Μπαμπάκης, ενώ με την αφιλοκερδή βοήθεια του Antonis Panoris της Automon, το 'χεις πλέον και σε δωρεάν έκδοση για android εδώ.  :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου